Gå til innhold

Du med mannen og hun gale venninna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Ja, men hovedgrunnen til at vi har sluttet å snakke sammen er at han sa han skulle "gi meg" en måned sexpause for å sortere hodet mitt, men han greier jo ikke å respektere avtalen.. og han flyr opp I sinne for hver minste ting.. Jeg begynner å bli så utrolig sliten og lei av sexpratet hans..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så, dere skal ikke ha sex, og fordi dere ikke skal ha sex så skal dere heller ikke snakke sammen. Hvordan mener du da at forholdet skal komme på rett kjøl igjen?

 

Før du begynte å gruble på alt og før du så de siste bildene så greide dere å ha gode samtaler sammen. Viktige samtaler som hver gang fikk deg til å kjenne på nærheten til ham, at du stolte på ham og elsket ham. Nå skal dere ikke en gang snakke sammen.

 

Dere har myyyyye å snakke om utenom sex!!! Hvor såret og sint du er på din eksvenninne... har du gitt uttrykk til din mann at du er forbanna på din eksvenninne? Jeg tror ikke det, for du har fremdeles ikke skrevet ett hardt ord om henne her. Det er HUN som er årsaken til alt dette, Hi? Hvorfor greier du ikke å hoste opp litt sinne? Du trenger det, mannen din trenger det. For så lenge du ikke viser sinne og forakt overfor din venninne på en måte at mannen din ser det eller hører det, da kan det tolkes som om du ikke har tatt så mye avstand fra henne (selv om du har kuttet kontakten).

Dere trenger å snakke om hvordan forholdet deres har vært, hva det var som fikk dere til å falle for hverandre, hva som har gjort at dere har hatt det så utrolig godt i ti år. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke takler at en utenforstående truer forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke greier å stå sammen om dette. Dere trenger å snakke om hva som er godt med forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor det å få vite om mannens fortid setter deg så ut. Det er mye dere trenger å snakke om, og sex er faktisk bare en bitteliten del av det dere trenger å snakke om!

 

Og jeg mener at dere fremdeles trenger å ta dette til politiet. Om ikke annet så vil du da vise mannen din at du står på hans side.. ... om du gjør det da?

 

Mannen din føler nå at du forakter ham og ikke vil ha noe med ham å gjøre. Da må du vise ham at du står på hans side, ikke bare stikke av på hytta og la det være opp til ham om han blir med eller ikke. Det å ta dette til politiet vil være en veldig tydelig erklæring til mannen din om at du stoler på ham og står ved hans side. Men du tenker vel på venninnen din, hva det kan gjøre med henne....

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Ja, jeg gjør det! Jeg tenker på venninnen min og hva det vil gjøre med henne. En anmeldelse til politiet vil bare bli henlagt uansett - det er jo bare tøys, ingen betjent hos politiet vil tenke at det surret her er verdt å bruke ressurser på. Og det er jo også over nå! En anmeldelse vil kun se ut som hevn - og jeg er ikke interessert I å hevne meg på en person som har det vondt og vanskelig nok fra før. Hva skulle det tjene til? Kanskje vil det tilogmed bidra til at hun "våkner opp" igjen å fortsetter å servere ubehageligheter.

 

Og kanskje du har rett I at vi ikke kommer til å klare oss..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Ja, men hovedgrunnen til at vi har sluttet å snakke sammen er at han sa han skulle "gi meg" en måned sexpause for å sortere hodet mitt, men han greier jo ikke å respektere avtalen.. og han flyr opp I sinne for hver minste ting.. Jeg begynner å bli så utrolig sliten og lei av sexpratet hans..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så, dere skal ikke ha sex, og fordi dere ikke skal ha sex så skal dere heller ikke snakke sammen. Hvordan mener du da at forholdet skal komme på rett kjøl igjen?

 

Før du begynte å gruble på alt og før du så de siste bildene så greide dere å ha gode samtaler sammen. Viktige samtaler som hver gang fikk deg til å kjenne på nærheten til ham, at du stolte på ham og elsket ham. Nå skal dere ikke en gang snakke sammen.

 

Dere har myyyyye å snakke om utenom sex!!! Hvor såret og sint du er på din eksvenninne... har du gitt uttrykk til din mann at du er forbanna på din eksvenninne? Jeg tror ikke det, for du har fremdeles ikke skrevet ett hardt ord om henne her. Det er HUN som er årsaken til alt dette, Hi? Hvorfor greier du ikke å hoste opp litt sinne? Du trenger det, mannen din trenger det. For så lenge du ikke viser sinne og forakt overfor din venninne på en måte at mannen din ser det eller hører det, da kan det tolkes som om du ikke har tatt så mye avstand fra henne (selv om du har kuttet kontakten).

Dere trenger å snakke om hvordan forholdet deres har vært, hva det var som fikk dere til å falle for hverandre, hva som har gjort at dere har hatt det så utrolig godt i ti år. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke takler at en utenforstående truer forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke greier å stå sammen om dette. Dere trenger å snakke om hva som er godt med forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor det å få vite om mannens fortid setter deg så ut. Det er mye dere trenger å snakke om, og sex er faktisk bare en bitteliten del av det dere trenger å snakke om!

 

Og jeg mener at dere fremdeles trenger å ta dette til politiet. Om ikke annet så vil du da vise mannen din at du står på hans side.. ... om du gjør det da?

 

Mannen din føler nå at du forakter ham og ikke vil ha noe med ham å gjøre. Da må du vise ham at du står på hans side, ikke bare stikke av på hytta og la det være opp til ham om han blir med eller ikke. Det å ta dette til politiet vil være en veldig tydelig erklæring til mannen din om at du stoler på ham og står ved hans side. Men du tenker vel på venninnen din, hva det kan gjøre med henne....

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Ja, jeg gjør det! Jeg tenker på venninnen min og hva det vil gjøre med henne. En anmeldelse til politiet vil bare bli henlagt uansett - det er jo bare tøys, ingen betjent hos politiet vil tenke at det surret her er verdt å bruke ressurser på. Og det er jo også over nå! En anmeldelse vil kun se ut som hevn - og jeg er ikke interessert I å hevne meg på en person som har det vondt og vanskelig nok fra før. Hva skulle det tjene til? Kanskje vil det tilogmed bidra til at hun "våkner opp" igjen å fortsetter å servere ubehageligheter.

 

Og kanskje du har rett I at vi ikke kommer til å klare oss..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

 

Det er ikke hevn å gå til politiet, det er å beskytte seg selv.

 

Hvorfor har du mer omtanke og forståelse for din eksvenninne enn din mann?

Det er HUN som har gjort at du og mannen din er i den situasjonen som dere er i, ikke han!

 

Så hvorfor har du mer forståelse og omtanke for henne enn din mann?

 

 

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Mannen til HI har tilbakeholdt sannheten om dette og bedt folk lyve om dette. Rådet fra DIB er at hun bare skal lykke øynene àog tenke på fedrelandet. Mannen må jo få sitt, må vite..Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Rådet kom ikke fra DiB, det kom fra meg.

Det er en vits som er eldre enn Dronning Victoria.

Du spiser ikke akkurat humørdrops til frokost, gjør du vel?

Beklager at jeg ikke finner HIs situasjon så fornøyelig som du åpenbart gjør.

Vitsen, som du kaller den, var opprinnelig et råd om hvordan man skulle holde ut uønsket sex, men det vet du sikkert.

"Lie back and think of England', or as it is more often expressed these days 'close your eyes and think of England', was used in two contexts. Firstly, it was, or later dramas have portrayed that it was, advice given by a mother to her daughter on her wedding night. Sex education wasn't all that it might have been in the early 20th century. The other context is of advice given by a woman friend to a loveless wife. Marriage was a route to economic security for women in Edwardian England and many must have seen the granting of sexual favours as an unwelcome price to pay for it."http://www.phrases.org.uk/meanings/close-your-eyes-and-think-of-england.html

Kanskje du selv kunne ha trappet ned ditt inntak av disse humørpillene? Uttrykket, eller "vitsen", virker ikke fullt så festlig når problematikken er tilnærmet identisk med den opprinnelige problemstilingen.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Men så er ikke problematikken det, da. Hun som forteller om livet sitt i disse trådene er ikke en misbrukt tenåringsbrud.

Hvis du vil være så omhyggelig i alt du gjør, sett gjerne inn en link til mitt innlegg også.

For det er faktisk dårlig stil å ta enkeltstående utsagn ut av sin sammenheng med den hensikt å hetse brukeren som la det ut. Skjerp deg!

Heisann! Hvor ble det av humørpillene? ;-)

HI er kanskje ikke noen misbrukt tenåringsbrud, men kjerne er den samme: Hvordan holde ut uønsket sex slik at mannen ikke forlater en? I så måte var rådet ditt spot on, det!

Og jeg unngikk å navngi brukeren som la det ut fordi jeg synes det var lavmål fra en bruker jeg ofte setter pris på innleggene fra. Hvordan er det hetsing og uthenging å unnlate å linke brukernavnet ditt til kommentarer din?

Jeg tok dessuten ikke utsagnet ditt ut fra en annen sammenheng enn akkurat det den her blir gjengitt i; hvordan HI skal orke å ha sex med mannen når hun egentlig ikke ønsker det.

Skjerp deg sjøl!

Og med dette er denne avsporing fra tråden over for min del. Jeg ønsker HI alt godt, og tror ikke denne disputten bidrar til å hjelpe henne videre i livet,- ihvertfall ikke om hun velger å holde øynene åpne.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Jo, det gjorde du. Du tok den ut av sammenhengen. Og plasserte den inn i din egen tendensiøse fortolkning: "Her på DiB blir kvinner rådet til å lukke øynene og tenke på fedrelandet, hvorfor er det alltid mennene det skal tas hensyn til."

Jeg syns det er leit at du har et så negativt og betent forhold til seksualiteten. Virker som om du syns sex er noe kvinnen bruker som byttemiddel når hun vil begunstige mannen. Merkelig å se noen provoseres av at andre lovpriser sex som et viktig og fint element i et forhold. Det kan faktisk ha en legende effekt for et forhold som sliter. Og det var den sammenhengen vi kom fra, der du valgte å plukke ut en spøk og framstille det som om rådet gikk på å la seg misbruke. Shame on you. Jeg innestår for alt jeg har sagt til HI.

 

Anonymous poster hash: 73a65...258

Hjelpes meg, Pashla! Hva er problemet ditt? La det ligge nå! Du virker så engasjert at du nesten er aggresiv.

 

Anonymous poster hash: 6a175...b8e

 

 

Ærlig talt.

Du bør tåle i bli sagt i mot på en saklig, men irritert måte, uten å ty til hersketeknikker.

 

Anonymous poster hash: 3f5f9...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ja, men hovedgrunnen til at vi har sluttet å snakke sammen er at han sa han skulle "gi meg" en måned sexpause for å sortere hodet mitt, men han greier jo ikke å respektere avtalen.. og han flyr opp I sinne for hver minste ting.. Jeg begynner å bli så utrolig sliten og lei av sexpratet hans..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Så, dere skal ikke ha sex, og fordi dere ikke skal ha sex så skal dere heller ikke snakke sammen. Hvordan mener du da at forholdet skal komme på rett kjøl igjen?

 

Før du begynte å gruble på alt og før du så de siste bildene så greide dere å ha gode samtaler sammen. Viktige samtaler som hver gang fikk deg til å kjenne på nærheten til ham, at du stolte på ham og elsket ham. Nå skal dere ikke en gang snakke sammen.

 

Dere har myyyyye å snakke om utenom sex!!! Hvor såret og sint du er på din eksvenninne... har du gitt uttrykk til din mann at du er forbanna på din eksvenninne? Jeg tror ikke det, for du har fremdeles ikke skrevet ett hardt ord om henne her. Det er HUN som er årsaken til alt dette, Hi? Hvorfor greier du ikke å hoste opp litt sinne? Du trenger det, mannen din trenger det. For så lenge du ikke viser sinne og forakt overfor din venninne på en måte at mannen din ser det eller hører det, da kan det tolkes som om du ikke har tatt så mye avstand fra henne (selv om du har kuttet kontakten).

Dere trenger å snakke om hvordan forholdet deres har vært, hva det var som fikk dere til å falle for hverandre, hva som har gjort at dere har hatt det så utrolig godt i ti år. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke takler at en utenforstående truer forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor dere ikke greier å stå sammen om dette. Dere trenger å snakke om hva som er godt med forholdet deres. Dere trenger å snakke om hvorfor det å få vite om mannens fortid setter deg så ut. Det er mye dere trenger å snakke om, og sex er faktisk bare en bitteliten del av det dere trenger å snakke om!

 

Og jeg mener at dere fremdeles trenger å ta dette til politiet. Om ikke annet så vil du da vise mannen din at du står på hans side.. ... om du gjør det da?

 

Mannen din føler nå at du forakter ham og ikke vil ha noe med ham å gjøre. Da må du vise ham at du står på hans side, ikke bare stikke av på hytta og la det være opp til ham om han blir med eller ikke. Det å ta dette til politiet vil være en veldig tydelig erklæring til mannen din om at du stoler på ham og står ved hans side. Men du tenker vel på venninnen din, hva det kan gjøre med henne....

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Ja, jeg gjør det! Jeg tenker på venninnen min og hva det vil gjøre med henne. En anmeldelse til politiet vil bare bli henlagt uansett - det er jo bare tøys, ingen betjent hos politiet vil tenke at det surret her er verdt å bruke ressurser på. Og det er jo også over nå! En anmeldelse vil kun se ut som hevn - og jeg er ikke interessert I å hevne meg på en person som har det vondt og vanskelig nok fra før. Hva skulle det tjene til? Kanskje vil det tilogmed bidra til at hun "våkner opp" igjen å fortsetter å servere ubehageligheter.

 

Og kanskje du har rett I at vi ikke kommer til å klare oss..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Det er ikke hevn å gå til politiet, det er å beskytte seg selv.

 

Hvorfor har du mer omtanke og forståelse for din eksvenninne enn din mann?

Det er HUN som har gjort at du og mannen din er i den situasjonen som dere er i, ikke han!

 

Så hvorfor har du mer forståelse og omtanke for henne enn din mann?

 

 

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

 

Hun har da aldri lovet meg noen ting, det har mannen.. Han har lovet meg å være åpen og ærlig og trofast feks..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun har da aldri lovet meg noen ting, det har mannen.. Han har lovet meg å være åpen og ærlig og trofast feks..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

 

Så det vil si at et livslangt vennskap gir din venninne frikort til å ødelgge livet ditt - helt uten at du blir sint på henne, du bare føler mer omsorg for henne.

 

Mannen din hadde INGEN forpliktelse om å fortelle deg om detaljene om sitt tidligere sexliv da han møtte deg. Han OG din venninne burde kanskje sagt noe en eller annen gang om at de hadde havnet til køys sammen, men det å ikke si fra er ingen løyn. Mannen din har i et halvt år blitt trakassert av DIN venninne - din venninne som du tydeligvis har et svært usunt avhengighetsforhold, så det er ikke rart han ikke sa noe til deg om hva som skjedde.

Jeg vil tro han var redd for at hvis han sa fra så ville du tro henne og ikke ham.... og det stemmer jo.

Jeg vil tro han var redd for at du skulle blåse alt ut av proporsjoner ang. hans seksuelle fortid.... og det stemmer jo også.

Så derfor prøvde han et siste forsøk på å nekte for noe da du sa noe. Det var en dum beslutning, men det var gjort i et forsøk på å redde forholdet.

 

Mens du - du har mer forståelse for din venninne.

 

Hva med det DU lovte mannen da dere giftet dere, HI? Det med å stå ved din manns side? Omtanke og forståelse og det å akseptere små feil, det var visst ikke så viktig for deg likevel. Han skal ære alle løftene, du trenger ikke å gjøre det. Han skal ikke prate om ting, han skal ikke prate eller ønske eller tenke på sex, han får ikke lov å ta på deg, han får ikke lov til å være blid og hyggelig i hverdagen, og nå får han ikke lov til å være sint. Hva er det du vil av mannen din, Hi???

 

Nå står du mer på din venninnes side enn din manns side. Og ja, benevnelsen med venninne i stedenfor eksvenninne er bevisst etter ditt siste svar.

 

Det er ikke normalt å ikke føle mer sinne og frustrasjon overfor det din venninne har gjort mot deg. Hun har i over et halvt år helt bevisst (!!!!!) forsøkt å ødelegge ekteskapet ditt. Fordi hun mener du ikke fortjener å ha det bra når hun ikke har det bra.

Og du virker å være enig...

 

Skal du og mannen ha noen som helst sjanse, Hi, da må du gå til en psykolog alene også, for mye av dette ligger hos deg.

Din mann har vist i ti år at han elsker deg, han har vist deg det på alle måter. Men din kjærlighet for ham er mindre enn den for din venninne. Hva sier det om deg og de løftene du ga mannen din?

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du ikke forstår meg.. Uansett har jeg satt stor pris på innleggene dine. Du har nok rett I mye, men ikke alt. Og jeg tipper du har rett I at vi ikke kommer til å overleve dette som par. Jeg har begynt å opp, og det tror jeg mannen er I ferd med også.. Verken han eller jeg er dårlige mennesker og det er ingens feil eller begges feil. Jeg kan ikke påta meg hele ansvaret selv om du og flere andre mener jeg er helt på jordet. Mannen er også helt på jordet, vi er på jordet begge to; dessverre på forskjellige jorder..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din har vært trofast, Hi....

 

Uff, kan du ikke bare forlate mannen din? Sikkert mange kvinner som ønsker en mann som elsker dem så høyt som han elsker deg. La han finne noen som faktisk klarer å verdsette det.

 

Anonymous poster hash: 62342...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har vært trofast, Hi....

 

Uff, kan du ikke bare forlate mannen din? Sikkert mange kvinner som ønsker en mann som elsker dem så høyt som han elsker deg. La han finne noen som faktisk klarer å verdsette det.

 

Anonymous poster hash: 62342...b0c

Jo, det blir nok til det..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har venninna fått viljen sin....Stakkars mann og barn!

 

Anonymous poster hash: 62342...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så tragisk. Ikke avbryt et 10 år lange lykkelig ekteskap med barn fordi dere har litt motvind.

 

Jeg synes mannen din har tatt noen dårlige valg, og jeg forstår deg til dels, men synes også du gjør det litt vanskelig her.

 

Vær litt tøff, snakk ordentlig med mannen din. Sexlivet kommer i gang igjen når dere slutter å stresse med alt hele tiden.

 

Anonymous poster hash: 25eb5...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du ikke forstår meg.. Uansett har jeg satt stor pris på innleggene dine. Du har nok rett I mye, men ikke alt. Og jeg tipper du har rett I at vi ikke kommer til å overleve dette som par. Jeg har begynt å opp, og det tror jeg mannen er I ferd med også.. Verken han eller jeg er dårlige mennesker og det er ingens feil eller begges feil. Jeg kan ikke påta meg hele ansvaret selv om du og flere andre mener jeg er helt på jordet. Mannen er også helt på jordet, vi er på jordet begge to; dessverre på forskjellige jorder..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Jeg har aldri sagt at du skal ta på deg alt ansvaret. Tvert om har jeg støttet deg hele veien.

 

Men når du - etter at venninnen din har ødelagt deg og ekteskapet ditt - fremdeles har mer omtanke og forståelse for henne enn din mann, som tross alt bare har gjort mindre feil, da kan ikke dine følelser for mannen stikke særlig dypt.

 

Din venninne kjente deg godt. Hun visste at du ikke ville like mannens fortid, hun har spart på over ti år gamle bilder for å bruke dem mot deg den dagen hun hadde bruk for dem. Og du gjør akkurat slik hun vil, du går rett i fella.

 

Du har i ti år hatt et forhold de fleste drømmer om, en mann som er din beste venn, din kjæreste, din elsker, en som gjør sin del i hverdagen og får deg til å føle deg elsket fremdeles. Så kommer en drittkjerring som liksom kaller seg din venninne og bevisst går inn for å ødelegge alt det som er godt i livet ditt. Og du lar henne gjøre det.

 

Om du leser mine tidligere innlegg så ser du at jeg aldri har ment at du skal ta på deg alt ansvar. Når du skriver det, da er du så nedsunket i offerrollen at du ikke ser det selv. Men du har absolutt et medansvar for å ha blåst dette opp i de proporsjonene det har kommet til. Mye av det som har skjedd kunne vært unngått om du hadde gått med på mannens ønske om å be om besøks-og kontaktforbud for din venninne. Men du har hele tiden forstått din venninne ihjel, og du gjør det fremdeles. Om du og mannen ikke greier dere så har hun fått viljen sin. Hun har ødelagt deg slik at du ikke skal være bedre enn henne. For er ikke hun lykkelig så har ikke du lov å være lykkelig. Ser du virkelig ikke at det ikke er slik venner behandler hverandre? Du sier hun ikke har lovet deg noe. Jo, hun har vært din nærmeste venninne siden barndommen. Slike venner tar man vare på, man beskytter slike venner og man støtter dem og er glade for at de er lykkelige. Din venninne har bevisst forsøkt å ødelegge deg, hun har gjemt på gamle bilder hun visste ville ødelegge deg, og hun hadde null skrupler med å prøve å bli din manns elskerinne og ødelegge både deg og ekteskapet ditt og gjøre barna dine til skillsmissebarn.

Et besøks- og kontaktforbud var kanskje det som skulle til for å riste litt i henne og få henne til å innse at hun ikke kan behandle folk slik, og at det også får følger for henne.

 

Ønsker du egentlig å beholde mannen din og finne tilbake til ham, Hi?

 

Ring fvk i morgen og be om hastetime der, si det som det er, dere trenger hjelp NÅ og psykologen har utsatt timen.

 

Og så tar du deg en tur til legen din, for jeg tror du er dypt deprimert av dette. Du er opp og ned hele tiden, og du klynger deg til alle negative kommentarer som fyrer opp alt det som ødelegger for deg nå.

 

Les det du skrev i går kveld da du takket for reality checken. Les det du skrev om mannen din der - og så logger du deg ut av forumet for en stund og søk hjelp hos fvk og lege og psykolog i steden for.

 

Hvis du og mannen bestemmer dere for at det dere har sammen er verdt å kjempe for - og begge to er villige til å gjøre det - da tror jeg fremdeles at dere kan komme gjennom det. Men jeg tror at i tillegg til parterapien så trenger du psykologhjelp selv for å få sortert følelser rundt din venninne, din mann, og din egen seksualitet. For nå tar du avstand fra både din mann og din seksualitet (og hans), den eneste du ikke tar følelsesmessig avstand fra er din venninne.

 

Er hun virkelig verdt så mye for deg at du tillater henne å ødelgge både deg og ekteskapet og familien din?

 

Snakk med mannen din!

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre for deg og familien din og som hevn (huff liker egentlig ikke dette men her så) mot "venninnen" er å nyte livet sammen videre.

 

Synd om hun skal få ødelegge 4 liv

 

Anonymous poster hash: 25eb5...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

La oss alle ha et pity party. La oss velte oss i alle følelser vi overhode kan mane fram, og la oss blåse disse følelsene totalt ut av sin proposisjon. At din mann orker å høre på alle disse følelsene og alle disse ordene, er mer enn nok bevis for at han vil ha deg for deg, ikke for sex. Ingen mann i verden gidder å høre på alt dette for all verdens sex. Kan du ikke bare akseptere at han elsker deg for deg? Jeg hadde brutt med deg for lenge siden, og jeg er kvinne!

Dette har du sagt mange ganger og jeg har prøvd å svare at jeg IKKE snakker om disse følelsene og tankene med mannen. Jeg får utløp for dem her!

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du velter deg i oppkonstruerte følelser. Rundt og rundt og rundt. Jeg skjønner meget godt at mannen din ikke orker å være med på dette. Jeg leser om det her, og jeg er møkk lei. Og selv om du ikke snakker med han om det, så er der garantert at han merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med anonyme ff7. .. Seriøst du er jo helt på viddene. Eks veninna di er den du skal rette alt mot, ikke rart mannen ikke torde si noe. Du ser jo hvordan du holder på nå! Han hadde jo rett i hva du ville gjort. Og ang sex. Herregud du legger så mye i det! Det er normalt å ha en fortid med forskjellige folk, ons, trekanter er ikke uvanlig . Du fremstiller han som en møkkete pornostjerne og gurimalla så tilkneppet og frigid du nå virker. Om du var slik da dere møttes er det ikke rart du måtte læres opp, høres ut som du synes sex er skittent. Men du skriver mye om alt han har introdusert deg for. Kan det virkelig være såååå mye dere har gjort som du synes er spesielt? Jeg tror det har med din utrolig lille erfaring å gjøre. Oral med svelging, anal, fisting, filme sexen, sm ol er helt vanlige saker .... Du er nå skyld i at ungene blir skillsmisse barn. Litt han pga mas men herregud nå må du slutte. Du finner hele han ekkel og som en grisete freak? Hvordan skal han forstå at det du likte for 2mnd siden er noe du er helt umulig om...

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du ikke forstår meg.. Uansett har jeg satt stor pris på innleggene dine. Du har nok rett I mye, men ikke alt. Og jeg tipper du har rett I at vi ikke kommer til å overleve dette som par. Jeg har begynt å opp, og det tror jeg mannen er I ferd med også.. Verken han eller jeg er dårlige mennesker og det er ingens feil eller begges feil. Jeg kan ikke påta meg hele ansvaret selv om du og flere andre mener jeg er helt på jordet. Mannen er også helt på jordet, vi er på jordet begge to; dessverre på forskjellige jorder..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Kom deg til psykolog eller noen som kan hjelpe deg. For meg som står utenfor og har lest alt kan egentlig si dette: Mannen din fortjener bedre enn dette, du behandler han som en som har GROVT sviktet og bedratt deg. Vi har alle en fortid og ikke alt blir lagt på bordet men når det ikke er viktig så er det veldig viktig å jobbe med det som gir problemet og legge det bak deg. Den damen fortjener ikke denne sympatien fra deg, tross alt så er det hun som har trakasert mannen din de siste månedene. La meg vende kortene for deg. Mannen legger seg etter henne og hun avviser han, han fortsetter og ting begynner å vakle. Alt dette sprenger i ansiktet ditt. Venninnen er uskyldig men det er hun du forakter, er sint på og stakkars mannen din har det tøft. Situasjonen i et nøtteskall med mannen/damen i et rollebytte. Jeg har nektet å svare deg direkt på lenge nå for jeg mener fortsatt at dette er best håndert med færrest mulig. 

 

Jeg kan ikke se at noen har lagt all skylden for situasjonen deres på hverken deg eller mannen din, veldig mange av oss har derimot lagt skylden der den hører hjemme men dette er noe du nekter å ta inn. Stakkars henne? Man kan være dum og blind men er det mulig når noen har tråkket så kraftig og respektløst inn i ditt liv at det skal være greit fordi det er en vanskelig periode? Greit, ditt liv, dine meninger. Men jeg mener dette, ta et tak i degselv. Dette går for langt, situasjonen mellom mannen din og deg er realistisk ikke så alvorlig at det fortjener dette fra deg- det er derfor folk legger skyld på deg, du gjør situasjonen verre. Derfor har jeg gjennom de siste trådene bedt deg søke hjelp for degselv, for at du skal ha verktøy til å kunne takle ting. For meg er du en som ikke har hatt mye motgang i livet og det er nok et medvirkende faktor til at du takler dette dårlig. Dette er ikke din skyld, ikke din manns skyld. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 1f286...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken til selvsentrert, selvmedlidende og egoistisk dame!

 

Du er villig til å bryte opp et samliv og la barna dine bli skilsmissebarn pga en syklig forestilling om hva som kanskje, muligens har skjedd i mannens hode mens dere har vært sammen?

 

Skjerp deg og bit det i deg. Barna fortjener en voksen mor som ser deres behov foran sitt eget forvridde syn. Det er veldig lite fokus på barna i alle innleggene dine. Kommer de helt nederst på prioriteringene dine?



Anonymous poster hash: 540f3...9a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du ikke forstår meg.. Uansett har jeg satt stor pris på innleggene dine. Du har nok rett I mye, men ikke alt. Og jeg tipper du har rett I at vi ikke kommer til å overleve dette som par. Jeg har begynt å opp, og det tror jeg mannen er I ferd med også.. Verken han eller jeg er dårlige mennesker og det er ingens feil eller begges feil. Jeg kan ikke påta meg hele ansvaret selv om du og flere andre mener jeg er helt på jordet. Mannen er også helt på jordet, vi er på jordet begge to; dessverre på forskjellige jorder..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Dette er jo nettopp grunnen til at dere skal i terapi og må komme dere til fvk! Du skal ikke løse denne floken ved hjelpe av et kjerringforum på nett, du er ikke i nærheten av å kunne gi opp! Dere har jo ikke fått hjelpe ennå!

 

Og jeg har sagt det før og sier det igjen, også som ff7 sier: Du må SNAKKE med han! Du kan ikke bare gå til forumet og tømme deg her.. Han ER INGEN TANKELESER! Jeg forstår VELDIG godt tolkningene han gjør av deg, jeg hadde gjort akkurat det samme! Jeg hadde sett at du løy, at du avskydde meg og jeg hadde ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg!

 

Ff7 sier også dette med depresjon og det er du nødt til å ta tak i, det er lenge siden konklusjonen var at du antageligvis trenger hjelp selv også.. Og du svinger så enormt mellom å ha fornuftige, positive tanker til å svinge ned i en usaklig, selvmidlidende suppe!

 

Det var noen her som sa at du skulle drite i å dra på hytta, det er jeg faktisk enig i. Det er mye rart man kan gjøre hjemmefra også. ta en roadtrip, dra hit og dit, utforsk lokalområdet og finn nye gårder, strender, museer osv i nærområdet eller innen 2 timers kjøretur. Greit nok at ungene skal få litt ferie men jeg tror ungene har mer lyst til at mamma og pappa finner ut av dette her enn "Åh, men det går bra. Vi var jo på hytta"

 

Hi, kom deg vekk fra dette forumet. Som jeg har forstått det så har dere hatt god forståelse for hverandre før, brukt kjærlighet og nærhet for å bli venner og "make peace" men det høres ikke ut som at kommunikasjon har vært veldig høyt på lista men heller bare litt tatt for gitt..

 

Dere må avansere kommunikasjonen, jeg skulle ØNSKE at mannen din hadde fått lese disse trådene for det hadde fått han til å forstå mye mer. Han hadde nok også blitt enda mer bekymret for forumet har virkelig blitt usunt for deg. :-(

 

Jeg heier på deg men ikke VÅG å gi deg nå! Åpne deg for mannen din, det er ikke rart han maser og kjaser og prøver med all sin evne å få dra det ene kortet dere har hatt før, kjærligheten! Han skjønner ikke dette! Desverre! Og jeg forstår deg veldig, veldig godt.. For hvert minste lille hint han kommer med kommer den avskyen og den klumpen i magen som gjør at du ikke vil ha han nær deg.. Det er lei at han ikke forstår hvilken skade det gjør :(

 

*sukk*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste for mannen din er at du forlater ham. Da kan han finne noen som ikke er så ute å kjøre

 

Anonymous poster hash: 8f47c...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste for mannen din er at du forlater ham. Da kan han finne noen som ikke er så ute å kjøre

 

Anonymous poster hash: 8f47c...5f8

Den tid den sorg, akkurat nå så er det mer viktig at HI og mannen får hjelp uansett hvilken vei dette går uten at vi skal presse frem det ene eller det andre. Helt greit at HI oppdaterer oss men nå er det mer viktig at familie forholdet blir satt i fokus og at de får hjelpen de trenger. HI har det vanskelig nok uten å få slengt at hun ikke er verdt mannen sin. Det er unødvendig for det vi vet er at de har hatt noe som burde kjempes for, de har hatt det godt i mange år. I gode og onde dager...

 

Anonymous poster hash: 1f286...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste for mannen din er at du forlater ham. Da kan han finne noen som ikke er så ute å kjøre

 

Anonymous poster hash: 8f47c...5f8

 

Det er mange perfekte, uempatiske kjerringer her inne. Ærlig talt, jeg skulle sett deg reagere i lik situasjon. Det lett å være tapper og smart bak anonymknappen men når sorgen og fortvilelsen slår deg så er det ikke like lett å være så jævlig logisk.

 

Anonymous poster hash: 1ed64...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, får helt vondt inni meg av å lese dette. Du kan da virkelig ikke gi opp din mann, ditt livs kjærlighet, han som har vært der for deg de siste 10 årene, og elsket deg. Bare på grunn av hans fortid, som var før deg.

 

Du må ha hjelp, få hjelp av en profesjonell til å sortere disse tankene. For de kan ødelegge ekteskapet ditt. Og jeg kan vel garantere deg, at da våkner du opp en dag, og kommer til å angre deg noe forferdelig. Jeg er selv enslig mor, og kan garantere at det ikke er lett. Finne ny mann er heller ikke lett, for de flotte mennene som er der ute, de er i forhold, hvor konene og verdsetter den flotte mannen de har.



Anonymous poster hash: 70e7c...c4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Han er vel desperat da, det må være helt forferdelig å se ekteskapekteskapetryke fordi han hadde sex med en før din tid, og at han nå blir straffet og ilagt tanker og egenskaper han kanskje ikke har..Jeg syns dette begynner å bli latterlig, helt vanvittig egentlig. Det verste er egentlig at du føler mer omsorg og sorg pga venninna di. Det er hun som bevisst har gjort dette og nå vinner hun, du sitter igjen som taperen fordi du ikke innser dette.

 

Stakkars mann..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Han er vel desperat da, det må være helt forferdelig å se ekteskapekteskapetryke fordi han hadde sex med en før din tid, og at han nå blir straffet og ilagt tanker og egenskaper han kanskje ikke har..Jeg syns dette begynner å bli latterlig, helt vanvittig egentlig. Det verste er egentlig at du føler mer omsorg og sorg pga venninna di. Det er hun som bevisst har gjort dette og nå vinner hun, du sitter igjen som taperen fordi du ikke innser dette.

 

Stakkars mann..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Åja, men så er det helt i orden at han bruker fysisk makt til å holde meg fast og tvinge meg til å se på han?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Han er vel desperat da, det må være helt forferdelig å se ekteskapekteskapetryke fordi han hadde sex med en før din tid, og at han nå blir straffet og ilagt tanker og egenskaper han kanskje ikke har..Jeg syns dette begynner å bli latterlig, helt vanvittig egentlig. Det verste er egentlig at du føler mer omsorg og sorg pga venninna di. Det er hun som bevisst har gjort dette og nå vinner hun, du sitter igjen som taperen fordi du ikke innser dette.

 

Stakkars mann..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Åja, men så er det helt i orden at han bruker fysisk makt til å holde meg fast og tvinge meg til å se på han?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Selvsagt er det ikke greit, men hva med å dra hodet opp av den selvmedlidende offerrollen du velter deg i, og heller prøver å se det fra mannens side?

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...