Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #126 Skrevet 22. juni 2015 For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du må ha mistet hele poenget. Jeg løper så og si hver dag, i snitt 4 mil i uka, er 172 og 52 kg. Men så har ikke jeg et anstrengt forhold til mat og trening, er tidligere pro ana og har ikke en blogg der jeg forteller verden at etter 10 km joggetur så "ruller" jeg av metthet etter en gresk yoghurt og 2 nøtter. Så fet og slaskete er det ikke mange som kan påstå at jeg er. At Fruen løper og trener hver dag er ikke problemet. Ikke at hun lever lavkarbo heller. Problemet er at hun er spiseforstyrret, har et usunt forhold til mat, trening og kropp og pakker det inn i en rosa blogg med glitter på og prøver å overbevise verden om at hun er så sunn og frisk og "alle er flotte som de er" mens hun photoshopper bort halve låret på den allerede under gjennomsnitts tynne kroppen sin. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #127 Skrevet 22. juni 2015 For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du må ha mistet hele poenget. Jeg løper så og si hver dag, i snitt 4 mil i uka, er 172 og 52 kg. Men så har ikke jeg et anstrengt forhold til mat og trening, er tidligere pro ana og har ikke en blogg der jeg forteller verden at etter 10 km joggetur så "ruller" jeg av metthet etter en gresk yoghurt og 2 nøtter. Så fet og slaskete er det ikke mange som kan påstå at jeg er. At Fruen løper og trener hver dag er ikke problemet. Ikke at hun lever lavkarbo heller. Problemet er at hun er spiseforstyrret, har et usunt forhold til mat, trening og kropp og pakker det inn i en rosa blogg med glitter på og prøver å overbevise verden om at hun er så sunn og frisk og "alle er flotte som de er" mens hun photoshopper bort halve låret på den allerede under gjennomsnitts tynne kroppen sin. Anonymous poster hash: 64966...095 Du er jo også sterkt undervektig. Anonymous poster hash: 1b36a...bb5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #128 Skrevet 22. juni 2015 For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du må ha mistet hele poenget. Jeg løper så og si hver dag, i snitt 4 mil i uka, er 172 og 52 kg. Men så har ikke jeg et anstrengt forhold til mat og trening, er tidligere pro ana og har ikke en blogg der jeg forteller verden at etter 10 km joggetur så "ruller" jeg av metthet etter en gresk yoghurt og 2 nøtter.Så fet og slaskete er det ikke mange som kan påstå at jeg er. At Fruen løper og trener hver dag er ikke problemet. Ikke at hun lever lavkarbo heller. Problemet er at hun er spiseforstyrret, har et usunt forhold til mat, trening og kropp og pakker det inn i en rosa blogg med glitter på og prøver å overbevise verden om at hun er så sunn og frisk og "alle er flotte som de er" mens hun photoshopper bort halve låret på den allerede under gjennomsnitts tynne kroppen sin.Anonymous poster hash: 64966...095 Du er jo også sterkt undervektig. Anonymous poster hash: 1b36a...bb5 Det er jeg ikke. Har en BMI som er litt lavere enn gjennomsnittet, men har alltid vært petit. Og igjen så er ikke penger BMI og vekt, men hva forbilde Fruen er med sitt syke forhold til mat, kropp og trening. Jeg har ikke noe blogg der jeg skriver at jeg ruller etter små porsjoner, eller der jeg photoshopper meg tynnere enn jeg er. Jeg vet at jeg er slank og er fornøyd med meg selv. Har ikke et anstrengt forhold til verken mat, kropp eller trening. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #129 Skrevet 22. juni 2015 Litt under gjennomsnittet? Du har en BMI på 17,6. Det er ganske lavt. Du veier veldig lite i forhold til høyden. Sånn er det bare. Hvordan ville du taklet det hvis du la på deg 10 kilo? Anonymous poster hash: 1b36a...bb5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #130 Skrevet 22. juni 2015 Litt under gjennomsnittet? Du har en BMI på 17,6. Det er ganske lavt. Du veier veldig lite i forhold til høyden. Sånn er det bare. Hvordan ville du taklet det hvis du la på deg 10 kilo? Anonymous poster hash: 1b36a...bb5 Hvorfor bryr du deg om vekta mi? Det er ikke relevant i denne tråden. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #131 Skrevet 22. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten !Anonymous poster hash: 5a84d...933 Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner..Anonymous poster hash: 3c873...bf4 Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg.Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema... På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om.Anonymous poster hash: 0a122...e82 Hehe.Godt poeng. Damene her inne er så utrolig tette. Anonymous poster hash: f7ac7...764 Utrolig dårlig poeng...burde stått at det er en blogg som fokuserer på ekstremdiett og overtrening. Har ingenting med helse å gjøre.Jeg vil heller påstå dere er nokså tette om dere ikke ser det.Anonymous poster hash: 3c873...bf4 I dagens innlegg har hun skrevet at hun trente 6 ganger forrige uke, er det overtrening? Hun skriver hver uke hvor mye hun trener, hun forteller hva "dagens treningsøkt" er og hun har 1 til 2 hviledager i uken. Det er da ikke overtrening for en person som tross alt lever av kroppen sin, hun driver en treningsblogg og tar modelloppdrag, da må man da trene såpass... Venninnen min som konkurrerer i idretten sin har to økter om dagen, men hun er heller ikke overtrent.Anonymous poster hash: 0a122...e82 Tviler også på at venninnen din "ruller" etter en gresk yoghurt.... Anonymous poster hash: 64966...095
Gjest Me2u Skrevet 22. juni 2015 #132 Skrevet 22. juni 2015 Skjønner heller ikke hvorfor du er så opptatt av AB 095 sin vekt. Det er jo ikke relevant. Hun poengterte at det ikke bare er "feite slaskadamer" som kritiserer Fruen. Jeg er også slank, jogger flere ganger i uka osv. Poenget er ikke at Fruen er slank. Det er mange slanke og friske personer der ute. Fruen er ikke en av dem. Å legge ut hvor mye hun trener samtidig som hun spiser museporsjoner og som andre sier "ruller av metthet" på porsjoner som ikke ville mettet den 1 år gamle datteren, legger ut Photoshoppede bilder av seg selv der hun fjerner store deler av allerede veldig slanke lår og slanker gravidmagen. Hun er jo tydeligvis ikke frisk og har absolutt ikke et sunt forhold til mat, trening og kropp.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #133 Skrevet 22. juni 2015 For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du må ha mistet hele poenget. Jeg løper så og si hver dag, i snitt 4 mil i uka, er 172 og 52 kg. Men så har ikke jeg et anstrengt forhold til mat og trening, er tidligere pro ana og har ikke en blogg der jeg forteller verden at etter 10 km joggetur så "ruller" jeg av metthet etter en gresk yoghurt og 2 nøtter.Så fet og slaskete er det ikke mange som kan påstå at jeg er. At Fruen løper og trener hver dag er ikke problemet. Ikke at hun lever lavkarbo heller. Problemet er at hun er spiseforstyrret, har et usunt forhold til mat, trening og kropp og pakker det inn i en rosa blogg med glitter på og prøver å overbevise verden om at hun er så sunn og frisk og "alle er flotte som de er" mens hun photoshopper bort halve låret på den allerede under gjennomsnitts tynne kroppen sin.Anonymous poster hash: 64966...095 Du er jo også sterkt undervektig. Anonymous poster hash: 1b36a...bb5 Det er jeg ikke. Har en BMI som er litt lavere enn gjennomsnittet, men har alltid vært petit. Og igjen så er ikke penger BMI og vekt, men hva forbilde Fruen er med sitt syke forhold til mat, kropp og trening. Jeg har ikke noe blogg der jeg skriver at jeg ruller etter små porsjoner, eller der jeg photoshopper meg tynnere enn jeg er. Jeg vet at jeg er slank og er fornøyd med meg selv. Har ikke et anstrengt forhold til verken mat, kropp eller trening. Anonymous poster hash: 64966...095 Du er ikke petit med 172 cm i høyde.... Anonymous poster hash: ea817...352
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #134 Skrevet 22. juni 2015 Nei vekta er lav og petit men høyden din går ikke under petit. Så du kan kalle deg tynn og slank men petit er du for høy til å være. Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #135 Skrevet 22. juni 2015 For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du må ha mistet hele poenget. Jeg løper så og si hver dag, i snitt 4 mil i uka, er 172 og 52 kg. Men så har ikke jeg et anstrengt forhold til mat og trening, er tidligere pro ana og har ikke en blogg der jeg forteller verden at etter 10 km joggetur så "ruller" jeg av metthet etter en gresk yoghurt og 2 nøtter.Så fet og slaskete er det ikke mange som kan påstå at jeg er. At Fruen løper og trener hver dag er ikke problemet. Ikke at hun lever lavkarbo heller. Problemet er at hun er spiseforstyrret, har et usunt forhold til mat, trening og kropp og pakker det inn i en rosa blogg med glitter på og prøver å overbevise verden om at hun er så sunn og frisk og "alle er flotte som de er" mens hun photoshopper bort halve låret på den allerede under gjennomsnitts tynne kroppen sin.Anonymous poster hash: 64966...095 Du er jo også sterkt undervektig. Anonymous poster hash: 1b36a...bb5 Det er jeg ikke. Har en BMI som er litt lavere enn gjennomsnittet, men har alltid vært petit. Og igjen så er ikke penger BMI og vekt, men hva forbilde Fruen er med sitt syke forhold til mat, kropp og trening. Jeg har ikke noe blogg der jeg skriver at jeg ruller etter små porsjoner, eller der jeg photoshopper meg tynnere enn jeg er. Jeg vet at jeg er slank og er fornøyd med meg selv. Har ikke et anstrengt forhold til verken mat, kropp eller trening.Anonymous poster hash: 64966...095 Du er ikke petit med 172 cm i høyde....Anonymous poster hash: ea817...352 Det vet ikke du noe om. Kommer helt an på hvordan muskler og fett er fordelt. Hvorfor er du så besatt av vekten min? Det er ikke relevant i denne tråden. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #136 Skrevet 22. juni 2015 Nei vekta er lav og petit men høyden din går ikke under petit. Så du kan kalle deg tynn og slank men petit er du for høy til å være.Anonymous poster hash: 5a84d...933 Kall det hva du vil. Jeg er slank, godt trent og har et sunt forhold til mat og trening. Fruen er skadet mår det kommer til kropp og mat. Hva er poenget ditt? Hvorfor er du så besatt av vekten min? Det er ikke relevant. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #137 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke besatt , har omtrent samme vekt og høyde som deg jeg, påpekte kun petit, selv om jeg er slank kan jeg ikke bli petit for jeg er 171 høy... Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #138 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke besatt , har omtrent samme vekt og høyde som deg jeg, påpekte kun petit, selv om jeg er slank kan jeg ikke bli petit for jeg er 171 høy...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Fine. Smal beinbygning da. Fremdeles urelevant. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #139 Skrevet 22. juni 2015 Når eksperter på spiseforstyrrelser gjentatte ganger går ut og advarer mot bloggen så tror jeg de vet hva de snakker om. De aller fleste forsto nok at Caroline Berg Eriksen fremdeles sliter med kroppsbildet sitt da det kom frem at hun fotoshopper den allerede slanke kroppen sin slik at hun ser utmagret ut. Noen burde gripe inn slik at hun ikke kan bidra til at flere blir syke. Dette er en stygg og vond sykdom, og iblant blir den dessverre presentert med gloss og glitter.. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #140 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke besatt , har omtrent samme vekt og høyde som deg jeg, påpekte kun petit, selv om jeg er slank kan jeg ikke bli petit for jeg er 171 høy...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Fine. Smal beinbygning da. Fremdeles urelevant. Anonymous poster hash: 64966...095 Det heter irrelevant. Anonymous poster hash: 30b1e...0bb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #141 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke besatt , har omtrent samme vekt og høyde som deg jeg, påpekte kun petit, selv om jeg er slank kan jeg ikke bli petit for jeg er 171 høy...Anonymous poster hash: 5a84d...933 Fine. Smal beinbygning da.Fremdeles urelevant.Anonymous poster hash: 64966...095 Det heter irrelevant. Anonymous poster hash: 30b1e...0bb Og du er en kverrrulerrrrende liten ab som ikke kan ha særlig med liv som henger deg opp i små skriveleifer. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #142 Skrevet 22. juni 2015 Uansett hvor dere krangler, hun har svindlet til seg enorme summer med umerket reklame. Stjeling! For det er med VITEN OG VILJE. Narsissismens beste eksempel. Se på meg meg meg. Anonymous poster hash: a9ca3...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå