agent007 Skrevet 26. mai 2015 #126 Skrevet 26. mai 2015 Smertene etter å ha fått nytt korsbånd i kneet med sener som de henta fra låret. Fytti helv**** sier jeg bare. Trodde jeg skulle dø i smerte når blokaden mistet virkningen. Kastet opp av smerte. Jeg har hatt katastrofesnitt og planlagt snitt, men det var jo direkte deilig i forhold til de smertene etter korsbåndoperasjonen. Opererer aldri kneet frivillig igjen. Anonymous poster hash: af300...b50 Begge mine gutter har operert korsbåndet. Eldste gutten hadde slike smerter som du snakker om. Han besvimte av dem og jeg måtte på sykehuset og få mer morfin til han. Andre gang han røk korsbåndet gikk det faktisk mye bedre. Mellomste hadde helt moderate smerter. Så smertene ifm denne type operasjon er tydeligvis veldig forskjellig. Men jeg husker at kirurgen sa til gutten min "du kommer til å ha noen sinnsyke smerter etter operasjonen - jeg sier det rett ut til deg, det er sinnsykt vondt"...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #127 Skrevet 26. mai 2015 Aller verste smerte jeg har hatt så langt i livet er åpningsriene.. Anonymous poster hash: dc180...44c
Nullstress;) Skrevet 26. mai 2015 #128 Skrevet 26. mai 2015 Det må bli da jeg lå på radiumhospitalet etter å ha fjernet begge brystene. Hadde fått lagt inn to dren på hver side, totalt fire dren. Disse drena er 10-15 cm lange og sydd fast. Da de slumre sette inn kateter på meg, surret hun det ene drenet inn I dyna, og snudde seg! Så hun røsket godt I drenet. Drenet flyttet på seg og la seg inntil noen nærver ved brystbeinet (under musklen) Dét var vondt. Var ikke akkurat en god følelse å fortelle sønnen min at faren hans døde på operasjonsbordet heller 😯
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #129 Skrevet 26. mai 2015 Den aller verste smerten jeg noen gang har opplevd var når barnevernstjenesten kom hjem og hentet det ene barnet vårt. Jeg hadde så vondt jeg kunne verken spise eller sove. Hele kroppen verket og hodet mitt føltes som om det skulle eksplodere. De hadde ikke grunnlag for å ta barnet, og vi fikk barnet fort hjem igjen, det var litt av grunnen til at det var så sårt. Av fysisk smerte er det å presse ut et barn på over 4,6 kilo og 39 i hodeomkrets. Det var så vondt at jeg trodde min siste time var kommet. Anonymous poster hash: 520cc...83d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #130 Skrevet 26. mai 2015 Lungeemboli. Anonymous poster hash: b156b...f36 Jeg har også hatt dobbel lungeemboli og selv om det var vondt synes ikke jeg det var såååå ille. Jeg tror kanskje en prolaps som var så kraftig at den klemte av hele nerven er det verste (fikk store lammelser) Har født 3 barn uten smertelindring og synes ikke det var så ille. Anonymous poster hash: 47ec6...b99 Mener du at jeg lyver? Jeg har hatt TRE GALLESTEINSANFALL og født et barn helt uten smertelindring. Det er barnemat sammenlignet med lungeemboli. Du hadde nok ikke særlig alvorlig blodpropp !!! Anonymous poster hash: b156b...f36 Slapp av da kvinnfolk! Jeg beskriver bare hvordan jeg opplevde smerten! Og nei, du trenger ikke bagatellisere min blodpropp bare for å rakke ned på meg. Det var vondt, men ikke den verste smerten JEG har hatt. Anonymous poster hash: 47ec6...b99
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #131 Skrevet 26. mai 2015 Fødslene, og å prøve å bæsje med tre hemoroider! Haha. Har aldri brukket eller slått hull på moe, så så veldig mye erfaring har jeg ikke. Synes ikke det er dritgodt å klemme fingener i forskjellige klippser heller, men hemoroidene slår det.. Anonymous poster hash: f0f73...661
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #132 Skrevet 26. mai 2015 Tre dager med rier og påfølgende keisersnitt. Fy faen. Endometriose. Har besvimt av de smertene. Opererte ut visdomstennene. Helt forjævlig. Og det samme som denne.. Kraftig migreneanfall. Mistet følelse i armer og ben, så dårlig, det gjorde så vondt at jeg kastet opp masse. Er vandt med migrene, men trodde jeg hadde fått slag. Var helt ubeskrivelig ille, trodde jeg skulle dø. Før gjerne tre barn til om jeg slipper det igjen.Anonymous poster hash: 09e5c...063 Anonymous poster hash: cf04d...77a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #133 Skrevet 26. mai 2015 Fødsel!!! Veldig overrasket over at det ikke er flere som syns at det er det verste. Fordi man glemmer smertene kanskje? Anonymous poster hash: 467b0...e6e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #134 Skrevet 26. mai 2015 Fødsel!!! Veldig overrasket over at det ikke er flere som syns at det er det verste. Fordi man glemmer smertene kanskje? Anonymous poster hash: 467b0...e6e Eller fordi de rett og slett ikke synes det var så vondt som det andre de har opplevd? Jeg har hatt to fødsler. En stund etter fødsel nr 2 satt jeg på do og hadde ekstremt med luftsmerter. Det var så vondt at det topper begge fødslene. Ikke så langvarig dog. Anonymous poster hash: 6d7ce...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå