Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #76 Skrevet 17. juni 2015 Sånne ribbein har jeg også! Jeg er slank, men ikke undervektig eller spesielt trent. Ribbeina mine står rett og slett ut. Selv da jeg var høygravid så man ribbeina mine over magen. Hvis hun faktisk har det samme som meg, er det selve brystkassen som er formet sånn. Anonymous poster hash: 6d844...695 Ja, jeg skjønner at noen kan ha slike utsående ribbein uten å være mager, men her er problemet rett og slett at hun har lagt ut et bilde som omtrent fokuserer på det. Man kan ikke unngå å legge merke til de utstående ribbeina når man ser på bildet, det blir fokuset, og for veldig mange av oss er utsående ribbein lik mager / ekstremt tynn, noe hun helt tydelig ønsker å fremstille seg som. Hun bør tenke litt mer på hvilke signaler hun sender ut ved å legge ut slike bilder, det er rett og slett det. Hun er ekstremt fokusert på kropp, og selv om hun skulle være naturlig slank, så burde hun være forsinktig med å fremme den smale kroppen sin som "normalen". Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #77 Skrevet 17. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten ! Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #78 Skrevet 17. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten ! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner.. Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #79 Skrevet 17. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten ! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner.. Anonymous poster hash: 3c873...bf4 Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg. Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema... På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om. Anonymous poster hash: 0a122...e82
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #80 Skrevet 17. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten ! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner.. Anonymous poster hash: 3c873...bf4 Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg. Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema... På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om. Anonymous poster hash: 0a122...e82 Greit, burde omformulert meg; EKSTREM fokus kropp, mat og trening på en helt tydelig usunn måte og prøver å fremstille dette som noe sunt og flott. Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #81 Skrevet 17. juni 2015 Sånne ribbein har jeg også! Jeg er slank, men ikke undervektig eller spesielt trent. Ribbeina mine står rett og slett ut. Selv da jeg var høygravid så man ribbeina mine over magen. Hvis hun faktisk har det samme som meg, er det selve brystkassen som er formet sånn.Anonymous poster hash: 6d844...695 Man ser forskjell fra når hun står og når hun sitter. Hun suger inn magen hver gang hun sitter for å få frem ribbeina. Jeg er gravid og man kan fremdeles se antydninger til ribbeina mine, men for å få dem til å stikke ut på den måten som må jeg trekke inn magen skikkelig(noe som ikke går nå som jeg er gravid). Poenget med denne dama er at: Joda det er en "Treningsblogg" og vi skjønner alle at hun er opptatt av kosthold og kropp, men hun er det på en sykelig måte. Hun har historie med spiseforstyrrelse og pro ana og hun "ruller av metthet" etter en gresk yoghurt med 3 nøtter....hallo! Ingen friske voksne personer med et normalt forhold til mat som løper 5 mil i uka "ruller" etter en liten skål med yoghurt. Og her er kjernen av problemet. Hun har en blogg som når ut til masse mennesker og mange unge og lettpåvirkelige usikre jenter. De leser at en dame som har en ekstremt lav fettprosent, som trener mer enn gjennomsnittet som spiser som en fugl er normalen. For hun fremstiller det som om det er verdens mest naturlige ting. For å ikke glemme de ørti koppene med kaffe(som også demper sultfølelse på linje med nikotin).... Hun kan skrike ut så mye hun vil om at hun er frisk og "naturlig" slank og her et sunt forhold til kroppen sin(mens hun manipulerer en aølerede sylslank kropp enda tynnere), men du skal leve under en stein om du ikke får med deg at dama ikke er frisk. Og spar meg for misunnelig kortet. Dette er samme ab som er 172 og 52 kg. Jeg er høy, slank, har god økonomi og har et modellutseende og er sammen med en mann som er 100000000xxxxxx kjekkere enn LK. Dere som føler for å si noe mer om vekten min så har den faktisk ikke noe å si. For jeg er ikke syk og jeg har heller ikke en blogg der jeg later som om jeg er noe jeg ikke er og påvirker masse mennesker hver dag med de syke mat og treningsrutinene mine. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #82 Skrevet 17. juni 2015 Sånne ribbein har jeg også! Jeg er slank, men ikke undervektig eller spesielt trent. Ribbeina mine står rett og slett ut. Selv da jeg var høygravid så man ribbeina mine over magen. Hvis hun faktisk har det samme som meg, er det selve brystkassen som er formet sånn.Anonymous poster hash: 6d844...695 Man ser forskjell fra når hun står og når hun sitter. Hun suger inn magen hver gang hun sitter for å få frem ribbeina. Jeg er gravid og man kan fremdeles se antydninger til ribbeina mine, men for å få dem til å stikke ut på den måten som må jeg trekke inn magen skikkelig(noe som ikke går nå som jeg er gravid). Poenget med denne dama er at: Joda det er en "Treningsblogg" og vi skjønner alle at hun er opptatt av kosthold og kropp, men hun er det på en sykelig måte. Hun har historie med spiseforstyrrelse og pro ana og hun "ruller av metthet" etter en gresk yoghurt med 3 nøtter....hallo! Ingen friske voksne personer med et normalt forhold til mat som løper 5 mil i uka "ruller" etter en liten skål med yoghurt. Og her er kjernen av problemet. Hun har en blogg som når ut til masse mennesker og mange unge og lettpåvirkelige usikre jenter. De leser at en dame som har en ekstremt lav fettprosent, som trener mer enn gjennomsnittet som spiser som en fugl er normalen. For hun fremstiller det som om det er verdens mest naturlige ting. For å ikke glemme de ørti koppene med kaffe(som også demper sultfølelse på linje med nikotin).... Hun kan skrike ut så mye hun vil om at hun er frisk og "naturlig" slank og her et sunt forhold til kroppen sin(mens hun manipulerer en aølerede sylslank kropp enda tynnere), men du skal leve under en stein om du ikke får med deg at dama ikke er frisk. Og spar meg for misunnelig kortet. Dette er samme ab som er 172 og 52 kg. Jeg er høy, slank, har god økonomi og har et modellutseende og er sammen med en mann som er 100000000xxxxxx kjekkere enn LK. Dere som føler for å si noe mer om vekten min så har den faktisk ikke noe å si. For jeg er ikke syk og jeg har heller ikke en blogg der jeg later som om jeg er noe jeg ikke er og påvirker masse mennesker hver dag med de syke mat og treningsrutinene mine. Anonymous poster hash: 64966...095 100% enig i alt du skriver! Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #83 Skrevet 17. juni 2015 Joda like normalt for ei voksen dame å bruke xs/s som l og xl. I det minste biologisk er det normalt. Stillesittende foran tv skjerm fra syv om kvelden og glo/ stappe i seg drittmat og snop/ brus er grunnen til " normalstørrelsen" på kvinner på l og xl. Sjekk damene på 70- tallet? Hadde de anorexia alle sammen da eller? ( samme med menn forsåvidt) men damer spesielt er verdesmestere i å skylde på graviditetskiloer .... Man er ikke gravid i 20 år! Så jo str xs og ivertfall s ( som caroline også er i visse klær) er normalt for voksne damer! Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #84 Skrevet 17. juni 2015 Again... Hun har en trenings og sunt kostholdsblogg. Du blander henne med en rosabloggerbærte uten annet innhold enn klær , extensions og trutmunn! Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #85 Skrevet 17. juni 2015 Again... Hun har en trenings og sunt kostholdsblogg. Du blander henne med en rosabloggerbærte uten annet innhold enn klær , extensions og trutmunn! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Again...Usunt til tusen, både treningen og kostholdet. De som ikke ser det må jo ha like store problemer som fotballdama selv. Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #86 Skrevet 17. juni 2015 Joda like normalt for ei voksen dame å bruke xs/s som l og xl. I det minste biologisk er det normalt. Stillesittende foran tv skjerm fra syv om kvelden og glo/ stappe i seg drittmat og snop/ brus er grunnen til " normalstørrelsen" på kvinner på l og xl. Sjekk damene på 70- tallet? Hadde de anorexia alle sammen da eller? ( samme med menn forsåvidt) men damer spesielt er verdesmestere i å skylde på graviditetskiloer .... Man er ikke gravid i 20 år! Så jo str xs og ivertfall s ( som caroline også er i visse klær) er normalt for voksne damer! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Du burde være glad for at du skrev det tullet der som anonym..hahah Anonymous poster hash: eb36d...465
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #87 Skrevet 17. juni 2015 Nei dette er et anonymforum så her kan jeg være anonym likså du er din struts med hodet nedi jorda du er.... Benekter du str på kvinner var mindre før? At det var færre sykelige overvektige og litt overvektige? Virkelig? Benekter også at livsstil er hovedgrunnen til fete folk? Lev i fornektelse du ... Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #88 Skrevet 17. juni 2015 Dette har ikke noe med at folk var smalere i gamle dager. Caroline driver en pro-ana blogg ispedd litt annet, og derfor advarer eksperter innen spiseforstyrrelser mot henne og bloggen hennes. Hun redigerte bilder slik at hun fremsto som enda magrere, og lyver om alt sammen antakligvis fordi hun fremdeles er syk. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #89 Skrevet 17. juni 2015 Ja, det er vel opplest og vedtatt at hun fremdeles sliter med mat og kroppsbilde. Det forsto nok de fleste da fotoshop-greiene kom fram. En sunn, normal person streber ikke etter at folk skal tro hun er syklig mager og triller etter et beger yoghurt. Heldigvis dyrker ikke folk henne slik de gjorde, virker de som. Lesertallene synker stadig, og hun har ingen troverdighet etter alt snusket. Anonymous poster hash: a6d44...20a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #90 Skrevet 17. juni 2015 Jada jada. Fortsett hetsingen. Hun har sluttet å retusjere seg mindre. Hun er normal. Og joda joda fler flotte caroline kropper ute å gikk før dere kommer ikke unna at fetebølgen påvirker kroppsynet til folk på helt gal måte. Rosablogger med silikonpupper, restylane i lepper, fake hår, tan og øyevipper??? Og null dybde er ikke det også noe å ta opp , er det så mye bedre for døttrene våre å lese . For at oss voksne leser det er ikke et tema . Vi er voksne og luker ut evt pro ana du snakker om. Hvis ikke må dere lukke øyne for hm sin bikinireklamw hele sommer, reklame på tv og enhver actionfilm hvor kvinner fremstilles og servers som et lekkert og tynt kjøttstykke.... Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #91 Skrevet 17. juni 2015 Jada jada. Fortsett hetsingen. Hun har sluttet å retusjere seg mindre. Hun er normal. Og joda joda fler flotte caroline kropper ute å gikk før dere kommer ikke unna at fetebølgen påvirker kroppsynet til folk på helt gal måte. Rosablogger med silikonpupper, restylane i lepper, fake hår, tan og øyevipper??? Og null dybde er ikke det også noe å ta opp , er det så mye bedre for døttrene våre å lese . For at oss voksne leser det er ikke et tema . Vi er voksne og luker ut evt pro ana du snakker om. Hvis ikke må dere lukke øyne for hm sin bikinireklamw hele sommer, reklame på tv og enhver actionfilm hvor kvinner fremstilles og servers som et lekkert og tynt kjøttstykke.... Anonymous poster hash: 5a84d...933 Hun har sluttet å retusjere seg mindre? Det finnes det vel ingen andre garantier for enn hennes ord. Og det er ikke verdt stort! Anonymous poster hash: 45c49...c34
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #92 Skrevet 17. juni 2015 Jada jada. Fortsett hetsingen. Hun har sluttet å retusjere seg mindre. Hun er normal. Og joda joda fler flotte caroline kropper ute å gikk før dere kommer ikke unna at fetebølgen påvirker kroppsynet til folk på helt gal måte. Rosablogger med silikonpupper, restylane i lepper, fake hår, tan og øyevipper??? Og null dybde er ikke det også noe å ta opp , er det så mye bedre for døttrene våre å lese . For at oss voksne leser det er ikke et tema . Vi er voksne og luker ut evt pro ana du snakker om. Hvis ikke må dere lukke øyne for hm sin bikinireklamw hele sommer, reklame på tv og enhver actionfilm hvor kvinner fremstilles og servers som et lekkert og tynt kjøttstykke.... Anonymous poster hash: 5a84d...933 Så spiseforstyrrelsen hennes plager ikke leserne hennes fordi dere er 'voksne', og derfor bare luker det ut? Wow. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #93 Skrevet 17. juni 2015 Vel hvilke voksne gidder å lese en blogg om de mener hun har spiseforstyrrelser? Så wow i vei du men hvem gidder om de ikke liker det hun skriver, forresten , jeg følger henne ikke . Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #94 Skrevet 18. juni 2015 Det er jo som et glanset magasin, vet du. Enkle sjeler trenger bare litt fluff i kantene, og dermed er hun noen de kan se opp til. Litt glamour og softe linser lurer ungjentene som rottefangeren i eventyret. At det sitter et team av proffe og kyniske pengefolk bak gir meg en distinkt spysmak i munnen. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #95 Skrevet 18. juni 2015 Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten ! Anonymous poster hash: 5a84d...933 Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner.. Anonymous poster hash: 3c873...bf4 Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg. Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema... På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om. Anonymous poster hash: 0a122...e82 Ja, og det er greit, men hun redigerer seg tynnere, dét er ett problem, for mange unge jenter følger med på bloggen hennes, trener like mye, spiser like sunt og så blir de aldri så tynne som hun er på bildene. Og så viser det seg at hun selv ikke er så tynn som på bildene - hun har photoshoppet seg mer mager enn hva hun er. DA blir det et problem. For hun har en superflott kropp og burde egentlig ikke engan føle hun må slanke seg via photoshop, og da faller rådene hennes i staver også. For her messer hun om en sunn livsstil, tjener store penger på å skulle inspirere andre til å leve sunt og aktivt og så legger hun ut bilder av seg selv som ser sykelige ut i det samme, hun maler jo på den måten over det hun i utgangspunktet driver med. Og så går de ut og kjefter i media etterpå fordi noen har kommentert hvor tynn hun er på bildene, det ser ikke sunt ut sier mange, da føler hun seg krenket og mobbet - og så viser det seg etterpå at hun er jo ikke egentlig så usunt tynn, hun har jo redigert seg sånn, så hvorfor blir hun så såret? Det representerer jo ikke slik hun i virkeligheten ser ut! Og dét kjære deg, beviser på langt nær at hun har en psykisk sykdom hva kommer til kropp og utseende. Og derfor kan hun heller ikke bli et sunt forbilde for unge jenter. Ikke enda iallefall. Anonymous poster hash: eae22...fe5
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #96 Skrevet 18. juni 2015 Igjen... Hun gjør ikke det nå lenger. Hun passer på vinkler ol ved bildetaking som alle damer i underholdningsbransjen gjør. Hun ser ut på bloggen som hun gjør på gata nå. Og igjen hun ser normal slank ut og ikke anorektisk. Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #97 Skrevet 18. juni 2015 Og jeg vil faktisk heller ha ei slank dame som forbilde til mine barn enn ei med silikonpupper. Fake hår, vipper, tan og lepper. Mye heller..... Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #98 Skrevet 18. juni 2015 Det som er så utrolig dumt med dette firmaet er at Caroline presenterer seg som naturlig slank og sunn med fokus på en god livstil, og har flere ganger krevd aksept for de som er naturlig sylslanke, slik hun liksom er. Ektemannen hennes har også stemt med og blitt nesten sint i media fordi kona blir omtalt som syklig tynn. Og så kommer det fram at hun etter innleggelsen aldri mottok mer behandling for spiseforstyrrelsen sin, og i tillegg har fikset på bildene slik at hun fremsto som enda magrere! Herregud! For en gjeng! Anonymous poster hash: a6d44...20a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #99 Skrevet 18. juni 2015 Og jeg vil faktisk heller ha ei slank dame som forbilde til mine barn enn ei med silikonpupper. Fake hår, vipper, tan og lepper. Mye heller..... Anonymous poster hash: 5a84d...933 Men Caroline er jo også full i extentions, løsvipper, spraytan og restylane.... Hver cm er fake. Anonymous poster hash: 73848...680
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #100 Skrevet 18. juni 2015 Ha ha, ja Caroline er jo veldig naturlig. Hun har jo fikset på alt, og deretter fikser hun på bildet og lyver om det attpåtil! Ja, for et forbilde for barna våre! Morsom, du! Anonymous poster hash: a6d44...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå