Gå til innhold

Ikm uke 11


bambi-88

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?

Blir dine tester sterkere og sterkere ?
Jeg har testet med sånne billige strimler og de har egentlig ikke blitt så mye sterkere, men jeg fikk en veldig klar positiv EL-test! Og idag (ikm) tok jeg en test fra apoteket og den ble klart og tydelig positiv med en gang jeg har trua på deg også
Min El tester blir ca 30% positiv så det er eit dårlig tegn. Har ikm i dag el i morgon. Håper du har rett.
http://tinypic.com/view.php?pic=2gx06c1&s=8#.VQHcSIa5TCQ

Testene dine er vel sterkere en mine ?

Hvis du forklarer meg hvordan jeg får lastet opp link på tinypic, så kan jeg legge ut bilde av alle mine tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?

Blir dine tester sterkere og sterkere ?
Jeg har testet med sånne billige strimler og de har egentlig ikke blitt så mye sterkere, men jeg fikk en veldig klar positiv EL-test! Og idag (ikm) tok jeg en test fra apoteket og den ble klart og tydelig positiv med en gang jeg har trua på deg også
Min El tester blir ca 30% positiv så det er eit dårlig tegn. Har ikm i dag el i morgon. Håper du har rett.
http://tinypic.com/view.php?pic=2gx06c1&s=8#.VQHcSIa5TCQ

Testene dine er vel sterkere en mine ?

Hvis du forklarer meg hvordan jeg får lastet opp link på tinypic, så kan jeg legge ut bilde av alle mine tester :)

Jeg vil si at din g-test ser ut som min gjorde 12 dpo 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine streker og kryss MissMj :D

Strekene mine har ikke blitt så mye sterkere, og jeg har veldig sparsom små rosa utlod i skjeden så jeg tenker det at tanta er på vei. Det murrer også veldig i underlivet, magen, rygg og bekken, stråler ut i beina. Så det er nok kjemisk eller noe galt med test- partiet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyserosa har jeg og. Har du testa om LH er positiv ? Er den det er det håp. Jeg har ikkje positive så heksa kommer for meg. Krysser og håper for deg. Det er jo strek på testen og da er det ikkje noe gale med testene. Faren er kjemisk som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sjekket el test å den var ikke positiv, men det var den ikke sist jeg var gravid heller, tror gtestene må være mye sterkere for at el testene skal slå ut på meg. 
Kommer TR så får jeg vi bare prøve på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dar kom heksa for fult og posetive G tester. ( kjemisk igjen ) Da er det ikm uke 15 neste.

Huffamei, jeg føler med deg! Jeg håper virkelig det klaffer for deg neste periode! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ;( får håpe det sitter neste gang :) nok kjemisk på deg nå :/

Jeg har blødd litt i dag, friskt så regner med det er TR, jeg blør alltid lite. Er nok en type kjemisk på meg også

Snakkes på ikm uke 15 ;) Håper TR holder seg borte for oss begge nå etter dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ;( får håpe det sitter neste gang :) nok kjemisk på deg nå :/

Jeg har blødd litt i dag, friskt så regner med det er TR, jeg blør alltid lite. Er nok en type kjemisk på meg også

Snakkes på ikm uke 15 ;) Håper TR holder seg borte for oss begge nå etter dette :D

Ja det noko dritt med den kjemiske men det er jo tegn at det fungerer. Får gryte litt lim opp i der for at det skal sitte. Er min 6 kjemiske og 1 SA.

 

da får me smørre oss med tolmodigheit til Eggløsnings testingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparte CB digital til i dag når jeg hadde ikm. Den viste gravid 2-3 (i følge mine beregninger blir jeg 4+0 i dag?), så da hopper jeg over til 1 trimester :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparte CB digital til i dag når jeg hadde ikm. Den viste gravid 2-3 (i følge mine beregninger blir jeg 4+0 i dag?), så da hopper jeg over til 1 trimester :D

 

GRATULERER MED SPIREN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...