Gå til innhold

♡ IKM uke 29 ♡


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til alle med positiv test ❤️ Hvem har egentlig fått en liten mageboer denne måned, og hvem har hoppet videre? IKM i morgen her, ingen tegn til hverken det ene eller det andre, så veldig spent på å teste 😱 desverre ikke noen god følelse her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test her. Hadde håpet at tanta kom så jeg liksom var i gang med normal syklus etter cerazette. Er vel nødt å smøre meg med tålmodighet. Ikke noe greier å plutselig lage røde klær på jobb. Siste uke med ferie nå.

 

Lykke til med testing til de som fortsatt venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mandag: kjerringa-mot-straumen (pp2)(GRAVID)

Hoppetau (pp1 etter SA)(GRAVID)

Tirsdag: kinemoor91 (pp2)

Onsdag: Prøvepånr2 (pp3), FrøkenSnuppelure (pp1)

Torsdag: Elise90 (pp5)(GRAVID)

Fredag: BøllefrøOgBolla

Lørdag:

Søndag:

 

Usikker på om jeg har gått med alle, men dere får fylle inn det manglende😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med flere gravide!! Gratulerer så mye!! (Er det lov å kjenne på en liten misunnelse, samtidig som en er glad for at folk får det til?) Jeg er godt igang og snart ferdig med mensen, trøster meg med at jeg kan drikke vin på ferie denne uken og neste helg på jentetur .. 😊 Lykke til med svangerskapet, sees i neste IKM gruppe dere andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med flere gravide!! Gratulerer så mye!! (Er det lov å kjenne på en liten misunnelse, samtidig som en er glad for at folk får det til?) Jeg er godt igang og snart ferdig med mensen, trøster meg med at jeg kan drikke vin på ferie denne uken og neste helg på jentetur .. 😊 Lykke til med svangerskapet, sees i neste IKM gruppe dere andre 😊

Jeg har følt sånn tidligere, at jeg blir glad for de andre, men litt Misunnelig og lei meg likevel. Men det fullt lov! Og helt naturlig :-) men takk for gratulasjon. Og lykke til videre dere som måtte videre til neste pp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var IKM på fredag - da fikk jeg negativ test og tenkte at nå er håpet ute. Men tanta har ikke kommet, jeg har ingen tegn på tantebesøk, ikke flere tester - og IKM er ALDRI forsinket her... Skjønner nada 😕 tanta har ikke vært sen på over fire år, jeg kan stille klokka etter den! Blæh 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe deg en test 😄

Krysser fingrene for at du får positivt svar 😄👍

Tok nettopp en test, den var positiv 😍 svakt positiv da, men jeg har tisset 9000 ganger i dag, senest for 15 min siden, så jeg fikk ikke ut mange dråpene 😁 håper bare ikke noe er galt 😔 jeg drakk et halvt glass vin i går, og spiste salami i mårrest... Kjenner bekymringen stiger 😥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😄😄😄😄

 

Ta en ny test igjen i morgen du, den er sikker sterkere 😄

Du skal ikke bekymre deg ang salami og halvt glass vin. Det skal ikke være noe problem når det er bare litt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer! Hadde IKM torsdag. Tok test fredag, negativ. Har enda ikke fått TR...Skjønner ingenting jeg. Har hatt mensensmerter siden onsdag, men føler meg ikke gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne er så svak jeg, til at jeg er så langt over IKM... Hva tror dere?-

Alltid fått sterke positive tester før! Kjemisk tro? Ingen tegn til tanta, men mange på å være gravid - men jeg har bare ikke noen god følelse 😔 er såååå redd for en ny sa!

post-864591-876604_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp bilde Bølle. Du må laste opp på tinypic. Kjøp en digital test. Da får mann te litt sånn svart på hvit 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ferie, ikke så godt utvalg av tester her akkurat 😳 må prøve å få lastet opp på nytt... Er clearblue test da, med kryss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Det er jo en strek der! Svak, men den er jo der. Du får fortsette å teste for å se hvilken vei det går :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken 😄

Ta en ny test om 2 dager 👍 da er den nok sterkere om du er gravid!

Dette ser jo veldig låvende ut 😄😊😄

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er sterkere i dag - så da prøver jeg å nyte det hele ❤️ Tar heller en tur til legen etter ferien 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er sterkere i dag - så da prøver jeg å nyte det hele ❤️ Tar heller en tur til legen etter ferien 👍🏻

Så bra! Gratulerer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...