Gå til innhold

Se på bloggen til Caroline..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de rosa koffertene var nok glemt idet blogginnlegget var postet. Penga rår, gitt, men hun hater at folk tar henne på fersken, så man skal ikke se bort fra at hun stapper noe nedi der etter at de har kommet hjem, og så ser man "tilfeldigvis" koffertene i bakgrunnen der hun klager over all bagasjen de hadde med.

Anonymous poster hash: a6d44...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammatilmichelle tør ivertfall å innrømme at hun får stygge kommentarer og har haters I motsetning til ff som later som at alt er sååå perfekt og rosenrødt.

Anonymous poster hash: c9ec4...264

Skrevet

Ja, de rosa koffertene var nok glemt idet blogginnlegget var postet. Penga rår, gitt, men hun hater at folk tar henne på fersken, så man skal ikke se bort fra at hun stapper noe nedi der etter at de har kommet hjem, og så ser man "tilfeldigvis" koffertene i bakgrunnen der hun klager over all bagasjen de hadde med. Anonymous poster hash: a6d44...20a

Nå har meg skummet gjennom bloggen hennes og lurer på hvor dere mener at det hadde vært naturlig at koffertene vistes?

Ellers tror jeg iķke at dere skjønner helt konseptet reklame og sponsing? Selv om hun får betalt for å markedsføre et produkt betyr ikke det at hun må bruke det hele tiden.

Def er selvsagt greit å ikke like noen, men mye av kommentarene og kritikken mot denne damen er bare smålig.

Jeg kjenner at jeg blir litt flau på deres vegne.

Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa

Skrevet

Til deg over: Hun har snappet endel fra rommet, og der kan man tydelig se flere svarte kofferter. Det er ikke bare i bloggen hun viser ting, vet du.

Hun sa hun skulle ha med de rosa koffertene, og hevdet at de var med til Hellas da folk etterspurte dem. Det er bare merkelig at flere store, knall rosa kofferter virker usynlige.

Men det er sikkert sant det Caroline hevder. Hun lyver vel aldri, hun?

Anonymous poster hash: 61ff5...222

Skrevet

Til deg over: Hun har snappet endel fra rommet, og der kan man tydelig se flere svarte kofferter. Det er ikke bare i bloggen hun viser ting, vet du.

Hun sa hun skulle ha med de rosa koffertene, og hevdet at de var med til Hellas da folk etterspurte dem. Det er bare merkelig at flere store, knall rosa kofferter virker usynlige.

Nei aaaaldri :P HAHAHAHA

Anonymous poster hash: a9ca3...a00

Skrevet

Å hjelpe meg!!! Er vi tilbake til ungdomsskolen, eller? Så patetiske og triste dere er!

Ikke minst dere som følger med på alle kanaler for å finne ting å ta henne på. Finner man ikke noe på bloggen, så saumfarer man instagram, fb og snap.

Kjenner dere et glimt av lykke når dere finner noe som ikke stemmer helt? Tror dere virkelig at det er sannheten hun legger ut på en (kommersiell) blogg?

Så trist dere må ha det. Eller kanskje det hadde vært godt å ha så enkle interesser i livet?

Skrevet

Enkle interesser i livet?

Kanskje du er litt enkel om du ikke blir lei av å forsvare dette firmaets gjentatte lovbrudd, trusler, manglende reklamemelding, lyving, og benektelser.

Det er ikke galt at folk reagerer etterhvert, og siden hun vil at folk skal se det meste hun foretar seg, så blir tilbakemeldingene deretter.

Skrevet

Å hjelpe meg!!! Er vi tilbake til ungdomsskolen, eller? Så patetiske og triste dere er!

Ikke minst dere som følger med på alle kanaler for å finne ting å ta henne på. Finner man ikke noe på bloggen, så saumfarer man instagram, fb og snap.

Kjenner dere et glimt av lykke når dere finner noe som ikke stemmer helt? Tror dere virkelig at det er sannheten hun legger ut på en (kommersiell) blogg?

Så trist dere må ha det. Eller kanskje det hadde vært godt å ha så enkle interesser i livet?

En KOMMERSIELL blogg som tjener penger  - JA! Og da må de følge vanlige lover og regler som ALLE andre bedrifter. VANSKELIG Å SKJØNNE?

Visste du at hun ettermerker 1 døgn etter på Instagram? Visste du at bevisene er tatt bilde av før /etter bilder. 

Tror du virkelig vi hadde brydd oss om hun tjente 200 000 kr i året. NEPPE.

Det er en flerMILLIONbedrift, ikke en sommerjobb.

Hva er vanskelig å skjønne egentlig???

(blir provosert, sorry for caps lock)

Skrevet

Det er jo trist når hun lyver til leserne sine da. Skriver at "Björn Borg har designet en koffert som er midt i blinken for meg, den er knallrosa og formen på den er helt perfekt." Og når hun drar på ferie tre uker senere så blir ikke koffertene med engang. Hun fremstiller disse annonsene sine som "god venninne-tips", også er det "kun" for å få de 50 000-80 000 av kronene som hun drar inn på å omtale et produkt grundig på bloggen sin. For produktet bruker hun tydeligvis ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 433be...888

Skrevet

Det er jo trist når hun lyver til leserne sine da. Skriver at "Björn Borg har designet en koffert som er midt i blinken for meg, den er knallrosa og formen på den er helt perfekt." Og når hun drar på ferie tre uker senere så blir ikke koffertene med engang. Hun fremstiller disse annonsene sine som "god venninne-tips", også er det "kun" for å få de 50 000-80 000 av kronene som hun drar inn på å omtale et produkt grundig på bloggen sin. For produktet bruker hun tydeligvis ikke i det hele tatt.

Hva er det som er trist? Hun driver et firma, som driver med reklame. Hvis ikke du har skjønt hva profesjonelle bloggere driver med, så er der vel egentlig du som er trist.

Anonymous poster hash: 8994d...760

Skrevet

Men det er sikkert sant det Caroline hevder. Hun lyver vel aldri, hun?Anonymous poster hash: 61ff5...222

Nei aaaaldri :P HAHAHAHAAnonymous poster hash: a9ca3...a00

Så trist dere må ha det. Eller kanskje det hadde vært godt å ha så enkle interesser i livet?Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa

Det er jo trist når hun lyver til leserne sine da. Skriver at "Björn Borg har designet en koffert som er midt i blinken for meg, den er knallrosa og formen på den er helt perfekt." Og når hun drar på ferie tre uker senere så blir ikke koffertene med engang. Hun fremstiller disse annonsene sine som "god venninne-tips", også er det "kun" for å få de 50 000-80 000 av kronene som hun drar inn på å omtale et produkt grundig på bloggen sin. For produktet bruker hun tydeligvis ikke i det hele tatt.Anonymous poster hash: 433be...888

Hva er det som er trist? Hun driver et firma, som driver med reklame. Hvis ikke du har skjønt hva profesjonelle bloggere driver med, så er der vel egentlig du som er trist. Anonymous poster hash: 8994d...760

Problemet her er at det er hun som blander kortene her: Bloggen har hennes navn selv om det i realiteten er et mellomstort firma med flere ansatte spesialister.

Firmaet skal selvsagt styres av lover og regler som andre bedrifter, men hver gang dette ikke skjer er plutselig ikke dette noen bedrift mer, bare den stakkars lille Caroline som logger i fosterstilling fordi firmaet igjen ble fersket i noe.

Det som er trist er at folk lar seg manipulere, og forsvarer snusk, juks og elendig forretningsetikk mens de selv drikker kool-aid'en med begge hender.

Skrevet

Syns det er skummelt å se at hun legger ut slike bilder. Man får inntrykk av at dette er normalen, men det er det virkelig ikke. Jeg har selv slitt med ortoreksi og anoreksi. Et bilde som dette er en veldig trigger for folk som sliter eller har slitt med en spiseforstyrrelse, og dette burde hun være obs på. Hun er en stor blogger og et stort forbilde for mange. Hun er supergodt trent og det er flott, men hun viser det og seg frem på en veldig usunn måte. Det å være såpass tynn som hun i utgangspunktet er, for så å trekke inn magen til de grader og poste bilde av det på IG (og bloggen?) vil kunne trigge mange, jeg kjenner det selv også. Dette er "thinspo" i aller høyeste grad og jeg kjenner at jeg blir lei meg når jeg ser på det, samtidig som jeg liksom ikke klarer å se bort...fordi jeg har sykdommen i meg. Dette var det jeg prøvde (og klarte) å oppnå i sykdommen min, se mest mulig bein. Selv om jeg er over det verste og har lagt på meg noe, så er det fremdeles skummelt for meg å se på sånne biler, og jeg burde nok aldri ha gått inn på dette innlegget og klikket meg frem til dette bildet, men nå gjorde jeg nå det, og sånn er det nok for mange andre med meg.

Hun bør være sitt ansvar bevisst. Hun streber etter å bli Norges største blogger, har hundretusenvis av følgere på IG og har en enorm påvirkningskraft. Jeg syns det virker om total ansvarsfraskrivelse når hun hevder at hun selv jo er helt frisk, at kroppen hennes bare er sånn og at hun kun er opptatt av å være sunn og frisk, for så å fotoshoppe den allerede veldig tynne kroppen sin tynnere (som hun tidligere har innrømmet) og å suge inn magen slik at hun får så til de grader utstikkende ribbeben. Muligens hadde rebbebena stukket ut uansett om hun hadde sugd inn magen eller ei (selv om det er veldig tydelig på dette bildet), men da burde hun kanskje ikke lagt ut et bilde som viser dette så tydelig - nettopp på grunn av de mange unge (og ikke så unge - jeg er 38 år og er fremdeles preget av sykdommen) jentene som sitter rundt i det ganske land (og utland) og lar seg påvirke av dette. Å si at det ikke er hennes ansvar at andre er syke er nå en ting, men hun trigger som bare det med slike bilder og har gjentatte ganger blitt gjort oppmerksom på det, men holder på i samme leia likevel. Her er det penger og eksponering som er viktig, ikke hvordan hun kan påvirke sine lesere og følgere. Jeg er helt sikker på at mange av bildene av henne ligger på ulike pro-ana sider og at mange syke får mye inspirasjon av å se på dem, dessverre. Sånn er verden, og da bør man, som en sånn sterk påvirkning, ta hensyn til det. Gjør man det ikke, må man forvente kritikk i forhold til det uten å klage sin nød og "stakkars meg, jeg er jo bare sunn og frisk". Eksponer deg selv på en annen måte om du mener det, ikke slik som dette.

Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Skrevet

Åh, jeg gidder ikke gå inn på den der bloggen. Hun er bare falsk, det skjuler seg så mye dritt der. Hun er mor til en jente, hun bør tenke seg litt om hvilke verdier hun ønsker å forfekte med sine thinspirationbilder. Jeg gidder iallefall ikke gi henne et eneste klikk på bloggen etter de løgnene som kom frem sist.

Anonymous poster hash: eae22...fe5
Skrevet

Men det er sikkert sant det Caroline hevder. Hun lyver vel aldri, hun?Anonymous poster hash: 61ff5...222

Så trist dere må ha det. Eller kanskje det hadde vært godt å ha så enkle interesser i livet?Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa

Det er jo trist når hun lyver til leserne sine da. Skriver at "Björn Borg har designet en koffert som er midt i blinken for meg, den er knallrosa og formen på den er helt perfekt." Og når hun drar på ferie tre uker senere så blir ikke koffertene med engang. Hun fremstiller disse annonsene sine som "god venninne-tips", også er det "kun" for å få de 50 000-80 000 av kronene som hun drar inn på å omtale et produkt grundig på bloggen sin. For produktet bruker hun tydeligvis ikke i det hele tatt.Anonymous poster hash: 433be...888

Hva er det som er trist? Hun driver et firma, som driver med reklame. Hvis ikke du har skjønt hva profesjonelle bloggere driver med, så er der vel egentlig du som er trist. Anonymous poster hash: 8994d...760

Problemet her er at det er hun som blander kortene her: Bloggen har hennes navn selv om det i realiteten er et mellomstort firma med flere ansatte spesialister.

Firmaet skal selvsagt styres av lover og regler som andre bedrifter, men hver gang dette ikke skjer er plutselig ikke dette noen bedrift mer, bare den stakkars lille Caroline som logger i fosterstilling fordi firmaet igjen ble fersket i noe.

Det som er trist er at folk lar seg manipulere, og forsvarer snusk, juks og elendig forretningsetikk mens de selv drikker kool-aid'en med begge hender.

Hvilken lov er det som sier at folk som jobber med reklame og tar betalt for å reklamere for noe må bruke det produktet i ettertid da?

Hun kan da fint mene det hun skriver også, at det var praktiske og fine kofferter, men likevel velge å bruke en annen praktisk og fin koffert noen uker senere.

På bloggen står det helt tydelig på toppen av innlegget at det er en annonse, det er aldri noen tvil om at hun har fått betalt for å reklamer for produktet. Men det er virkelig ingen lov som sier at hun er nødt til å bruke produktet etterpå. 

Anonymous poster hash: 0a122...e82

Skrevet

Til deg over: Hun har snappet endel fra rommet, og der kan man tydelig se flere svarte kofferter. Det er ikke bare i bloggen hun viser ting, vet du.Hun sa hun skulle ha med de rosa koffertene, og hevdet at de var med til Hellas da folk etterspurte dem. Det er bare merkelig at flere store, knall rosa kofferter virker usynlige.Men det er sikkert sant det Caroline hevder. Hun lyver vel aldri, hun?Anonymous poster hash: 61ff5...222

Å hjelpe meg!!! Er vi tilbake til ungdomsskolen, eller? Så patetiske og triste dere er!Ikke minst dere som følger med på alle kanaler for å finne ting å ta henne på. Finner man ikke noe på bloggen, så saumfarer man instagram, fb og snap.Kjenner dere et glimt av lykke når dere finner noe som ikke stemmer helt? Tror dere virkelig at det er sannheten hun legger ut på en (kommersiell) blogg?Så trist dere må ha det. Eller kanskje det hadde vært godt å ha så enkle interesser i livet?Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa
Problemet her er at det er hun som blander kortene her: Bloggen har hennes navn selv om det i realiteten er et mellomstort firma med flere ansatte spesialister.Firmaet skal selvsagt styres av lover og regler som andre bedrifter, men hver gang dette ikke skjer er plutselig ikke dette noen bedrift mer, bare den stakkars lille Caroline som logger i fosterstilling fordi firmaet igjen ble fersket i noe.Det som er trist er at folk lar seg manipulere, og forsvarer snusk, juks og elendig forretningsetikk mens de selv drikker kool-aid'en med begge hender.Anonymous poster hash: a6d44...20a

Hvilken lov er det som sier at folk som jobber med reklame og tar betalt for å reklamere for noe må bruke det produktet i ettertid da? Hun kan da fint mene det hun skriver også, at det var praktiske og fine kofferter, men likevel velge å bruke en annen praktisk og fin koffert noen uker senere. På bloggen står det helt tydelig på toppen av innlegget at det er en annonse, det er aldri noen tvil om at hun har fått betalt for å reklamer for produktet. Men det er virkelig ingen lov som sier at hun er nødt til å bruke produktet etterpå.  Anonymous poster hash: 0a122...e82

Hun skrev selv at koffertene var med. Selv om hun ikke better liven med dette mister hun den sisten lill

Skrevet

..siste lille rest av troverdighet med lyvingen sin.

Folk ler av henne, og hun vet det godt.

Skrevet

Hun er ikke tynn, men normalt slank og trent. Jeg ser henne ofte da jeg bir i Skien trente samme sted som henne før. Hun er HELT NORMAL! Trent og fokusert ja, men jeg er som henne og jeg føler meg ikke spesielt tynn, bare slank. Ja, hun holder inn magen, og det er super fjollete, men dama er jo blåst i hue, og er nok redd noen skal se at hun faktisk "bare" er normal. Jeg tror heller ikke hun har hatt noen sposeforstyrrelse, deg er bare et stunt som passer til hele kreasjonen "Caroline". Trist at hun har latt seg ødelegge av presset og ikke mint av den hjernedøde nissen hun har av en mann.

Anonymous poster hash: 55798...d37

Skrevet

Hmmm.. Klarte ikke å se noe rart eller unormalt jeg.. Synes hun så fin ut.

Skrevet

Ojoj jeg blir mer trist på vegne av noen av de som har svart her inne. Noen har seriøst en vendetta på gang mot denne bloggeren og finkjemmer all bilde og tekst for å ta henne på noe. Er dere like ivrige når dere handler middag på matbutikken hvis noe er feilmerket ol?

Anonymous poster hash: 5fedb...809

Skrevet

Hun er ikke tynn, men normalt slank og trent. Jeg ser henne ofte da jeg bir i Skien trente samme sted som henne før. Hun er HELT NORMAL! Trent og fokusert ja, men jeg er som henne og jeg føler meg ikke spesielt tynn, bare slank. Ja, hun holder inn magen, og det er super fjollete, men dama er jo blåst i hue, og er nok redd noen skal se at hun faktisk "bare" er normal. Jeg tror heller ikke hun har hatt noen sposeforstyrrelse, deg er bare et stunt som passer til hele kreasjonen "Caroline". Trist at hun har latt seg ødelegge av presset og ikke mint av den hjernedøde nissen hun har av en mann.

Da er det jo ekstra trist hvis hun prøver å fremstille seg selv på denne måten. Hun burde absolutt tenke bedre over hvordan hun fremstiller seg selv og hvilke bilder hun legger ut. Jeg skjønner ikke helt logikken i det disse to legger ut og skriver. Jeg forstår jo at agendaen er å tjene penger, men til hvilken pris? Hun kan jo poten sielt ødelegge liv på denne måten. Mennesker er ofte lett påvirkelige, og særlig unge jenter. Hvis "normalen" er å skulle bruke strl 32 i klær hele livet og at ribbena stikker ut og at vanlig mat er fy-fy og bare lchf-kosthold er innafor, så gruer jeg meg til min datter vokser opp...

Skrevet

Slapp mage. Ellers ingen kommentar.

Anonymous poster hash: 0b4b0...0ba

Skrevet

Da er det jo ekstra trist hvis hun prøver å fremstille seg selv på denne måten. Hun burde absolutt tenke bedre over hvordan hun fremstiller seg selv og hvilke bilder hun legger ut. Jeg skjønner ikke helt logikken i det disse to legger ut og skriver. Jeg forstår jo at agendaen er å tjene penger, men til hvilken pris? Hun kan jo poten sielt ødelegge liv på denne måten. Mennesker er ofte lett påvirkelige, og særlig unge jenter. Hvis "normalen" er å skulle bruke strl 32 i klær hele livet og at ribbena stikker ut og at vanlig mat er fy-fy og bare lchf-kosthold er innafor, så gruer jeg meg til min datter vokser opp...

Det er ikke uten grunn at Finn Skårderud flere ganger har advart mot bloggen hennes.

http://www.aftenposten.no/meninger/Kroppen-er-den-nye-sjelen-7418582.html

Skrevet

Hun har jo fortalt selv at hun var innlagt pga. spiseforstyrrelsen sin, men at hun ikke fikk noe mer behandling.

Hun legger ut slike bilder fra stranda, og brukte Photoshop slik at hun virket veldig mager. En ekspert innen slikt sier bloggen er en "trigger". De fleste med litt fartstid tar vel den tegninga..

Skrevet

Sånne ribbein har jeg også! Jeg er slank, men ikke undervektig eller spesielt trent. Ribbeina mine står rett og slett ut. Selv da jeg var høygravid så man ribbeina mine over magen. Hvis hun faktisk har det samme som meg, er det selve brystkassen som er formet sånn.

Anonymous poster hash: 6d844...695

Skrevet

Det er jo trist når hun lyver til leserne sine da. Skriver at "Björn Borg har designet en koffert som er midt i blinken for meg, den er knallrosa og formen på den er helt perfekt." Og når hun drar på ferie tre uker senere så blir ikke koffertene med engang. Hun fremstiller disse annonsene sine som "god venninne-tips", også er det "kun" for å få de 50 000-80 000 av kronene som hun drar inn på å omtale et produkt grundig på bloggen sin. For produktet bruker hun tydeligvis ikke i det hele tatt.

Hva er det som er trist? Hun driver et firma, som driver med reklame. Hvis ikke du har skjønt hva profesjonelle bloggere driver med, så er der vel egentlig du som er trist.

Anonymous poster hash: 8994d...760

Utrolig trist at du er blond :o

For hun merker ikke reklamen sin! Skal man drive etter norsk lov skal man merke MED EN GANG, ikke lure leserne. Hun merker LENGE ETTERPÅ.

Hun begynte å merke mer regelmessig i mai 2015, ikke i fjor!

Jeeez

Ps, ingen er imot at man tjener penger på reklame. Respekt får man når man følger loven og viser troverdighet(noe hun mente var viktig i fjor og i forfjor...jadda...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...