Gå til innhold

♡ IKM uke 29 ♡


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

6 dpo i dag ca.

Har vært på ferie og da vært litt fraværende fra forumet 😊

Våkna ei natt her med sterke smerter i det ene brystet. Stikkende følelse som var veldig vondt! Har aldring opplevd det før... Noen Som har vært borti det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo idag!  Har vært en deilig helg, og merker at fokuset har vært lettere å få over på andre tanker...håper det holder seg sånn :) 

 

Har litt sånn "melkespreng" følelse i ene brystet, samt masse mensmurringer og stikkinger i lysken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: kjerringa-mot-straumen (pp2), Hoppetau (pp1 etter SA)
Tirsdag:kinemoor91 (pp2)
Onsdag: Prøvepånr2 (pp3), FrøkenSnuppelure (pp1)
Torsdag: Elise90 (pp5),attpåklattnr2 pp5
Fredag:BøllefrøOgBolla
Lørdag:
Søndag:

 

Kaster meg inn her på oppløpslinja ;)

Er 4 dpo i dag:) håpe de neste 4-5 dagene til testing går fort..hehe ;)

Måtte dette bli 5 og siste ppèn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått symptomer? Jeg er småkvalm, trøtt, varm og har fått en del kviser. Hadde torsdag og fredag mensensmerter. Kan være jeg som inbiller meg ting da ønsket er så sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg får mensen når som helst. Føler meg litt sånn hoven og øm i livmorområdet. Ikke så gira på mensen :P

Noen kortvarige kvalmeblaff. Tp 37,0-37,2.

Hadde kviser rundt el, de er nesten borte nå. Er 6 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er utrolig trøtt, og litt svimmel....men sikkert bare innbilning alt sammen :)

 

Jeg har litt lyst til å slutte å tempe nå, sånn at jeg slipper å stresse med det.  Kjipt å se at tempen daler og du egentlig vet at løpet er kjørt før mens.  Da foretrekker jeg heller å bare få tr :P

 

Men så greier jeg ikke la være å tempe heller, for tenker det kan være nyttig info å ta med meg inn i neste PP hehe :) (for ja, av en eller annen grunn har jeg ikke helt troen på at det klaffet).

 

Vi hadde samleie 4, 3, 2 dager før EL, samt ELdagen....men tenker kanskje at det ble for ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 3/4 dpo i dag. Truffet på eggløsning, så det er jo i hvert fall bra. Ingen symptomer, og det er jo uansett for tidlig å merke noe. Har alltid murringer og vondt i korsryggen etter eggløsning og frem mot ikm.

Eneste spørsmålet jeg har er at jeg har hatt eggløsningsslim i 8 dager. har aldri hatt slim så mange dager før! Hehe. Noen andre som har opplevd dette?

Jeg hadde også EL slim av og på frem til EL - i litt over en uke.  Men det har forsåvidt gitt seg etter EL.  

Nå har jeg ganske mye sånn lotionaktig/melkeaktig utflod.  startet såvidt igår men fått mer idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er utrolig trøtt, og litt svimmel....men sikkert bare innbilning alt sammen :)

 

Jeg har litt lyst til å slutte å tempe nå, sånn at jeg slipper å stresse med det. Kjipt å se at tempen daler og du egentlig vet at løpet er kjørt før mens. Da foretrekker jeg heller å bare få tr :P

 

Men så greier jeg ikke la være å tempe heller, for tenker det kan være nyttig info å ta med meg inn i neste PP hehe :) (for ja, av en eller annen grunn har jeg ikke helt troen på at det klaffet).

 

Vi hadde samleie 4, 3, 2 dager før EL, samt ELdagen....men tenker kanskje at det ble for ofte :P

Min temp faller ikke før etter at jeg har fått mensen. Så egentlig ikke vits å tempe videre. Men jeg gjør det jo likevel hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg er skikkelig kvalm og uvel, og såååå trøtt! Dette er jo så spennende, men utrolig slitsomt å gå å kjenne på (og håpe så inderlig) at noe kanskje skjer... Blir jo smågal av dette 😩 måtte den neste uka gå FORT!! Tenkte å holde meg til IKM med å teste - meeeeen... Hvor tidlig tester dere? Kjenner jeg er skikkelig redd for om en test skulle bli positiv, for så å få tanta på besøk 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg er skikkelig kvalm og uvel, og såååå trøtt! Dette er jo så spennende, men utrolig slitsomt å gå å kjenne på (og håpe så inderlig) at noe kanskje skjer... Blir jo smågal av dette måtte den neste uka gå FORT!! Tenkte å holde meg til IKM med å teste - meeeeen... Hvor tidlig tester dere? Kjenner jeg er skikkelig redd for om en test skulle bli positiv, for så å få tanta på besøk

Sist testet jeg det jeg trodde var 9 dpo , 11, og så fikk jeg svaaaak strek 12 dpo.  13 var den sterkere og 14 dpo var den sterk.  Men ifølge terminen min så var enten EL eller befruktningen senere.

 

I en perfekt verden klarer jeg å vente til 14 dpo for det er kjipt å få mensen etter positiv test!  Men jeg har klart å overtale meg selv til at det er greit å teste 12 dpo siden jeg har kortere lutealfase......

 

etter ex antall runder med meg selv ender det vel med at jeg starter testingen 9 dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig troen denne pp. Så håper jeg klarer å ikke teste før IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, greier nok ikke holde meg jeg heller 😜 første gang fikk jeg positiv test dagen før IKM, andre gangen var jeg faktisk noen dager over - da slo det meg plutselig at IKM hadde vært, og at jeg faktisk var gravid 😁 nå er jeg så utrolig utålmodig allerede 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Blæh, jeg er skikkelig kvalm og uvel, og såååå trøtt! Dette er jo så spennende, men utrolig slitsomt å gå å kjenne på (og håpe så inderlig) at noe kanskje skjer... Blir jo smågal av dette måtte den neste uka gå FORT!! Tenkte å holde meg til IKM med å teste - meeeeen... Hvor tidlig tester dere? Kjenner jeg er skikkelig redd for om en test skulle bli positiv, for så å få tanta på besøk

Sist testet jeg det jeg trodde var 9 dpo , 11, og så fikk jeg svaaaak strek 12 dpo. 13 var den sterkere og 14 dpo var den sterk. Men ifølge terminen min så var enten EL eller befruktningen senere.

 

I en perfekt verden klarer jeg å vente til 14 dpo for det er kjipt å få mensen etter positiv test! Men jeg har klart å overtale meg selv til at det er greit å teste 12 dpo siden jeg har kortere lutealfase......

 

etter ex antall runder med meg selv ender det vel med at jeg starter testingen 9 dpo :P

Å vente til 14 dpo er jo en hel evighet til hehe starter 8 -9 dpo jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen er 13-14 dpo hvis ikke tanta har kommet til da. Jeg pleier å få mensen når jeg er 13 dpo. Men jeg har jo knapt hatt en vanlig syklus på 20 år, så det er jo lite jeg pleier :) Har jo enten gått gravid eller brukt prevensjon disse årene.

Dersom jeg sprekker og svir av en test før planen, så er det fordi jeg har symptomer som kan skyldes at jeg er preg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer faktisk på om at jeg ikke har hatt el denne gangen. Hadde SA forrige mnd så kan være noe i det. Bruker ikke el-tester så kan jo ikke være sikker. Men har ikke ømme bryster som jeg alltid pleier å ha etter el og fram til tr. Så tipper el uteble. Og di gangene jeg har vært gravid har jeg hatt ekstremt ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke jeg har hatt el jeg heller... Trodde den var på vei, men det har absolut ikke vært slik det pleier! Tror kroppen merker at noe er annerledes nå, for el pleier å være veldig tydelig - bare ikke nå 😕 jeg fikk aldri igjen tydelig el etter sa, men ble gravid måneden etter jeg hadde fått tilbake tanta! Så det er håp for deg selv om du ikke har merket el 👍🏻 jeg krysser fingrene for det jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo I dag... og svakt positiv billigtest! Tok 2 og de viste det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo I dag... og svakt positiv billigtest! Tok 2 og de viste det samme!

 

Gratulerer!!  Jeg er 7 dpo og mannen foreslo en test på ettermiddagsurin HAHA :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

 

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Det kan jo være festeblødning?  Det er vel tiden man kan få det 7 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

 

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Det kan jo være festeblødning? Det er vel tiden man kan få det 7 dpo?

Jeg tviler sterkt på det :( er blitt mer nå og smertene kommer sakte men sikkert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

 

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Det kan jo være festeblødning? Det er vel tiden man kan få det 7 dpo?

Jeg tviler sterkt på det :( er blitt mer nå og smertene kommer sakte men sikkert :(

 

Uff :(  Hvor lang lutealfase har du vanligvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

 

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Det kan jo være festeblødning? Det er vel tiden man kan få det 7 dpo?
Jeg tviler sterkt på det :( er blitt mer nå og smertene kommer sakte men sikkert :(

Uff :( Hvor lang lutealfase har du vanligvis?

Alt fra 14 til 20 dager :/ er litt tullete etter pilleslutt. Men dette er det tidligste jeg har fått mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gratulerer kjerringa-mot-straumen! Så koselig <3

 

Her dukket det opp blod i utfloden tidligere i dag :/ er en uke til ikm og jeg har aldri mellomblødninger eller spotting før mens. Blodet var ikke som det pleier å være når jeg får mensen heller. Hos meg så kommer mensen for fullt med en gang, den starter aldri i det små sånn som dette. Blodet var lyst rødt, nærmere rosa og det var slimete. Har heller ikke fått smerter, som jeg også alltid får med en gang mensen dukker opp. Dette gjør meg veldig spent <3 Bare håper mensen holder seg unna <3

Det kan jo være festeblødning? Det er vel tiden man kan få det 7 dpo?
Jeg tviler sterkt på det :( er blitt mer nå og smertene kommer sakte men sikkert :(
Uff :( Hvor lang lutealfase har du vanligvis?

Alt fra 14 til 20 dager :/ er litt tullete etter pilleslutt. Men dette er det tidligste jeg har fått mensen.

 

Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp noe mer, og er borte til imorgen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok mensen :( det er blitt kraftigere nå og smertene har ankommet :( 6 dager for tidlig sparte meg i det minste fra å bruke fler tester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...