Gå til innhold

Ikm uke 11


bambi-88

Anbefalte innlegg

Gratulerer MissMj :D forhåpentlig følger jeg etter deg i samme termingruppe ;) 

Slurpå: Får håpe hun dukker opp fort da slik at du får startet  ny pp :)
forsatt svake, men en smule sterke :) tenkte å prøve en cb kryss i morgen for å se om den viser bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cb kryss var negativ, så da er det nok bare det nye partiet mitt med billigtester som viser ultrasvake skyggestreker uannsett, selv om noen var mer synlige enn andre. Merkelig syklus med mange rare symptomer som jeg ikke har hatt uten å ha vært gravid, men så hadde jeg også en helt forferdelig eggløsning med el smerter i 1 1/2 uke også så mulig at dette er "bivirkninger" av kikhullsoperasjonen og fjerning av 1 eggleder :(.

Da får jeg bare vente på heksa, å prøve på nytt 


Gratulerer så masse økln :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser tydelig streken din :)
Min viser også, men svakt og siden jeg ikke føler den blir noe spesielt sterkere så er det nok skyggestrek på mine tester. Men jeg bruker billigtester, å har ikke opplevde det på tidligere partier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine bt test er ca like svak som lh testen din slurpå.
Jeg kan ha hatt el senere en torsdagen, for jeg føte ikke tappen lukket seg før søndagen, å det var så vått alle dagene + smerter frem til søndag, så jeg har bare regnt torsdag som el pga jeg tidligere ofte har hatt 12 dager fra mens start til el. 

Er hcg testen din like sterk nå, svakere, eller sterkere enn den du tok på fredag ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på bildene dine så synes jeg jo den ser sterkere ut, du kan jo se det ann litt om det bare er spotting eller blir mens og evnt ta ny test om 2 dager, hvis den blir sterkere så er du jo gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine bt test er ca like svak som lh testen din slurpå.

Jeg kan ha hatt el senere en torsdagen, for jeg føte ikke tappen lukket seg før søndagen, å det var så vått alle dagene + smerter frem til søndag, så jeg har bare regnt torsdag som el pga jeg tidligere ofte har hatt 12 dager fra mens start til el. 

Er hcg testen din like sterk nå, svakere, eller sterkere enn den du tok på fredag ?

 

Testen jeg tok på fredag var nesten like sterk som Lh testen. Men på mandag skimtet jeg skugge på testen og no er den slik.

 

Ikkje gi opp håpet enda for så lenge heksa er vekke er det håp. Testene blir ikkje fort positive og jeg krysser fingrer og tær for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da har den jo blitt sterkere å alt kan fremdeles gå bra :) hold meg oppdatert, vil gjerne vite hvordan det går med deg :)

Selv synes jeg at bt jeg tok i dag viser bedre enn de jeg har tatt før og at det er litt rosa antydning, de andre har sett grålige ut. Jeg tørr nesten ikke å håpe, men med så mange symptomer og en god magefølelse så kan jeg ikke forstå at tanta skal dukke opp. Men jeg får vell smøre meg med litt tolmodighet, om el var sen så er det egentlig ganske tidlig enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test var igrunn like svak i dag, skal ikke den bli sterkere? Den ble enda tydeligere etter tidsfristen da...

Detta går så bra det kan vere testen som har dårlig fargekvalitet. Du produserer ikkje HCG så fort, detta går så fint. Denna spiren klorer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

 

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

 

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! 👍 kanskje det er en spire hos deg også? 😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?

Blir dine tester sterkere og sterkere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?
Blir dine tester sterkere og sterkere ?

Jeg har testet med sånne billige strimler og de har egentlig ikke blitt så mye sterkere, men jeg fikk en veldig klar positiv EL-test! Og idag (ikm) tok jeg en test fra apoteket og den ble klart og tydelig positiv med en gang 😊👍 jeg har trua på deg også 😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?

Blir dine tester sterkere og sterkere ?

Jeg har testet med sånne billige strimler og de har egentlig ikke blitt så mye sterkere, men jeg fikk en veldig klar positiv EL-test! Og idag (ikm) tok jeg en test fra apoteket og den ble klart og tydelig positiv med en gang jeg har trua på deg også

Min El tester blir ca 30% positiv så det er eit dårlig tegn. Har ikm i dag el i morgon. Håper du har rett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling hvordan det går :P tanta har ikke dukket opp enda værtfall. Jeg tok den siste bt testen i dag å den viser også en veldig svak strek, har bestilt nye tester så håper at jeg får de i morgen.

 

på onsdag kom det 2 små rosa prikker på papiret 2 mm ca så de var veldig små, ikke noe mer etterpå.

Jeg har mye murringer i magen, lysken, bekkenet og korsryggen, hvis tanta dukker opp så må det nesten ha vært kjemisk.

Tror ikke ikm er før lørdag, da jeg har notert på appen min at tappen lukket seg 1 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Spotter enda og rekner med at heksa slår til for fult seinare i dag. Har ikkje testa og føler det er bortkasta.

Kossen går det med deg da NOTABELLA ?

Jeg har også spottet i litt over en uke nå! Men testene er positive en etter en! kanskje det er en spire hos deg også?

Blir dine tester sterkere og sterkere ?
Jeg har testet med sånne billige strimler og de har egentlig ikke blitt så mye sterkere, men jeg fikk en veldig klar positiv EL-test! Og idag (ikm) tok jeg en test fra apoteket og den ble klart og tydelig positiv med en gang jeg har trua på deg også
Min El tester blir ca 30% positiv så det er eit dårlig tegn. Har ikm i dag el i morgon. Håper du har rett.
http://tinypic.com/view.php?pic=2gx06c1&s=8#.VQHcSIa5TCQ

Testene dine er vel sterkere en mine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling hvordan det går :P tanta har ikke dukket opp enda værtfall. Jeg tok den siste bt testen i dag å den viser også en veldig svak strek, har bestilt nye tester så håper at jeg får de i morgen.

 

på onsdag kom det 2 små rosa prikker på papiret 2 mm ca så de var veldig små, ikke noe mer etterpå.

Jeg har mye murringer i magen, lysken, bekkenet og korsryggen, hvis tanta dukker opp så må det nesten ha vært kjemisk.

Tror ikke ikm er før lørdag, da jeg har notert på appen min at tappen lukket seg 1 mars.

Krysser at det går bra. Er testen blitt sterkere en siste test ?

Jeg spotter og rekner med den kommer for fult i kveld el i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...