Gå til innhold

Fordømte drittmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg og min nåværende kjæreste akkurat hadde sklidd inn i "dating fasen" hadde jeg sex med en annen. Jeg så ikke på meg og kjæresten som noe annet enn veldig gode venner på det tidspunktet. Jeg fortalte han dette og han ble veldig sjokkert, rett og slett fordi han følte at vi var kommet lenger i forholdet enn hva jeg følte. 

Vi er sammen den dag i dag, fordi han aksepterte at jeg ikke hadde de samme følelsene for han tilbake på den tiden. Vi kunne aldri hadde det noe bedre sammen :) 

Jeg skjønner godt at du er frustert og sint for at dette kommer frem så lenge etter på og på den måten det gjorde. Men jeg vil aldri se det som en grunn til å gå fra han? Han har vært i livet ditt i tre år og trolig vært det beste som har skjedd i livet ditt? Skal du gi slipp på dette på grunn av at han muligens var litt usikker på følelsene sine 3 år siden? :) 

Anonymous poster hash: 1e649...d15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør barnet ditt til skilsmissebarn fordi mannen din pulte en annen FØR dere ble sammen, i tillegg er det 3 år siden? Bare fordi dere hadde litt forskjellig syn på hvor dere var i forholds-prosessen?

Beklager, men etter å ha lest hele tråden så sitter jeg igjen med et inntrykk av at du ikke ville "kjøpt" forklaringen hans uansett hva han hadde svart. (Tror det var svaret til Persilleblomst jeg sikter til..?) I tillegg får jeg litt inntrykk av at du har litt høye tanker om deg selv..

Jeg syns dette var VM i overreagering og tenker at det kanskje er like greit å skilles, da får han mulighet til å finne en dame som ikke skyter spurver med kanoner!

Anonymous poster hash: 72bc6...cfd

Skrevet

Du gjør barnet ditt til skilsmissebarn fordi mannen din pulte en annen FØR dere ble sammen, i tillegg er det 3 år siden? Bare fordi dere hadde litt forskjellig syn på hvor dere var i forholds-prosessen?

Beklager, men etter å ha lest hele tråden så sitter jeg igjen med et inntrykk av at du ikke ville "kjøpt" forklaringen hans uansett hva han hadde svart. (Tror det var svaret til Persilleblomst jeg sikter til..?) I tillegg får jeg litt inntrykk av at du har litt høye tanker om deg selv..

Jeg syns dette var VM i overreagering og tenker at det kanskje er like greit å skilles, da får han mulighet til å finne en dame som ikke skyter spurver med kanoner!

Altså, svaret DITT til persilleblomst, ikke ps sitt svar..

Skrevet

Wow. Bare wow. Du vil skilles fordi han hadde sex med en før dere ble sammen!? Tror nesten det er like greit jeg. Ei venninne av meg gjorde det samme som mannen din, hun var ærlig da med han hun holdt på med, men han tok det fint. Ble dere veldig fort sammen? Det gjorde venninna mi og samboeren hennes, og hun følte de hadde gått for fort frem. Hadde ikke de rette følelsene.

Anonymous poster hash: 5932e...17d
Skrevet

Jeg er jo av den oppfatning at et forhold bør kunne tåle en og to store smeller.. Det er tross alt lenge siden han gjorde dumskapen sin og jeg kan forstå, selv om det slettes ikke er greit; at i fyllalogikken når man er ung og dum kan finne på å gjøre idiotiske ting på trass for å få bekreftelse, om enn det bare er selvdestruktivt..

Han har vært trofast og han har vært din i mange, mange år og har skammet seg over den siste utskeielsen han hadde.. Det høres ut for meg som at han virkelig har VALGT DEG og har vært lykkelig med det.. Samtalen deres kunne gått mye verre og jeg synes det er flott at dere snakket fattet og rolig (tilsynelatende?) og at han har valgt å være såpass ærlig med deg også. Det er ikke lett å forklare og å rettferdigjøre tabber man gjorde for mange år siden, han har hatt god tid til å tenke på det og det høres ut som for meg at han skulle ønske at han lot være og at han ikke vil tenke på det, men heller på dama han var så heldig å huke i så mange år..

Grav litt etter tilliten, han har tross alt ikke gjort noe nå i nyere tid som har dukket opp.. Det er en skitten og unødvendig men gammel blemme.. Det er utrolig synd om det skal ruinere alt sammen, også for hybriden deres <3

Lykke til HI! Prøv å finn igjen flammen deres!

Takk Persilleblomst.

Jeg skal prøve å finne tilbake fordi han var så ærlig og tydeligvis likevel deler mitt syn på dette. Hadde han vært arrogant og avvisende og kommet med pisspreik om at det er lenge siden osv. ville jeg ikke brydd meg med å prøve.

Dere som mener jeg overreagerer: Vi er alle forskjellige. Det som betyr noe for meg trenger ikke være viktig for deg og omvendt.

Hi

Anonymous poster hash: a0d0a...78c

Skrevet

Prøv å glem det. Fokuser på fremtiden. Får ikke gjort noe med det.. Men fremtiden sammen kan dere gjøre noe med 😉

Anonymous poster hash: 2dfe5...25d

Skrevet

Tiltredes.

Man kan ikke klandre folk for ting som skjedde FØR forholdeteks var et faktum, samme hvor nært opptil det var.

Min eks var for eksempel pissesur over at jeg hadde hatt flere partnere i mitt tidligere liv enn det antall han selv syntes var OK for en dame på min alder. Siden jeg ikke visste at han fantes da jeg hadde de fleste av disse forholdene syntes jeg det var dypt åndssvakt å i det hele tatt nevne det. Men mange mennesker er så sjalu at de ikke ser klart. Du er dessverre i den kategorien, hi, og det er ikke mannens skyld. Det er bare du som kan ta ansvar for dine egne irrasjonelle følelser.

Anonymous poster hash: adba2...0e2

Skrevet

Hm, jeg vet ikke hvordan du skal reagere.
Du bær ihvertfall tenke over det og snakke med ham.

Opplevde noe lignende, og det kan hende jeg skulle/burde reagert annerledes den gang. Men jeg reagerte egentlig mest med skuffelse.
Når det er sagt så vil jeg si først av alt at vi alle har vår historie bak oss i denne hendelsen som la til rette for sånn det ble, så jeg tror andre nok ville reagert GANSKE annerledes.

Jeg holdt på å innlede et forhold til en mann, usikker på om vi var sammen på det tidspunktet eller ikke, men vi hadde nå holdt på i ca 3mndr og folk tok oss for å være et par.
Vi hadde denne spesielle kvelden "vinkveld" hos oss og vi ble alle ganske bedugget.
Ettersom kveld ble til natt, forsvant kjæresten min og da jeg gikk for å finne ham etter en stund, fant jeg ham i seng med min søster.
Meget spesiell opplevelse, men jeg reagerte med skuffelse og sinne, mot først og fremst min ubrukelige søster.
Hun har alltid hatt en tendens til å legge seg etter de men jeg har falt for, men den gang visste jeg at hun ikke ville ha ham, men bare ville vise meg at hun kunne om hun ville.
Innviklet søskenforhold nr1.

Jeg gadd ikke blande meg, for meg var ikke forholdet vårt seriøst nok til at jeg orket (vi var sammen 4 år etter det).

Jeg gikk opp og hadde det veldig så kjekt med de andre som var der.
Vanskelig å forklare hvorfor det betydde så lite eller hvorfor jeg valgte å fortsette med ham, la meg bare si at søsteren min er ekstrem til  manipulere og det hadde mye med hvordan den kvelden ble.
Uten at noen her inne sikkert forstod noe som helst av det :)

Skrevet

Tiltredes.

Man kan ikke klandre folk for ting som skjedde FØR forholdeteks var et faktum, samme hvor nært opptil det var.

Min eks var for eksempel pissesur over at jeg hadde hatt flere partnere i mitt tidligere liv enn det antall han selv syntes var OK for en dame på min alder. Siden jeg ikke visste at han fantes da jeg hadde de fleste av disse forholdene syntes jeg det var dypt åndssvakt å i det hele tatt nevne det. Men mange mennesker er så sjalu at de ikke ser klart. Du er dessverre i den kategorien, hi, og det er ikke mannens skyld. Det er bare du som kan ta ansvar for dine egne irrasjonelle følelser.

Det har ingenting med sjalusi å gjøre. Det har med hvilke verdier en har. Jeg har aldri brydd meg med hvor han er eller hvem han er sammen med når han er ute. Har heller aldri brydd meg om han flørter med gamle eller nye bekjentskaper. Men, jeg er veldig opptatt av ærlighet og åpenhet. Det er her det har sviktet mest.

Les noen tråder om hva som er dealbreakere for oss her inne. Antall forhold, om de er korte eller lange, mange ons, utroskap, vold, uærlighet og så videre er ganske vanlige grunner for at det gis råd om å løpe.

At jeg ikke aksepterer en så løssluppen og tankeløse holdning fra min mann er mitt valg og mine verdier.

Jeg er blitt god venninne med eksen til min mann og hun har hjulpet meg mye i dette. Hun kan heller ikke forstå hvordan han kunne finne på noe så idiotisk når alle visste at vi var i ferd med å bli et par. Det er veldig ulikt han mener hun.

Og til deg med kjæresten som ikke likte alle dine sexpartnere: Hvis du synes det var åndssvakt så hadde du tydeligvis ikke respekt for hans verdier og meninger. Da kan du heller ikke forvente respekt og tillit tilbake. Det er en bra ting at det tok slutt mellom dere.

Skrevet

Det er veldig mye om deg og ham her, men ingenting om barnet deres.

I min verden svelger man endel kameler for at barna skal slippe å bo i to hjem.

Skrevet

Virker som du bare ventet og gravde etter en grunn for og gå så kom denne kompisen og gav deg gull info!

Tror kanskje for barnet og din mann sin del at det er best at dere splitter opp.

Skrevet

Virker som du bare ventet og gravde etter en grunn for og gå så kom denne kompisen og gav deg gull info!

Tror kanskje for barnet og din mann sin del at det er best at dere splitter opp.

Jeg hadde det helt topp og lette ikke etter en utvei. Jeg er ikke slik at jeg trenger en unnskyldning for å gjøre ubehagelige ting. Hvis jeg vil endre på noe så gjør jeg det og tar de konsekvensene det får uten å legge ansvaret på andre rundt meg.

Lilla gorilla etterlyser litt kamelspising for min lille datters skyld. Det er vel der jeg er nå da. Hun fyller ett år om litt over en måned og fortjener selvsagt å bo sammen med både mamma og pappa, men ikke hvis mamma og pappa ikke er kjærester.

Hi

Skrevet

Skjønner hi godt jeg!

Skjønner godt at hun tviler, er skuffet, mister tillitt osv. Hadde ville ha tenkt akkurat de samme tankene selv.

Vet ikke om jeg hadde klart å fortsette med mannen om jeg fant ut noe slikt, for oss som par går dette begge veier. Min mann hadde ikke klart å forsette med meg heller om saken hadde vært snudd.

Vårt forhold er så nært og tett at et slik svik hadde blitt veldig vanskelig.

Anonymous poster hash: 4a387...b96

Skrevet

Så bra at dere har pratet sammen om dette.

Jeg støttet deg fullt ut i at du burde avslutte forholdet. Nå ser jeg at du vil prøve og det er bra for din datters skyld.

Slik jeg leste det du forteller fra samtalen deres så virker det som han er en bra mann tross alt.

For barnets skyld håper jeg dere finner tilbake til kjærligheten. For din egen skyld hi, ville jeg fortsatt valgt å gå.

Skrevet

Jeg hadde det helt topp og lette ikke etter en utvei. Jeg er ikke slik at jeg trenger en unnskyldning for å gjøre ubehagelige ting. Hvis jeg vil endre på noe så gjør jeg det og tar de konsekvensene det får uten å legge ansvaret på andre rundt meg.

Lilla gorilla etterlyser litt kamelspising for min lille datters skyld. Det er vel der jeg er nå da. Hun fyller ett år om litt over en måned og fortjener selvsagt å bo sammen med både mamma og pappa, men ikke hvis mamma og pappa ikke er kjærester.

Hi

Du skrev dette for 14.dager siden, det virker ikke på meg som avgjørelsen om og gå var så tung! Han hadde sex før dere ble sammen ( ja dere flørtet og var nesten sammen) men for meg så er det skikkelig tynt grunnlag for og gi opp alt vare for at han ikke kan forklare hva som skjedde.

Skrevet

Jeg gjorde det klart for min mann den gang da vi begynte at det var helt ok for meg om han traff andre, men om han hadde sex med andre så ønsket jeg såpass respekt at han ikke hadde sex med meg i tillegg, jeg har nemlig hatt sex med kun to mennesker før ham og det er fordi JEG har valgt å respektere min egen kropp på den måten, da ønsker jeg heller ikke å sexe med noen som kommer rett fra senga med en annen. Han syntes det var helt innafor å be om det og sa at han selvsagt ikke traff andre overhodet. Jeg hadde blitt jævlig forbannet om det hadde vist seg at han løyg, for hele greia mi var at jeg har ikke sex med fremmedfolk og er nøye på dette med beskyttelse og har aldri hatt noen kjønnssykdommer eller noen problemer nedentil, hadde han utsatt meg for smitte fordi han ikke kunne vært ærlig så hadde jeg blitt så forbannet og han hadde ikke vært den jeg trodde. En av de tingene han likte godt med meg var nettopp det at jeg var litt "eksklusiv", det var ingen han kjente som engang hadde rotet med meg, vi bor på en liten plass så her har alle pult alle virker det som, inkludert han selv. Mens jeg var en person kompisene hans hadde prøvd seg på og fått avslag, jeg var den de snakket om som drømmedama. Hadde han drevet på mot nøyaktig det han likte ved meg til å begynne med hadde jeg verbalt revet ham istykker.

Anonymous poster hash: 2e40e...98e
Skrevet

Hm, jeg vet ikke hvordan du skal reagere.

Du bær ihvertfall tenke over det og snakke med ham.

Opplevde noe lignende, og det kan hende jeg skulle/burde reagert annerledes den gang. Men jeg reagerte egentlig mest med skuffelse.

Når det er sagt så vil jeg si først av alt at vi alle har vår historie bak oss i denne hendelsen som la til rette for sånn det ble, så jeg tror andre nok ville reagert GANSKE annerledes.

Jeg holdt på å innlede et forhold til en mann, usikker på om vi var sammen på det tidspunktet eller ikke, men vi hadde nå holdt på i ca 3mndr og folk tok oss for å være et par.

Vi hadde denne spesielle kvelden "vinkveld" hos oss og vi ble alle ganske bedugget.

Ettersom kveld ble til natt, forsvant kjæresten min og da jeg gikk for å finne ham etter en stund, fant jeg ham i seng med min søster.

Meget spesiell opplevelse, men jeg reagerte med skuffelse og sinne, mot først og fremst min ubrukelige søster.

Hun har alltid hatt en tendens til å legge seg etter de men jeg har falt for, men den gang visste jeg at hun ikke ville ha ham, men bare ville vise meg at hun kunne om hun ville.

Innviklet søskenforhold nr1.

Jeg gadd ikke blande meg, for meg var ikke forholdet vårt seriøst nok til at jeg orket (vi var sammen 4 år etter det).

Jeg gikk opp og hadde det veldig så kjekt med de andre som var der.

Vanskelig å forklare hvorfor det betydde så lite eller hvorfor jeg valgte å fortsette med ham, la meg bare si at søsteren min er ekstrem til  manipulere og det hadde mye med hvordan den kvelden ble.

Uten at noen her inne sikkert forstod noe som helst av det :)

Det hadde jeg ALDRI klart Leirha! Hadde vært knust! Over tilliten med, til begge!

Skrevet

Hi

Du skrev dette for 14.dager siden, det virker ikke på meg som avgjørelsen om og gå var så tung! Han hadde sex før dere ble sammen ( ja dere flørtet og var nesten sammen) men for meg så er det skikkelig tynt grunnlag for og gi opp alt vare for at han ikke kan forklare hva som skjedde.

Klart avgjørelsen var tung. Jeg tenker hele tiden på jenta mi og ønsker selvsagt ikke at hun må ha et delt hjem.

Men, som jeg skrev tidligere så ønsker jeg ikke å bli ei bitter, gammal kjerring som gjør livet for hele familien miserabelt. Da er det bedre å se logisk på det og avslutte hvis det likevel bare spiser meg opp.

Vi har et vennepar der hun var utro for 2 år siden med eksen rett etter de var blitt sammen. Etter mye frem og tilbake valgte han å bli. Han påstår at de har kommet videre, men de er begge mye mindre "livlige" enn de var. Jeg tror ikke de noen gang vil komme over det. Kanskje de lærer seg å leve med det, men det vil for alltid ligge i bakgrunnen som noe forferdelig de har opplevd.

Jeg anbefalte han å gå mens det sto på og helt ærlig så tror jeg fremdeles det hadde vært bedre om de skilte lag med en gang.

Slik vil ikke jeg leve mitt liv så derfor er jeg i tvil.

Klart dere nå vil påpeke at han teknisk sett ikke var utro og det er vel det eneste som gjør at jeg vurderer å prøve videre.

Hi

Skrevet

Oi!

Vurdere å avslutte forholdet - splitte opp hjemmet til lille jenta deres pga dette??

Skrevet

Oi!

Vurdere å avslutte forholdet - splitte opp hjemmet til lille jenta deres pga dette??

Hva hadde vært gyldig grunn for deg da?

Skrevet

Oi!

Hva hadde vært gyldig grunn for deg da?

Iallefall ikke et sidesprang helt i starten av et forhold.

Forelskelse er en ting, men tror du ikke mannen har enda sterkere følelser for deg nå?

Etter tre år sammen, giftemål og ikke minst, et lite barn.

Vær heller snurt en kort stund, ta med ei venninne på spa-weekend e.l. (som mannen spanderer!), og tenk fremover. Dette ville jeg virkelig ikke dvelt ved.

Skrevet

Hadde dere hatt sex når dette skjedde? 

Anonymous poster hash: 8dde7...dfa
Skrevet

Forskjellen på dere og venneparet deres er at hos dem skjedde dette ETTER de var blitt et par, hos dere skjedde det FØR.

Ergo, utroskap hos dem, ikke hos dere..

Du skriver at du ikke ønsker å ende opp gammel og bitter (?), men det er faktisk HELT opp til deg. At du velger å la en fjær bli til en hel kyllingfarm er helt og holdent opp til deg, men ikke forvent for mye forståelse eller sympati. Dere var ikke sammen, selv om det gikk den veien, så du har faktisk ikke noe å være sur for. Ihvertfall ikke nå etter 3 år og dere har giftet dere og fått barn. Eller jo, greit å reagere, kanskje bli litt forbanna, men skilsmisse???

Jeg hater utroskap, men dette syns jeg bare er tullete av deg. Dere var jo ikke et par ennå!

Man må sette ting i perspektiv, dere har et barn sammen! Er det virkelig verdt å la henne måtte vokse opp i to hjem fordi pappa var ute med snoppen rett før han ble kjæreste med mamma?

Og hvis DETTE var det som skulle til for å tippe hele forholdet så er det jaggu ikke rart mange ekteskap ender i brudd.

Skrevet

Jeg syns dette var VM i overreagering og tenker at det kanskje er like greit å skilles, da får han mulighet til å finne en dame som ikke skyter spurver med kanoner!Anonymous poster hash: 72bc6...cfd

Tiltredes.

Min eks var for eksempel pissesur over at jeg hadde hatt flere partnere i mitt tidligere liv enn det antall han selv syntes var OK for en dame på min alder. Siden jeg ikke visste at han fantes da jeg hadde de fleste av disse forholdene syntes jeg det var dypt åndssvakt å i det hele tatt nevne det. Men mange mennesker er så sjalu at de ikke ser klart. Du er dessverre i den kategorien, hi, og det er ikke mannens skyld. Det er bare du som kan ta ansvar for dine egne irrasjonelle følelser.Anonymous poster hash: adba2...0e2

Det har ingenting med sjalusi å gjøre. Det har med hvilke verdier en har. Jeg har aldri brydd meg med hvor han er eller hvem han er sammen med når han er ute. Har heller aldri brydd meg om han flørter med gamle eller nye bekjentskaper. Men, jeg er veldig opptatt av ærlighet og åpenhet. Det er her det har sviktet mest.

Les noen tråder om hva som er dealbreakere for oss her inne. Antall forhold, om de er korte eller lange, mange ons, utroskap, vold, uærlighet og så videre er ganske vanlige grunner for at det gis råd om å løpe.

At jeg ikke aksepterer en så løssluppen og tankeløse holdning fra min mann er mitt valg og mine verdier.

Jeg er blitt god venninne med eksen til min mann og hun har hjulpet meg mye i dette. Hun kan heller ikke forstå hvordan han kunne finne på noe så idiotisk når alle visste at vi var i ferd med å bli et par. Det er veldig ulikt han mener hun.

Og til deg med kjæresten som ikke likte alle dine sexpartnere: Hvis du synes det var åndssvakt så hadde du tydeligvis ikke respekt for hans verdier og meninger. Da kan du heller ikke forvente respekt og tillit tilbake. Det er en bra ting at det tok slutt mellom dere.Anonymous poster hash: a0d0a...78c

Det er en bra ting at det ble slutt, ja. Mest fordi det er noe sykelig i å skulle regulere partnerens tidligere atferd. Hvis han ønsker seg en jomfru er han jo feil mann for alle andre enn jomfruer (og strengt tatt bør han vel selv ikke ha hatt så mange partnere - han hadde flere bak seg enn jeg...)

Det er umulig å gå tilbake i tid og begynne å "oppføre seg ordentlig" i følge nye partneres ideer. Man kan ikke ane hva som er en dealbreaker for en ny person. Det kunne ikke din mann gjette mens dere ennå var på klinern. Du forlanger at mannens verdier skal slå bakover. Det er et krav om at han skal følge regler han ikke visste om og som ikke var avgjort felles før det skjedde.

Jeg har vært på forumet siden 2006 og har lest myriader av tråder om dealbreakere, og jeg beklager å måtte si at du må vøre den mest urimelig sjalu dama jeg har lest om. Dere var et eksklusivt par kun i DINE øyne, ennå ikke i hans, og du kan ikke forlange å ha full definisjonsmakt over hva forholdet er - dere var faktisk to om å definere det.

Skrevet

Jeg syns dette var VM i overreagering og tenker at det kanskje er like greit å skilles, da får han mulighet til å finne en dame som ikke skyter spurver med kanoner!Anonymous poster hash: 72bc6...cfd

Tiltredes.

Min eks var for eksempel pissesur over at jeg hadde hatt flere partnere i mitt tidligere liv enn det antall han selv syntes var OK for en dame på min alder. Siden jeg ikke visste at han fantes da jeg hadde de fleste av disse forholdene syntes jeg det var dypt åndssvakt å i det hele tatt nevne det. Men mange mennesker er så sjalu at de ikke ser klart. Du er dessverre i den kategorien, hi, og det er ikke mannens skyld. Det er bare du som kan ta ansvar for dine egne irrasjonelle følelser.Anonymous poster hash: adba2...0e2

Og til deg med kjæresten som ikke likte alle dine sexpartnere: Hvis du synes det var åndssvakt så hadde du tydeligvis ikke respekt for hans verdier og meninger. Da kan du heller ikke forvente respekt og tillit tilbake. Det er en bra ting at det tok slutt mellom dere.Anonymous poster hash: a0d0a...78c

Det er en bra ting at det ble slutt, ja. Mest fordi det er noe sykelig i å skulle regulere partnerens tidligere atferd. Hvis han ønsker seg en jomfru er han jo feil mann for alle andre enn jomfruer (og strengt tatt bør han vel selv ikke ha hatt så mange partnere - han hadde flere bak seg enn jeg...)

Det er umulig å gå tilbake i tid og begynne å "oppføre seg ordentlig" i følge nye partneres ideer. Man kan ikke ane hva som er en dealbreaker for en ny person. Det kunne ikke din mann gjette mens dere ennå var på klinern. Du forlanger at mannens verdier skal slå bakover. Det er et krav om at han skal følge regler han ikke visste om og som ikke var avgjort felles før det skjedde.

Jeg har vært på forumet siden 2006 og har lest myriader av tråder om dealbreakere, og jeg beklager å måtte si at du må vøre den mest urimelig sjalu dama jeg har lest om. Dere var et eksklusivt par kun i DINE øyne, ennå ikke i hans, og du kan ikke forlange å ha full definisjonsmakt over hva forholdet er - dere var faktisk to om å definere det.

Det er utvilsomt ikke den mest sjalu dama jeg har hørt om.. I "the heat of the moment" og etter sjokket å få vite noe sånt så skjønner jeg godt at HI har gjørt seg 1000 tanker og føler seg besveket og uttafor. Jeg hadde også vurdert å avbryte forholdet fordi jeg plutselig var usikker på om mannen jeg elsket var den ekte mannen..

Kjenner definitivt til mer sjalu damer enn det her men som mange påpeker her også, Ja det var tross alt FØR dere ble sammen (om enn en dum, ukarakteristisk fylleglipp) men likevel, han har ikke vært i tvil om å ville ha deg, HI. Trøst deg med det. Et forhold er ikke alltid rosenrødt og med barn i bildet må man bite seg litt ekstra i tunga og leppa og jobbe litt hardere. Det er litt av sjarmen.. Typisk i dag er jo at folk gjør det slutt for den minste ting.. Det at folk var gift hele livet før handler ingenting om at ekteskap og forhold var bedre før. Han var ærlig med deg HI, og han har ikke gjort noe siden han dedikerte seg til deg. Gi det en god sjanse til. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...