Gå til innhold

♡ IKM uke 29 ♡


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo er i første pp og har lagt inn aksjer vær dag i eggløsningsperioden. Jeg bruker alltid å ha EL-slim, men har ikke hatt det denne perioden. Noen som har opplevd noe sånt?



Anonymous poster hash: 0e5ac...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, skal teste en gang til imorgen, vil ha en sterk strek😉 oppdaterer dere imorgen om det virkelig er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjerringa-mot-straumen, utrolig gøy, og superspennende 😃😃😃

 

Kjedelig med tullete syklus Kinemoor91, får håpe det hele stabiliserer seg og at neste pp blir lykkemåneden der alt klaffer ❤️ Kanskje det er ferie og kos som gjør susen? Jeg satser på det, at om det ikke klaffer nå så har vi i allefall en ekstra god grunn til å kose oss masse i ferien - på alle måter 😜

 

Jeg har heller ikke hatt el som jeg pleier denne måneden, så føler kanskje ikke dette var en god pp 😕 men samtidig så fant jeg aldri el da jeg ble gravid med barn nummer to - så kanskje har det ikke så mye å si!? Krysser fingrene for at der har klaffet likevel og at en liten spire klorer seg fast der inne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper juli er vår måned <3 blir ikke så altfor lett å kose seg i ferien akkurat nå :/ er en stor skuffelse i heimen at mensen kom og vi drar på tur i morgen :( men sånn er det jo, vi kan ikke gjøre det bedre enn det beste vi kan. og det klaffet skuffende nok ikke denne pp heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge har dere prøvd Kinemoor91? Kjedelig med sånn nedtur rett før ferie 😔 jeg har også IKM dagen vi reiser bort... Men krysser fingrene enn så lenge, selv om jeg ikke har så store forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet motet på denne pp, men tenker at august er en fin mnd å bli gravid på :) Vi hadde ikke prøvd så veldig denne perioden, så går inn i august med friskt mot og vibrerende eggstokker :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge har dere prøvd Kinemoor91? Kjedelig med sånn nedtur rett før ferie 😔 jeg har også IKM dagen vi reiser bort... Men krysser fingrene enn så lenge, selv om jeg ikke har så store forventninger.

 

Vi sluttet på pillene i januar, men begynte ikke å prøve før i mai. Så dette var vår andre pp :) håper alle gode ting er 3 <3

 

Hvor lenge har dere prøvd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du i dag, Kjerringa mot straumen?

 

Har noen andre begynt å teste? Jeg er fristet til å teste i morgen... Er da 10 dpo. Blir jo seriøst testoman av dette forumet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du i dag, Kjerringa mot straumen?

 

Har noen andre begynt å teste? Jeg er fristet til å teste i morgen... Er da 10 dpo. Blir jo seriøst testoman av dette forumet :P

Har testet i dag også😄 litt sterkere positiv i dag😄

 

Anonymous poster hash: b40fe...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testet du i dag, Kjerringa mot straumen?

 

Har noen andre begynt å teste? Jeg er fristet til å teste i morgen... Er da 10 dpo. Blir jo seriøst testoman av dette forumet :P

Har testet i dag også😄 litt sterkere positiv i dag😄

 

Anonymous poster hash: b40fe...142

Så gøy!!! Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Testet du i dag, Kjerringa mot straumen?

 

Har noen andre begynt å teste? Jeg er fristet til å teste i morgen... Er da 10 dpo. Blir jo seriøst testoman av dette forumet :P

Har testet i dag også😄 litt sterkere positiv i dag😄

 

Anonymous poster hash: b40fe...142

Så gøy!!! Hvor mange dpo er du?

I dag er jeg 10 dpo. Ved forrige graviditet testet jeg også positivt 1. Gang på 9 dpo😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Testet du i dag, Kjerringa mot straumen?

 

Har noen andre begynt å teste? Jeg er fristet til å teste i morgen... Er da 10 dpo. Blir jo seriøst testoman av dette forumet :P

Har testet i dag også😄 litt sterkere positiv i dag😄

 

Anonymous poster hash: b40fe...142

Så gøy!!! Hvor mange dpo er du?
I dag er jeg 10 dpo. Ved forrige graviditet testet jeg også positivt 1. Gang på 9 dpo😊

Tviler på at jeg er gravid, men har som sagt veldig lyst å teste i morgen. Dersom jeg er gravid, vil jeg vel kanskje se en strek. Hvis ikke, så er det ny sjans til å bli gravid om noen uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så påvirket av dette forumet at jeg har veldig lyst å teste i morgen før jeg reiser på ferie... Men det er litt tidlig, for jeg er ganske sikker EL var seint onsdag/ torsdag... Gratulerer så masse med positiv test til dere som allerede har fått det! Det er skikkelig motiverende, så godt å se at noen blir gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst til å teste jeg å - har liksom ikke vært noe problem å holde meg til IKM før, men nå virker det som en evighet til neste fredag 😂 men er bare 7dpo enda, så vet jo at det ikke nytter å teste nå 😜 veldig gøy å se at det er flere som får det til da, da er det jo håp for oss andre også 👍🏻

 

Merker dere noe symptomer da? Og hvor lenge har dere andre prøvd? Flere som håper på nummer tre? Føler meg så veldig som har to friske barn, men ønsket om en til bare vokser ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på tredje her også. Har litt murringer, men ikke så langvarige. Korte blaff av kvalme. Ikke sikkert det er noe annet enn vanlige tegn i lutealfasen. 9 dpo. Litt utålmodig fordi de to første satt på første pp. Men det er ganske mange år siden. I tillegg hadde vi to mnd uten prevensjon i høst, men lite aksjer og bortreist mann. Nå passer det mye bedre med svangerskap og baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på tredje her også. Har litt murringer, men ikke så langvarige. Korte blaff av kvalme. Ikke sikkert det er noe annet enn vanlige tegn i lutealfasen. 9 dpo. Litt utålmodig fordi de to første satt på første pp. Men det er ganske mange år siden. I tillegg hadde vi to mnd uten prevensjon i høst, men lite aksjer og bortreist mann. Nå passer det mye bedre med svangerskap og baby.

Høres veldig likt ut som hos oss det! Har vært veldig heldige med kort ventetid på graviditet, men har også en sa i uke 13 bak oss... Kjenner jeg er full av forhåpninger, samtidig som om alt kjennes skummelt og nytt ut. Er noen år siden sist, så vet ikke om jeg tror vi skal få det til i det hele tatt denne gangen 😕 men, vi krysser fingrene, og nyter prøvingen enn så lenge ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo. Ingen syptomer av betydning bortsett fra at jeg tisser ofte. Er oppe på do med 2-3 timers mellomrom hele natta noe som er svært upraktisk på camping tur. For de av dere som har vært på Hunderfossen camping kan det nevnes at vi telter rett bak resepsjonen og må gå veldig langt for å komme meg på do.

Får krysse fingrene for at det er en god grunn til denne do flying midt på natta :-)

 

Anonymous poster hash: 18b80...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt negativ test i dag hehe :)

Henger her likevel for å følge med på hvordan det går med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt negativ test i dag hehe :)

Henger her likevel for å følge med på hvordan det går med dere andre.

Håpet er ikke ute før IKM er over da - så jeg heier på deg jeg 😃 her er alle symptomer blåst bort over natten - har ikke tro på noen spire denne pp 😕 men, får vente å se ei uke til, bare smøre seg med tålmodighet 😱
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ekstremt negativ test i dag hehe :)

Henger her likevel for å følge med på hvordan det går med dere andre.

Håpet er ikke ute før IKM er over da - så jeg heier på deg jeg 😃 her er alle symptomer blåst bort over natten - har ikke tro på noen spire denne pp 😕 men, får vente å se ei uke til, bare smøre seg med tålmodighet 😱

Jeje 😂 Egentlig vet jeg jo ikke helt hvor mange dpo jeg er. Hadde el-smerter tirsdagen ☺️ Kun aksjer natt til tirsdag.

Det går hvertfall ikke an å få hvitere test 😂

 

Men hvis jeg ikke får gi opp ennå, så får ikke du gjøre det heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har testet? Jeg testet på nytt j dag, ikm på mandag. Nå var det 2 klare fine streker, så tvilen er borte😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har testet? Jeg testet på nytt j dag, ikm på mandag. Nå var det 2 klare fine streker, så tvilen er borte😄

Gratulerer 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venter mensen i uke 29..testet negativ em uke etter eggløsning, la det helt vekk! Litt under 2 uker før mens va kanskje litt tidli teste?!

Men lurer litt for har mye haldbrann-lest er tidli tegn ( noe ikke visste! ) å hadde store mensensmerter 1 God uke i strekk / dager etter eggløsning..håpe håpe! Flere me erfaring 😄 lenge vente t testing, 1 uke igjen t våge 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et innlegg her om dagen da jeg trodde jeg så en strek nr 2.men jeg slettet det igjen, fordi jeg skjønte at de ikke var no strek. Men i dag tok jeg en ny test, klarte ikke vente til mandag. Men det er vel sånn at når man tror at man antyder en strek, så vil man teste videre for å se? Hehe. Andre som er sånn? Og nå har det seg sånn at streken er mye tydeligere. Det er kanskje vanskelig å se på bildet, men i virkeligheten er testen fortsatt svak, men tydelig synlig med rosa farge.

http://i57.tinypic.com/2ic0g90.jpg

Legger ved bilde, håper virkelig dere også ser den nå også. Kommer til å teste videre selvfølgelig. :-) Men dette fikk opp håpet mitt. Har som sagt tidligere hatt en ma og en sa. Og føler meg overhodet ikke trygg selv om jeg har en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...