Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #26 Skrevet 21. januar 2015 Svarte følgende: På grunn av personlig tro og overbevisning må jeg takke nei. Andre arrangementer jeg ville måttet takke nei til er f.eks: - Demonstrasjonstog mot islam - Informasjonsmøte for Syriafarere - Fornying av ekteskapsløfter - Årsmøte til Frp - Vekkelsemøte i Salem Hahaha! Takk for fantastisk innlegg! Babyshower er noe forbanna dill. Anonymous poster hash: de9b1...83b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #28 Skrevet 21. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #29 Skrevet 21. januar 2015 Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. Anonymous poster hash: 92e35...acb Huff, dette var trist lesing Så flinke dere voksne mennesker er, som klarte å lure dere unna en tilstelning som en annen person sikkert har brukt mye tid på å planlegge, og som ville gledet en gravid dame. Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke tåler å spise mat og kaker og snakke om graviditet og barn i to-tre timer, fremfor å skuffe både arrangør og den gravide? Tenk om det bare er 1-2 som møter opp, så lite hyggelig gjort av dere :/ Anonymous poster hash: dfc72...9b2 Kan love deg at jeg IKKE hadde blitt glad for en slik overraskelse. Kleinere opplegg kan jeg ikke tenke meg. Anonymous poster hash: 163b2...dc0
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #30 Skrevet 21. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Tro og overbevisning. Dette sorterer under det siste.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #31 Skrevet 21. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Tro og overbevisning. Dette sorterer under det siste. Overbevisning om hva ??? Anonymous poster hash: 5c3b3...452
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #32 Skrevet 21. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Tro og overbevisning. Dette sorterer under det siste.Overbevisning om hva ??? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Om at babyshower er en av tidenes tåpeligste påfunn.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #33 Skrevet 21. januar 2015 Stakkars triste menneske... Vi har allerede to bad guys på dette forumet og ditt forsøk på å bli den tredje er patetisk . Kryp tilbake under steinen din du Anonymous poster hash: 61124...5b1
sug lut Skrevet 21. januar 2015 #34 Skrevet 21. januar 2015 Troll For hvilken tro kan ha noe imot Babyshower ?? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Tro og overbevisning. Dette sorterer under det siste.Overbevisning om hva ??? Anonymous poster hash: 5c3b3...452 Om at babyshower er en av tidenes tåpeligste påfunn. Det er antakelig også på topp fem-lista over verdens mest lettparodierte sosiale settinger.
Gjest Kira Skrevet 21. januar 2015 #35 Skrevet 21. januar 2015 Om at babyshower er en av tidenes tåpeligste påfunn.Ok, jeg er enig med deg i at det er litt rart med en babyshower. Skjønner ikke helt greia med å feire er svangerskap som ikke er fullført eller et barn som enda ikke er født, men kanskje det er en annen mening bak det som jeg ikke har fått med meg?Men når det er sagt så forstår jeg ikke helt poenget med å "boikotte" en hyggelig sammenkomst. Jeg har vært i flere, og for meg går det mest ut på en hyggelig kveld med gode venninner, skravling og god mat.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #36 Skrevet 21. januar 2015 Jeg kunne blitt fristet til å benytte anledningen til å få sagt: "Hva, skal det ikke være brukte bleier i bleiekaker? Oi, da beklager jeg så mye." Før jeg tuslet meg hjemover fra shower'en, fnisende. Anonymous poster hash: 86153...bb7
Villbringebringebær Skrevet 21. januar 2015 #37 Skrevet 21. januar 2015 Elsker babyshower, Halloween, valentinsdagen, fastelaven(selvom jeg ikle skal faste) utdrikningslag, forlovelsesfester, februar karneval Gøy gøy gøy!
Villbringebringebær Skrevet 21. januar 2015 #38 Skrevet 21. januar 2015 Jeg kunne blitt fristet til å benytte anledningen til å få sagt: "Hva, skal det ikke være brukte bleier i bleiekaker? Oi, da beklager jeg så mye." Før jeg tuslet meg hjemover fra shower'en, fnisende. Anonymous poster hash: 86153...bb7 Så teit forsøk på å være morsom med en snert.. Failed
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #39 Skrevet 21. januar 2015 Synes HI virker svært hensynsløs. Hun kan tenke hva hun mener om slike arrangementer, men trenger ikke å være uforskammet mot de som liker slikt. De synes sikkert mye av det HI er oppttatt av er helt idiotisk. Håper dette bare er tull. Vi er alle forskjellige og det er supert Anonymous poster hash: 66aa1...3c1
Mahem91 Skrevet 21. januar 2015 #40 Skrevet 21. januar 2015 Jeg skjønner ikke jeg, hva er galt med babyshower? Det er da koselig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #41 Skrevet 21. januar 2015 Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. Anonymous poster hash: 92e35...acb Huff, dette var trist lesing Så flinke dere voksne mennesker er, som klarte å lure dere unna en tilstelning som en annen person sikkert har brukt mye tid på å planlegge, og som ville gledet en gravid dame. Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke tåler å spise mat og kaker og snakke om graviditet og barn i to-tre timer, fremfor å skuffe både arrangør og den gravide? Tenk om det bare er 1-2 som møter opp, så lite hyggelig gjort av dere :/ Anonymous poster hash: dfc72...9b2 Fikk ikke vite om de andre før etterpå. Hadde hun valgt en annen dato, måtte jeg nok ha dratt. Den gravide ble ikke skuffet. Er ikke hennes ting heller. Det kom nok folk likevel. Det verste var at hun skulle arrangere leker ala utdrikningslag, men med en vri. Anonymous poster hash: 92e35...acb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #42 Skrevet 21. januar 2015 Så fint å ha hatt den flotte baybshoweren, så dør ungen intrauterint eller under fødsel. Babygaver gir man etter babyen er født. Anonymous poster hash: 78083...dbf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #43 Skrevet 21. januar 2015 Så fint å ha hatt den flotte baybshoweren, så dør ungen intrauterint eller under fødsel. Babygaver gir man etter babyen er født. Anonymous poster hash: 78083...dbf Men tenk om babyen dør i krybbedød, da? Snodig tankegang. Anonymous poster hash: 25e5a...449
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #44 Skrevet 21. januar 2015 Kjempekoselig med babyshower:) Treffe alle venninner som en kanskje ikke ser så ofte (samlet) og spise god mat og skravle. I min vennegjeng gir vi ikke dobbelt opp med gaver uansett, vi gir i babyshower og går på barselbesøk uten gave, men kanskje med noe bakverk, frukt, blomster eller noe annet:) De alle nærmeste har jeg med en ekstra gave til også Sløv tankegang om at baby skal dø før fødsel, jeg ville uansett hatt viktigere ting å tenke på da en de idiotiske venninne mine som var så frekk at de valgte å overraske meg med en sammenkomst.. Og som anonym over sier, baby kan jo også dø i krybbedød, så det er bare en håpløs og unødvendig negativ innstilling.. Anonymous poster hash: 516bb...739
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #45 Skrevet 21. januar 2015 Så fint å ha hatt den flotte baybshoweren, så dør ungen intrauterint eller under fødsel. Babygaver gir man etter babyen er født. Anonymous poster hash: 78083...dbf Men tenk om babyen dør i krybbedød, da? Snodig tankegang. Anonymous poster hash: 25e5a...449 Det er faktisk ytterst sjelden. Intrauterin død er hyppigere. Anonymous poster hash: 78083...dbf
*Miss Marple* Skrevet 21. januar 2015 #46 Skrevet 21. januar 2015 Noen ganger blir det bare tåpelig å fronte prinsippene sine. Et enkelt neitakk holder lenge, jeg tviler på at det er mange, om noen, som bryr seg om din 'overbevisni'.
Ladybird2014 Skrevet 21. januar 2015 #47 Skrevet 21. januar 2015 Eg syns karneval er så teit. Så då tolvåringen vart invitert i karnevalbursdag sa eg til verten at det strir mot vår overbevising. Og så hånte eg dei på bim etterpå. Eller, nei, det gjorde eg ikkje. Eg har jo litt vett i skallen!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #48 Skrevet 21. januar 2015 En ting er no sikkert Overlord; hadde det vært jeg som mottok den mld fra deg etter å ha sendt invitasjon for babyshower så hadde jeg tenkt "i alle dagers hvilke kvinnemenneske er du for en"?! Man kan vel bare takke høflig nei og si at det ikke passer?! Anonymous poster hash: 7d436...877
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #49 Skrevet 21. januar 2015 Tipper hun som arrangerer er mer enn letta over at hun kjipe venninna til den blivende mor holder seg hjemme:D Anonymous poster hash: 7512d...742
overlord Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #50 Skrevet 21. januar 2015 Noen ganger blir det bare tåpelig å fronte prinsippene sine. Et enkelt neitakk holder lenge, jeg tviler på at det er mange, om noen, som bryr seg om din 'overbevisni'. Er det ikke kjedelig å være så politisk korrekt som deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå