Gå til innhold

Ikm uke 11


bambi-88

Anbefalte innlegg

Jeg testa i dag å føler jeg ser en super svak strek :) men jeg tørr ikke å håpe for mye til tross for symptome og at magefølelsen er god. Tar nok en test i morgen for å se om jeg kan se den bedre, er forsatt en stund til ikm så håper på 2 fine streker og at tanta holder seg borte

 

Så spennende krysser at det går din vei. Har mistet alt håpet. Legg ut bilde i morgon da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nå 100% sikker på at det ikke er festeblødning, men spotting som kommer til å holde på helt til møkkatanta stikker innom 😫😫 ååh, jeg blir gal.. Dette er så utrolig kjipt, hver eneste måned.. 😖😫😞 men gratulerer til alle dere som får det til 😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå: du må ikke gi opp håpet ennda :) du hadde jo en fin strek ;)

 

streken jeg tror jeg ser er såpass svak at jeg får nok ikke tatt bilde av den:/ men håper på en tydeligere i morgen ;) hvis ikke så er det nok en skyggestrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slur på: Synes heller ikke du må gi opp håpet enda, ikke alltid symptomene kommer med en gang:-)

Vet ikke om det var tanta, sluttet brått å blø i går, så ska vente litt å se hva som skjer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr 1 dag før tiden... og vi går inn i pp 20..:(

Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger.. er så lei.

Sender værtfall en god dose babystøv til dere damer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom tr 1 dag før tiden... og vi går inn i pp 20..:(

Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger.. er så lei.

Sender værtfall en god dose babystøv til dere damer <3

Det var synd Frøken 87, vi er inne i vår 18. pp. Har begynt, desverre, å ta lett på at tanta kommer. C'est la vie, som vi sier her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok :)

Neste pp har jeg bestemt meg for å bare glemme "hele greia".

Droppe alt av el tester..hele sulamitten! Heller se fram til Påskeferie med familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slur på: Synes heller ikke du må gi opp håpet enda, ikke alltid symptomene kommer med en gang:-)

Vet ikke om det var tanta, sluttet brått å blø i går, så ska vente litt å se hva som skjer:-)

Har du testa deg ?

 

Jeg kjenner ingen ting har ikkje no tegn av noe. Skal teste i morgon men rekner med negativ. Jeg kjenne at jeg har hatt ein kjemisk igjen pga ingen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå: du må ikke gi opp håpet ennda :) du hadde jo en fin strek ;)

streken jeg tror jeg ser er såpass svak at jeg får nok ikke tatt bilde av den:/ men håper på en tydeligere i morgen ;) hvis ikke så er det nok en skyggestrek.

Krysser at den blir sterkere i morgon. Blir positift bilde hos deg da ?

 

Har ikkje testa siden fredags morgon og kjenner ingen ting. Tror det er kjemisk igjen siden null symptomer. Tester i morgon men det blir nok negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om streken er usynlig/skyggestrek, så har ikke noe å ta bilde av enda :) jeg har fått sen positiv før, da 13 og 14 dposå tviler på at kroppen min produserer hcg så fort. Håper på positiv test nærmere ikm (ikm torsdag) symptomene har jeg enda, + det har vært litt ømt og vondt i lysken (begge sider) om jeg ikke er gravid så må kroppen min være helt på bærtur:p aldri opplevd disse symptomene før uten at jeg har vært gravid. Tar babyklister denne syklusen, så håper det kan hjelpe :)

 

slurpå: kjedelig at du ikke har symptomer :/ Håper du har sterkere test når du velger å teste :) det er jo mange som ikke har symptomer, men alikevell er gravid :) søskenbarnet hadde ingen, uten om at mensen ikke kom og kvalmen meldte seg 2 uker etter ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt fram til å teste i dag, men var elt for trøtt at jeg glømte det :sur:

Tester i morgentidlig. IKM i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt ein kjemisk igjen. Så no får eg venta på heksa. Håper det klaffer for resten som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoff :-( Det var trasig slurpå. Skal krysse fingrene for gode nyheter neste PP for deg<3  

 

Er begynt å spotte igjen.. Så vet ikke hva jeg skal tro eller mene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Slurpå, håper at det går bedre neste PP.. 

 

Her tok jeg en test i dag, en dag før ikm, og den viste POSITIV... Nå er jeg kjempespent og håper at spiren sitter.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Slurpå, håper at det går bedre neste PP.. 

 

Her tok jeg en test i dag, en dag før ikm, og den viste POSITIV... Nå er jeg kjempespent og håper at spiren sitter.. :)

 

Detta blir spennende håper heksa blir borte og at spiren klorer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff :-( Det var trasig slurpå. Skal krysse fingrene for gode nyheter neste PP for deg<3  

 

Er begynt å spotte igjen.. Så vet ikke hva jeg skal tro eller mene..

Detta blei en rar mnd, har du testa ?

 

Min test er det skuggestrek må vri og vende på testen for å sjå. Så da er løpet kjørt. Tvi tvi håper det klaffer neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg syyyyyke murringer 😳 Sitter på jobb, er helt ødelagt, det durer og banker i korsryggen! Småkvalm også, men det kan vere pga jeg har så vondt.. Hadde problem med å sove i natt.. Så hva tror dere?! Er dette positivt eller negativt? 😅😁

Ikm søndag 15-ish..dvs er ca 7-8 dager dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg syyyyyke murringer Sitter på jobb, er helt ødelagt, det durer og banker i korsryggen! Småkvalm også, men det kan vere pga jeg har så vondt.. Hadde problem med å sove i natt.. Så hva tror dere?! Er dette positivt eller negativt?

Ikm søndag 15-ish..dvs er ca 7-8 dager dpo.

Murringer er jo eit godt tegn. Da får me krysse fingrer og tær og håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om streken er usynlig/skyggestrek, så har ikke noe å ta bilde av enda :) jeg har fått sen positiv før, da 13 og 14 dposå tviler på at kroppen min produserer hcg så fort. Håper på positiv test nærmere ikm (ikm torsdag) symptomene har jeg enda, + det har vært litt ømt og vondt i lysken (begge sider) om jeg ikke er gravid så må kroppen min være helt på bærtur:p aldri opplevd disse symptomene før uten at jeg har vært gravid. Tar babyklister denne syklusen, så håper det kan hjelpe :)

slurpå: kjedelig at du ikke har symptomer :/ Håper du har sterkere test når du velger å teste :) det er jo mange som ikke har symptomer, men alikevell er gravid :) søskenbarnet hadde ingen, uten om at mensen ikke kom og kvalmen meldte seg 2 uker etter ikm :)

Kossen går det sterkere i dag ?

 

Testet og fikk skygge strek måtte vri og vende for å sjå så løpet er kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg sammeligner testen fra søndag med en negativ test så ser jeg streken godt i lyset, den er også tydeligere enn den fra lørdag. Men bilde greier jeg ikke å få til, samsung 5 sitt kamera er så sykt dårlig på å fokusere at det er umulig ( har prøvd) :/.
Har ikke testet i dag, får se om jeg gidder i morgen. Men jeg vil helst vente til onsdag for å så ta en ny på fredag /lørdag så lenge tanta holder seg borte ;) Symptomene mine er der enda å jeg kjenner det godt i lysken, så håper på sterk positiv test :D

Endret av notabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, nå som jeg trodde denne pp var over, fikk jeg faktisk en positiv test 😁 ikm er til torsdag, så jeg tør ikke å juble før til helgen tror jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse til dere som har fått positiv test :D  Håper den lille spiren deres klarer å holde seg fast i ni måneder :-)

 

Da har jeg testet i dag - og den var tydelig negativ. IKM i går. Tenkte jeg skulle prøve å drøye neste test til torsdag, og er den også negativ så må jeg bare si at det var tanta som var her i forrige uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle dere som har fått positive tester! Håper dere får et fint svangerskap 💕

 

Her kom tanta i natt, så da hopper jeg videre til neste ikm gruppe :) men mannen er på kurs hele den uke jeg har el, så sjansene er vel små for positiv test om 4 uker. Kanskje like så greit egentlig. Skulle jeg bli gravid neste pp vil jeg jo ha termin ei uke før jul. Og det frister ikke akkurat for å være helt ærlig 😳 men vi kommer ikke til å la være å prøve heller. Et barn er en velsignelse, uansett om det er født i desember eller januar 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dokke som sitter positive tester.

 

Sitter og venter på heksa skal kommer. Rekner med den kommer torsdag el fredag. Tenk om den hadde komt no slik at jeg kan begynne på ny pp. Dersom alt stemmer skal jeg ha termin 22 des neste pp. Har jo ein som er født 23 des.

 

Får prøve med hostesaft igjen.

 

Notabella blir den sterker og sterker ?

 

MissMj Gratulerer detta var knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...