Gå til innhold

Du med mannen og hun gale venninna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Tusen takk.. Han ringte meg isted.. ikke så mye blidere. Han har begynt å banne så fælt.. ropte i røret.. Faen, hvorfor I helvete har du ikke fortalt det der? Du stoler jo ikke på meg! HELVETE ! FAEN ! osv..

 

Føles som om jeg er gift med en 16 åring...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei, du er gift med en trist, frustrert, skuffet, sint og desperat person... nå gjelder det å ha romslighet til å tåle reaksjonene. Jeg heier i alle fall på dere!
Jeg er uansett lettet over at han ringte.. det viser at det han sa I dag morges om å aldri ville snakke med meg igjen kanskje ikke var så alvorlig ment.. og kanskje kanskje vi kan klare å ordne opp I dette surret..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Men fremdeles aner jeg jo ikke hva han egentlig tenker om det jeg skrev.. annet enn faen, helvete, satan, fitte, osv.. og det sier meg ikke så mye..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

 

 

Tusen takk.. Han ringte meg isted.. ikke så mye blidere. Han har begynt å banne så fælt.. ropte i røret.. Faen, hvorfor I helvete har du ikke fortalt det der? Du stoler jo ikke på meg! HELVETE ! FAEN ! osv..

 

Føles som om jeg er gift med en 16 åring...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei, du er gift med en trist, frustrert, skuffet, sint og desperat person... nå gjelder det å ha romslighet til å tåle reaksjonene. Jeg heier i alle fall på dere!

Jeg er uansett lettet over at han ringte.. det viser at det han sa I dag morges om å aldri ville snakke med meg igjen kanskje ikke var så alvorlig ment.. og kanskje kanskje vi kan klare å ordne opp I dette surret..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Jeg tror dere kan. Nå som du selv begynner å få klarhet i hva din egen aversjon skyldes, og klarer å holde det unna din relasjon med HAM, så blir det mye lettere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

 

Tusen takk.. Han ringte meg isted.. ikke så mye blidere. Han har begynt å banne så fælt.. ropte i røret.. Faen, hvorfor I helvete har du ikke fortalt det der? Du stoler jo ikke på meg! HELVETE ! FAEN ! osv..

 

Føles som om jeg er gift med en 16 åring...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei, du er gift med en trist, frustrert, skuffet, sint og desperat person... nå gjelder det å ha romslighet til å tåle reaksjonene. Jeg heier i alle fall på dere!
Jeg er uansett lettet over at han ringte.. det viser at det han sa I dag morges om å aldri ville snakke med meg igjen kanskje ikke var så alvorlig ment.. og kanskje kanskje vi kan klare å ordne opp I dette surret..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Men fremdeles aner jeg jo ikke hva han egentlig tenker om det jeg skrev.. annet enn faen, helvete, satan, fitte, osv.. og det sier meg ikke så mye..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Han må få dampen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. Han ringte meg isted.. ikke så mye blidere. Han har begynt å banne så fælt.. ropte i røret.. Faen, hvorfor I helvete har du ikke fortalt det der? Du stoler jo ikke på meg! HELVETE ! FAEN ! osv..

 

Føles som om jeg er gift med en 16 åring...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Husk bare at dine egne reaksjoner ikke har hengt helt på greip for han heller, Hi. Jeg er rimelig sikker på at han har trodd at han var gift med en furten 16-åring også :P

Han føler på samme følelser nå som du har gjort overfor ham. Det er flott at han ringte deg! Han banner fordi han ikke greier å uttrykke hva han føler. Men han snakker med deg, så overhør banningen hans og ha forståelse for at dette er vanskelig å fordøye for ham også.

 

Du har fått hull på en byll (som jeg tror Nordisk sa). Når han får fordøyet dette så tror jeg dere får en bedre dialog. Husk at det du nå har fortalt ham setter i gang mye følelser hos ham også. Han blir lei seg på dine vegne, at du er blitt utsatt for slike overgrep, han er sikkert fly forb... på overgriperen, alt du har sagt og gjort siden saken med din venninne begynte nå spiller han om igjen i hodet og tolker alt på nytt ut fra det han nå vet.

Det er naturlig at han føler at du ikke stoler på ham, men han har vært så fornuftig tidligere at jeg tror han ser at dere begge har holdt ting skjult. Begge har hatt gode grunner til det, og ikke noen av dere bør klandres for noe i fortiden. Det du har blitt utsatt for gjør at man ikke alltid reagerer rasjonelt når noe plutselig trigger følelsene fra det som har hendt, og det tror jeg mannen din vil forstå også. Om ikke annet så vil han forstå det når dere kommer til fagfolk.

 

Flott at dere snakker sammen! Jeg tror dere kan finne ut av dette med tiden til hjelp!

 

Nå har du gjort noe veldig vanskelig for deg i dag, Hi, vær stolt av deg selv for det :)

Og i morgen så ringer du legen og setter i gang resten av prosessen. Da kan du også fortelle det til mannen din, at nå begynner du å ta tak i det som er ditt. Det vil gjøre det lettere for ham også å se at dette kan løses.

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har fått åpnet deg opp, selvfølgelig blir han fly forbanna og forvirret! La han lande på bakken igjen, det er enormt stygg og tung informasjon å ta inn over seg både med tanke på eksvenninnen din og deg. At du har gått og båret på dette i alle disse årene. Det forklarer nok en hel del..

 

Og dere begge to må ikke glemme at dere to ikke har gjrot noe galt. Finn tilbake, bli sterke igjen sammen og ikke glem at det er venninnen deres som har startet denne mølla.. Hun trenger også hjelp men ikke fra dere. Hun er et voksent menneske.

 

MASSE lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske pussig at dere dømmer meg så hardt! Jeg har i utgangspunktet ikke gjort noenting galt. Mannen har tilbakeholdt informasjon og bevisst løyet. Da han fortalte meg historien om at hun hadde kastet seg over han og begynte å kysse han osv trodde jeg han - og det viste seg å være løgn, så da lære jeg at han kan lyve svært så overbevisende.. og etterpå fikk han sex som make-up premie.. da jeg viste han sms fra venninnen om at de ikke hadde hatt sex akkurat den lørdagen ble han rasende og slo i bordet og holdt på verre.. sa gang på gang på gang at han aldri hadde hatt sex med henne.. men da så jeg at han var redd, det var noe som ikke stemte.. og så låste han seg inne på gjesterommet...

 

Og så bestemmer han seg for å "fortelle alt" om sin historie med venninnen min og andre jenter.. Javel, det var ny informasjon får man si.. jeg synes fremdeles det er helt sykt at han (og kompisene og forsåvidt også mine venninner) har greid å holde det skjult..

 

Og så kommer det bilder og flere bilder.. og det skal jeg bare ta på strak arm? Kanskje bruke det som inspirasjon tilogmed?

 

Når vi har sex freaker han helt fullstendig ut fordk jeg ikke stønner nok eller får orcasme fort nok, og drar avgårde med en bag til kompisen sin med beskjed om at han ikke orker å se på meg.. jaha, ok.

 

Og så da, når vi endelig får snakket litt sammen og blir ENIGE om en sexpause for å se hverandre fremfor bare sex som har blitt som en diger barriere.. da greier han overhodet ikke holde sin del av avtalen.. Jan gjør ingenting for å skjule at han er dødsår og sexopptatt hele tiden, dytter ståpikken sin borti meg og puster når han kysser meg.. og tilslutt holder han meg fast inn mot veggen med makt mens han er lynende forbanna.. og selvfølgelig, nekter å bli med på ferie fordi han ikke får fitte!!

 

Ja, det er bare meg det er noe galt med!

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Lite voksent av han å ikke holde avtalen om sex-pause. Og det å bruke fysisk makt på den måten der, usj!!

 

Anonymous poster hash: a45fc...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Det er ganske pussig at dere dømmer meg så hardt! Jeg har i utgangspunktet ikke gjort noenting galt. Mannen har tilbakeholdt informasjon og bevisst løyet. Da han fortalte meg historien om at hun hadde kastet seg over han og begynte å kysse han osv trodde jeg han - og det viste seg å være løgn, så da lære jeg at han kan lyve svært så overbevisende.. og etterpå fikk han sex som make-up premie.. da jeg viste han sms fra venninnen om at de ikke hadde hatt sex akkurat den lørdagen ble han rasende og slo i bordet og holdt på verre.. sa gang på gang på gang at han aldri hadde hatt sex med henne.. men da så jeg at han var redd, det var noe som ikke stemte.. og så låste han seg inne på gjesterommet...

 

Og så bestemmer han seg for å "fortelle alt" om sin historie med venninnen min og andre jenter.. Javel, det var ny informasjon får man si.. jeg synes fremdeles det er helt sykt at han (og kompisene og forsåvidt også mine venninner) har greid å holde det skjult..

 

Og så kommer det bilder og flere bilder.. og det skal jeg bare ta på strak arm? Kanskje bruke det som inspirasjon tilogmed?

 

Når vi har sex freaker han helt fullstendig ut fordk jeg ikke stønner nok eller får orcasme fort nok, og drar avgårde med en bag til kompisen sin med beskjed om at han ikke orker å se på meg.. jaha, ok.

 

Og så da, når vi endelig får snakket litt sammen og blir ENIGE om en sexpause for å se hverandre fremfor bare sex som har blitt som en diger barriere.. da greier han overhodet ikke holde sin del av avtalen.. Jan gjør ingenting for å skjule at han er dødsår og sexopptatt hele tiden, dytter ståpikken sin borti meg og puster når han kysser meg.. og tilslutt holder han meg fast inn mot veggen med makt mens han er lynende forbanna.. og selvfølgelig, nekter å bli med på ferie fordi han ikke får fitte!!

 

Ja, det er bare meg det er noe galt med!

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lite voksent av han å ikke holde avtalen om sex-pause. Og det å bruke fysisk makt på den måten der, usj!!

 

Anonymous poster hash: a45fc...327

Jeg har egentlig tilgitt han for det der.. Han er bare dønn fortvilet, noe som ikke er så rart..

 

Og sex mellom oss har ikke bare handlet om fysiske behov, men det har vært gode møter mellom oss, med nær kontakt og tilhørighet.. så, ikke så rart at han ønsket det. Det handler altså ikke om å få tømt seg..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Lykke til nå HI, jeg heier på deg ;)

 

La ham bare rase fra seg, avreagere tidligere frustrasjon og sorg og sinne, og nå den nye vendingen i hele suppa (for det er først nå han har fått av lokket og virkelig tar ut alle følelsene). Så trenger han å sortere tanker og roe seg, akkurat som du har gjort de siste ukene. Og så kan ting kanskje se ganske bra ut igjen :)

 

Men husk, den nærheten dere kommer til å føle etterhvert (hvis han roer seg), vil være skjør. Fra beggesider. Så ikke ripp opp i ting igjen, ikke diskuter bilder og alt det der, la det ligge. Han har fått nok nå. Og viser det ved å føle seg så presset at han vurderer å avslutte hele samlivet. Så nå er det virkelig på tide å pushe på hjelpen utenfra. Dette gjelder familien til barna deres, det gjelder oppveksten deres.

 

Dere som familie er viktigere enn tidligere sexpartnere og tidligere feiltrinn og gamle synder man angrer. Du har også vært utsatt for overgrep, i aller høyeste grad. Du trenger hjelp til dette også. Og du har INGEN skyld. Ville du holdt dine egne barn ansvarlige i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Hi?

 

Anonymous poster hash: 8f47c...5f8

Jeg har ikke hørt noe mer fra mannen.. og barna er hos besteforeldre .. og alt føles ganske kaotisk. Jeg bare gråter.. gråter og gråter og gråter. . Og strever med å sove.. svetter.. Er ikke så sint lenger, men redd for at han går fra meg nå.. jeg har ikke vært grei.. ikke I det hele tatt.. og alt er min skyld igjen.. og jec vet ikke hva jeg skal si til barna hvis han ikke kommer hjem.. jeg må jo hente dem om et par dager.. jeg burde egentlig ha hentet dem allerede men jeg utsetter det.. Når jeg går rundt i huset er det som om jeg ikke har kraft til å stå oppreist.. jeg blir svimmel og får tungt for å puste og får behov for å krøke meg sammen.. så jeg ser nok litt påfallende ut når jeg beveger meg rundt her.. Jeg har det virkelig ikke særlig bra..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det Hi?

 

Anonymous poster hash: 8f47c...5f8

Jeg har ikke hørt noe mer fra mannen.. og barna er hos besteforeldre .. og alt føles ganske kaotisk. Jeg bare gråter.. gråter og gråter og gråter. . Og strever med å sove.. svetter.. Er ikke så sint lenger, men redd for at han går fra meg nå.. jeg har ikke vært grei.. ikke I det hele tatt.. og alt er min skyld igjen.. og jec vet ikke hva jeg skal si til barna hvis han ikke kommer hjem.. jeg må jo hente dem om et par dager.. jeg burde egentlig ha hentet dem allerede men jeg utsetter det.. Når jeg går rundt i huset er det som om jeg ikke har kraft til å stå oppreist.. jeg blir svimmel og får tungt for å puste og får behov for å krøke meg sammen.. så jeg ser nok litt påfallende ut når jeg beveger meg rundt her.. Jeg har det virkelig ikke særlig bra..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Selv gjort er velgjort. Men, det hjelper ikke å gråte over spilt melk. Du må bare prøve å ta deg selv i nakken og begynne å tenke praktisk.

 

For det første håper jeg du har kontaktet fastlege for å få hjelp. Deretter håper jeg du har tatt en ringerunde til flere psykologer for å få en midlertidig hjelp mens du venter på å få time hos offentlig psykolog.

 

I tillegg så må du også ringe familievernkontoret. (Dette burde du forøvrig ha gjort for lenge siden. Men, etterpåklokskap er en eksakt vitenskap.) Dette både for å få til parterapi, men også for å få på plass en meklingsraport.

 

Og sist men ikke minst; slutt å unnskyld "venninen" din! Uansett hva hun har vært igjennom så er ikke det ditt ansvar. Hun har hatt et like stort ansvar for å melde fra selv. Og som barn så føler man mye skam. Det har derfor ikke vært noe lettere for noen av dere å melde i fra om dette. Men, som voksen derimot er det ingen unnskyldning å oppføre seg slik hun har gjort. Hva hadde du sagt hvis du hadde stått uttenfor og sett noen gjøre dette mot en av dine venninner? Hadde du hatt forståelse for at vennina di hadde hatt mer sympati for personen som prøvde å ødelegge ekteskapet og familien hennes en for ektemannen?

 

Anonymous poster hash: 0f319...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ringe legevakten, HI.. Du høres ut som meg da jeg fikk et nervøst sammenbrudd... du trenger hjelp til å komme gjennom det her.. Jeg ble satt i kontakt med ambulant team i kommunen min som kom hjem til meg samme dag og hjalp meg mye. I tillegg fikk jeg sovemedisin og vival/valium til å klare å komme meg til hektene igjen. Det var rett og slett behov for akutt psykisk førstehjelp.

 

Jeg opplevde også å bli forlatt av min elskede.. selv om situasjonen var en heltannen enn din...

 

Ta i mot all hjelp du kan få! <3

 

Anonymous poster hash: b5f64...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI, jeg presser litt her men ta kontakt med ff7 idag, la henne være der og støtte deg. Du må nok vente litt for mannen din å roe seg ned for dette er tøffe ting å få slengt i ansiktet, og imens så har du vært her har du fått sjansen til å komme dit hvor du forstår mer enn du gjorde for noen uker siden altså du har fått tid til å venne deg til hvorfor og hva som har skapt dine reaksjoner. Værsåsnill ta imot den hjelpen du kan få, en ting er et forum og jeg kan love deg at du er ikke alene og vi er mange her som vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg. Men ff7 har virkelig greid å sette seg inn i situasjonen din og strekker ut en hånd som kan veilede deg videre uten at du opplever hetsen som kan komme med i denne settingen. Å ta imot hjelp kan være en av de vanskeligste tingene man kan gjøre men noen ganger er det nødvendig. Jeg sender en STOR og GOD klem til deg, tenker på deg og dine. 



Anonymous poster hash: 1f286...1d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er ikke din feil!!!! Du har vært fornuftig, mannen din har vært aggressiv, urimelig og ufin! Sikker på at han ikke skjuler noe og lar denne episoden være billetten ut!? At han ved å stikke kan unngå større avsløringer? Jeg har en følelse av at han skjuler mer enn han har innrømmet og at han presser og er sint fordi han har dårlig samvittighet!

 

Anonymous poster hash: a8086...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det som om jeg ser det klart plutselig. Det er nok mye takket være dere!

 

Faktisk så har jeg jo virkelig ingenting med hva han gjorde før min tid.. og de fleste får vel ikke se bilder av kjærestens tidligere utskeielser - og det må jo først å fremst hs vært fryktelig ydmykende for han at jeg så det og deretter reagerte som en dust.. Og, at jeg har tenkt at han kan være en overgriper det er bare så jævlig som det får blitt.. Shit altså, hvis han hadde tenkt det om meg .. da hadde jeg vært så rasende! Virkelig! Og selv om jeg ikke har sagt akkurat det så har jeg sagt nok til at han har skjønt hva jeg drev og tenkte på - han er ikke dum!

 

Fytti som jeg har rotet det til!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke din feil!!!! Du har vært fornuftig, mannen din har vært aggressiv, urimelig og ufin! Sikker på at han ikke skjuler noe og lar denne episoden være billetten ut!? At han ved å stikke kan unngå større avsløringer? Jeg har en følelse av at han skjuler mer enn han har innrømmet og at han presser og er sint fordi han har dårlig samvittighet!

 

Anonymous poster hash: a8086...cb0

Nei, du tar feil. Jeg er helt sikker nå!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tror jeg at en medvirkende grunn til at jeg reagerte som en dust da jeg så bildene er at jec allerede var I en tilstand der jeg tvilte på han, lurte på om han virkelig hadde vært utro slik min bestevenninne sa.. Jeg vsr allerede ute av balanse og kunne ikke basere vurderingene mine på noe trygt og godt eller på tillit til han... Hun har fucket noe alvorlig med hodet mitt altså..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ser dette er jo bra.. Han burde nesten fått lese trådene dine men de er jo så enormt lange..

 

Kanskje du kunne satt deg ned og "klippet/limt" litt tanker fra innleggene dine og prøvd å forklare deg litt bedre? Jeg håper han roer seg ned, jeg håper virkelig han forstår at du ikke hadde kontroll på følelsene dine når alt den dritten kom opp, spesielt fra den spesifikke venninnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen hadde gitt deg rom for å puste litt hadde ikke alt blitt så kaotisk...ingenting er din feil, du har reagert normalt og havnet i en krise du ikke fikk tid og støtte til å komme deg ut av. Synes mannen fortoner seg som meget umoden jeg da.

 

Anonymous poster hash: 19784...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk skyld, tenk fremtid og hvordan ordne opp i ting nå! Kan du ringe mannen din? Hadde det føltes som en støtte nå?

 

Anonymous poster hash: 87f5d...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen hadde gitt deg rom for å puste litt hadde ikke alt blitt så kaotisk...ingenting er din feil, du har reagert normalt og havnet i en krise du ikke fikk tid og støtte til å komme deg ut av. Synes mannen fortoner seg som meget umoden jeg da.

 

Anonymous poster hash: 19784...a64

Hun havnet i en krise fordi mannen ikke visste det fulle omfavnet til hennes reaksjoner. Det er lett å stå utenfor og se inn, å dømme HI eller mannen i dette blir feil uansett hvor man vender dette. 

 

Anonymous poster hash: 1f286...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen hadde gitt deg rom for å puste litt hadde ikke alt blitt så kaotisk...ingenting er din feil, du har reagert normalt og havnet i en krise du ikke fikk tid og støtte til å komme deg ut av. Synes mannen fortoner seg som meget umoden jeg da.

 

Anonymous poster hash: 19784...a64

Jada, kan hende det, men han var redd jeg skulle gå fra han.. litt umoden, aggressiv og kjip kan jeg forstå da.. Han er bare en mann og da ..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tror jeg at en medvirkende grunn til at jeg reagerte som en dust da jeg så bildene er at jec allerede var I en tilstand der jeg tvilte på han, lurte på om han virkelig hadde vært utro slik min bestevenninne sa.. Jeg vsr allerede ute av balanse og kunne ikke basere vurderingene mine på noe trygt og godt eller på tillit til han... Hun har fucket noe alvorlig med hodet mitt altså..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Ja, hun har virkelig rotet til hodet ditt, Hi. Og tross det hun har opplevd så har hun ingen rett til å ødelegge andres liv fordi hun ikke takler sitt eget. For det er en gang slik at hver av oss er ansvarlig for eget liv. Hun er ansvarlig for sitt liv. Du er ansvarlig for ditt. En bestevenninne gjør ikke slik hun har gjort mot deg, Hi!

 

Din aller første reaksjon, det å føle tvil om din mann hadde vært utro, den var helt normal. Det var ikke "hvemsomhelst" som påstod det, det var din påstått nærmeste venninne. Så din første tvil var helt normal.

Det som har rotet ting til for deg er det at overgrepene fra barndommen har blandet seg følelsesmessig inn i hele nåtidens situasjon. Du har aldri snakket om overgrepene, du stod på en måte helt forsvarsløs når dagens situasjon kom, for du har aldri bearbeidet overgrepene og den feilaktige skyld- og skamfølelsen. Alt ble kaos for deg følelsesmessig, du greide ikke skille hva som var gamle følelser og hva som var nye, fordi de nye følelsene trigget de gamle som er sterkere. Dermed føltes det som om det var dagens situasjon som "rettferdiggjorde" alle følelsene du fikk. Og spesielt frem til du forstod sammenhengen, før du gjorde det så var du ute og kjørte.

 

Nå har du sett sammenhengen, og du ser nå hva som er hva. Mer eller mindre. For du har ikke fått ene foten helt ut av fella enda - du tar fremdeles på deg altfor mye skyld for det som har skjedd, og det som nå skjer. Du er skadet, Hi, skadet av barndommens overgrep. Men det er ikke din skyld! Du har fått en naturlig forsinket reaksjon på det du har vært gjennom. Og dessverre så har det rotet ordentlig til livet ditt her og nå. Men dette er det mulig å rydde opp i! Og dette vil også mannen din få hjelp til å forstå om han ikke ser alle konsekvensene selv foreløpig.

 

Slik du har det nå er også en normalreaksjon, Hi. Hele deg reagerer på alt som har skjedd, du har en fysisk og psykisk reaksjon på det som skjer. Og du trenger hjelp for å komme deg ut av det!

 

Du har fått hull på en byll nå, Hi, og nå tenker du mer eller mindre klart rundt hele situasjonen som har skjedd med din tidligere venninne (selv om du nok en gang tar på deg for mye skyld når vi nå vet hva som er årsaken til hvorfor du har reagert som du har reagert).

 

Du har fremdeles tid til å ringe til legen din og til den psykologen i dag, Hi. Du vil få det bedre, du kan få det godt igjen! :)

Ring nå - ikke tenk - bare ring! :)

 

(Og som sagt så kan jeg møte deg om du vil det. Jeg forholder meg til taushetsplikt i jobben min så du kan være trygg på at jeg ikke prater rundt om noe.)

 

Anonymous poster hash: 20e9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ihvertfall prate sammen..har du forsøkt å kontakte han mere da?

 

Anonymous poster hash: 19784...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...