Gå til innhold

Ikm uke 11


bambi-88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

el smertene gikk over til mens smerter og ømme nipler, dette blir en slitsom pp om det skal forsette slik :/ Får håpe det fører til noe godt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det strekker og stikker litt i venstre side nederst i magen, og har blitt fryktelig kvistete.. 9 dpo i dag, og tiden går altfor saaakte 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp noen dråper blod på papiret :forvirret:

Kan det være festeblødning<3? Hadde eggløsning på mandag i forrige uke, så er for tidlig for mens.

 

Blei plutselig litt positiv<3

 

Håpe Håpe :D  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil no si at den var positiv :D  :D  

 

Gratulere!!!!! :D

 

Jeg får og lyst å prøve, men skal klare og holde meg litt lengre :roll:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut lehadin :D så lenge du ikke pleier å få små blødninger så kan det vell ikke være noe annet enn festeblødning :D krysser fingrene for deg ;)

 

bambi-88: det høres jo bra ut :) håper det er tegn og at du får 2 streker når du velger å teste :D

 

Gratulerer slurpå :D den var jo ganske tydelig :) håper heksa holder seg borte og spira klorer seg fast hos deg <3

 

6 dpo i dag å jeg kjenner det klør i fongrene etter å teste, men skal prøve å holde meg til over helgen ;) tror ikke jeg er en av de som får tidlig positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårer ikkje og juble. Testa Positiv fårge periode på 4 Dpo. Det gjekk i vasken. Januar hadde jeg SA vart barre 4+3.

 

No er det berre og håpe at spiren klora seg fast men kjemisk lusker rundt hjørnet.

 

Lehadin da er det håp. Blir nok noe der ja.

 

Bambus-88. Høres lovende ut. Blir nok noe der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo i dag. 

2 dager til jeg starter og teste i god tradisjon tro :) 

Litt ømme bryster, og litt blødninger i tannkjøttet som er mine tegn. 

MEN det har jeg ofte hatt, så tør ikke å håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med disse tegnene :) Håper spiren klorer seg fast ja Slurpå... (Y) 

Her er det liksom ingen tegn, nesten ingen ømme bryster eller noen ting, forrige pp følte jeg det var mange flere 'tegn', men da kom mensen tidligere enn planlagt.. Så er forberedt på at det ikke klaffet denne gang heller, men nå er det bare 2pp.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ingen symptomer på gravid. Er på besøk hos min mor og ingen Gravid tester med. Har 0,00 følelser at det går bra denna gangen heller. Har fått desse boblene nedentil igjen så tante rød er nok her om ca 1 uke. Rekner med at på søndag har jeg negative tester.

 

Kossen går det med dere andre ? Noen som har testa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte virkelig å blø i dag, og er nok mest sannsynlig nødt å innse at det er tanta som er kommet - 4/5 dager for tidlig - og 9/10 dager etter eggløsning. Har aldri hatt uregelmessig mens - og er helt sikker på eggløsning, da jeg teste og tappet denne måneden.

Skjønner virkelig ingen ting nå :-/

 

Har bestandig hatt lutealfase på 14 dager...

 

Fremdeles vonde pupper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsatt murringer, ømme/såre nipler. skjeden er hoven, magen er støl, var akutt kvalm på tirsdag og trodde jeg fikk omgangssyken, men det forsvant etter noen timer. I dag har jeg halsbrann. Alt dette er helt unormalt for meg, har ikke hatt murringer, hoven nedentil eller såre nipler før uten å ha vært gravid,  halsbrann og akutt kvalme har jeg heller ikke opplevd før. Pleier bare å ha andre merkelige symptomer..
Håper ikke det er kroppen min som driver å tuller skikkelig nå, gleder meg til å få testet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spottet i tre dager nå! 😫 håpet at det var festeblødning, men nå vet jeg at jeg kommer til å spotte frem til dritt-tanta kommer 😫 ååååh 😫😫 jeg gir opp! Det er visst ikke meningen at jeg skal bli gravid 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lehadin er det tant som er kommentar for fullt el ?

 

Notabella detta høres topp ut. Har du testa ?

 

MissMj krysser fingrer og håper det er festeblødning ?

 

Her har eg ikkje testa sidan morgonen Fredag. Har ingen tegn til symptomer men boblingen har melt seg og det er eit sikkert tegn på mensen. Har mistet alt håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa i dag å føler jeg ser en super svak strek :) men jeg tørr ikke å håpe for mye til tross for symptome og at magefølelsen er god. Tar nok en test i morgen for å se om jeg kan se den bedre, er forsatt en stund til ikm så håper på 2 fine streker og at tanta holder seg borte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her😊 ikm tirsdag eller onsdag😊første pp etter pilleslutt så har ikke helt trua men må jo begynne ett sted😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...