Gå til innhold

Du med mannen og hun gale venninna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hæ? Du mener at HAN har et ansvar når kvinnene selv har villet ha sex med ham?

De var og er da voksne alle mann, han er ikke nsvarlig for deres eventuelle vonde barndom og issues ift grensesetting ved sex!

 

Hadde du ment det samme om det var omvendte kjønn her? Hva med DERES ansvar overfor ham?

 

Du er utrolig sjåvinistisk og kjønnsdiskriminerende, jeg har aldri hørt maken! Du fremstiller det som om alle menn er serovdyr som forgriper seg på kvinner og utnytter dem der de kan. Fy søren, så urettferdig du er!

 

Anonymous poster hash: f984b...846

Ja, men når det nå er sånn at menn er sterkere fysisk en kvinner, så medfører vel det et ekstra ansvar for å påse at det de begir seg utpå er både frivillig og ikke-nedverdigende? Jenter må gjerne passe litt ekstra på seg selv fordi vi vet at det finnes enkelte menn som misbruker den makten de har i overlegen fysisk styrke og menn igjen må ta et ekstra ansvar - er det sjåvinistisk? Det er sånn jec er vant til å tenke..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Men han har da for faen ikke banka dem og tvunget seg til å ha sex med dem? Fysisk styrke er HELT irrelevant i denne sammenhengen så lenge damene FRIVILLIG har hatt sex med ham og han ikke tiltvunget seg noen ting. Han har ikke truet dem til å ha sex med seg, han har ikke voldtatt dem! Det er det du får det til å høres ut som!

 

Jeg mener helt oppriktig at du har et helt sinnsykt syn på menn og sex, og du er nødt til å søke hjelp for det. Stakkars menn som kommer i din nærhet og blir sett på som farlige sexdyr!

 

Nå forstår jeg hvorfor mannen din er så sint, jeg hadde vært rasende på deg om jeg var ham, tenk at ens egen ektefelle ser på en som nærmest en voldtektsmann!

 

Anonymous poster hash: f984b...846

Nei, men jeg gjør da vel virkelig ikke det. Jeg tenker heller at det kanskje må være mulig å tenke en ekstra runde over tingenes tilstand når en jente stoler blindt på alle mulige menn og lar seg knulle i alle hull samtidig osv.. det er da kanskje ikke helt umulig at ikke alt er helt riktig fatt med henne? Eller?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Tror du virkelig det?

 

Eller tror du at du da hadde grublet frem enda flere synder og tillagt han?

 

Som sagt over, og som du velger å ikke svare på, jeg tror du nyter makten du har og du vil ikke/tør ikke gi slipp på den.

Hva skal jeg svare på det? Han har hatt all makt gjennom å kontrollere hvilken informasjon jeg sitter med og ikke, han har hatt all makt i sexlivet vårt uten at jeg riktig har sett det sånn - før nå.. at han ikke takler en liten sexpause er vel heller uttrykk for at ikke han tåler å tape makt enn at jeg koser meg så veldig med det...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Neida, det er ikke det som skjer her. Du hevner deg på han. Nå er det han som skal få kjenne hvem som har kontroll.

 

Når støvet legger seg, og du sitter igjen alene, kommer du etterhvert til å forstå det store bildet, det du ikke ser nå, midt i kampens hete. Og da er det kanskje for sent. Dra hodet opp av selvmedlidenhetssuppa, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han har kommet med ideer på har i det hele tatt vært ganske snikete og uærlige. "Du, jeg så noe på en film som tente meg, kom og se, jeg har aldri prøvd det selv, tror du at du ville like det?".. Alle disse tingene har han jo gjort.. og pga måten han har fremstilt det har jeg trodd at vi har oppdaget det sammen..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Det er vel ett fett hvordan han har presentert det?! Jeg hadde heller aldri sagt til mannen min: "hei, du! Dette gjorde jeg en gang sammen med en vanvittig deilig fyr. Kan ikke vi også prøve?"

 

Du luller deg inn i allverdens tull og tøys nå. Han har helt rett i at du forakter han. Og det helt uberettiget. Stakkars fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke bli overrasket om mannen din besøker "venninnen" din når du er på hytten. Du driver han vekk fra deg.

 

Anonymous poster hash: 44938...26d

Jeg har ikke gjort særlig annet enn å holde fast på en avtale han var med på å inngå.. som sagt igjen og igjen: jeg sier ikke disse tingene til han og han bidrar i høyeste grad til vanskene våre han og med temperamentet sitt..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du trenger jo ikke å si noe til han for at han skal merke det. Du er jo helt sikkert vanvittig passiv aggressiv. Og hvordan mener du egentlig at ting skal bli bedre hvis du både unngår å prate med han og ha fysisk nærkontakt med han? Du fører en litt underlig logikk.

Nei, fortell han hvor han kan finne forumet, så kan han lese selv, alt du ikke sier høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikke bli overrasket om mannen din besøker "venninnen" din når du er på hytten. Du driver han vekk fra deg.

 

Anonymous poster hash: 44938...26d

Jeg har ikke gjort særlig annet enn å holde fast på en avtale han var med på å inngå.. som sagt igjen og igjen: jeg sier ikke disse tingene til han og han bidrar i høyeste grad til vanskene våre han og med temperamentet sitt..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du trenger jo ikke å si noe til han for at han skal merke det. Du er jo helt sikkert vanvittig passiv aggressiv. Og hvordan mener du egentlig at ting skal bli bedre hvis du både unngår å prate med han og ha fysisk nærkontakt med han? Du fører en litt underlig logikk.

Nei, fortell han hvor han kan finne forumet, så kan han lese selv, alt du ikke sier høyt.

Er du ferdig nå?

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Wow!!! Er det noen som orker å lese alt dette?

 

Er det ikke litt spesielt å engasjere seg så intenst i fremmede menneskers problemer og liv?

 

Kudos for at du gidder, altså, selv om du mistet meg lenge før halvveis.

 

 

Anonymous poster hash: 540f3...9a3

 

Jeg har for lite å gjøre om dagen ;)

 

Men jeg begynner også å lure på hvorfor jeg gidder...

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Jeg setter i all fall utrolig stor pris på det, selv om du synes jeg er helt gal! Tusen takk☺

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Var DET svaret ditt på innlegget fra fantastiske ...ff7? Er det ingenting som går inn???

 

Anonymous poster hash: 66aa5...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hæ? Du mener at HAN har et ansvar når kvinnene selv har villet ha sex med ham?

De var og er da voksne alle mann, han er ikke nsvarlig for deres eventuelle vonde barndom og issues ift grensesetting ved sex!

 

Hadde du ment det samme om det var omvendte kjønn her? Hva med DERES ansvar overfor ham?

 

Du er utrolig sjåvinistisk og kjønnsdiskriminerende, jeg har aldri hørt maken! Du fremstiller det som om alle menn er serovdyr som forgriper seg på kvinner og utnytter dem der de kan. Fy søren, så urettferdig du er!

 

Anonymous poster hash: f984b...846

Ja, men når det nå er sånn at menn er sterkere fysisk en kvinner, så medfører vel det et ekstra ansvar for å påse at det de begir seg utpå er både frivillig og ikke-nedverdigende? Jenter må gjerne passe litt ekstra på seg selv fordi vi vet at det finnes enkelte menn som misbruker den makten de har i overlegen fysisk styrke og menn igjen må ta et ekstra ansvar - er det sjåvinistisk? Det er sånn jec er vant til å tenke..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du er jo helt ute og sykle! Vanvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% av svarene her sier det samme, HI. det har ikke slått deg at det da er mye sant i dem?

 

Når alle andre sier en ting, er det som regel ikke "alle andre" det er noe galt med, da bør en gjerne begynne å ta en titt på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske pussig at dere dømmer meg så hardt! Jeg har i utgangspunktet ikke gjort noenting galt. Mannen har tilbakeholdt informasjon og bevisst løyet. Da han fortalte meg historien om at hun hadde kastet seg over han og begynte å kysse han osv trodde jeg han - og det viste seg å være løgn, så da lære jeg at han kan lyve svært så overbevisende.. og etterpå fikk han sex som make-up premie.. da jeg viste han sms fra venninnen om at de ikke hadde hatt sex akkurat den lørdagen ble han rasende og slo i bordet og holdt på verre.. sa gang på gang på gang at han aldri hadde hatt sex med henne.. men da så jeg at han var redd, det var noe som ikke stemte.. og så låste han seg inne på gjesterommet...

 

Og så bestemmer han seg for å "fortelle alt" om sin historie med venninnen min og andre jenter.. Javel, det var ny informasjon får man si.. jeg synes fremdeles det er helt sykt at han (og kompisene og forsåvidt også mine venninner) har greid å holde det skjult..

 

Og så kommer det bilder og flere bilder.. og det skal jeg bare ta på strak arm? Kanskje bruke det som inspirasjon tilogmed?

 

Når vi har sex freaker han helt fullstendig ut fordk jeg ikke stønner nok eller får orcasme fort nok, og drar avgårde med en bag til kompisen sin med beskjed om at han ikke orker å se på meg.. jaha, ok.

 

Og så da, når vi endelig får snakket litt sammen og blir ENIGE om en sexpause for å se hverandre fremfor bare sex som har blitt som en diger barriere.. da greier han overhodet ikke holde sin del av avtalen.. Jan gjør ingenting for å skjule at han er dødsår og sexopptatt hele tiden, dytter ståpikken sin borti meg og puster når han kysser meg.. og tilslutt holder han meg fast inn mot veggen med makt mens han er lynende forbanna.. og selvfølgelig, nekter å bli med på ferie fordi han ikke får fitte!!

 

Ja, det er bare meg det er noe galt med!

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eks hadde sex på en scene i London, min tidligere elsker og jeg hadde trekant.

Min nåværende elsker tar meg i alle hull,alt har vært frivillig.

De har da ikke hatt noe ansvar for meg??????

Merkelig syn på sex du.

 

Spør igjen, har du kun hatt mannen?

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh Hi , beklager men du er virkelig ute å kjøre og skjermet. Det at veninnen din har hatt sex i alle hull samtidig med flere er hun ikke alene om. Og de mange andre som gjør det har ikke alle blitt misbrukt så NEI mannen og andre menn hverken skal eller kan gå utifra damer som har trekanter har blitt misbrukt. Så nei når damer er med frivilig på sex trenger ikke en mann vurderer bakgrunnen hennes først. Du trenger seriøs hjelp, og nå skjønner jeg den opplæringsdelen. Du har jo hatt et sinnsykt forknytt forhold til sex pga veninna og deg, trist dere har opplevd ting og kjempe fælt for hennes barndom men alle menn hun har hatt seg med har ingenting med faren hennes å gjøre!!! Og vet du , stakkars manneb din , han er en normal kåt mann og det er nok du som er problemet her nå. Ser ting på annen måte nå jeg, du ser på han som en mannsgris og han er ikke det selv om han har hatt mange partnere og selv om eks veninna har opplevd ting. Dette visste ikke mannen om. Og siden du har et så forskrudd syn på dette , med tanke på mannen fysisk sterkere ol? Latterlig. Mannen din har ikke voldtatt henne eller noen, og bortsett fra faren til veninna er hun ikke voldtatt av noen andre , hu. Har hatt sex med mange kåte menn, thats it! Fatter ikke hvordan du skal klare å si det til mannen uten å høres fordømmende ut. Du trenger å si det , dere klarer dere ikke ellers, og han fortjener å vite hvorfor du holder på slik nå. Du trenger terapi for å innse det er forskjell på overgrep av voksen mann mot uskyldig barn og sex mellom voksne ( ja selv om det er trekanter og rå sex)!

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske pussig at dere dømmer meg så hardt! Jeg har i utgangspunktet ikke gjort noenting galt. Mannen har tilbakeholdt informasjon og bevisst løyet. Da han fortalte meg historien om at hun hadde kastet seg over han og begynte å kysse han osv trodde jeg han - og det viste seg å være løgn, så da lære jeg at han kan lyve svært så overbevisende.. og etterpå fikk han sex som make-up premie.. da jeg viste han sms fra venninnen om at de ikke hadde hatt sex akkurat den lørdagen ble han rasende og slo i bordet og holdt på verre.. sa gang på gang på gang at han aldri hadde hatt sex med henne.. men da så jeg at han var redd, det var noe som ikke stemte.. og så låste han seg inne på gjesterommet...

 

Og så bestemmer han seg for å "fortelle alt" om sin historie med venninnen min og andre jenter.. Javel, det var ny informasjon får man si.. jeg synes fremdeles det er helt sykt at han (og kompisene og forsåvidt også mine venninner) har greid å holde det skjult..

 

Og så kommer det bilder og flere bilder.. og det skal jeg bare ta på strak arm? Kanskje bruke det som inspirasjon tilogmed?

 

Når vi har sex freaker han helt fullstendig ut fordk jeg ikke stønner nok eller får orcasme fort nok, og drar avgårde med en bag til kompisen sin med beskjed om at han ikke orker å se på meg.. jaha, ok.

 

Og så da, når vi endelig får snakket litt sammen og blir ENIGE om en sexpause for å se hverandre fremfor bare sex som har blitt som en diger barriere.. da greier han overhodet ikke holde sin del av avtalen.. Jan gjør ingenting for å skjule at han er dødsår og sexopptatt hele tiden, dytter ståpikken sin borti meg og puster når han kysser meg.. og tilslutt holder han meg fast inn mot veggen med makt mens han er lynende forbanna.. og selvfølgelig, nekter å bli med på ferie fordi han ikke får fitte!!

 

Ja, det er bare meg det er noe galt med!

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Fikk du INGENTING ut av det lange innlegget der det ble snudd på situasjonen?

 

Hadde du ikke vært fullstendig låst på at du er helt feilfri i prosessen og at bare DU er offeret så hadde det innlegget oppklart en del for deg.

 

Og etter 900 svar fordelt over 4 tråder, først DA kommer du med opplysninger som forandrer/forklarer/oppklarer det meste?

 

Flere av oss har allerede nevnt at vi tror det er en grunn til både venninnas oppførsel og ditt forhold til sex, men de svarene har du hoppet glatt over...

 

 

 

Anonymous poster hash: c5192...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra HI høres en mann heldig ut som får jenta i seng. Er ikke jenta like heldig når det er frivillig?

Uheldig syn på sex du har HI.

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske pussig at dere dømmer meg så hardt! Jeg har i utgangspunktet ikke gjort noenting galt. Mannen har tilbakeholdt informasjon og bevisst løyet. Da han fortalte meg historien om at hun hadde kastet seg over han og begynte å kysse han osv trodde jeg han - og det viste seg å være løgn, så da lære jeg at han kan lyve svært så overbevisende.. og etterpå fikk han sex som make-up premie.. da jeg viste han sms fra venninnen om at de ikke hadde hatt sex akkurat den lørdagen ble han rasende og slo i bordet og holdt på verre.. sa gang på gang på gang at han aldri hadde hatt sex med henne.. men da så jeg at han var redd, det var noe som ikke stemte.. og så låste han seg inne på gjesterommet...

 

Og så bestemmer han seg for å "fortelle alt" om sin historie med venninnen min og andre jenter.. Javel, det var ny informasjon får man si.. jeg synes fremdeles det er helt sykt at han (og kompisene og forsåvidt også mine venninner) har greid å holde det skjult..

 

Og så kommer det bilder og flere bilder.. og det skal jeg bare ta på strak arm? Kanskje bruke det som inspirasjon tilogmed?

 

Når vi har sex freaker han helt fullstendig ut fordk jeg ikke stønner nok eller får orcasme fort nok, og drar avgårde med en bag til kompisen sin med beskjed om at han ikke orker å se på meg.. jaha, ok.

 

Og så da, når vi endelig får snakket litt sammen og blir ENIGE om en sexpause for å se hverandre fremfor bare sex som har blitt som en diger barriere.. da greier han overhodet ikke holde sin del av avtalen.. Jan gjør ingenting for å skjule at han er dødsår og sexopptatt hele tiden, dytter ståpikken sin borti meg og puster når han kysser meg.. og tilslutt holder han meg fast inn mot veggen med makt mens han er lynende forbanna.. og selvfølgelig, nekter å bli med på ferie fordi han ikke får fitte!!

 

Ja, det er bare meg det er noe galt med!

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du har gjennom mange innlegg laget et bilde av en fantastisk mann; varm, morsom, snill, klok - din beste venn og fantastiske elsker. Det bildet harmonerer ingenting med den beskrivelsen du gir her. Du blir nesten nødt til å bestemme deg for hvem han er for deg (selv om det er vanskelig) Han du forteller om her er ingen bra mann. Han andre er det. Hvis han er den dårlige, forlater du ham nå. Det sporet dere er på nå kommer til å gjøre dere begge fælere og fælere.

Hvis han er den bra, må du legge om stilen, stole på ham og jobbe for å bevare forholdet. Og du kommer ikke utenom å fortelle sannheten om venninnen din om dere skal komme gjennom dette.

Det er vanskelig å gi råd, fordi vi ikke er i ditt liv. Kjenn på magefølelsen - du vet hvem han er innerst inne.

 

Og enig med flere - du har et veldig uvanlig syn på menn og sex som bør jobbes litt med.

Endret av Berta_78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men!!! Mannen din er det noe galt med når han dropper ferie med ungene sine fordi han ikke fikk fitte!!! Dårlig , skikkelig dårlig av han.

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra HI høres en mann heldig ut som får jenta i seng. Er ikke jenta like heldig når det er frivillig?

Uheldig syn på sex du har HI.

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Det der med make-up sex som premie var tøysete sagt - eller sagt i provokasjon egentlig. Jeg har aldri sagt at kun mannen er heldig som får sex og såklart sex er helt naturlig og veldig fint i et forhold.. men jeg stusser over det å ha sex med fremmede menn, i flertall og på en sånn måte som vistes på de bildene.. tror du virkelig hun var så veldig interessert I å få en pikk så langt ned i halsen at øynene stod ut som på en gullfisk av bare oksygenmangel. . Tror du det?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ikke bli overrasket om mannen din besøker "venninnen" din når du er på hytten. Du driver han vekk fra deg.

 

Anonymous poster hash: 44938...26d

Jeg har ikke gjort særlig annet enn å holde fast på en avtale han var med på å inngå.. som sagt igjen og igjen: jeg sier ikke disse tingene til han og han bidrar i høyeste grad til vanskene våre han og med temperamentet sitt..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du trenger jo ikke å si noe til han for at han skal merke det. Du er jo helt sikkert vanvittig passiv aggressiv. Og hvordan mener du egentlig at ting skal bli bedre hvis du både unngår å prate med han og ha fysisk nærkontakt med han? Du fører en litt underlig logikk.

Nei, fortell han hvor han kan finne forumet, så kan han lese selv, alt du ikke sier høyt.

Er du ferdig nå?

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så JEG skal være ferdig nå, etter at du har startet ørten tråder over flere uker?

Jeg hadde mye sympati for deg i starten, men utviklingen har vært nesten ubehagelig.

Du har bestemt deg, og det betyr tydeligvis ingenting at majoriteten av svarene du får støtter mannen din.

 

Du og dere trenger hjelp. Hvorfor venter dere på fvk? Hvorfor ringer dere ikke en privatpraktiserende psykolog/parterapeut og får hjelp NÅ?

 

Jeg er 100% enig med deg i at det er ugreit for mannen din å presse deg opp mot veggen og nærmest true deg, men likevel forstår jeg hvorfor han gjør det. Han er en desperat mann, ingenting han sier eller gjør hjelper. Det må være en forferdelig situasjon!

 

Du har IKKE ansvar for at din venninne ble misbrukt, og alle menn er ikke perverse sexdyr selv om én er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eks hadde sex på en scene i London, min tidligere elsker og jeg hadde trekant.

Min nåværende elsker tar meg i alle hull,alt har vært frivillig.

De har da ikke hatt noe ansvar for meg??????

Merkelig syn på sex du.

 

Spør igjen, har du kun hatt mannen?

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Nei, jeg har ikke kun hat mannen..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ikke bli overrasket om mannen din besøker "venninnen" din når du er på hytten. Du driver han vekk fra deg.

 

Anonymous poster hash: 44938...26d

Jeg har ikke gjort særlig annet enn å holde fast på en avtale han var med på å inngå.. som sagt igjen og igjen: jeg sier ikke disse tingene til han og han bidrar i høyeste grad til vanskene våre han og med temperamentet sitt..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du trenger jo ikke å si noe til han for at han skal merke det. Du er jo helt sikkert vanvittig passiv aggressiv. Og hvordan mener du egentlig at ting skal bli bedre hvis du både unngår å prate med han og ha fysisk nærkontakt med han? Du fører en litt underlig logikk.

Nei, fortell han hvor han kan finne forumet, så kan han lese selv, alt du ikke sier høyt.

Er du ferdig nå?

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så JEG skal være ferdig nå, etter at du har startet ørten tråder over flere uker?

Jeg hadde mye sympati for deg i starten, men utviklingen har vært nesten ubehagelig.

Du har bestemt deg, og det betyr tydeligvis ingenting at majoriteten av svarene du får støtter mannen din.

 

Du og dere trenger hjelp. Hvorfor venter dere på fvk? Hvorfor ringer dere ikke en privatpraktiserende psykolog/parterapeut og får hjelp NÅ?

 

Jeg er 100% enig med deg i at det er ugreit for mannen din å presse deg opp mot veggen og nærmest true deg, men likevel forstår jeg hvorfor han gjør det. Han er en desperat mann, ingenting han sier eller gjør hjelper. Det må være en forferdelig situasjon!

 

Du har IKKE ansvar for at din venninne ble misbrukt, og alle menn er ikke perverse sexdyr selv om én er det.

Vi venter ikke på fvk, vi hadde en avtale med privatpraktiserende psykolog som dessverre ble flyttet til slutten av august..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når et av bildene var av mannen som holdt bak på hodet/håret til en eller annen berte slik at hun hadde hele penisen hans nedover halsen og sikkert ikke fikk puste.. og hun så ut til å ha det helt jævlig. . Og han smilte.

 

Vel, det syntes jeg faktisk var ganske forferdelig å se...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Ikke bli overrasket om mannen din besøker "venninnen" din når du er på hytten. Du driver han vekk fra deg.

 

Anonymous poster hash: 44938...26d

Jeg har ikke gjort særlig annet enn å holde fast på en avtale han var med på å inngå.. som sagt igjen og igjen: jeg sier ikke disse tingene til han og han bidrar i høyeste grad til vanskene våre han og med temperamentet sitt..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du trenger jo ikke å si noe til han for at han skal merke det. Du er jo helt sikkert vanvittig passiv aggressiv. Og hvordan mener du egentlig at ting skal bli bedre hvis du både unngår å prate med han og ha fysisk nærkontakt med han? Du fører en litt underlig logikk.

Nei, fortell han hvor han kan finne forumet, så kan han lese selv, alt du ikke sier høyt.

Er du ferdig nå?

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så JEG skal være ferdig nå, etter at du har startet ørten tråder over flere uker?

Jeg hadde mye sympati for deg i starten, men utviklingen har vært nesten ubehagelig.

Du har bestemt deg, og det betyr tydeligvis ingenting at majoriteten av svarene du får støtter mannen din.

 

Du og dere trenger hjelp. Hvorfor venter dere på fvk? Hvorfor ringer dere ikke en privatpraktiserende psykolog/parterapeut og får hjelp NÅ?

 

Jeg er 100% enig med deg i at det er ugreit for mannen din å presse deg opp mot veggen og nærmest true deg, men likevel forstår jeg hvorfor han gjør det. Han er en desperat mann, ingenting han sier eller gjør hjelper. Det må være en forferdelig situasjon!

 

Du har IKKE ansvar for at din venninne ble misbrukt, og alle menn er ikke perverse sexdyr selv om én er det.

Vi venter ikke på fvk, vi hadde en avtale med privatpraktiserende psykolog som dessverre ble flyttet til slutten av august..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Da ville jeg funnet en annen. Det er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan en jente kan være interessert i den type suging?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når et av bildene var av mannen som holdt bak på hodet/håret til en eller annen berte slik at hun hadde hele penisen hans nedover halsen og sikkert ikke fikk puste.. og hun så ut til å ha det helt jævlig. . Og han smilte.

 

Vel, det syntes jeg faktisk var ganske forferdelig å se...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Vel, det du så var ett øyeblikk. Og kun det. Tilogmed på pornofilm klarer de ikke å få akkurat dét til å se behagelig ut.

 

Han har en fortid, det har du, det har jeg, det har alle. Man kan ikke ha det ugjort. Folk endrer seg. Han elsker DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan en jente kan være interessert i den type suging?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Like lite som jeg kan forklare deg hvorfor noen liker sex med dyr eller analsex. Jeg liker det ikke, men noen gjør det. Hver sine lyster, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan noen forklare meg hvordan en jente kan være interessert i den type suging?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Like lite som jeg kan forklare deg hvorfor noen liker sex med dyr eller analsex. Jeg liker det ikke, men noen gjør det. Hver sine lyster, folk er forskjellige.

Jeg tror nesten ikke det går an å like det! De får jo ikke puste og brekker seg og nesten kaster opp.. eller det kan vel skje at de kaster opp også.. og de mennene som liker å behandle kvinner sånn må det vel være noe spesielt med eller? Det er jo ikke noen god handling akkurat? Nei, jeg skjønner virkelig ingenting jeg..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...