Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #101 Skrevet 8. juni 2015 Fordi tofu er ekkelt ...men dog faktisk ikke så ekkelt som de som spiser den. Haha sug lut, har du blitt en gammel kjerring uten argumenter igjen, hvor har det blitt av den skarpe, intelligente og ihvertfall delvis relevante argumentasjonen jeg mener å ha sett tidligere fra deg!? Kom igjen, om du har så mye imot vegetarianisme så må du da ha noe bedre å komme med enn dette!? Forøvrig er tofu en helt normal matvare i en del asiatiske land, og spises gjerne i kombinasjon med kjøtt også. Det er altså ikke laget som et erstatningsprodukt for stakkars veggiser som ikke kan spise kjøtt. Anonymous poster hash: cda87...1f2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #102 Skrevet 8. juni 2015 Fordi tofu er ekkelt Kjempe ekkelt, dessverre Skulle gjerne likt det.Men så ville jeg gjerne likt sushi også. Med tanke på at tofu ikke er sunt så gjør dere nok best i å ikke spise det. Anonymous poster hash: 592b0...1ab Og rødt kjøtt, kylling, fisk, svinekjøtt, melk, egg, bananer, poteter osv osv i det uendelige er ikke sunt. Det finnes studier som viser tegn på at det meste kan være usunt - eller kjempesint, kommer an på hva du leser. Tofu og soya generelt er en av de matvarene som det er endel kontrovers om. Mange mener det er kjempesunt og mat vi bør spise mye, mye mer av, andre mener det kan være skadelig og at man bør begrense bruken av det. Anonymous poster hash: cda87...1f2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #103 Skrevet 8. juni 2015 Fordi det er godt, og jeg hater fisk og kylling. Da blir det ikke stort annet jeg kan ha som tilbehør til middagen. Setter meg ikke ned å spiser kokt potet og grønnsaker. Skal jeg la være å spise alt som har med dyr å gjøre er jeg dødsdømt. Ingen egg, melk, kylling, biff, smør, ost, yoghurt osv. Det sier seg selv at det er klin umulig! Kjøtt er godt, og jeg driter i hva andre måtte mene. Jeg liker det, derfor spiser jeg det. Anonymous poster hash: be6bc...5db
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #104 Skrevet 8. juni 2015 Fordi det er godt, og jeg hater fisk og kylling. Da blir det ikke stort annet jeg kan ha som tilbehør til middagen. Setter meg ikke ned å spiser kokt potet og grønnsaker. Skal jeg la være å spise alt som har med dyr å gjøre er jeg dødsdømt. Ingen egg, melk, kylling, biff, smør, ost, yoghurt osv. Det sier seg selv at det er klin umulig! Kjøtt er godt, og jeg driter i hva andre måtte mene. Jeg liker det, derfor spiser jeg det. Anonymous poster hash: be6bc...5db Også hater jeg dyr, så driter i om vi holdet dyrelivet i sjakk med å spise dem Det er kun en ren bonus for min del! Anonymous poster hash: be6bc...5db
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #105 Skrevet 8. juni 2015 Ja altså fri Dagros og drit i barn i den tredje verdens som må eksportere mat til oss fordi vi ikke gidder å spise mat vi selv kan produsere. Kjempebra for miljøet også, send jumbo jeter med mat halve verden rundt.Du kan produsere maten din selv uten å spise kjøtt. Anonymous poster hash: 41be8...0ed I rekkehus, i blokk eller i enebolig? Mulig man lever godt på fleinsopp, virker til å funke for deg? Okei vranglås. "Man kan produsere maten sin selv", ikke du.. Funker fint for meg ja, sopp er godt. Anonymous poster hash: 41be8...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå