Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ombestemt meg :P skal ringe legen i slutten av uka, når TR er ferdig. Fått snakka med en kollega, og de prøvde i to år, viste seg at hun produserer for mange og små egg. Hun angra på at hun ikke dro til legen før. Så tror jeg det blir lettere å slappe av når jeg har fått sjekket at alt er Ok. Dersom det ikke er det, så vet jeg hvordan det ligger an da også. Blir det ikm uke 12 på deg?

Mange her som dessverre har fått TR på besøk ser jeg, vi får håpe på bedre lykke neste gang :)

Fortsetter under...

Nå har jeg ombestemt meg :P skal ringe legen i slutten av uka, når TR er ferdig. Fått snakka med en kollega, og de prøvde i to år, viste seg at hun produserer for mange og små egg. Hun angra på at hun ikke dro til legen før. Så tror jeg det blir lettere å slappe av når jeg har fått sjekket at alt er Ok. Dersom det ikke er det, så vet jeg hvordan det ligger an da også. Blir det ikm uke 12 på deg?

Mange her som dessverre har fått TR på besøk ser jeg, vi får håpe på bedre lykke neste gang :)

Ja.. Tar det opp neste gang jeg skal prate med legen jeg og. Venter på noe prøvesvar, så skal til hu i løpet av denne eller neste uke. Så kan like gjerne be om en henvisning, er vel ganske lang ventetid også.. 😊

Ja, blir ikm 12 på meg.. Vart det 13 på deg? Synd det i tilfelle.. Ålreit å ta følge videre med de man har vært i gruppe med😉

Annonse

meg også.. rosa utflod i dag, dog 2 dager over ikm så begynte jaggu meg og tro at det hadde gått denne gangen! også pga manglende pms symptomer. Men men, da var bare el forsinka. Nå bærer det på sykehuset 11.mars og Volvat for undersøkelse av eggeledere. Pokker så lei! :(

Fikk du legetime og/eller henvisning videre Lilly88? Var hos legen i dag.. Hu mente det ikke var noen vits å henvise så tidlig, da jeg uansett vil bli satt på vent til etter det har gått 1 år.. Men hu sa jeg kunne bestille privat da, hvis det gjør at jeg får dempet litt stress.. Så da får jeg vurdere det😊 men hu sa jo det samme vi har prata på.. At det bare har gått 8 mnder, og at det er helt normalt at det tar 1 år å bli gravid.. Så hu forsøkte å roe meg litt på det, hjalp helt til jeg kom hjem og fikk tenkt litt på det😝

Fikk du legetime og/eller henvisning videre Lilly88? Var hos legen i dag.. Hu mente det ikke var noen vits å henvise så tidlig, da jeg uansett vil bli satt på vent til etter det har gått 1 år.. Men hu sa jeg kunne bestille privat da, hvis det gjør at jeg får dempet litt stress.. Så da får jeg vurdere det men hu sa jo det samme vi har prata på.. At det bare har gått 8 mnder, og at det er helt normalt at det tar 1 år å bli gravid.. Så hu forsøkte å roe meg litt på det, hjalp helt til jeg kom hjem og fikk tenkt litt på det

Jeg ringte og bestilte legetime idag, så skal dit til tirsdagen. Da skal jeg juge og si at det nesten har gått ett år :P(og nesten ett år føler jeg ikke er langt unna) (Spørs når jeg først er der, om jeg klarer å juge). Men skal iallefall lufte det at jeg kjenner så mange som sliter/har slitt og håper at legen viser forståelse for det.

Tingen er at jeg var både hos gynekolog og ultralyd for litt under ett år siden, men det var ikke i forhold til å sjekke fruktbarhet. Det var fordi jeg følte et slags stikk ved høyre eggstokk/ved lysken. Hos gynekolog og ultralyd så det OK ut, men da tenkte jeg ikke på om egga var OK på en måte...

Kunne hun ikke ha henvist deg til gynekolog?

Annonse

Fikk du legetime og/eller henvisning videre Lilly88? Var hos legen i dag.. Hu mente det ikke var noen vits å henvise så tidlig, da jeg uansett vil bli satt på vent til etter det har gått 1 år.. Men hu sa jeg kunne bestille privat da, hvis det gjør at jeg får dempet litt stress.. Så da får jeg vurdere det men hu sa jo det samme vi har prata på.. At det bare har gått 8 mnder, og at det er helt normalt at det tar 1 år å bli gravid.. Så hu forsøkte å roe meg litt på det, hjalp helt til jeg kom hjem og fikk tenkt litt på det

Jeg ringte og bestilte legetime idag, så skal dit til tirsdagen. Da skal jeg juge og si at det nesten har gått ett år :P(og nesten ett år føler jeg ikke er langt unna) (Spørs når jeg først er der, om jeg klarer å juge). Men skal iallefall lufte det at jeg kjenner så mange som sliter/har slitt og håper at legen viser forståelse for det.

Tingen er at jeg var både hos gynekolog og ultralyd for litt under ett år siden, men det var ikke i forhold til å sjekke fruktbarhet. Det var fordi jeg følte et slags stikk ved høyre eggstokk/ved lysken. Hos gynekolog og ultralyd så det OK ut, men da tenkte jeg ikke på om egga var OK på en måte...

Kunne hun ikke ha henvist deg til gynekolog?

Spørs om jeg og hadde gjort det, hadde det ikke vært for at hun vet når jeg sluttet med prevensjon og startet prøvinga.. 😜 jeg har en autoimmun bindevevssykdom, så derfor måtte jeg planlegge graviditet med lege og revmatolog i forhold til medisiner og sykdomsbilde.. Så den hadde jeg ikke kommet langt med.. Hehe.. Men jo, jeg syns jo hun kunne gjort det! Men samtidig så skjønner jeg at de først tar inn de som faktisk har prøvd 1 år eller lenger.. Så får bare smøre meg med tålmodighet i 4 mnder til (forhåpentligvis trenger jeg ikke det)..evnt blir det å bestille time privat. Får heller koste på de ekstra kronene det blir😉 får håpe du får henvisning videre da! Er ikke godt å gå med alle tanker og bekymringer, særlig hvis man ikke må😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...