Gå til innhold

Se på bloggen til Caroline..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vil faktisk heller ha ei slank dame som forbilde til mine barn enn ei med silikonpupper. Fake hår, vipper, tan og lepper. Mye heller.....

Anonymous poster hash: 5a84d...933

Uff. Pinlig.

Og der forsvant den siste av blodfansa..

Anonymous poster hash: 61ff5...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har a på snap. Hun trener minst 2 ganger hverdag. Skjønner ikke at hun orker alt hun gjør😳😳😳

Anonymous poster hash: c9ec4...264

Skrevet

Joda like normalt for ei voksen dame å bruke xs/s som l og xl. I det minste biologisk er det normalt. Stillesittende foran tv skjerm fra syv om kvelden og glo/ stappe i seg drittmat og snop/ brus er grunnen til " normalstørrelsen" på kvinner på l og xl. Sjekk damene på 70- tallet? Hadde de anorexia alle sammen da eller? ( samme med menn forsåvidt) men damer spesielt er verdesmestere i å skylde på graviditetskiloer .... Man er ikke gravid i 20 år! Så jo str xs og ivertfall s ( som caroline også er i visse klær) er normalt for voksne damer! Anonymous poster hash: 5a84d...933

Ehh, du......har du vert i klesbutikk i det siste? I dag har jeg vert på storshopping, grunnet ett forestående bryllup. Og både på match, b.yong,, zavanna, vero moda, og faktisk også h&m, cubus, og lindex. Jeg snakkey med ekspeditrisene på flere av butikken i dag, mi all kin oppgitthet.

For hva er det som henger på stativene?????

Jo det er XS og S Og innimellom en M. L'en var skjelden kost, og xl, nei det var ikke å oppdrive.

Jeg ble litt rett gretten av ta, der, og spurte flere,, om, hva er dette etterpp dro vi går fem pådette, for, noe, hva skjer?...

Og de

Skrevet

Joda like normalt for ei voksen dame å bruke xs/s som l og xl. I det minste biologisk er det normalt. Stillesittende foran tv skjerm fra syv om kvelden og glo/ stappe i seg drittmat og snop/ brus er grunnen til " normalstørrelsen" på kvinner på l og xl. Sjekk damene på 70- tallet? Hadde de anorexia alle sammen da eller? ( samme med menn forsåvidt) men damer spesielt er verdesmestere i å skylde på graviditetskiloer .... Man er ikke gravid i 20 år! Så jo str xs og ivertfall s ( som caroline også er i visse klær) er normalt for voksne damer! Anonymous poster hash: 5a84d...933

Ehh, du......har du vert i klesbutikk i det siste? I dag har jeg vert på storshopping, grunnet ett forestående bryllup. Og både på match, b.yong,, zavanna, vero moda, og faktisk også h&m, cubus, og lindex. Jeg snakkey med ekspeditrisene på flere av butikken i dag, mi all kin oppgitthet.

For hva er det som henger på stativene?????

Jo det er XS og S Og innimellom en M. L'en var skjelden kost, og xl, nei det var ikke å oppdrive.

Jeg ble litt rett gretten av ta, der, og spurte flere,, om, hva er dette etterpp dro vi går fem pådette, for, noe, hva skjer?...

Og de

Er du full?

Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa

Skrevet

Ja det er jo mye å juble for at man bruker xl og l? Ta en tur til europeiske land og shopp da. Kommer dere ikke til å finne klær som passer i det hele tatt? Sett smekre franske damer eller?

Skrevet

Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten !

Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner..

Anonymous poster hash: 3c873...bf4

Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg.

Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema...

På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om.

Anonymous poster hash: 0a122...e82

Hehe.

Godt poeng.

Damene her inne er så utrolig tette. 🙊

Anonymous poster hash: f7ac7...764

Skrevet

Jeg tror hun er syk, dessverre.

Har selv aldri sett anorektisk tynn ut, men jaggu meg slet jeg med anoreksia, spiste knapt mat og trente meg i hjel.

Anonymous poster hash: 1f5c3...a59

Skrevet

Igjen... Hun gjør ikke det nå lenger. Hun passer på vinkler ol ved bildetaking som alle damer i underholdningsbransjen gjør. Hun ser ut på bloggen som hun gjør på gata nå. Og igjen hun ser normal slank ut og ikke anorektisk.

Igjen, hvordan kan du være så sikker på det? Jeg vil aldri stole på den bedriften der igjen. Så mye løgn og manipulering er det sjelden man ser på ett sted!

Anonymous poster hash: efb61...592

Skrevet

Har man sett henne på gaten ser man det.

Skrevet

Har man sett henne på gaten ser man det.

Og hvorfor i alle dager skal jeg tro på det?

Skrevet

Nei det er helt klart du ikke vil det, ikke slipper tanken på at du har rett. Ignorer hva folk som har sett henne sier.

Skrevet

Jeg ler av at rompa hennes er i fokus under ferien deres. Hun kopierer alle bloggers "sandrompe" og LK filmer rompa og snapper. Siste desperate forsøk? Bloggen har mistet all troverdighet, og folk bare ler av dem. At de ikke ser det selv?

Anonymous poster hash: a6d44...20a

Skrevet

Nei det er helt klart du ikke vil det, ikke slipper tanken på at du har rett. Ignorer hva folk som har sett henne sier.

For alt jeg vet, er du CBE, LK eller en som gjør alt for å forsvare CBE.

Skrevet

Jeg skriver her som et svar på kommentarene, og ikke direkte på HI eller om CBE. 

Jeg har drevet en pro ana-side. Shame on, men jeg var veldig syk. Og nei, jeg var ikke barn eller ungdom. Jeg var voksen! Hvor ofte kom ikke medlemmene på siden med bilder av CBE? Flere ganger i uken. Dette er noen år siden, ca. da hun var i ferd med å bli en av Norges største bloggere. Hun har jo ikke forandret seg mye, men det var akkurat slike bilder som kom inn! Der bein er synlige. Ikke et bilde av en slank dame i gullkjole, men rett og slett der det var bein å se! Bildet som har kommet opp i tråden her var mat for oss! For en spiseforstyrrede er ribben, kragebein, hoftebein og "gap" helt snadder, og det florerer jo på den bloggen. 

På min side var de fleste voksne. Den yngste var 17 og eldste var i 30-årene. Samtlige i gruppen var for syk til å tenke "voksent" og ignorere slike ting. Anoreksi og bulimi (for å ta de mest vanlige og kjente spiseforstyrrelsene) dyrker nettopp slike som henne, og får de rammede til å sikle over slike bilder. Spiseforstyrrelser er smittsomt, og i motsetning til andre smittsomme sykdommer oppfordrer sykdommene oss til å oppsøke smittekilden. Når den bare er et klikk unna sier det seg selv hvor alvorlig det faktisk er at noen legger ut slike bilder på nett! 

Nå har jeg vært ganske stabil de siste årene, og pro ana-siden er lagt ned. Jeg har lært strategier for å unngå å oppsøke slike ting. Likevel hender det at jeg oppsøker bilder. Det tar to sekunder å finne dem, men gjerne flere år å glemme dem. Tenk det?! Det opprettes pro ana.-sider daglig, over hele verden. De yngste som klikker seg inn er såvidt begynt på skolen. 

Dere som synes det er helt grei at CBE legger ut slike bilder på en såpass kjent nettside... Hva hadde dere tenkt om barnet deres som såvidt vet hva en kalori er hadde droppet middag etter middag, og plutselig fant dere lagrede bilder av f.eks CBE på mobil/data/nettbrett?! Tenk dere om! Ingen kan våke over barnet sitt hele tiden heller, så da mener jeg at mennesker som når ut til så mange mennesker i en utsatt posisjon (les: barn, unge og voksne som allerede lever i en verden med et enormt kroppspress) bør ta ansvar. 

Anonymous poster hash: 9c6fd...7c3
Skrevet

Takk til deg med det lange innlegget.

Stor klem,

Skrevet

Takk til deg med det lange innlegget.

Stor klem,

Takk for klem. Den varmet =)

Anonymous poster hash: 9c6fd...7c3

Skrevet

Ser ut som hun photoshoppa litt for mye 😂

Anonymous poster hash: 36c12...7ef

Skrevet

Seriøst... Nå klikka jeg meg inn for å se på bildene. Og hun ser jo kun slank ut. Ikke tynn engang på noen av de siste bildene. Fin og slank .

Skrevet

Seriøst... Nå klikka jeg meg inn for å se på bildene. Og hun ser jo kun slank ut. Ikke tynn engang på noen av de siste bildene. Fin og slank . Anonymous poster hash: 5a84d...933

Hva?! "..ikke tynn engang." Ikke fortelle henne det, for da går hun rett i fosterstilling, fjerner kilovis via fotoshopping og sender ektemannen sin etter deg!

Hva slags disippel er du egentlig om du ikke vet såpass?!

Anonymous poster hash: a6d44...20a

Skrevet

Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten !

Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner..

Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg.

Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema...

På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om.

Hehe.

Godt poeng.

Damene her inne er så utrolig tette.

Utrolig dårlig poeng...burde stått at det er en blogg som fokuserer på ekstremdiett og overtrening. Har ingenting med helse å gjøre.

Jeg vil heller påstå dere er nokså tette om dere ikke ser det.

Skrevet

Kroppen hennes er jo " normalen" for henne, og flere som er lik str uten å sulte seg , slanke seg eller overtrene. Bortsett fra det strandbildet så ser hun helt normalt slank ut. Det er like normalt for noen å være str xs og 32-34 som m , l , og 42..... Dere som sier hun er såååå tynn , like tynn som datteren deres på 10... Og lignende. Dere har et forvridd syn på kropp dere og da. Eller en stor 10 åring. Hun er helt normalt slank når dere ser henne på gaten !Anonymous poster hash: 5a84d...933

Har aldri sett henne på gaten, så det vet jeg ikke noe om, men nå er heller ikke det mitt poeng. Poenget er at hun har et helt ekstremt fokus på kropp, trening og mat på bloggen og på IG at det blir helt sykelig, og det er IKKE normalt å ha et sånt forhold til mat og kropp, og dessuten å fokusere så veldig på det. Når hun i tillegg har photoshopet seg tynnere på bilder tidligere, så sier det jo sitt om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Dessuten vil jeg nå likevel påstå at strl xs / 32-34 faktisk ikke er normalen for voksne kvinner..Anonymous poster hash: 3c873...bf4
Å kritisere henne for å ha fokus på mat og trening når hun skriver en blogg om mat og trening blir jo like teit som å kritisere noen for å ha kakeoppskrifter på en kakeblogg.Hun skriver jo en blogg med hovedfokus på trening og ernæring, og plusser på litt interiør og hverdagsliv, det er hun da helt åpen om. Om du ikke selv er opptatt av disse tingene velger du vel en annen blogg som har et annet tema...På bloggen står det at hennes interesser er: mote, helse, trening og mat, og det er det bloggen handler om.Anonymous poster hash: 0a122...e82
Hehe.Godt poeng.Damene her inne er så utrolig tette. Anonymous poster hash: f7ac7...764

Utrolig dårlig poeng...burde stått at det er en blogg som fokuserer på ekstremdiett og overtrening. Har ingenting med helse å gjøre.Jeg vil heller påstå dere er nokså tette om dere ikke ser det. Anonymous poster hash: 3c873...bf4

Overtrening? Hva legger du egentlig i det?

Anonymous poster hash: 1f5a9...2fa

Skrevet

Hehe.

Godt poeng.

Damene her inne er så utrolig tette.

Utrolig dårlig poeng...burde stått at det er en blogg som fokuserer på ekstremdiett og overtrening. Har ingenting med helse å gjøre.

Jeg vil heller påstå dere er nokså tette om dere ikke ser det.

I dagens innlegg har hun skrevet at hun trente 6 ganger forrige uke, er det overtrening?

Hun skriver hver uke hvor mye hun trener, hun forteller hva "dagens treningsøkt" er og hun har 1 til 2 hviledager i uken.

Det er da ikke overtrening for en person som tross alt lever av kroppen sin, hun driver en treningsblogg og tar modelloppdrag, da må man da trene såpass...

Venninnen min som konkurrerer i idretten sin har to økter om dagen, men hun er heller ikke overtrent.

Skrevet

For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...

Skrevet

For fete slaskedamer er det selvfølgelig overtrening, alt over 2 dager i uka er det...Anonymous poster hash: 5a84d...933

Det er liksom sååå 2014 å forsøke og kalle kritikere fete assa :) utgått på dato, forsøk noe nytt.

Anonymous poster hash: eb36d...465

Skrevet

Nei jeg er redd det er realiteten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...