Gå til innhold

Der ble jeg jammen invitert i babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte følgende:

På grunn av personlig tro og overbevisning må jeg takke nei. Andre arrangementer jeg ville måttet takke nei til er f.eks:

- Demonstrasjonstog mot islam

- Informasjonsmøte for Syriafarere

- Fornying av ekteskapsløfter

- Årsmøte til Frp

- Vekkelsemøte i Salem

Hahaha!

Takk for fantastisk innlegg!

Babyshower er noe forbanna dill.

Anonymous poster hash: de9b1...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoho, nå lo jeg høyt! :)

Skrevet

Troll

For hvilken tro kan ha noe imot

Babyshower ??

Anonymous poster hash: 5c3b3...452

Skrevet

Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. 

Anonymous poster hash: 92e35...acb

Huff, dette var trist lesing :(

Så flinke dere voksne mennesker er, som klarte å lure dere unna en tilstelning som en annen person sikkert har brukt mye tid på å planlegge, og som ville gledet en gravid dame.

Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke tåler å spise mat og kaker og snakke om graviditet og barn i to-tre timer, fremfor å skuffe både arrangør og den gravide? Tenk om det bare er 1-2 som møter opp, så lite hyggelig gjort av dere :/

Anonymous poster hash: dfc72...9b2

Kan love deg at jeg IKKE hadde blitt glad for en slik overraskelse. Kleinere opplegg kan jeg ikke tenke meg. 

Anonymous poster hash: 163b2...dc0

Skrevet

Troll

Babyshower ??

Tro og overbevisning. Dette sorterer under det siste.

Skrevet

Troll

Babyshower ??

Overbevisning om hva ???

Skrevet

Troll

Babyshower ??

Overbevisning om hva ???

Om at babyshower er en av tidenes tåpeligste påfunn.

Skrevet

Stakkars triste menneske... Vi har allerede to bad guys på dette forumet og ditt forsøk på å bli den tredje er patetisk . Kryp tilbake under steinen din du

Anonymous poster hash: 61124...5b1

Skrevet

Troll

Babyshower ??

Overbevisning om hva ???

Det er antakelig også på topp fem-lista over verdens mest lettparodierte sosiale settinger.

Skrevet

Ok, jeg er enig med deg i at det er litt rart med en babyshower. Skjønner ikke helt greia med å feire er svangerskap som ikke er fullført eller et barn som enda ikke er født, men kanskje det er en annen mening bak det som jeg ikke har fått med meg?

Men når det er sagt så forstår jeg ikke helt poenget med å "boikotte" en hyggelig sammenkomst. Jeg har vært i flere, og for meg går det mest ut på en hyggelig kveld med gode venninner, skravling og god mat.

Skrevet

Jeg kunne blitt fristet til å benytte anledningen til å få sagt: "Hva, skal det ikke være brukte bleier i bleiekaker? Oi, da beklager jeg så mye." Før jeg tuslet meg hjemover fra shower'en, fnisende. 

Anonymous poster hash: 86153...bb7
Skrevet

Elsker babyshower, Halloween, valentinsdagen, fastelaven(selvom jeg ikle skal faste) utdrikningslag, forlovelsesfester, februar karneval :)

Gøy gøy gøy! :)

Skrevet

Jeg kunne blitt fristet til å benytte anledningen til å få sagt: "Hva, skal det ikke være brukte bleier i bleiekaker? Oi, da beklager jeg så mye." Før jeg tuslet meg hjemover fra shower'en, fnisende.

Anonymous poster hash: 86153...bb7

Så teit forsøk på å være morsom med en snert.. Failed

Skrevet

Synes HI virker svært hensynsløs. Hun kan tenke hva hun mener om slike arrangementer, men trenger ikke å være uforskammet mot de som liker slikt. De synes sikkert mye av det HI er oppttatt av er helt idiotisk. Håper dette bare er tull. Vi er alle forskjellige og det er supert :) 

Anonymous poster hash: 66aa1...3c1
Skrevet

Jeg skjønner ikke jeg, hva er galt med babyshower? Det er da koselig.

Skrevet

Helt enig! Klarte å lure meg unna den jeg var invitert til...og mange gjorde visst det samme. Det får arrangøren tåle når hun tar initiativ til noe så idiotisk. 

Huff, dette var trist lesing :(

Så flinke dere voksne mennesker er, som klarte å lure dere unna en tilstelning som en annen person sikkert har brukt mye tid på å planlegge, og som ville gledet en gravid dame.

Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke tåler å spise mat og kaker og snakke om graviditet og barn i to-tre timer, fremfor å skuffe både arrangør og den gravide? Tenk om det bare er 1-2 som møter opp, så lite hyggelig gjort av dere :/

Anonymous poster hash: dfc72...9b2

Fikk ikke vite om de andre før etterpå. Hadde hun valgt en annen dato, måtte jeg nok ha dratt. Den gravide ble ikke skuffet. Er ikke hennes ting heller. Det kom nok folk likevel. 

Det verste var at hun skulle arrangere leker ala utdrikningslag, men med en vri.  :(

Skrevet

Så fint å ha hatt den flotte baybshoweren, så dør ungen intrauterint eller under fødsel. Babygaver gir man etter babyen er født.

Anonymous poster hash: 78083...dbf

Skrevet

Så fint å ha hatt den flotte baybshoweren, så dør ungen intrauterint eller under fødsel. Babygaver gir man etter babyen er født.

Men tenk om babyen dør i krybbedød, da? Snodig tankegang.

Anonymous poster hash: 25e5a...449

Skrevet

Kjempekoselig med babyshower:)

Treffe alle venninner som en kanskje ikke ser så ofte (samlet) og spise god mat og skravle.

I min vennegjeng gir vi ikke dobbelt opp med gaver uansett, vi gir i babyshower og går på barselbesøk uten gave, men kanskje med noe bakverk, frukt, blomster eller noe annet:) De alle nærmeste har jeg med en ekstra gave til også:)

Sløv tankegang om at baby skal dø før fødsel, jeg ville uansett hatt viktigere ting å tenke på da en de idiotiske venninne mine som var så frekk at de valgte å overraske meg med en sammenkomst..

Og som anonym over sier, baby kan jo også dø i krybbedød, så det er bare en håpløs og unødvendig negativ innstilling..

Anonymous poster hash: 516bb...739

Skrevet

Men tenk om babyen dør i krybbedød, da? Snodig tankegang.

Anonymous poster hash: 25e5a...449

Det er faktisk ytterst sjelden. Intrauterin død er hyppigere.

Skrevet

Noen ganger blir det bare tåpelig å fronte prinsippene sine.

Et enkelt neitakk holder lenge, jeg tviler på at det er mange, om noen, som bryr seg om din 'overbevisni'.

Skrevet

Eg syns karneval er så teit. Så då tolvåringen vart invitert i karnevalbursdag sa eg til verten at det strir mot vår overbevising. Og så hånte eg dei på bim etterpå.

Eller, nei, det gjorde eg ikkje. Eg har jo litt vett i skallen!

Skrevet

En ting er no sikkert Overlord; hadde det vært jeg som mottok den mld fra deg etter å ha sendt invitasjon for babyshower så hadde jeg tenkt "i alle dagers hvilke kvinnemenneske er du for en"?! Man kan vel bare takke høflig nei og si at det ikke passer?!

Anonymous poster hash: 7d436...877

Skrevet

Tipper hun som arrangerer er mer enn letta over at hun kjipe venninna til den blivende mor holder seg hjemme:D

Anonymous poster hash: 7512d...742

Skrevet

Noen ganger blir det bare tåpelig å fronte prinsippene sine.

Et enkelt neitakk holder lenge, jeg tviler på at det er mange, om noen, som bryr seg om din 'overbevisni'.

Er det ikke kjedelig å være så politisk korrekt som deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...