Gå til innhold

Julibabyer 2015


Krumelur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå så stas! Lykke til, håper fødselen går smooth som bare det😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke er urin. Mulig tynn utflod, men har ikke hatt noe form for lekkasjer av sånn utflod hittil så er derfor jeg ble i beredskap. Eneste bekymringen min er å jogge. Siden jeg er usikker så blir det pause i dag.

 

Istedenfor har jeg tørket støv, kuret håret, epilert meg og lakket tåneglene så føler meg i det minste fresh :P Men har vært småkvalm siden jeg sto opp og det sitter i enda.

 

Mini er fremdeles i strekkemodus der han kyler en sylskarp hæl på høyresiden. Det er ikke magisk lengre! 😩

 

Men får følge med utover dagen. Om det ikke kommer mer så er the back to business i morgen..,,

Jeg hadde skikkelig tynn utflod i en uke før fødselen. Lurte også på om det var fostervann, men leste at det var vanlig med tynn utflod, så jeg slo meg til ro med det. Hadde ikke hatt utflod før i svangerskapet. Men greit å være helt sikker hvis du tenker deg på løpetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vet at det ikke er urin. Mulig tynn utflod, men har ikke hatt noe form for lekkasjer av sånn utflod hittil så er derfor jeg ble i beredskap. Eneste bekymringen min er å jogge. Siden jeg er usikker så blir det pause i dag.

 

Istedenfor har jeg tørket støv, kuret håret, epilert meg og lakket tåneglene så føler meg i det minste fresh :P Men har vært småkvalm siden jeg sto opp og det sitter i enda.

 

Mini er fremdeles i strekkemodus der han kyler en sylskarp hæl på høyresiden. Det er ikke magisk lengre! 😩

 

Men får følge med utover dagen. Om det ikke kommer mer så er the back to business i morgen..,,

Jeg hadde skikkelig tynn utflod i en uke før fødselen. Lurte også på om det var fostervann, men leste at det var vanlig med tynn utflod, så jeg slo meg til ro med det. Hadde ikke hatt utflod før i svangerskapet. Men greit å være helt sikker hvis du tenker deg på løpetur :)

Ja, tror det er utflod. Har ikke kommet noe mer. Men ble overveldet av trøtthet og sovnet og har litt murringer.

 

Stakkars mannen er helt stresset siden han skal jobbe i natt. Men jeg prøver å trøste at det fremdeles kan gå dager og over uka før noe mer skjer, men han er så redd at jeg skal føde mens han er på jobb ❤️

 

Men begynner å bli litt sånn whatever. Vært så mye falske håp. Får bare slå meg til ro med at når rier fra helvete starter så er det i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk.. Jeg vet liksom ikke helt om jeg hører til her eller i August-babyer. Har lest 5 siden med oppdateringene deres nå og føler veldig på at jeg er rastløs også! Og me2u/MOF - liker at dere har gamingkvelder for å avslappe! I går skulle vi ha hjemmelaget suppe til middag men så kom vi over Toro Velbekomme Lasagne og bare.. Nei. Vi kjører micromiddag og Minecraft :legrine: Han koste seg i hvert fall! Jeg klarte aldri å surre meg til å spille.

 

I morges våknet jeg av kraftige kynnere eller noe i 5 tiden med 30 minutter mellom men så dabbet det av klokken. Har ikke hatt noe annet enn kynnere siden da *sukk*

 

Er 38+2 i dag med første og aner ikke hva jeg skal se etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.. Jeg vet liksom ikke helt om jeg hører til her eller i August-babyer. Har lest 5 siden med oppdateringene deres nå og føler veldig på at jeg er rastløs også! Og me2u/MOF - liker at dere har gamingkvelder for å avslappe! I går skulle vi ha hjemmelaget suppe til middag men så kom vi over Toro Velbekomme Lasagne og bare.. Nei. Vi kjører micromiddag og Minecraft :legrine: Han koste seg i hvert fall! Jeg klarte aldri å surre meg til å spille.

 

I morges våknet jeg av kraftige kynnere eller noe i 5 tiden med 30 minutter mellom men så dabbet det av klokken. Har ikke hatt noe annet enn kynnere siden da *sukk*

 

Er 38+2 i dag med første og aner ikke hva jeg skal se etter!

Fordel med at mannen jobber natt nå i perm :) Gamingen sluker tiden så dagene går litt fortere for meg og jeg tenker mindre på det som skal skje.

 

Er så kjipt med disse falske håpene!

 

Men hold deg her inntil videre så "flytter" du 1. august om baby ikke har kommet før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig lurt! Blir en del gaming her også men er stort sett lei av alle spillene mine. Har vurdert å starte opp en ny char i Skyrim men har liksom spilt igjennom alle de første questene så mange ganger, det er jo en av grunnene til at jeg har stoppet litt opp også x) Siste nye spillet jeg hadde var The Vanishing Of Ethan Carter. Spillet var bra det men spilte igjennom det på 2,5 dag :legrine:

 

Mannen jobber i Oslo men han er jo hjemme om natten, de sier jo at fødselen gjerne starter da? Håper det. Var litt spennende å ha regelmessige kramper, om enn ikke så smertefulle. Plutselig innser man at man nærmer seg xD Bruker mer tid på den forumet her enn på spilling (burde gå å male, spille keyboard eller noe men gidder bare ikke).

 

Men har du vurdert å ta noen rolige dager da? For å se om hormonene kicker inn? Er ofte at kroppen "niholder" på ungen fordi det er stressende, så fort du slapper av så kommer det? Men skjønner hva du mener med å gå på veggen.. Jeg bor på landet, selskapet mitt er en katt som ikke er så veldig selskapelig av seg heller x) Og mannen har stort sett 12 timers arbeidsdager (+ overnattinger). Nå er han ferdig med prosjektet han overnattet på da, men er fort ikke hjemme før leggetid :( Blir ensomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare med én rolig joggetur på formiddagen. Utover det er jeg temmelig rolig....vel utenom de dagene jeg går tur i 3 timer :P Ok, så har jeg makk i ræven. Hadde nok vært enklere å være gravid en kald vinter. For spasmer av å sitte inne i fint vær!

 

Men i dag ble det løpfri da, og det er pissevær så er helt i ro og spiller Last of Us. Men har du spilt siste Witcher? Jeg satt med det i uke :P Da gikk tiden fort, hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare med én rolig joggetur på formiddagen. Utover det er jeg temmelig rolig....vel utenom de dagene jeg går tur i 3 timer :P Ok, så har jeg makk i ræven. Hadde nok vært enklere å være gravid en kald vinter. For spasmer av å sitte inne i fint vær!

 

Men i dag ble det løpfri da, og det er pissevær så er helt i ro og spiller Last of Us. Men har du spilt siste Witcher? Jeg satt med det i uke :P Da gikk tiden fort, hahaha :)

 

Hehe nei, har ikke det. Tror jeg startet på The Witcher 2 men kom til et punkt jeg ikke kom forbi og da gav jeg meg :legrine: Begynner å innse at jeg kanskje er lei av å spille? Pissavær her også.. :/ Men jeg går jo ikke ut for å hive søppel en gang haha!

 

Skulle ønske Bethesda kunne komme med noe nytt! Og ikke Online, jeg orker ikke å måtte forholde meg til andre mennesker hehe. Prøvde meg med FF men det er bare så mye å sette seg inn i, har liksom ikke ork (har nok tid da).

 

Lest ut alt av preggolesestoff så har blitt litt mer kakebaking og sånn men er så kjedelig.. Og bare jeg som spiser det :legrine: ikke bra!

 

JEG VIL HA BABY! Denne ventetiden altså!

 

Får dritdårlig samvittighet av å sitte inne i fint vær jeg også men jeg orker bare ikke ta bussen inn til Oslo for å finne på ting, den går så sporadisk og det skjer alltid noe dritt når jeg tar bussen. Kjenner ingen her ute og kvier meg for å bli kjent med dem også merker jeg. Kommer vel av seg selv når babyen kommer. Har sett vi fikk helt nye naboer med ny baby for noen uker siden, kan vel max være 4-5 uker nå? Men har ikke turt å banke på. Dårlig nabo xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Det siste Witcher er mye bedre enn de andre. De orket ikke jeg heller å fullføre :P Men sliter selv med konsentrasjonen. Og har kort lunte og bjeffer litt, men heldigvis skjønner mannen det.

 

Hvor lang tid bruker bussen til Oslo da? Men skjønner det er slitsomt å dra inn til Oslo uten mål og mening. Og så må en gjerne tisse hvert 10. minutt :P

 

Jeg og har lest sykt mye. Kan mer enn venninnen min som fødte for 2 mnd siden, hahaha! Hun bare: Wow!

 

Du får bake kake til naboene :) Fin måte å bryte isen på og spare kalorier :P

 

Ja, ventetiden er tortur! Sitte å ønske seg smertehelvete, da er man klar for baby ass!!! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah... Nå har jeg da snart hatt 2 hele barnefrie dager, og nå begynner jeg jaggu meg å gå litt på veggen her😜 Skal faktisk bli veldig godt å få dem tilbake igjen nå, så blir det litt mer action og dagene blir ikke så laaange og kjedelige! For mye tid til å tenke på fødsel og kjenne etter tegn gjør meg ikke så godt merker jeg, så all kudos til dere som venter førstemann, at dere får tiden til å gå uten å gå heeelt på veggen😄👏 Hehe. Nei, nå gjelder det bare å knipe igjen iløpet av morgendagen, så er jeg preppa og superklar for fødsel fra og med den 23.!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... Nå har jeg da snart hatt 2 hele barnefrie dager, og nå begynner jeg jaggu meg å gå litt på veggen her😜 Skal faktisk bli veldig godt å få dem tilbake igjen nå, så blir det litt mer action og dagene blir ikke så laaange og kjedelige! For mye tid til å tenke på fødsel og kjenne etter tegn gjør meg ikke så godt merker jeg, så all kudos til dere som venter førstemann, at dere får tiden til å gå uten å gå heeelt på veggen😄👏 Hehe. Nei, nå gjelder det bare å knipe igjen iløpet av morgendagen, så er jeg preppa og superklar for fødsel fra og med den 23.!! :)

Holder på å gå på veggen? Tror det toget har gått! Holder på å bli gær'n!!!

 

I dag har jeg vært så sinnsykt trøtt. Jeg sov jo lite i går, men hodet føles tungt og føler meg som en zombie.

 

Mini strekker seg fremdeles masse og den hælen hans er ubehagelig!

 

Er så utrolig klar for å møte han nå❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer☺️ Da kom jenta våres endelig i går kl 20.00! Så det ble ikke som jeg fryktet en kort/styrtfødsel. Hadde heller ingen grunn til bekymring om det,men sånn er det nå bare da.

Jenta vår er forøvrig helt nyyydelig 😍😍 og superglad hun kom 5 dager før termin for hun var hele 4355g. Misfarget fostervann igjen som med broren og feber/infeksjon. Men etter blodprøver ol her så går dette veeeldig veldig bra. Vi har henne inne hos oss. Pluss at jeg klarte meg uten epidural elle andre medikamenter. Prøvde akupunktur og det tok faktisk en del av smerten i ryggen. Ble 15 lange timer i fødsel, men flott premie😀 lykke til dere andre... Ikke lenge igjen nå👏🏼🙏🏻🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer☺️ Da kom jenta våres endelig i går kl 20.00! Så det ble ikke som jeg fryktet en kort/styrtfødsel. Hadde heller ingen grunn til bekymring om det,men sånn er det nå bare da.

Jenta vår er forøvrig helt nyyydelig 😍😍 og superglad hun kom 5 dager før termin for hun var hele 4355g. Misfarget fostervann igjen som med broren og feber/infeksjon. Men etter blodprøver ol her så går dette veeeldig veldig bra. Vi har henne inne hos oss. Pluss at jeg klarte meg uten epidural elle andre medikamenter. Prøvde akupunktur og det tok faktisk en del av smerten i ryggen. Ble 15 lange timer i fødsel, men flott premie😀 lykke til dere andre... Ikke lenge igjen nå👏🏼🙏🏻🙊

Åhhhh! Gratulerer :)

 

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen damer☺️ Da kom jenta våres endelig i går kl 20.00! Så det ble ikke som jeg fryktet en kort/styrtfødsel. Hadde heller ingen grunn til bekymring om det,men sånn er det nå bare da.

Jenta vår er forøvrig helt nyyydelig 😍😍 og superglad hun kom 5 dager før termin for hun var hele 4355g. Misfarget fostervann igjen som med broren og feber/infeksjon. Men etter blodprøver ol her så går dette veeeldig veldig bra. Vi har henne inne hos oss. Pluss at jeg klarte meg uten epidural elle andre medikamenter. Prøvde akupunktur og det tok faktisk en del av smerten i ryggen. Ble 15 lange timer i fødsel, men flott premie😀 lykke til dere andre... Ikke lenge igjen nå👏🏼🙏🏻🙊

Åhhhh! Gratulerer :)

 

❤️❤️❤️

Hurra, gratulerer😊😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer☺️ Da kom jenta våres endelig i går kl 20.00! Så det ble ikke som jeg fryktet en kort/styrtfødsel. Hadde heller ingen grunn til bekymring om det,men sånn er det nå bare da.

Jenta vår er forøvrig helt nyyydelig 😍😍 og superglad hun kom 5 dager før termin for hun var hele 4355g. Misfarget fostervann igjen som med broren og feber/infeksjon. Men etter blodprøver ol her så går dette veeeldig veldig bra. Vi har henne inne hos oss. Pluss at jeg klarte meg uten epidural elle andre medikamenter. Prøvde akupunktur og det tok faktisk en del av smerten i ryggen. Ble 15 lange timer i fødsel, men flott premie😀 lykke til dere andre... Ikke lenge igjen nå👏🏼🙏🏻🙊

Hurra, gratulerer så masse med en stor flott jente :-) Godt hun fikk komme ut nå! Kos dere masse med lille gullet 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer☺️ Da kom jenta våres endelig i går kl 20.00! Så det ble ikke som jeg fryktet en kort/styrtfødsel. Hadde heller ingen grunn til bekymring om det,men sånn er det nå bare da.

Jenta vår er forøvrig helt nyyydelig 😍😍 og superglad hun kom 5 dager før termin for hun var hele 4355g. Misfarget fostervann igjen som med broren og feber/infeksjon. Men etter blodprøver ol her så går dette veeeldig veldig bra. Vi har henne inne hos oss. Pluss at jeg klarte meg uten epidural elle andre medikamenter. Prøvde akupunktur og det tok faktisk en del av smerten i ryggen. Ble 15 lange timer i fødsel, men flott premie😀 lykke til dere andre... Ikke lenge igjen nå👏🏼🙏🏻🙊

Så herlig, gratulerer i massevis herfra! Og fin dato ble det jo også, før midnatt og greier ;) Håper dere får en rolig og fin barselstid, og at amming og slikt går som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Marsch83! :D Alarmen min ringte i dag om at det er "termin"tid - 2 uker igjen til datoen fra i dag av. Venter i spenning! Har ikke skjedd noe som helst siden krampene her på morgenen, annet enn de vanlige, slitsomme kynnerne. Får bare vente og se.

 

MoD: Det tar ca 1,5 time hvis jeg drar til "riktig" tidspunkt. Kan fort ta 2,5 med bytte i nabotettstedet o.O Det gidder jeg ikke. Vurderte å dra inn i dag men kjenner at å dra til Nesbru og så IKEA Furuseth og så ut igjen til Aurskog Høland er litt vel spenstid! :legrine: Gubben skal på Barnas Hus på Holmen etter jobb for de er de eneste som har det regntrekket vi trenger, så håper jeg det andre regntrekket kommer inn i løpet av høsten. Er tomt for begge OVERALT! Bleh.. Og regntrekk til hardbagen på vognen føler jeg er et must.

 

Ble ikke noe gaming i går så launcher noe gammelt og godt tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Marsch83! :D Alarmen min ringte i dag om at det er "termin"tid - 2 uker igjen til datoen fra i dag av. Venter i spenning! Har ikke skjedd noe som helst siden krampene her på morgenen, annet enn de vanlige, slitsomme kynnerne. Får bare vente og se.

 

MoD: Det tar ca 1,5 time hvis jeg drar til "riktig" tidspunkt. Kan fort ta 2,5 med bytte i nabotettstedet o.O Det gidder jeg ikke. Vurderte å dra inn i dag men kjenner at å dra til Nesbru og så IKEA Furuseth og så ut igjen til Aurskog Høland er litt vel spenstid! :legrine: Gubben skal på Barnas Hus på Holmen etter jobb for de er de eneste som har det regntrekket vi trenger, så håper jeg det andre regntrekket kommer inn i løpet av høsten. Er tomt for begge OVERALT! Bleh.. Og regntrekk til hardbagen på vognen føler jeg er et must.

 

Ble ikke noe gaming i går så launcher noe gammelt og godt tenker jeg :P

Om du også føder før meg så klikker jeg! :P Alle får babyer utenom meg 😩😩😩

 

Oj, det var lang reisevei! Bedre å kjøre bil da. Er så kjipt når ting er utsolgt. Spesielt siden jeg er en sånn som helst skal ha ting forrige uke når jeg først har bestemt meg for noe :P

 

I dag er formen mye bedre. Fikk hentet inn søvn og siden det tydeligvis ikke var fostervann så fikk jeg løpt fra meg i dag :)

 

Nå tenkte jeg å vekke mannen og så ta en tur ut i sola. Mannen er giret på Antman filmen og det kan jo bli siste gang med kino på en stund så tenkte vi skulle se den :)

 

I natt har mannen fri så håper mini kanskje vil komme i natt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe mini blir inspirert og kommer :D Kjenner følelsen alt for godt!

 

Etter krampene i går har alt roet seg heeelt ned. Er bare de vanlige kynnerene, puppene har sluttet å lekke (de hadde litt greier i 2 dager) og alt er på stell. Føler meg bare tung og jævlig. Tente lys med lavendelolje i går kveld og sov dritgodt til 08:45, lyst til å krype tilbake til senga og bare sove videre.

 

I går var jeg så sykt sliten og lei, endte opp med å krangle med mamma også og følte meg bare ubrukelig på alle arenaer. Ikke har jeg lappen, ikke er vi ferdige med å pusse opp huset, ikke er vi ferdige med å skifte vinduer og liste på hytta, ikke kan jeg gjøre en dritt her hjemme, jeg får jo kynnere bare jeg ser på gulvet!

 

Bestilte regntrekk til sportsdelen men den er kansellert! Mannen drar til Barnas Hus på Holmen Senter og henter trekk til Deluxe Pram til BabyJoggeren i dag så skal ha blomkålsuppa klar til han kommer hjem. Kanskje vi kan se litt Walking Dead også xD

 

Bra du har fått løpt fra deg litt! ^_^ Har ikke skvettet en eneste gang i svangerskapet så tror jeg merker det om det skjer noe! OM DET BARE KUNNE SKJE NOE DA! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe mini blir inspirert og kommer :D Kjenner følelsen alt for godt!

 

Etter krampene i går har alt roet seg heeelt ned. Er bare de vanlige kynnerene, puppene har sluttet å lekke (de hadde litt greier i 2 dager) og alt er på stell. Føler meg bare tung og jævlig. Tente lys med lavendelolje i går kveld og sov dritgodt til 08:45, lyst til å krype tilbake til senga og bare sove videre.

 

I går var jeg så sykt sliten og lei, endte opp med å krangle med mamma også og følte meg bare ubrukelig på alle arenaer. Ikke har jeg lappen, ikke er vi ferdige med å pusse opp huset, ikke er vi ferdige med å skifte vinduer og liste på hytta, ikke kan jeg gjøre en dritt her hjemme, jeg får jo kynnere bare jeg ser på gulvet!

 

Bestilte regntrekk til sportsdelen men den er kansellert! Mannen drar til Barnas Hus på Holmen Senter og henter trekk til Deluxe Pram til BabyJoggeren i dag så skal ha blomkålsuppa klar til han kommer hjem. Kanskje vi kan se litt Walking Dead også xD

 

Bra du har fått løpt fra deg litt! ^_^ Har ikke skvettet en eneste gang i svangerskapet så tror jeg merker det om det skjer noe! OM DET BARE KUNNE SKJE NOE DA! :P

Ikke fokuser på alt du ikke får gjort nå. Du er tross alt fødeklar ;) Men skjønner frustrasjonen om du bor såpass isolert og ikke har lappen.

 

Har du kjørt mye? Sånn at du evt kun trenger de obligatoriske kjøretimene? Da sparer du mye tid og penger :)

 

Elsker Walking Dead❤️ Z nation er også veldig underholdende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er i alle fall å kjøre mye så jeg bare må ha det obligatoriske! Har jo ikke blitt mye kjøring nå, blir stressa av å kjøre så har ikke vært så fan mens jeg er gravid. Har kjørt fra Løken I Høland til Hønefoss da, det gikk fint det :-) Prøver å kjøre litt her i blant og, til bjørkelangen og Oslo men blir lite av det, spesielt nå som mannen jobber 6-16:00. Før jobbet vi senskift fra 12:50 ?-20:05 så da kunne jeg bli med inn til Oslo selv om jeg ikke jobbet.

 

Gidder liksom ikke bli med inn 07:00.. ingenting å gjøre utenom å slite seg ut I ensomhet, de fleste jobber jo!

 

Ikke lett å ikke stresse men prøver! Ute å soler meg nå :-) Fin og hvit bakside! :legrine: Vet ikke hvor sunt det er med walking dead nå men hehe. Hadde skikkelig dilla på crime/serialkiller dokumentar her for noen måneder siden også. Stakkars baby! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...