Gå til innhold

♡ IKM uke 29 ♡


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn var min 9 dpo (5 dager før ikm) også, nå er det to klare streker, denne ser positiv ut ja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende det er. Men også veldig nervepirrende! Er vel 9-10 dpo i dag. Tar nok en ny hver dag fremover, for å se at det stiger. Og digital til fredag om ikke tr har kommet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig gøy at det er flere positive tester her inne allerede ❤️ Gratulerer så mye!! Nå er det bare å krysse fingrene for oss som er igjen 😃😃😃

 

Får "alle" tidlig positiv, eller har noen først fått negativ, for så å få positiv etter IKM? På mine tester står der at de kan tas fra IKM først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over for denne gang, fikk mensen idag. Over til pp4. Gratulerer til dere som har fått positiv test og lykke til til dere som ikke har testet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det synes så godt, men tror denne er sterkere enn i går. Har jo bare gått en dag, men synes likevel det er stigning. Tror jeg nå venter en dag, og tester igjen på onsdag. :-)

http://i58.tinypic.com/24xgbrc.jpg

 

Begge bildene er tatt 2-5min etter testen ble tatt.

Syns den er sterkere ja :) gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy at det er flere positive tester her inne allerede ❤️ Gratulerer så mye!! Nå er det bare å krysse fingrene for oss som er igjen 😃😃😃

 

Får "alle" tidlig positiv, eller har noen først fått negativ, for så å få positiv etter IKM? På mine tester står der at de kan tas fra IKM først...

Vanlig begge deler, kan få positivt 1 uke før, å noen må vente til IKM.😄 funnet ut for min del, vente lengst mulig nærme ikm😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinypicbildene jeg la ut får jeg ikke åpnet lenger. Hm. Men uansett godt at noen av dere så en stigning der. :-) håper virkelig det ender godt denne gangen!

Lykke til alle andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tr enda. Har ikke testet heller. Hadde ikm i går. Men tror bare syklusen min er litt tullete etter sa. Så jeg venter noen dager til før jeg tester. 😊

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens. IKM i dag tror jeg. Evt igår eller i morgen :) Ikke helt oversikt.

Kvalm på kveldstid. Begynte nesten å brekke meg i går kveld. Reddet meg med potetgull som sto på bordet.

Har ikke testet siden forrige uke en gang (fredagen kanskje?). Da var den blendahvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide ikke dy meg i dag, men testen var negativ... Den så først veldig positiv ut, men når tiden var ute var streken borte 😕 IKM først på fredag da, så er jo håp enda 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at TR er på vei! IKM på torsdag, så det ser dårlig ut for min del! Krysser fingre for dere ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere humørsvingene, å litt murring! Men har hatt litt mer mensmurringer i dag, som dagene etter eggløsning! Hva me dere? Tenker dere det er for tidli å teste 5 dager før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo I dag så har ikm I morgen. Hatt litt spotting hver dag siden lørdagen, svak rød og noen dager mer brunt.

Ikke noe syptomer på hverken graviditet eller mens notert fra spotten.

Blir nok mensen til slutt at av dette her :-(

 

Anonymous poster hash: 18b80...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nljwh.jpg

Wow :) Gratulerer! Den er jo superpositiv!! Brukte sånn type test da jeg var gravid for elleve år siden, fikk bare strek nedover. Du klarte å lage kryss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk 😄

 

Trodde ikke noe på at det klaffet denne mnd. Følte ikke at jeg hadde el heller. Men så var jeg så kvalm i dag tidlig at jeg skjønte at her var det noe på gang 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk 😄

 

Trodde ikke noe på at det klaffet denne mnd. Følte ikke at jeg hadde el heller. Men så var jeg så kvalm i dag tidlig at jeg skjønte at her var det noe på gang 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...