Gå til innhold

Fordømte drittmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat vite at han hadde en ons idet vi innledet forholdet vårt. Vi var ikke offisielt kjærester enda, men vi var sammen det meste av tiden.

Siste lørdag før vi begynte å kalle oss kjærester jobbet jeg kveldsvakt. Han gikk på byen og endte opp med ei han kjente litt fra før.

Vet at de fleste ikke vil kalle dette utroskap, men jeg forstår ikke hvordan han kunne gjøre noe slikt når vi var så seriøse (hvertfall var jeg seriøs).

Hvordan bør jeg reagere på dette? Det er en stund siden dette skjedde, men jeg føler meg så dum som trodde på han når han sa han var så forelsket i meg.

Anonymous poster hash: a0d0a...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om det er lenge siden nå. Om dere kun har vært sammen kort tid så hadde det vært grunn nok til å dumpe han for min del.

Anonymous poster hash: b16ba...941
Skrevet

Hadde vært dealbreaker for meg... Punktum.

Anonymous poster hash: 4a387...b96

Skrevet

Det er en stund siden og dere var ikke kjærester da det skjedde. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: cc841...ece
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen, og når skjedde dette?

Anonymous poster hash: 1728c...1c3

Skrevet

Muligens hans siste utskeielse før dere ble et par da? Hvis han har vært ærlig om dette, la det ligge. Forstår at det ikke er noe greit, men du får enten la det ligge, eller gå.

Anonymous poster hash: dba3e...241
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen, og når skjedde dette?

Anonymous poster hash: 1728c...1c3

Vi har vært sammen i 3 år nå. Jeg fikk vite om det fra en av hans venner nå nylig.

Det bare føles så innmari vondt å vite at han mest sannsynlig ikke var like seriøs med forholdet som jeg var. Jeg kunne aldri gjort noe slikt selv.

Hi

Skrevet

Da jeg og samboeren var på datingstadiet/bli bedre kjent-stadiet, før kjærestestatus, så var vi fullstendig oppslukt i hverandre!! Kunne ikke falt meg inn å hoppe til sengs med noen andre... Nå hadde riktignok vi to "hatt et godt øye til hverandre" en stund før vi begynte å date/henge sammen, og var nok allerede forelska, men allikevel... Jeg hadde nok ikke tolerert det. Selv om dere per definisjon ikke var kjærester, så kan han umulig ha vært så interessert... Da hadde han ikke hatt seg med andre...

Anonymous poster hash: 3af81...ae0

Skrevet

Må ha vært en "sann venn" dette...

Anonymous poster hash: 86a87...b34

Skrevet

Må ha vært en "sann venn" dette...

Anonymous poster hash: 86a87...b34

Han fortalte der ikke rett ut, men jeg la sammen to og to. Mannen bekreftet det når jeg konfronterte han

Skrevet

Jeg ville tilgitt. Mange blir ekstra usikre når de blir forelsket, og gjør at de prøver å døyve følelsene med å flørte med andre. (Og det kan gå galt). Derfor tror jeg kanskje han gjorde det litt fordi han likte deg (men var litt redd) og ikke fordi han ikke likte deg.

Anonymous poster hash: 4db10...96d

Skrevet

Dealbreaker? Er du syk i hodet? Etter tre år? Det heter forresten deal breaker. 

Anonymous poster hash: def58...94a

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort ungene mine til skilsmissebarn for noe slikt, nei.

Skrevet

Jeg ville tilgitt. Mange blir ekstra usikre når de blir forelsket, og gjør at de prøver å døyve følelsene med å flørte med andre. (Og det kan gå galt). Derfor tror jeg kanskje han gjorde det litt fordi han likte deg (men var litt redd) og ikke fordi han ikke likte deg.

Den tankegangen følger jeg ikke. Han er ikke en usikker type, har kontroll i de aller fleste situasjoner. Dessuten kan jeg ikke forstå at en kan gjøre slikt hvis du er forelsket

Hi

Skrevet

Hun er vel ikke syk i hodet selvom du ikke er enig med henne?

Hi

Skrevet

Hun er vel ikke syk i hodet selvom du ikke er enig med henne?

Hi

Vurderer du å gå i fra han?  Eller vil du vise han at du reagerer så sterkt på det at du straffer han med å slå opp? Skal du kaste bort alt dere har for noe som skjedde før dere ble sammen? Tenker du at alt er over nå? Han har vært en super mann, men dessverre så må du gå fra han fordi han utviste dårlig dømmekraft før dere var offisielt sammen. OMG.

Skrevet

Øh, hæ? Han hadde ett ons fordi han likte HI? Makes sense......

Anonymous poster hash: 889ff...094

Skrevet

Å gå fra en mann du har vært sammen med i tre år fordi han hadde sex med ei dame før dere hadde blitt sammen, det er vel omtrent den dårligste unnskyldningen for samlivsbrudd jeg har hørt her inne. Ja dere var på datingstadiet, men dere var ikke sammen og mannen hadde ingen forpliktelse til deg på det aktuelle tidspunkt.

Anonymous poster hash: f4688...5ac

Skrevet

Enig med Annie nr 18 her. Dater man, så er man ikke sammen!

Skrevet

Ja, egentlig. Det kan være veldig ubehagelig å innse at man liker noen ekstra godt, og det er ikke helt uvanlig å enten ligge med noen andre for å komme litt unna de sterke følelsene sine, eller for å rydde opp i følelsene sine. Han fant ut at det var HI han ville ha, de ble sammen i etterkant av dette. Jeg ser nesten ikke at han har gjort noe galt engang, dog jeg skjønner at HI skulle ønske at han hadde lagt det samme i startfasen som hun gjorde. Etter tre år ville dette vært et skuldertrekk for meg. Et forhold utvikler seg, og følelser som ordentlig kjærlighet og lojalitet oppstår etterhvert som man blir kjent og bygger en felles plattform. Det han gjorde reflekterer på ingen måte at han ikke vil være trofast mot HI nå, eller at han manglet respekt eller interesse da. De var ikke sammen!

Skrevet

To ting her som du har lov å være forbanna over her.

1) Han hadde sex med en annen.

2) Du måtte høre det fra en annen kilde enn kjæresten din.

Jeg hadde en lignende situasjon, og det var ekstremt fortvilende å vite at jeg hadde gått i 2 år lykkelig uvitende mens alle hans venner (og noen av mine) visste det hele tiden.

Han skal virkelig vise at han angrer før du vurderer noe videre.

Anonymous poster hash: 6b480...f49

Skrevet

Har det noe å si i dag at han ikke var like seriøs som deg den gangen? Da jeg traff mannen så var jeg egentlig ganske uinteressert i starten, men flørtet litt for moro skyld og bare lot det skure og gå på en måte, for å se om det kunne bli noe, selv om jeg tvilte sterkt.

Så blir man bedre kjent, følelser endrer seg osv. Etter en stund ble jeg også stormende forelsket (som han har sagt senere at han var fra starten av), og han ble mannen i mitt liv, og det er han fortsatt 15 år senere. Kan ikke se at det skal ha noen betydning på lang sikt at vi ikke var helt samkjørte fra starten av.

Anonymous poster hash: 3f599...456
Skrevet

Da jeg og samboeren var på datingstadiet/bli bedre kjent-stadiet, før kjærestestatus, så var vi fullstendig oppslukt i hverandre!! Kunne ikke falt meg inn å hoppe til sengs med noen andre... Nå hadde riktignok vi to "hatt et godt øye til hverandre" en stund før vi begynte å date/henge sammen, og var nok allerede forelska, men allikevel... Jeg hadde nok ikke tolerert det. Selv om dere per definisjon ikke var kjærester, så kan han umulig ha vært så interessert... Da hadde han ikke hatt seg med andre...

Må nesten kommentere mitt eget innlegg jeg...! Jeg mener det jeg skrev over her, han kan i mine øyne ikke ha vært såååå forelsket i deg hvis han gjorde dette ikke lenge før dere ble kjærester. MEN, av hovedinnlegget tolket jeg det som at dere ikke hadde vært kjærester så veldig lenge. 3 år blir noe helt annet!! Nå kjenner du han bedre enn du gjorde da, og han ble (og er) forhåpentligvis forelsket i deg/elsker deg!! Jeg hadde nok hatt store problemer med å svelge noe sånt selv, hvis det gjaldt min egen samboer. Men tviler på at jeg hadde forlatt ham hvis jeg følte at han var mannen i mitt liv.

Skrevet

Må nesten kommentere mitt eget innlegg jeg...! Jeg mener det jeg skrev over her, han kan i mine øyne ikke ha vært såååå forelsket i deg hvis han gjorde dette ikke lenge før dere ble kjærester. MEN, av hovedinnlegget tolket jeg det som at dere ikke hadde vært kjærester så veldig lenge. 3 år blir noe helt annet!! Nå kjenner du han bedre enn du gjorde da, og han ble (og er) forhåpentligvis forelsket i deg/elsker deg!! Jeg hadde nok hatt store problemer med å svelge noe sånt selv, hvis det gjaldt min egen samboer. Men tviler på at jeg hadde forlatt ham hvis jeg følte at han var mannen i mitt liv.

Det er vel der jeg er også tenker jeg. Det er bare så vondt når så mange visste hva han hadde gjort og at jeg var så oppslukt i han mens han bare surret med meg.

Hi

Skrevet

Vet du,jeg gjorde noe lignende. Jeg har truffet en mann som har feid meg helt av banen, det er så godt og voldsomt ar jeg nesten ikke kan tro det. For to uker siden var jeg ute og jeg kan egentlig ikke forklare det,men jeg tok kontakt med en gammel sengekompis..Men det handlet for meg om å sjekke egne følelser,teste om dette nye virkelig var slik jeg trodde,osv. Nå trakk jeg meg før han kompisen kom,fordi jeg bare tenker på han nye. Jeg vet altså at jeg bare vil ha kjæresten min :)

Ja,jeg forklarer dårlig,men folk gjør noen ganger teite ting av teite grunner..

Anonymous poster hash: f7a3f...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...