Gå til innhold

Hva er den aller verste smerten du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenløsning 😠😡

Anonymous poster hash: 5f023...703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannverk, med betennelse som gikk rundt i kroppen. Har aldri noen gang vært i nærheten av å være så syk og hatt slike smerter.

5 Fødsler har vært null problem i forhold.

Anonymous poster hash: d16f6...f0c

Skrevet

Nyrestein som kilte seg bom fast i utinleder. Fy f det er den verste smerten jeg kan forestille meg. Var bare å pøse på med morfin intravenøst, ingenting hjalp!! Grøss og gru

Anonymous poster hash: 7ccfc...eba

Skrevet

Smertene etter å ha operert ut ei visdomstann som lå på tverst under tannkjøttet- måtte skjære opp tannkjøttet, knuse tanna og grave den ut. Det å føde uten smertestillende var peanuts i forhold, helt alvorlig.

Skrevet

Må være smerter i endetarmen, kjennes ut som langvarige elektriske støt. Fikk det første gang i forbindelse med fødsel, men nå kan jeg også få det ved for hard penetrering. Som støt fra mellomgulvet og ned i lårene.

Anonymous poster hash: d9591...bfd

Skrevet

Fødslene mine.. Men 2/3 grads forbrenning over 1/4 av hudflaten som en god nr to. Eller, kan hende det var vondere, men var så godt bedøvet.

Anonymous poster hash: 5d2f9...a43

Skrevet

Smertene etter å ha fått nytt korsbånd i kneet med sener som de henta fra låret.

Fytti helv**** sier jeg bare. Trodde jeg skulle dø i smerte når blokaden mistet virkningen. Kastet opp av smerte.

Jeg har hatt katastrofesnitt og planlagt snitt, men det var jo direkte deilig i forhold til de smertene etter korsbåndoperasjonen. Opererer aldri kneet frivillig igjen. 

Anonymous poster hash: af300...b50
Skrevet

Exu som sprakk, var alene og ringte selv til ambulanse. De fant meg på kjøkkengulvet. Når jeg ble operert hadde det begynt å sive væske ut i buken. På 2. plass må det være tiden etter ks.

Skrevet

Cytotecbehandling etter missed abortion. Mye verre enn fødsel til termin 😢😢

Anonymous poster hash: a5bef...39b

Skrevet

Fysisk: Benmargsødem/hoftebrudd. Hadde aldri trodd noe slik kunne være så vondt.

Psykisk: smerter som oppsto da jeg mistet vårt første barn i dødfødsel. Var kanskje verst i begravelsen når jeg visste jeg aldri mer ville se babyen min igjen.

Skrevet

Å bli overkjørt av en buss!

:o

Anonymous poster hash: 0a772...fd0

Skrevet

Etter som jeg leser her, har jeg heldigvis ikke hatt mye smerter i livet itt så langt. Jeg er ei skikkelig pyse, og har veldig lav smerteterskel..... Så for meg må det være når jeg hadde bekkenløsning og var fastlåst til stolen og senga, og knapt kunne bevege meg. Pga av at jeg er så redd for smerte, og hadde STERK fødselsangst hele svangerskapet, fikk jeg innvilga keisersnitt. Sikkert mange som er uenige i den avgjørelsen, men nå var det jo ikke det tråden her handla om.

Anonymous poster hash: 8955f...8d2
Skrevet

Tannverk,

Anonymous poster hash: 71441...2e6

Skrevet

Første fødsel. Ungen ble dratt ut med vakumfødsel uten at kroppen var klar i det hele tatt. Ingen antydning til pressrier engang.

Gallesteinshelvete på en god nr 2.

Anonymous poster hash: de768...aec

Skrevet

Da jeg fikk regulering på tennene,og tannlegen strammet den alt for mye. Vi fikk beskjed om at det kom til å være litt ubehagelig og vondt de første dagene, så foreldrene mine reagerte ikke annet en å gi meg paracet og trøste, da jeg sa det var kjempevondt. De kunne jo ikke vite at det var mer vondt enn det skulle. Kjentes ut som hele hodet mitt skulle gå i stykker, paraceten hjalp ikke i det hele tatt, jeg trodde virkelig jeg kom til å dø. Neste morgen var det allerede synlig forskjell på tannstillingen min, så da skjønte de jo at det faktisk var mye vondere enn de hadde trodd. Jeg fikk reguleringen av et halvt år tidligere enn planlagt på grunn av den blemma, så da kan dere jo tenke dere hvor mye bevegelse det var i munnen min den natta...

Anonymous poster hash: c8bf6...65c
Skrevet

Jeg fikk neglen på storetåen revet ut. Det var sykt vondt. 

Skrevet

Gallesteins anfall

Anonymous poster hash: aa8ee...235

Skrevet

Første gangen jeg tisset etter blæreoperasjon nr 2 (Har kronisk sykdom). Skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk gå alene på do. Svimte av ganske kjapt når smerten kom så kjekt at noen sto å holdt meg fast :P 

Skrevet

Smertene etter å ha operert ut ei visdomstann som lå på tverst under tannkjøttet- måtte skjære opp tannkjøttet, knuse tanna og grave den ut. Det å føde uten smertestillende var peanuts i forhold, helt alvorlig.

Ah, føler med deg! Jeg opplevde det samme, i tillegg var visdomstennene grodd fast til kjevebeinet på en merkelig måte så de måtte meisle ned kjevebeinet for å få ut hele tanna. På begge sidene! Var sykemeldt i 3 uker og kunne bare spise suppe og yoghurt i nesten 6 uker. Definitivt noe av det verste jeg noen gang har opplevd :P

Skrevet

Kronisk bekkensmerter fra helvete. Mye verre enn begge fødsler, arghhhh, håper jeg blir bedre etterhvert.

Anonymous poster hash: f4613...b10

Skrevet

Tja. Når bedøvelsen hos tannlegen gikk ut underveis og traff en nerve under boring en gang og trekning av rota av visdomstann. Fødsler x2, siste varte over tre døgn og var et smertehelvete tortur med drypp.. Og bihukebetennelse faktisk. Hatt det en gang og aldri følt meg så syk og slapp og dårlig. Skal fjerne mandler og har lest mange solskinnshistorier :P gleder meg : p

Anonymous poster hash: 7196d...fb7

Skrevet

Lungeemboli.

Anonymous poster hash: b156b...f36

Jeg har også hatt dobbel lungeemboli og selv om det var vondt synes ikke jeg det var såååå ille.

Jeg tror kanskje en prolaps som var så kraftig at den klemte av hele nerven er det verste (fikk store lammelser)

Har født 3 barn uten smertelindring og synes ikke det var så ille.

Anonymous poster hash: 47ec6...b99

Skrevet

Fødsel, spinalhodepine, gallesteinsanfall og blindtarmsbetennelse

Anonymous poster hash: f574f...1a7

Skrevet

Blindtarmbetennelse og fødsel...

Anonymous poster hash: a4bd5...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...