Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #101 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356
MammantilNurket Skrevet 22. januar 2015 #102 Skrevet 22. januar 2015 Ojojoj ... Fører herved "babyshower" opp på listen over ting det ikke er lov å tøyse med på DiB ... Beklager altså, men det der (altså svaret fra HI til den som arrangerer babyshower) var bare et patetisk forsøk på å være kul og "morsom". Det eneste hun oppnådde med det var å virke kjip og høy på seg selv. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Ja, rart hvordan mange stiller krav til andres tilstelninger og får dem til å handle om dem selv, og ikke hovedpersonen. Krav om hvordan bryllup skal foregå, hva som skal serveres i bursdager, hvor barnebursdager til andre barn skal feires bla bla bla. Eneste jeg hører er "meg, meg, meg, jeg er så mye viktigere enn alle andre". Utrolig dårlig og latterlig holdning. Men selvfølgelig, enkelte brukere her slenger dritt for å lage leven og får fansen sin til å rose dem opp i skyene. Er på ingen måte kravstor. Så lenge jeg har bittelitt promille gjennom hele arrangementet er jeg en happy camper. Jeg er til og med så fleksibel at jeg kan ta med min egen cava
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2015 #103 Skrevet 22. januar 2015 Ojojoj ... Fører herved "babyshower" opp på listen over ting det ikke er lov å tøyse med på DiB ... Beklager altså, men det der (altså svaret fra HI til den som arrangerer babyshower) var bare et patetisk forsøk på å være kul og "morsom". Det eneste hun oppnådde med det var å virke kjip og høy på seg selv. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Ja, rart hvordan mange stiller krav til andres tilstelninger og får dem til å handle om dem selv, og ikke hovedpersonen. Krav om hvordan bryllup skal foregå, hva som skal serveres i bursdager, hvor barnebursdager til andre barn skal feires bla bla bla. Eneste jeg hører er "meg, meg, meg, jeg er så mye viktigere enn alle andre". Utrolig dårlig og latterlig holdning. Men selvfølgelig, enkelte brukere her slenger dritt for å lage leven og får fansen sin til å rose dem opp i skyene. Er på ingen måte kravstor. Så lenge jeg har bittelitt promille gjennom hele arrangementet er jeg en happy camper. Jeg er til og med så fleksibel at jeg kan ta med min egen cava Det var ikke plantet på deg, men på dem som oppfører seg som små drittunger fordi tilstelningene de er invitert i ikke er 100% tilpasset deres overbevisninger og lyster.
trippeltopp Skrevet 22. januar 2015 #104 Skrevet 22. januar 2015 Høster ingen cred eller beundring eller noe overhodet ved å ytre din aversjon mot babyshower. Du må gjerne mene det, men man kan si nei takk og la det bli med det. Folkeskikk er en ok ting, også i 2015. Bruk kruttet til å ytre deg mot IS eller islamfiendtlige demonstrasjoner - det er i det minste meningsfullt. Forøvrig: jeg driter hundre-null i om folk liker/ikke liker babyshower på samme måte som jeg driter i om de drikker lett- eller ekstra lett melk.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #105 Skrevet 22. januar 2015 Ojojoj ... Fører herved "babyshower" opp på listen over ting det ikke er lov å tøyse med på DiB ... Beklager altså, men det der (altså svaret fra HI til den som arrangerer babyshower) var bare et patetisk forsøk på å være kul og "morsom". Det eneste hun oppnådde med det var å virke kjip og høy på seg selv. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Ja, rart hvordan mange stiller krav til andres tilstelninger og får dem til å handle om dem selv, og ikke hovedpersonen. Krav om hvordan bryllup skal foregå, hva som skal serveres i bursdager, hvor barnebursdager til andre barn skal feires bla bla bla. Eneste jeg hører er "meg, meg, meg, jeg er så mye viktigere enn alle andre". Utrolig dårlig og latterlig holdning. Men selvfølgelig, enkelte brukere her slenger dritt for å lage leven og får fansen sin til å rose dem opp i skyene. Er på ingen måte kravstor. Så lenge jeg har bittelitt promille gjennom hele arrangementet er jeg en happy camper. Jeg er til og med så fleksibel at jeg kan ta med min egen cava Ser ut til at MTN har lyst til å overta rampelyset i denne tråden (prøver å erte på seg dem som mener hun har et alkoholproblem) Anonymous poster hash: 6fdb3...037
sug lut Skrevet 22. januar 2015 #106 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv.
amandine Skrevet 22. januar 2015 #107 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv. Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnis
sug lut Skrevet 22. januar 2015 #108 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv. Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnis Mentalt kortvokst, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #109 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv. Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnis Mentalt kortvokst, rett og slett. Det heter vekstutfordret. Anonymous poster hash: 7512d...742
sug lut Skrevet 22. januar 2015 #110 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det?Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv. Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnis Mentalt kortvokst, rett og slett. Det heter vekstutfordret. Anonymous poster hash: 7512d...742 Ooops, beklager
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #111 Skrevet 22. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det?Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det".Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv.Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnisMentalt kortvokst, rett og slett.Det heter vekstutfordret. Anonymous poster hash: 7512d...742 Ooops, beklager Jeg mister mer og mer respekten for enkelte her kjenner jeg... Anonymous poster hash: fd3d7...bc7
fikas Skrevet 22. januar 2015 #112 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har hatt en litt kjip ettermiddag og tok tidlig kvelden i dag. Én eneste tråd på dib og humøret er ti hakk bedre! For en fantastisk diskusjon. Dere skuffer aldri, dib! Eg elskar dykk ♡♡😜
MammantilNurket Skrevet 22. januar 2015 #113 Skrevet 22. januar 2015 Ojojoj ... Fører herved "babyshower" opp på listen over ting det ikke er lov å tøyse med på DiB ... Beklager altså, men det der (altså svaret fra HI til den som arrangerer babyshower) var bare et patetisk forsøk på å være kul og "morsom". Det eneste hun oppnådde med det var å virke kjip og høy på seg selv. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Ja, rart hvordan mange stiller krav til andres tilstelninger og får dem til å handle om dem selv, og ikke hovedpersonen. Krav om hvordan bryllup skal foregå, hva som skal serveres i bursdager, hvor barnebursdager til andre barn skal feires bla bla bla. Eneste jeg hører er "meg, meg, meg, jeg er så mye viktigere enn alle andre". Utrolig dårlig og latterlig holdning. Men selvfølgelig, enkelte brukere her slenger dritt for å lage leven og får fansen sin til å rose dem opp i skyene. Er på ingen måte kravstor. Så lenge jeg har bittelitt promille gjennom hele arrangementet er jeg en happy camper.Jeg er til og med så fleksibel at jeg kan ta med min egen cava Ser ut til at MTN har lyst til å overta rampelyset i denne tråden (prøver å erte på seg dem som mener hun har et alkoholproblem) Anonymous poster hash: 6fdb3...037 I disse dager er jeg mer på Cosylan-kjøret. Moffe er min venn
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #114 Skrevet 24. januar 2015 Æsj, ta nå en spøk, da! Det er snakk om å sette ting litt på spissen, ser dere ikke det? Du kan ikke be Blindeforbundet her inne om å bare "se det". Haha, ja, man er jo blind om man ikke er enig med de O' så store sug lut og Overlord Anonymous poster hash: f4559...356 Som oftest. Eller døv. Eller kort. Det handler ikke om å være enig, men om å forstå. fnis Mentalt kortvokst, rett og slett. *Gjesp* Ja, dere er voldsomt spennende. Gud forby at noen har forskjellige meninger/humor enn dere, da er man visst tilbakestående. Anonymous poster hash: f4559...356
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #115 Skrevet 24. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Jeg hadde heller aldri dratt på et babyshower.... Og jeg kunne nok svart det samme hvis jeg hadde fått en invitasjon. Bare det at jeg aldri hadde kommet på dette svaret desverre... Knallbra svar forresten... Jeg har opplevd det å dra tomhendt hjem etter en fødsel... Så hvis jeg hadde hatt babyshower i forkant....... Har ikke ord. Anonymous poster hash: 21d3e...389
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #116 Skrevet 24. januar 2015 Svarte følgende: På grunn av personlig tro og overbevisning må jeg takke nei. Andre arrangementer jeg ville måttet takke nei til er f.eks: - Demonstrasjonstog mot islam - Informasjonsmøte for Syriafarere - Fornying av ekteskapsløfter - Årsmøte til Frp - Vekkelsemøte i Salem Å herregud, du er så sinnsykt kul....................not Anonymous poster hash: ce400...879
Nodisc Skrevet 24. januar 2015 #117 Skrevet 24. januar 2015 Hvem ble du invitert av? Den gravide eller ei vennine av henne? Anonymous poster hash: dfc72...9b2 Ei venninne av henne. Den gravide skal overraskes må vite. Med ballonger og bleiekaker. #grøss #growup
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #118 Skrevet 24. januar 2015 Ja Overlord, hvor ble det av deg?? Anonymous poster hash: 13c4d...15f
Chl85 Skrevet 24. januar 2015 #119 Skrevet 24. januar 2015 Tja... Jeg har egentlig ikke noe i mot å få servert kaker og gaver Koselig å sitte med venninner å skravle litt om fødsler, svangerskap osv, med et realt stykke pavlova For meg er babyshower egentlig mer enn feiring av den gravide kvinnen og ikke direkte den fremtidige nyfødte. En oppmerksomhet til bæreren Syns liksom ikke det er det verste å feire kan du si. Men hver sin smak, lov å takke nei Klart, man trenger jo ikke være spydig. Har opplevd at folk feirer halvtårsdag, synes det er mye mer teit.... Men takker bare pent nei og sier jeg dessverre er opptatt. Har aldri skjønt poenget med å være uhøflig. Er jo mer legitimt med å feire den gravide enn å ha halvtårsdag??! He he
overlord Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #120 Skrevet 24. januar 2015 Ja Overlord, hvor ble det av deg?? Anonymous poster hash: 13c4d...15f Hvor det ble av meg? Jeg har ingenting mer å tilføre debatten. Jeg blåser ut og så blir jeg ferdig med ting. Anbefaler flere å bruke den metoden Gir sjelefred.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #121 Skrevet 26. januar 2015 Ja Overlord, hvor ble det av deg?? Anonymous poster hash: 13c4d...15f Hvor det ble av meg? Jeg har ingenting mer å tilføre debatten. Jeg blåser ut og så blir jeg ferdig med ting. Anbefaler flere å bruke den metoden Gir sjelefred. Slik tenker bare en kvinne som overhodet ikke bryr seg om hennes oppførsel skaper det totalt motsatte av sjelefred hos andre... Anonymous poster hash: 5454c...009
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #122 Skrevet 26. januar 2015 Ja Overlord, hvor ble det av deg?? Anonymous poster hash: 13c4d...15f Hvor det ble av meg? Jeg har ingenting mer å tilføre debatten. Jeg blåser ut og så blir jeg ferdig med ting. Anbefaler flere å bruke den metoden Gir sjelefred. Slik tenker bare en kvinne som overhodet ikke bryr seg om hennes oppførsel skaper det totalt motsatte av sjelefred hos andre... Anonymous poster hash: 5454c...009 Og problemet med det er ... ? Anonymous poster hash: d2e6e...78e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #123 Skrevet 26. januar 2015 Ja Overlord, hvor ble det av deg?? Anonymous poster hash: 13c4d...15f Hvor det ble av meg? Jeg har ingenting mer å tilføre debatten. Jeg blåser ut og så blir jeg ferdig med ting. Anbefaler flere å bruke den metoden Gir sjelefred. Slik tenker bare en kvinne som overhodet ikke bryr seg om hennes oppførsel skaper det totalt motsatte av sjelefred hos andre... Anonymous poster hash: 5454c...009 Og problemet med det er ... ? Anonymous poster hash: d2e6e...78e Ganske så mye. Et minimum av samvittighet er et sunnhetstegn. Å kunne legge noe bak seg raskt kan i blant være bra og nødvendig. Å føle seg berettiget til å selv slenge ut noe, men så ikke være lydhør for respons fra motparten overhodet, det tyder derimot på klare asosiale tendenser. Ofte brukes hersketeknikken når andre tar til motmæle (selv om de blir konfrontert med noe for aller første gang innen kort tid) at andre bare ikke er like flinke til å legge noe bak seg som det de selv er... Anonymous poster hash: 5454c...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå