Gå til innhold

Hva er den aller verste smerten du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh...må nok si at ryggsmerter overgår alt. Hadde lumbago, og gud det er nesten så jeg vurdere å føde fremfor det. Ja, føde er dritvondt....MEN, det varer bare en liten stund, du "glemmer" all smerte etterpå, og når du føder er du tross alt på et sykehus med all den hjelpen man kan få. Da jeg hadde lumbago hadde jeg konstante sterke smerter i ryggen som strålte ut i hele kroppen i neste 2 uker...tannpine værre enn tannpine! Lenket til soffa'n uten mulighet til å ta vare på meg selv og bevege meg. Herrgud, jeg klarte ikke gå på do selv engang. Man er litt avhengig av ryggen for å fungere, det fant jeg hvertfall ut da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli overkjørt av en buss!

Det har jeg også blitt 😂

Anonymous poster hash: 891eb...363

Skrevet

Biopsi av svulst som lå bak brystbeinet. Kun lokalbedøvelse i huden. Sånn føles det altså å bli "knivstukket" i brystet...

Anonymous poster hash: bbb5f...342

Skrevet

Da jeg fikk regulering på tennene,og tannlegen strammet den alt for mye. Vi fikk beskjed om at det kom til å være litt ubehagelig og vondt de første dagene, så foreldrene mine reagerte ikke annet en å gi meg paracet og trøste, da jeg sa det var kjempevondt. De kunne jo ikke vite at det var mer vondt enn det skulle. Kjentes ut som hele hodet mitt skulle gå i stykker, paraceten hjalp ikke i det hele tatt, jeg trodde virkelig jeg kom til å dø. Neste morgen var det allerede synlig forskjell på tannstillingen min, så da skjønte de jo at det faktisk var mye vondere enn de hadde trodd. Jeg fikk reguleringen av et halvt år tidligere enn planlagt på grunn av den blemma, så da kan dere jo tenke dere hvor mye bevegelse det var i munnen min den natta...

Anonymous poster hash: c8bf6...65c

Å herregud!!!  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 28db4...dd6

Skrevet

Blindtarm som sprakk.

Anonymous poster hash: 72f30...6ce

Skrevet

Fødsel nr 2 av 3. Fysj..

Anonymous poster hash: b1102...ec5

Skrevet

Kraftig bihulebetennelse med en grusom hodepine.

Skrevet

Fødsel. Rakk ikke smertestillende, og babyen måtte taes med vakuum. Vakuumet ble satt på før babyen var skikkelig på vei ned, så vakuumet revna meg hele veien ned. Helt jævlig.

Anonymous poster hash: 443ce...3d8

Skrevet

Infeksjon etter å operert ut visdomstann, hovnet opp noe sinnsykt og måtte tilslutt skjære opp igjen for å få ut verk og puss, og smertene etter det var ille.

Anonymous poster hash: 80980...87f

Skrevet

Komplisert brudd i albuen med påfølgende operasjon. Besvimte av smertene

Skrevet

Bukhinnebetennelse.

Anonymous poster hash: d9d90...095
Skrevet

Eggleder som sprakk i uke 9 pga exu. Da vi kom på sykehuset var buken full av blod, jeg så høy gravid ut. Da var det rett på operasjonsbordet, å jeg husker tida etter jeg våkna var grusom, for jeg var egentlig ikke helt klar over hva som hadde skjedd. Rier mellom 6-10 cm kommer på en god nr2 :-)

Anonymous poster hash: b985e...186

Skrevet

Å få mitt første barn klemt ut utenifra. Etter 70 minutters pressing måtte en schvær tysk overlege legge albuene sine og hele kroppen sin oppå toppen av magen min to ganger for å få ungen ut.

Skrevet

Dobbel nyrebekken betennelse (2 uker på intensiv avdeling påsykehus) eller å ta en 5 timers tattovering på hofta. Sykt vondt, kommer ikke til å gjøre det igjen, er førstegangs gravid nå så kommer sikkert til å bytte ut en av dem med fødsels smerter ila høsten ;)

Anonymous poster hash: 4097a...f44

Skrevet

1)Skulder ut av ledd

2) fødsel

Anonymous poster hash: 2dbf9...e03

Skrevet

Det må være å våkne opp etter operasjon (rectocele) og de hadde glemt å gi meg smertestillende. Sprøyte med morfin som skulle vært satt iv før jeg våknet, hadde ramlet ned i sengen min, og da den ikke lenger lå på bordet regnet bare alle med at noen hadde gitt den. Det hadde de da ikke, og det kjentes gitt.

Anonymous poster hash: e2daa...8be

Skrevet

Tannverk!

Har aldri hatt det så forferdelig!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd så mye fysisk smerte, men det verste var min tredje time med pressrier. Jeg var fullstendig tappet for energi og det kjentes ut som om jeg skulle presse ut en vannmelon ut ørene😜 Det endte med haste-ks pga smalt bekken/stor baby.

Anonymous poster hash: 70419...ac3

Skrevet

I tillegg til fødsel, så må det bli tarmslyng, akutt blindtarmbetennelse, nyrestein, å cyste som sprakk.

Anonymous poster hash: f04b0...028

Skrevet

Tannverk og førstegangs herpes genitalis utbrudd.

Hadde en tann som måtte rotfylles som de ikke klarte å bedøve, tanna verket så J**** at jeg trodde jeg skulle dø av smerte. Det å bore i emaljen var grusomt.
Etter uendelig med bedøvelse hadde de klart å komme til hulrommet i tanna og sa det eneste de kunne gjøre for å prøve å bedøve var å stikke rett ned i tanna, i nervene.
Jeg hylgrein og sa at det da måtte flere mennesker til for å holde meg nede... Jeg nete meg narkose, som kostet en formue.
Men jeg hadde gladelig betalt mer.

Et år etter fikk jeg rotspisbetennesle i samme tann, noe som er sjedent. Det var like vondt, betennesle i hele s\jeven og opp mot hodet.
Jeg lå i flere timer i narkose og fikk skrapt ut betennelsen som spredd i alle retninger.

Dett er nå to år siden og jeg lider av kroniske smerter i tanna etter en nerveskade.

Har født tre barn, det kom ikke i nærhetn litt en gang den smerten, kan ikke beskrives.

Skrevet

Brudd i ett kne 😤 rev opp andre kneet mitt med ett spitt noen elektriker hadde glemt å slått skikkelig ned i jorda, såg rett inn på beinet og endte med 35 sting 😕 ikke fint arr i dag 😩

Anonymous poster hash: 56215...f0b

Skrevet

Må være smerter i endetarmen, kjennes ut som langvarige elektriske støt. Fikk det første gang i forbindelse med fødsel, men nå kan jeg også få det ved for hard penetrering. Som støt fra mellomgulvet og ned i lårene.

Anonymous poster hash: d9591...bfd

Sånn får jeg og. Hadde samme smerten ved første exu også. Må stå foroverbøyd for å minske smertene,.

Anonymous poster hash: 9cea8...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...