overlord Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Svarte følgende: På grunn av personlig tro og overbevisning må jeg takke nei. Andre arrangementer jeg ville måttet takke nei til er f.eks: - Demonstrasjonstog mot islam - Informasjonsmøte for Syriafarere - Fornying av ekteskapsløfter - Årsmøte til Frp - Vekkelsemøte i Salem
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6
sug lut Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Fnis. Du blir neppe invitert igjen. Til noen av disse.
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Det er nok ingen fare for det. Anonymous poster hash: a7501...525
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Hvem ble du invitert av? Den gravide eller ei vennine av henne? Anonymous poster hash: dfc72...9b2
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2015 Hvem ble du invitert av? Den gravide eller ei vennine av henne? Anonymous poster hash: dfc72...9b2 Ei venninne av henne. Den gravide skal overraskes må vite. Med ballonger og bleiekaker. #grøss
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Hehehe.. Du må VIRKELIG hate babyshowere når jeg ser hva du sidestilte det med på lista di Nå lo jeg godt...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Hihi, men er du sikker på at du ikke vil dra? Det kan jo hende at det ikke blir så ille! Og jeg las en gang et kleint visdomsord-greie på facebook; "Dont just think outside the box, think like there is no box" Kanskje du henger deg for mye opp i at det er amerikansk, osv, men det blir sikkert koselig også? Anonymous poster hash: dfc72...9b2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Ååå, jeg hater babyshower!! Det kleineste som fins, og verre enn utdrikningslag!! Dessuten klarer jeg aldri å legge fra meg tanken "tenk om det går galt" Anonymous poster hash: a831e...835
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Digger at du skriver feil her:D tøffe tøffe overlord Anonymous poster hash: 7512d...742
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Digger at du skriver feil her:D tøffe tøffe overlord Anonymous poster hash: 7512d...742 Glad jeg kunne glede deg, tøffe anonym. Korrigerer setningen: For å forebygge at det skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. Anonymous poster hash: 92e35...acb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Hmmm... Du ønsker å forebygge at det IKKE skjer igjen?? Du ønsker altså å få flere slike invitasjoner? Akkurat... Noe dobbeltkommunikasjon her altså. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. Anonymous poster hash: 92e35...acb Huff, dette var trist lesing Så flinke dere voksne mennesker er, som klarte å lure dere unna en tilstelning som en annen person sikkert har brukt mye tid på å planlegge, og som ville gledet en gravid dame. Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke tåler å spise mat og kaker og snakke om graviditet og barn i to-tre timer, fremfor å skuffe både arrangør og den gravide? Tenk om det bare er 1-2 som møter opp, så lite hyggelig gjort av dere :/ Anonymous poster hash: dfc72...9b2
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Hmmm... Du ønsker å forebygge at det IKKE skjer igjen?? Du ønsker altså å få flere slike invitasjoner? Akkurat... Noe dobbeltkommunikasjon her altså. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Dersom du leser over så ser du at jeg har rettet den fryktelige skrivefeilen og dermed oppklart denne misforståelsen. Håper du med dette finner ro i sjelen
Mandala Skrevet 21. januar 2015 #18 Skrevet 21. januar 2015 Måtte jeg aldri, aldri bli bedt i babyshower!
Gjest Kira Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 Det jeg lurer mest på er hva damen som inviterte svarte? Neppe så mange som sier at de ikke ønsker å delta på en babyshower pga personlig tro og overbevisning.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor svare så spydig? Normale folk med folkeskikk sier bare det ikke passer. Anonymous poster hash: 668d4...ba6 For å forebygge at det ikke skjer igjen. Hmmm... Du ønsker å forebygge at det IKKE skjer igjen?? Du ønsker altså å få flere slike invitasjoner? Akkurat... Noe dobbeltkommunikasjon her altså. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7 Dersom du leser over så ser du at jeg har rettet den fryktelige skrivefeilen og dermed oppklart denne misforståelsen. Håper du med dette finner ro i sjelen Jeg beklager virkelig at jeg åpnet denne tråden i et nytt vindu og ikke oppdaterte så alle nye kommentarer kom opp før jeg skrev denne selv. Du av alle burde jo for øvrig tåle godt å få dette påpekt to ganger. Min sjel er for øvrig alltid rolig. Anonymous poster hash: fd3d7...bc7
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #21 Skrevet 21. januar 2015 Det jeg lurer mest på er hva damen som inviterte svarte? Neppe så mange som sier at de ikke ønsker å delta på en babyshower pga personlig tro og overbevisning. Hun har ikke svart enda. Tar kanskje litt tid å fordøye meldingen jeg sendte
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #22 Skrevet 21. januar 2015 Skjønner deg godt. Babyshower er hat! Anonymous poster hash: 5554d...28e
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #23 Skrevet 21. januar 2015 Måtte jeg aldri, aldri bli bedt i babyshower! Jeg trodde ikke det ville skje meg heller, men jaggu.
MarianeA Skrevet 21. januar 2015 #24 Skrevet 21. januar 2015 Må ærlig innrømme at jeg håper jeg aldri blir bedt i noe slikt, selv til mine nærmeste. Synes det er fjollete og igjen er det dette med å gi gaver. Jeg synes det er en fin ting å gå på barselvisitt og ta med gave til den nyfødte. Etter fødselen. Amen.
FruMille Skrevet 21. januar 2015 #25 Skrevet 21. januar 2015 Det jeg lurer mest på er hva damen som inviterte svarte? Neppe så mange som sier at de ikke ønsker å delta på en babyshower pga personlig tro og overbevisning.akkurat dette var min tanke også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå