Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #26 Skrevet 13. juni 2015 Er kun store damer som er imot henne. Nå etter hun sluttet å retusjere ser hun normalt slank ut. Dere som sier hun ser anorektisk ut sjekk armer og bein og se hvor fin, trent og normal slank hun ser ut. Da hun retusjerte var hun for tynn ja men nå ser hun ut som en sunn mamma. Det er ikke sunt og pent med for mye fett. Unnskyld dere med mammakiloer så mye dere vil men med mindre dere har en baby på 8-9 mnd og mindre så er det ingen unnskyldning. Lett på rumpa og slutt å stuff dere med drit så slipper dere fortsette med " mammakiloene" mammakroppen til Caroline er flott og like fult mammakropp som ei halvfeit mamma. Anonymous poster hash: 5a84d...933 LOL Caroline/Lars-Kristian! Anonymous poster hash: 768dc...8bb
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #27 Skrevet 13. juni 2015 Er kun store damer som er imot henne. Nå etter hun sluttet å retusjere ser hun normalt slank ut. Dere som sier hun ser anorektisk ut sjekk armer og bein og se hvor fin, trent og normal slank hun ser ut. Da hun retusjerte var hun for tynn ja men nå ser hun ut som en sunn mamma. Det er ikke sunt og pent med for mye fett. Unnskyld dere med mammakiloer så mye dere vil men med mindre dere har en baby på 8-9 mnd og mindre så er det ingen unnskyldning. Lett på rumpa og slutt å stuff dere med drit så slipper dere fortsette med " mammakiloene" mammakroppen til Caroline er flott og like fult mammakropp som ei halvfeit mamma. Anonymous poster hash: 5a84d...933 Signerer. Masse feite sure damer her. Anonymous poster hash: f7ac7...764
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #28 Skrevet 13. juni 2015 Er kun store damer som er imot henne. Nå etter hun sluttet å retusjere ser hun normalt slank ut. Dere som sier hun ser anorektisk ut sjekk armer og bein og se hvor fin, trent og normal slank hun ser ut. Da hun retusjerte var hun for tynn ja men nå ser hun ut som en sunn mamma. Det er ikke sunt og pent med for mye fett. Unnskyld dere med mammakiloer så mye dere vil men med mindre dere har en baby på 8-9 mnd og mindre så er det ingen unnskyldning. Lett på rumpa og slutt å stuff dere med drit så slipper dere fortsette med " mammakiloene" mammakroppen til Caroline er flott og like fult mammakropp som ei halvfeit mamma.Anonymous poster hash: 5a84d...933 Lol; ja jeg er superfeit og bitter på mine 173 og 52 kg.... Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #29 Skrevet 13. juni 2015 Nei er ikke en av de . Og til deg på 172 og 52 kg... Hvordan med de målene kan du klage ? Du er jo tynnere eller lik Caroline bare muligens tynnfeit? Jeg er 171 og 55 kg men synes hun ser smashing ut og når jeg er på 53-54 kg og mer trent er jeg nesten lik så jeg vet hvor lite som skal til å bli normalt fin. Anonymous poster hash: 5a84d...933
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #30 Skrevet 13. juni 2015 Nei er ikke en av de . Og til deg på 172 og 52 kg... Hvordan med de målene kan du klage ? Du er jo tynnere eller lik Caroline bare muligens tynnfeit? Jeg er 171 og 55 kg men synes hun ser smashing ut og når jeg er på 53-54 kg og mer trent er jeg nesten lik så jeg vet hvor lite som skal til å bli normalt fin.Anonymous poster hash: 5a84d...933 Jeg photoshopper meg ikke sykelig tynn eller trekker inn magen for å se anorektisk ut. Har ikke et sykt forhold til mat, kropp og trening som Caroline. Jeg har alltid vært petit og har ikke bein som stikker ut av kroppen. Har fin balanse mellom muskler og fett, er godt trent og ser smashing ut. Anonymous poster hash: 64966...095
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #31 Skrevet 13. juni 2015 Narsissisten slår til som vanlig Hun blir aldri bedre. Har sett det før, inn med magen! Tror de ikke andre ser det?? Var et morsomt bilde for et par år siden. Hun sto side om side med ca 10 jenter i bikini. Normalt flotte sunne jenter, ingen i nærheten av overvektig. Hun stakk seg veldig ut fra mengden jenter der hun sto å bikket rumpa bak og opp og holdt inn magen for å se tynnest ut . Tåpen tvert gjennom, og ser ikke at andre har hjerne til å se sannheten :D Anonymous poster hash: a9ca3...a00
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #32 Skrevet 13. juni 2015 Noen har ribbein som stikker litt ut. Det har jeg også. Anonymous poster hash: af460...f6a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #33 Skrevet 13. juni 2015 Det er normalt å se slik ut når man er så tynn som henne. Det er faktisk de som fjerner nederste ribbein for at det ikke skal stikke ut slik. Har ikke Pamela Anderson gjort det? Jeg har også veldig høy ribbeinsbue og får også slike utstikkere, jeg er normalvektig. Anonymous poster hash: f7ac7...764 Men suger du også magen heeelt inn npr du skal ta bilder for å se enda tynnerer ut? Anonymous poster hash: c9ec4...264
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #34 Skrevet 13. juni 2015 Det er normalt å se slik ut når man er så tynn som henne. Det er faktisk de som fjerner nederste ribbein for at det ikke skal stikke ut slik. Har ikke Pamela Anderson gjort det? Jeg har også veldig høy ribbeinsbue og får også slike utstikkere, jeg er normalvektig. Anonymous poster hash: f7ac7...764 Men suger du også magen heeelt inn npr du skal ta bilder for å se enda tynnerer ut? Anonymous poster hash: c9ec4...264 Herre. Er det virkelig skandale å trekke inn magen? Skjer ikke mye i livet ditt eller? Anonymous poster hash: f7ac7...764
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. juni 2015 #35 Skrevet 13. juni 2015 Det er normalt å se slik ut når man er så tynn som henne. Det er faktisk de som fjerner nederste ribbein for at det ikke skal stikke ut slik. Har ikke Pamela Anderson gjort det? Jeg har også veldig høy ribbeinsbue og får også slike utstikkere, jeg er normalvektig. Anonymous poster hash: f7ac7...764 Men suger du også magen heeelt inn npr du skal ta bilder for å se enda tynnerer ut? Anonymous poster hash: c9ec4...264 Herre. Er det virkelig skandale å trekke inn magen? Skjer ikke mye i livet ditt eller? Anonymous poster hash: f7ac7...764 Herre.Det kan fint skje mye i livet til folk som synes bildet og CBE sin holdning er bak mål. En som er i CBE sin posisjon, burde ikke legge ut bilde der hun holder inn magen så ribbein ser ut som pupp. Faktisk.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #36 Skrevet 13. juni 2015 Det er normalt å se slik ut når man er så tynn som henne. Det er faktisk de som fjerner nederste ribbein for at det ikke skal stikke ut slik. Har ikke Pamela Anderson gjort det? Jeg har også veldig høy ribbeinsbue og får også slike utstikkere, jeg er normalvektig. Anonymous poster hash: f7ac7...764 Men suger du også magen heeelt inn npr du skal ta bilder for å se enda tynnerer ut? Anonymous poster hash: c9ec4...264 Herre. Er det virkelig skandale å trekke inn magen? Skjer ikke mye i livet ditt eller? Anonymous poster hash: f7ac7...764 Herre.Det kan fint skje mye i livet til folk som synes bildet og CBE sin holdning er bak mål. En som er i CBE sin posisjon, burde ikke legge ut bilde der hun holder inn magen så ribbein ser ut som pupp. Faktisk. Så ofte som hun blir tatt bilder av, vet hun godt vinklene sine. Min konklusjon: hun er desperat etter å klatre på blogglisten igjen. Hun legger ut et bilde som dette som hun vet vil skape oppsikt= klikk. I ettertid kan hun spille offer: buhuuuu, jeg er jo bare meg selv, sunn og frisk! #loveyourbody Anonymous poster hash: f6e9e...794
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #37 Skrevet 13. juni 2015 Hoho! Ser ut som hun har dobbelt sett med pupper Anonymous poster hash: 6b62a...6b6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #38 Skrevet 13. juni 2015 Er kun store damer som er imot henne. Nå etter hun sluttet å retusjere ser hun normalt slank ut. Dere som sier hun ser anorektisk ut sjekk armer og bein og se hvor fin, trent og normal slank hun ser ut. Da hun retusjerte var hun for tynn ja men nå ser hun ut som en sunn mamma. Det er ikke sunt og pent med for mye fett. Unnskyld dere med mammakiloer så mye dere vil men med mindre dere har en baby på 8-9 mnd og mindre så er det ingen unnskyldning. Lett på rumpa og slutt å stuff dere med drit så slipper dere fortsette med " mammakiloene" mammakroppen til Caroline er flott og like fult mammakropp som ei halvfeit mamma. Anonymous poster hash: 5a84d...933 Eh, nei. Er selv tynn og godt trent, men synes ikke det er fint. Skulle gjerne hatt mer former, men det er ikke slik jeg er skapt, og jeg kan jo ikke la være å trene fordi jeg er tynn i utgangspunktet. Kroppen min liker Fotballfrues, men jeg synes ingen av dem er fine - og jeg synes det er barnslig å ha et slikt eksponeringsbehov. Anonymous poster hash: 45c49...c34
Gjest Skrevet 13. juni 2015 #39 Skrevet 13. juni 2015 Selv jeg trodde det var puppen hennes, da jeg så bilde på IG i går. Skjønnte ikke bæret, før det brått gikk opp et lys. Dessverre så er dette ikke mye pent og oser litt desperat ang klikk på bloggen. Leste akkurat nå at Anna nå er over CBE i bloggsammenheng.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #40 Skrevet 13. juni 2015 Selv jeg trodde det var puppen hennes, da jeg så bilde på IG i går. Skjønnte ikke bæret, før det brått gikk opp et lys. Dessverre så er dette ikke mye pent og oser litt desperat ang klikk på bloggen. Leste akkurat nå at Anna nå er over CBE i bloggsammenheng. Hvem er Anna? Mamma til michelle? Anonymous poster hash: 056c5...39a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #41 Skrevet 13. juni 2015 Hun legger jo ut det hun synes er fint, og det synes hun tydeligvis dette var. Sier alt, egentlig. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #42 Skrevet 13. juni 2015 Selv jeg trodde det var puppen hennes, da jeg så bilde på IG i går. Skjønnte ikke bæret, før det brått gikk opp et lys. Dessverre så er dette ikke mye pent og oser litt desperat ang klikk på bloggen. Leste akkurat nå at Anna nå er over CBE i bloggsammenheng. Anna har ligget over CBE siden nyttår sånn ca. CBE har hatt ca 2-5 1.plasser på blogglisten siden nyttår. Lesertallene synker, og hun har endret tekst på IG til noe sånt som "Norges største blogger innen mote og fashion". Selv sluttet jeg å lese bloggen da redigerings og kommentarfeltet ble klart. Og jeg kommer aldri til å bli fast leser igjen. Anonymous poster hash: efb61...592
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #43 Skrevet 13. juni 2015 Så utrolig patetiske kommentarer her. Om dere synes at hun er teit (det er lov) skjønner dere ikke at det er enda treigere å sitte her og rakke ned på kroppen hennes? Og er dere de samme som klagde da hun fotoshoppa seg? Jeg er ingen fan av fotballfrue selv, men da holder jeg meg unna bloggen hennes og leser ting jeg synes er bra. Anonymous poster hash: ed789...260
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #44 Skrevet 13. juni 2015 Oj, hun har jo fuglebryst... Det er tegn på underernæring og hverken fint eller sunt. Tragisk. Anonymous poster hash: 75a6f...e0f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #45 Skrevet 13. juni 2015 Når Norges fremste ekspert på spiseforstyrrelser advarer not bloggen hennes er det ikke rart at endel reagerer når hun fremdeles poster 'thinspo' bilder. -Fotoshoppa, eller si denne gangen. Anonymous poster hash: a6d44...20a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #46 Skrevet 13. juni 2015 Hahaha 😂 lo godt når jeg så bildet. Ser bare skikkelig merkelig ut den kroppen der 😁🙈 Anonymous poster hash: 02bc7...40a
Krumelur Skrevet 13. juni 2015 #47 Skrevet 13. juni 2015 Skjønner ikke at dere gidder å mene så mye om den dama. Dessuten er det utrolig mye stygge kommentarer her. Er det ikke bare å gi faen?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #48 Skrevet 13. juni 2015 Er vel nettopp slike bilder de tar med hensikt på å provosere, for å øke trafikken inn på bloggen. Jeg får selv slike utstikkende ribbein når jeg suger magen max inn på morgenkvisten, ikke akkurat noe jeg hadde lagt ut på instagram for å si det slik. Men de er jo nødt til å finne på noe, når besøkstallene raser. Og "Norges fremste blogger innen livsstil og fashion"? FASHION? Jenta bruker klær som henger til salgs på Lindex (flere som husker kimono-fadesen), Bik Bok og ellos.no. Hun poserer foran Prada-butikken i ført cubusklær, gratulerer med den. Og hun kjøper interiør og dekor fra Nille og Skeidar. Ikke noe galt i det, jeg gjør det selv. Men jeg kaller meg vitterlig ikke for en pioner innen livsstil og fashion av den grunn. Anonymous poster hash: 433be...888
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #49 Skrevet 13. juni 2015 Ja, Caroline vet godt hva som genererer klikk etterhvert, og det var jo beleilig at dette dukket om m.t.p. koffertfadesen. Hun fikk sponset nye, knallrosa kofferter for kort tid siden, og dette var nye favoritter. Merkelig at de ikke var avbildet noe sted da de dro, la folk merke til. Jo da, de var selvsagt med, sa Caroline. Det var bare ingen som hadde sett de knallrosa koffertene noe sted. Plutselig denne lille bildeskandalen. Hun vet det skaffer klikk som bare det, og hvem bryr seg vel om de koffertene hun jugde om lenger. Anonymous poster hash: 61ff5...222
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #50 Skrevet 13. juni 2015 Ja, Caroline vet godt hva som genererer klikk etterhvert, og det var jo beleilig at dette dukket om m.t.p. koffertfadesen. Hun fikk sponset nye, knallrosa kofferter for kort tid siden, og dette var nye favoritter. Merkelig at de ikke var avbildet noe sted da de dro, la folk merke til. Jo da, de var selvsagt med, sa Caroline. Det var bare ingen som hadde sett de knallrosa koffertene noe sted. Plutselig denne lille bildeskandalen. Hun vet det skaffer klikk som bare det, og hvem bryr seg vel om de koffertene hun jugde om lenger. Anonymous poster hash: 61ff5...222 Ganske merkelig da, de rosa sponsede koffertene som "var heelt uunnværlige og helt perfekte" for en måned siden og som nå ikke engang er med på charterturen til Hellas (eller "Paradis" som hun kalte det)... Unnskyld meg men hun er like fake innvendig som utvendig.. Anonymous poster hash: 433be...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå