Gå til innhold

Du med mannen og hun gale venninna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min situasjon er litt annerledes enn din, men deler mine problemer her, så kan du høre hvordan jeg tenker.

 

Mannen min var utro. Et seksuelt forhold over lang tid. Det var et rent helvete da jeg fant det ut. Lang historie og mye drama, men kortversjon er at han angret som en hund og ville ha familien tilbake. Mest pga barna, men også fordi jeg mener vi skylder å gi ekteskapet vårt en sjanse, gikk jeg med på å forsøke.

 

Sex har blitt et stort problem. Han sliter med tenning og tiltrekning. Det er sannsynligvis fordi vi ikke har hatt sex på veldig lang tid, og fordi han har hatt dette forholdet, og sex har blitt ganske forskrudd hos ham. Jeg trenger desperat at vi får i gang sexlivet. Ikke bare fordi jeg er så kåt, selv om jeg virkelig trenger fysisk nærhet gjennom sex også. Det har vært så lang tid uten, jeg visner.... En viktig del av det er i tillegg at jeg trenger bekreftelsen på at han faktisk virkelig velger meg. Hvis vi ikke kan ha et normalt sexliv på sikt, kan vi ikke være gift. Vi har hatt noen klumsete forsøk, og for mannen min har dette blitt en stor sperre. Det er helt fryktelig. For sex er viktig og det har mange funksjoner i et forhold; bekreftelse, tegn på kjærlighet, øker selvtilliten, tilfredsstillelse etc.

 

Tipper at mannen din sliter litt som meg. Han er desperat etter at du bekrefter at du vil ha ham siden han føler alt har vakler veldig. Jeg syns det er utrolig vondt at mannen min ikke får det til. :-( Dette blir antagelig vår undergang.

 

Anonymous poster hash: ef401...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Pashla... det anonym..8ec skriver ble tatt ut av sammenhengen og helt andre meninger ble tillag alle andre, helt andre meninger enn hva de fleste her har gitt uttrykk for.

 

Annie...8ec, Hi har selv sagt at hun ikke tok Pashlas kommentar feil (hun tolket den nok riktig), så legg saken død nå og slutt å spore av tråden.



Anonymous poster hash: 20e9c...ff7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kanskje mannen har litt rett da. Han sier også at uansett hvor mange ganger jeg nekter på det så straffer jeg han med sexnekt, og at han blir sint av at jeg bruker sex som maktmiddel - at han aldri hadde trodd det om meg osv, at vi er bedre enn det og blablabla..

 

Han er virkelig ikke imponert og det er ganske skremmende.. men så tenker jeg: fader heller, om han går så hardt ut både i argumentasjon og pushing så sier vel det også litt om hvor stor plass sex har i hodet hans..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Æsj, kanskje mannen har litt rett da. Han sier også at uansett hvor mange ganger jeg nekter på det så straffer jeg han med sexnekt, og at han blir sint av at jeg bruker sex som maktmiddel - at han aldri hadde trodd det om meg osv, at vi er bedre enn det og blablabla..

Han er virkelig ikke imponert og det er ganske skremmende.. men så tenker jeg: fader heller, om han går så hardt ut både i argumentasjon og pushing så sier vel det også litt om hvor stor plass sex har i hodet hans..Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Hvorfor skulle det ha noen mindre plass i hodet hans nå enn det hadde for et halvår siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det har like stor plass i hodet ditt.

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Jada, det har jeg hørt ti ganger gjennom denne tråden. Men når du har et problem som omhandler sex så er det naturlig å tenke på det, er det ikke? Det er forskjell på å tenke, prøve å forstå og sortere og det å ha sex..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

 

Virker som det har like stor plass i hodet ditt.Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Jada, det har jeg hørt ti ganger gjennom denne tråden. Men når du har et problem som omhandler sex så er det naturlig å tenke på det, er det ikke? Det er forskjell på å tenke, prøve å forstå og sortere og det å ha sex.. Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Problemet deres handler om tillit, selvbilde og tillit igjen. Men ikke så mye om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tusen takk, igjen og igjen! Jeg bare gråter! Vet ikke hvorfor jeg ikke tror deg helt. Jeg er så livredd for at han har vært mer opptatt av kroppen min enn av meg. Jeg har aldri elsket noen som han og går nesten fra forstanden av tanken på at han har hatt en plan, dyttet på grensene mine, prøvd å forme meg - møysommelig og mårettet - mens jeg har nydt alt det nye og spennende - og jeg har stolt blindt på han. Han har bundet armene mine uten at jeg har kjent annet enn sitrende spenning - jeg har overgitt meg så fullstendig. Og det har kostet meg ganske mye selv med den tilliten jeg har hatt til han.. Hvis det viser seg nå at jeg har vært naiv og godtroende - da blir jeg helt fullstendig gal tror jeg!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Åh, fy f..., hi! Wow...bare...wow!

 

 

Anonymous poster hash: c5192...b73

Er du seriøs?

 

I den situasjonen hun er i nå, så er det da ingenting underlig ved å ha tvil og lure på de mest underlige ting.

Ja, jeg er faktisk veldig seriøs...

Jeg har fulgt trådene hennes, og hadde et tonn av sympati i starten. Men nå syns jeg hun drar tankene en mil for langt..

Hun har fått hundrevis av støttende svar, men tankene kværner bare rundt det negative. Det negative hun selv skaper.. Det er hun som trekker et 10 års langt kjærlig forhold i tvil bare fordi hun innså at mannen hadde nytt "utsvevende" sex med andre. Og det er nå en ting, men dette spinner jo helt ut av proporsjoner!

Så ja, jeg er dønn seriøs!

 

 

Anonymous poster hash: c5192...b73

 

 

Vel. Jeg synes du skal forestille deg hvordan det er å være å være i HI's sko og hva hun har å bearbeide her, før du dømmer så bastant:

 

- Hun har opplevd et stort svik fra, og mistet, sin beste venninne.

 

- Hun vil mest sannsynlig aldri få sikkerhet i hvorvidt forholdet mellom mannen og venninnen er noe som faktisk hørte fortiden til, eller om det pågikk inntil ganske nylig.

 

- Mannen hennes har holdt en del seksuelle preferanser hemmelig for henne gjennom et langt samliv. Selv om det kanskje er gjort for å beskytte henne, så hadde jeg i en slik situasjon selv stilt spørsmål ved hvorvidt vi egentlig hadde den gode kommunikasjonen, tilliten og nærheten i forholdet som jeg frem til da trodde at vi hadde, og jeg hadde nok også tatt meg selv i å lure på om mannen innerst inne ønsket mer ut av seksuallivet enn det forholdet vårt innebar.

 

Med andre ord: Det er nok av tanker og følelser å sortere og bearbeide i denne prosessen.

 

Samtidig er jeg enig i at HI i denne prosessen ikke må nedvurdere deres eget seksualliv, eller se på mannens ønske om sex som et uttrykk for egoisme- for det er det langt i fra.

Endret av Betty Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj, kanskje mannen har litt rett da. Han sier også at uansett hvor mange ganger jeg nekter på det så straffer jeg han med sexnekt, og at han blir sint av at jeg bruker sex som maktmiddel - at han aldri hadde trodd det om meg osv, at vi er bedre enn det og blablabla..

Han er virkelig ikke imponert og det er ganske skremmende.. men så tenker jeg: fader heller, om han går så hardt ut både i argumentasjon og pushing så sier vel det også litt om hvor stor plass sex har i hodet hans..Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Hvorfor skulle det ha noen mindre plass i hodet hans nå enn det hadde for et halvår siden?

Fordi jeg har bedt veldig pent om at vi tar en pause?

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Mannen til HI har tilbakeholdt sannheten om dette og bedt folk lyve om dette. Rådet fra DIB er at hun bare skal lykke øynene àog tenke på fedrelandet. Mannen må jo få sitt, må vite..Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Rådet kom ikke fra DiB, det kom fra meg.

Det er en vits som er eldre enn Dronning Victoria.

Du spiser ikke akkurat humørdrops til frokost, gjør du vel?

Beklager at jeg ikke finner HIs situasjon så fornøyelig som du åpenbart gjør.

Vitsen, som du kaller den, var opprinnelig et råd om hvordan man skulle holde ut uønsket sex, men det vet du sikkert.

"Lie back and think of England', or as it is more often expressed these days 'close your eyes and think of England', was used in two contexts. Firstly, it was, or later dramas have portrayed that it was, advice given by a mother to her daughter on her wedding night. Sex education wasn't all that it might have been in the early 20th century. The other context is of advice given by a woman friend to a loveless wife. Marriage was a route to economic security for women in Edwardian England and many must have seen the granting of sexual favours as an unwelcome price to pay for it."http://www.phrases.org.uk/meanings/close-your-eyes-and-think-of-england.html

Kanskje du selv kunne ha trappet ned ditt inntak av disse humørpillene? Uttrykket, eller "vitsen", virker ikke fullt så festlig når problematikken er tilnærmet identisk med den opprinnelige problemstilingen.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Men så er ikke problematikken det, da. Hun som forteller om livet sitt i disse trådene er ikke en misbrukt tenåringsbrud.

Hvis du vil være så omhyggelig i alt du gjør, sett gjerne inn en link til mitt innlegg også.

For det er faktisk dårlig stil å ta enkeltstående utsagn ut av sin sammenheng med den hensikt å hetse brukeren som la det ut. Skjerp deg!

Heisann! Hvor ble det av humørpillene? ;-)

HI er kanskje ikke noen misbrukt tenåringsbrud, men kjerne er den samme: Hvordan holde ut uønsket sex slik at mannen ikke forlater en? I så måte var rådet ditt spot on, det!

Og jeg unngikk å navngi brukeren som la det ut fordi jeg synes det var lavmål fra en bruker jeg ofte setter pris på innleggene fra. Hvordan er det hetsing og uthenging å unnlate å linke brukernavnet ditt til kommentarer din?

Jeg tok dessuten ikke utsagnet ditt ut fra en annen sammenheng enn akkurat det den her blir gjengitt i; hvordan HI skal orke å ha sex med mannen når hun egentlig ikke ønsker det.

Skjerp deg sjøl!

Og med dette er denne avsporing fra tråden over for min del. Jeg ønsker HI alt godt, og tror ikke denne disputten bidrar til å hjelpe henne videre i livet,- ihvertfall ikke om hun velger å holde øynene åpne.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Jo, det gjorde du. Du tok den ut av sammenhengen. Og plasserte den inn i din egen tendensiøse fortolkning: "Her på DiB blir kvinner rådet til å lukke øynene og tenke på fedrelandet, hvorfor er det alltid mennene det skal tas hensyn til."

Jeg syns det er leit at du har et så negativt og betent forhold til seksualiteten. Virker som om du syns sex er noe kvinnen bruker som byttemiddel når hun vil begunstige mannen. Merkelig å se noen provoseres av at andre lovpriser sex som et viktig og fint element i et forhold. Det kan faktisk ha en legende effekt for et forhold som sliter. Og det var den sammenhengen vi kom fra, der du valgte å plukke ut en spøk og framstille det som om rådet gikk på å la seg misbruke. Shame on you. Jeg innestår for alt jeg har sagt til HI.

 

Anonymous poster hash: 73a65...258

Hjelpes meg, Pashla! Hva er problemet ditt? La det ligge nå! Du virker så engasjert at du nesten er aggresiv.

 

Anonymous poster hash: 6a175...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ofte limet i et forhold så skjønner han og.

Mener du at jeg skal fortelle om mitt tidligere sexliv til event ny kjæreste?

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg tenker at dere faktisk burde hatt sex jeg da..Ikke for hans del, men for din og deres del.

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss alle ha et pity party. La oss velte oss i alle følelser vi overhode kan mane fram, og la oss blåse disse følelsene totalt ut av sin proposisjon. At din mann orker å høre på alle disse følelsene og alle disse ordene, er mer enn nok bevis for at han vil ha deg for deg, ikke for sex. Ingen mann i verden gidder å høre på alt dette for all verdens sex. Kan du ikke bare akseptere at han elsker deg for deg? Jeg hadde brutt med deg for lenge siden, og jeg er kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min situasjon er litt annerledes enn din, men deler mine problemer her, så kan du høre hvordan jeg tenker.

 

Mannen min var utro. Et seksuelt forhold over lang tid. Det var et rent helvete da jeg fant det ut. Lang historie og mye drama, men kortversjon er at han angret som en hund og ville ha familien tilbake. Mest pga barna, men også fordi jeg mener vi skylder å gi ekteskapet vårt en sjanse, gikk jeg med på å forsøke.

 

Sex har blitt et stort problem. Han sliter med tenning og tiltrekning. Det er sannsynligvis fordi vi ikke har hatt sex på veldig lang tid, og fordi han har hatt dette forholdet, og sex har blitt ganske forskrudd hos ham. Jeg trenger desperat at vi får i gang sexlivet. Ikke bare fordi jeg er så kåt, selv om jeg virkelig trenger fysisk nærhet gjennom sex også. Det har vært så lang tid uten, jeg visner.... En viktig del av det er i tillegg at jeg trenger bekreftelsen på at han faktisk virkelig velger meg. Hvis vi ikke kan ha et normalt sexliv på sikt, kan vi ikke være gift. Vi har hatt noen klumsete forsøk, og for mannen min har dette blitt en stor sperre. Det er helt fryktelig. For sex er viktig og det har mange funksjoner i et forhold; bekreftelse, tegn på kjærlighet, øker selvtilliten, tilfredsstillelse etc.

 

Tipper at mannen din sliter litt som meg. Han er desperat etter at du bekrefter at du vil ha ham siden han føler alt har vakler veldig. Jeg syns det er utrolig vondt at mannen min ikke får det til. :-( Dette blir antagelig vår undergang.

 

Anonymous poster hash: ef401...c65

 

 

Min mann har også vært utro og dødsforelsket i elskerinnen. Han klarer ikke å tenne på meg uansett hva jeg gjør. :(

 

Anonymous poster hash: d8db2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

Æsj, kanskje mannen har litt rett da. Han sier også at uansett hvor mange ganger jeg nekter på det så straffer jeg han med sexnekt, og at han blir sint av at jeg bruker sex som maktmiddel - at han aldri hadde trodd det om meg osv, at vi er bedre enn det og blablabla..

Han er virkelig ikke imponert og det er ganske skremmende.. men så tenker jeg: fader heller, om han går så hardt ut både i argumentasjon og pushing så sier vel det også litt om hvor stor plass sex har i hodet hans..Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Hvorfor skulle det ha noen mindre plass i hodet hans nå enn det hadde for et halvår siden?

Fordi jeg har bedt veldig pent om at vi tar en pause?Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Ja, det kan dere jo gjøre. Og da vil det ta mindre plass i hverdagen deres. Men det vil ikke ta noe mindre plass i HODET hans enn før. Snarere mer, må man regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

 

 

 

 

Mannen til HI har tilbakeholdt sannheten om dette og bedt folk lyve om dette. Rådet fra DIB er at hun bare skal lykke øynene àog tenke på fedrelandet. Mannen må jo få sitt, må vite..Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Rådet kom ikke fra DiB, det kom fra meg.

Det er en vits som er eldre enn Dronning Victoria.

Du spiser ikke akkurat humørdrops til frokost, gjør du vel?

Beklager at jeg ikke finner HIs situasjon så fornøyelig som du åpenbart gjør.

Vitsen, som du kaller den, var opprinnelig et råd om hvordan man skulle holde ut uønsket sex, men det vet du sikkert.

"Lie back and think of England', or as it is more often expressed these days 'close your eyes and think of England', was used in two contexts. Firstly, it was, or later dramas have portrayed that it was, advice given by a mother to her daughter on her wedding night. Sex education wasn't all that it might have been in the early 20th century. The other context is of advice given by a woman friend to a loveless wife. Marriage was a route to economic security for women in Edwardian England and many must have seen the granting of sexual favours as an unwelcome price to pay for it."http://www.phrases.org.uk/meanings/close-your-eyes-and-think-of-england.html

Kanskje du selv kunne ha trappet ned ditt inntak av disse humørpillene? Uttrykket, eller "vitsen", virker ikke fullt så festlig når problematikken er tilnærmet identisk med den opprinnelige problemstilingen.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Men så er ikke problematikken det, da. Hun som forteller om livet sitt i disse trådene er ikke en misbrukt tenåringsbrud.

Hvis du vil være så omhyggelig i alt du gjør, sett gjerne inn en link til mitt innlegg også.

For det er faktisk dårlig stil å ta enkeltstående utsagn ut av sin sammenheng med den hensikt å hetse brukeren som la det ut. Skjerp deg!

Heisann! Hvor ble det av humørpillene? ;-)

HI er kanskje ikke noen misbrukt tenåringsbrud, men kjerne er den samme: Hvordan holde ut uønsket sex slik at mannen ikke forlater en? I så måte var rådet ditt spot on, det!

Og jeg unngikk å navngi brukeren som la det ut fordi jeg synes det var lavmål fra en bruker jeg ofte setter pris på innleggene fra. Hvordan er det hetsing og uthenging å unnlate å linke brukernavnet ditt til kommentarer din?

Jeg tok dessuten ikke utsagnet ditt ut fra en annen sammenheng enn akkurat det den her blir gjengitt i; hvordan HI skal orke å ha sex med mannen når hun egentlig ikke ønsker det.

Skjerp deg sjøl!

Og med dette er denne avsporing fra tråden over for min del. Jeg ønsker HI alt godt, og tror ikke denne disputten bidrar til å hjelpe henne videre i livet,- ihvertfall ikke om hun velger å holde øynene åpne.Anonymous poster hash: 6c469...8ec

Jo, det gjorde du. Du tok den ut av sammenhengen. Og plasserte den inn i din egen tendensiøse fortolkning: "Her på DiB blir kvinner rådet til å lukke øynene og tenke på fedrelandet, hvorfor er det alltid mennene det skal tas hensyn til."

Jeg syns det er leit at du har et så negativt og betent forhold til seksualiteten. Virker som om du syns sex er noe kvinnen bruker som byttemiddel når hun vil begunstige mannen. Merkelig å se noen provoseres av at andre lovpriser sex som et viktig og fint element i et forhold. Det kan faktisk ha en legende effekt for et forhold som sliter. Og det var den sammenhengen vi kom fra, der du valgte å plukke ut en spøk og framstille det som om rådet gikk på å la seg misbruke. Shame on you. Jeg innestår for alt jeg har sagt til HI.Anonymous poster hash: 73a65...258

Hjelpes meg, Pashla! Hva er problemet ditt? La det ligge nå! Du virker så engasjert at du nesten er aggresiv.Anonymous poster hash: 6a175...b8e

Ja, det kom fra rette kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at de burde ha sex uansett, mener dere at HI skal tvinge seg til sex? For mannens skyld? Hva slags utbytte vil noen av dem ha hvis hun tvinger seg til sex? Og hun har jo forsøkt, og da er ikke mannen fornøyd heller, fordi hun har sex med for lite innlevelse. For en masgubbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at de burde ha sex uansett, mener dere at HI skal tvinge seg til sex? For mannens skyld? Hva slags utbytte vil noen av dem ha hvis hun tvinger seg til sex? Og hun har jo forsøkt, og da er ikke mannen fornøyd heller, fordi hun har sex med for lite innlevelse. For en masgubbe!

 

Det er en anonym som mener alle sier at Hi bør ha sex med mannen selv om hun ikke vil. Men "alle" har ikke sagt det, det er noe anonym som kverulerer med Pashla har oppkonstruert.

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som mener at de burde ha sex uansett, mener dere at HI skal tvinge seg til sex? For mannens skyld? Hva slags utbytte vil noen av dem ha hvis hun tvinger seg til sex? Og hun har jo forsøkt, og da er ikke mannen fornøyd heller, fordi hun har sex med for lite innlevelse. For en masgubbe!

 

Det er en anonym som mener alle sier at Hi bør ha sex med mannen selv om hun ikke vil. Men "alle" har ikke sagt det, det er noe anonym som kverulerer med Pashla har oppkonstruert.

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

 

 

 

Nei, det er ei anonym på forrige side som sier regelrett at de må begynne å ha sex, hvis ikke for mannens, men for HI sin egen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

Dere som mener at de burde ha sex uansett, mener dere at HI skal tvinge seg til sex? For mannens skyld? Hva slags utbytte vil noen av dem ha hvis hun tvinger seg til sex? Og hun har jo forsøkt, og da er ikke mannen fornøyd heller, fordi hun har sex med for lite innlevelse. For en masgubbe!

 

 

Det er en anonym som mener alle sier at Hi bør ha sex med mannen selv om hun ikke vil. Men "alle" har ikke sagt det, det er noe anonym som kverulerer med Pashla har oppkonstruert.

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

 

 

Nei, det er ei anonym på forrige side som sier regelrett at de må begynne å ha sex, hvis ikke for mannens, men for HI sin egen skyld.

Når hun sier "for din og deres del" tolker jeg det dithen at hun mener for forholdets skyld.

Forholdet er den tredje skikkelsen i dette, og det er den som lider akkurat nå. Så jeg forstår argumentasjonen, like godt som jeg forstår at det ikke går an å hoppe bukk over HIs aversjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann.. Nå både tenker og føler han feil også..

 

Hi har veldig sterke krav og behov om å bli møtt på sine tanker og følelser, men å se at dette gjelder mannen også, nei det klarer hun ikke.

Hi glemmer at han også er et offer for venninnas spill, hans eneste "crime" var å ha sex med henne for over 10 år siden..

En ting er at hun ikke skal presse seg til å ha sex mot sin vilje, men nå er det feil at han kysser henne også, for han TENKER på sex..

 

Egentlig er jeg fristet til å tro at hi kanskje sliter med andre ting enn akkurat mannens seksuelle liv. Tror det ligger andre ting bak..

 

Anonymous poster hash: c5192...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss alle ha et pity party. La oss velte oss i alle følelser vi overhode kan mane fram, og la oss blåse disse følelsene totalt ut av sin proposisjon. At din mann orker å høre på alle disse følelsene og alle disse ordene, er mer enn nok bevis for at han vil ha deg for deg, ikke for sex. Ingen mann i verden gidder å høre på alt dette for all verdens sex. Kan du ikke bare akseptere at han elsker deg for deg? Jeg hadde brutt med deg for lenge siden, og jeg er kvinne!

Dette har du sagt mange ganger og jeg har prøvd å svare at jeg IKKE snakker om disse følelsene og tankene med mannen. Jeg får utløp for dem her!

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store verden, for et mas!

 

Hvordan kommer du til å takle virkelig store problemer når du kan gnage noe så inn i granskauen på tilnærmet oppkonstruerte problemer?

 

Det er faktisk du selv som er skyld i denne krisen dere befinner dere i. Du nyter virkelig å være offeret her.

 

Jeg beklager harde ord, men jeg må si at jeg bøyer meg i støvet for de som orker å svare deg konstruktivt i tråd etter tråd, side etter side. Jeg må innrømme at jeg føler mer for å smelle hodet i veggen for hver tråd du starter.

 

 

Anonymous poster hash: 540f3...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann.. Nå både tenker og føler han feil også..

 

Hi har veldig sterke krav og behov om å bli møtt på sine tanker og følelser, men å se at dette gjelder mannen også, nei det klarer hun ikke.

Hi glemmer at han også er et offer for venninnas spill, hans eneste "crime" var å ha sex med henne for over 10 år siden..

En ting er at hun ikke skal presse seg til å ha sex mot sin vilje, men nå er det feil at han kysser henne også, for han TENKER på sex..

 

Egentlig er jeg fristet til å tro at hi kanskje sliter med andre ting enn akkurat mannens seksuelle liv. Tror det ligger andre ting bak..

 

Anonymous poster hash: c5192...b73

 

 

Nei, det var ikke den eneste "crime". Han har også a - løyet til kona når han først fikk spørsmålet om sitt tidligere forhold til venninna, for SÅ å innrømme det da han ble tatt i løgn, og b - holdt det skjult for kona at hans tidligere sexpartner har prøvd å sjekke ham opp i en periode på 6 måneder, i ganske aggressiv spill, for å redde si eiga ræv. Så nei, det at han har hatt sex før HI var ikke eneste, eller verste "ugjerningen" hans. Selvfølgelig er ikke mannens tidligere sexliv HI sliter med  men alle løgnene!!!

 

Anonymous poster hash: d8db2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta et valg,vil/ orker du å forsette forholdet?

Vil du så må du velge å stole på han.

Så enkelt så vanskelig.

 

Anonymous poster hash: 263f2...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...