Gå til innhold

Ikm uke 11


bambi-88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Livmorstappen min er helt rar, har ikke vært har siden før eggløsning, har vært myk og litt flat siden før mensen og er forsatt slik nå 5 dager etter mensen forsvant. Den har ikke vært slik før, men tok test for sikkerhetskyld å den er negativ. Kjedelig når jeg pleier å sjekke tappen for å være sikker på el :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jasså var på toan og eg trur eg har fått eggløsningslimet. Litt for tidligt etter min beregning. Rundt torsdag eg skulle hatt det. Kan det ha vert HOSTESAFTA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også ha el på torsdag ca men har hatt elsmerter i 2 dager, spesielt mye i går. Ikke skikkelig el slim enda men det er litt vått liksom og tappen lukket seg litt på søndag for å så åpne seg mer i dag. Så jeg tror kanskje det er hostesaften som gjør at det blir endringer. Smertene mine + menssmertene jeg hadde søndag og mandag er vell mest sansynlig pga exu operasjonen jeg hadde i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har el vært her også. Tror vi traff ganske godt med aksjer, så nå er det bare å vente. 2 dpo i dag, og jeg husker så godt fra da vi prøvde på nr 1 at disse dagene frem til ikm kan være ulidelig lange 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back in the game Ikm 10. Mars

 

 

Mandag 9. - bambi-88, Lehadin, Frøken87 <3

Tirsdag 10. Lilu81, Gme93

Onsdag 11.

Torsdag 12. Babysyk85, Notabella

Fredag 13.

Lørdag 14.Keisermamma1

Søndag 15 MissMj, Slurpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9. - bambi-88, Lehadin, Frøken87 <3

Tirsdag 10. Lilu81, Gme93

Onsdag 11.

Torsdag 12. Babysyk85, Notabella, MissMj

Fredag 13.

Lørdag 14.Keisermamma1

Søndag 15 Slurpå

 

Jeg flyttet meg fra den 15. til den 12. EL er idag merker jeg! Har nok lagt inn litt for lite aksjer de siste dagene da vi har flyttet, men aksjer ble lagt inn i går og legges inn idag, så får jeg bare krysse det som krysses kan og håpe på det beste 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er EL rett rundt hjørne. Du verden kor slim jeg har hatt. Hostesafta har nok ordna det, håper det ordner til baby i mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke el smerter i flere dager, ganske vått enda og forsatt åpen livmortapp, legger inn aksjer hver dag frem til det tørker inn :) tror el er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt vondt å ha sex fra mandag av og er slik forsatt, må bare få det over fortest mulig for det er smertefult. Lurer på om det kan vær pga operasjonen jeg hadde i april, eller om det bare eg tilfeldig. Håper ikke det kommer til å være slik flere ganger :P kjekkest når det er gøy å prøve på å få barn :D

Noen som har hatt det sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hostesaft bruker du? Det skal jeg prøve neste mnd dersom den ikke sitter denne mnd!

Jeg bruker SOLVIPECT. Har hat ekstremt mykje slim og veldig fin konsistent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL testene på retur så i morgon blir det Dpo land. Har lakt inn aksjer på ons og tors. Gubben reiste til Oslo i helga på kurs. Skulle hat aksjer i dag og men krysser at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 1 Dpo. Dagen vil gå som sirup.

 

Notabella har du komt i Dpo land ? Jeg hadde smerter i 2 dager så kom el slimet. Merket at el slimet var meir klarere og ikkje så klumpete som vanligt. Tror den hostesaften har gjort det lettere for aksjane og komme fram. Da er det barre og håpe egget klorer seg fast. Det virker som egget ikkje vil klore seg fast på meg. Får dytte masse lim inn i dåsa slik at egget holder seg der det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dpo 4 idag, hadde en merkelig opplevelse i går, ble glovarm i nedre delene av korsryggen. Noen andre som har opplevd lignende? Ønsketenkning at det er en spire som festet seg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dpo 4 idag, hadde en merkelig opplevelse i går, ble glovarm i nedre delene av korsryggen. Noen andre som har opplevd lignende? Ønsketenkning at det er en spire som festet seg. :P

Har ikkje kjent slik før men det er lov og håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt smerter helt til nå og synes forsatt tappen er øm, men om det forsetter slik må det nesten være en ny cyste. Regner med at el var torsdag, var mest vått da. Jeg synes faktisk det er vanskeligere å finne elslim med den hostesafta, blir jo bare vått hele tiden :P Men jeg er nok dpo 3 i dag :) jeg har trodd tidligere at el har vært sen pga tappen ikke lukket seg helt og forsatt litt vått og typ el slim, men den har aldri vært sen, mensen har dukket opp når den skal og heller 12 dpo en periode, blir spennende å se nå etter kikhulls operasjonen om jeg har 12 eller 14 dagers lutefase, den var på 14 sist måned om jeg tok rett av el :). Håper det har klaffet denne gangen, vi har lagt inn aksjer hver dag i en uke på tross av smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest slimet vart bedre i konsistent. Har brukt å ha seige klumper uten hostesaft. Jeg kommer til og fortsette med hostesaft.

 

Kor skal jeg starte og telle dpo. Positiv El test på torsdags kveld og på retur fra fredags morgon. Rekner med at El toppen var på natt til fredag. Er det rekna 1 dpo på fredag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 4 Dpo og har akkurat samme Klumpen der ned som sist. Sist fikk jeg positiv på 4 Dpo og enda med heksa på besøk etter rett Ikm dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...