Gå til innhold

Oktober?


FruTB

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å skje ting her hvertfall :) Har vært å kjøpt vogn idag!! :D Det er jo nesten et halvt år til vi trenger den, men fikk en god deal av ei som bodde i nærheten, så måtte bare slå til.. Helt sprøtt å tenke på at om noen måneder ligger det en helt ekte baby oppi der <3 :D Har kjøpt et par gensere i mamma-avdelingen også nå, men ser jeg har større behov for bukser... Passer stort sett bare joggebukser o.l. nå, egentlig.. :P

Andre som begynner å få behov for nye bukser eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy, hvilken vogn har du kjøpt? :D

Her begynner det å bli behov for nye bukser ja, har gått i bare tights og joggebukser lenge nå så er temmelig lei av å se "shabby" ut. :P Skal handle litt etter påske tenker jeg, nytt undertøy er også tvingende nødvendig siden alt er vondt å ha på. Idag gikk det ikke lenger å lukke vinterjakka mi så jeg er glad våren er begynt å komme :P Har kjøpt meg en ny kjole til sommeren som jeg kan vokse i så gleder meg til varmen kommer. Jeg har handlet stellebord og litt nøytrale klær til mini så langt, vogn kjøper jeg i juni når jeg har litt ekstra penger på konto :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Quinny XL Freestyle, er med liggedel, sittedel & bilsete som også kan settes rett på vogn-understellet :) Men jeg tror kanskje ikke den modellen selges lenger i butikk.. :P

Samme her, føler jeg også har vært litt shabby i stilen en god stund nå, mest pga buksene ja.. Satser også på å handle litt nye klær etter påske, blir bra! :)

 

Et spørsmål helt utenom det: Pleier jordmødre/leger å ha doppler? Kjenner jeg har litt behov for å høre at alt er i orden der inne fremdeles.. :P Har vært på UL en gang, og ble veldig beroliget av det, men det begynner å bli en stund siden... Hadde vært fint å høre hjertelyden litt av og til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor her har også doppler, men tror ikke legen min har det. Jeg skal til jordmor 24 april og da sa hun at vi skulle høre på hjertelyden så det gleder jeg meg til :) Kjøpte meg mammatights på lørdag, de er helt fantastiske! Men vanlige mammabukser som ikke er skinny fit finner jeg ikke. Skal ta meg en tur til en annen by til uka og se om jeg kan finne noe der. Magen kommer mer og mer for hver dag føler jeg, nesten litt redd for hvordan dette skal ende :P Har også vært å prøvetrillet vogn så tror jeg har bestemt meg nå, bare å vente til kontoen har fylt seg litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg 13uker i morgen, mye sykdomsfølelse og dårlig form. For tiden sykemeldt.

Var på ultralyd 11+5, og alt så bra ut:) fikk tilogmed hint om at det sannsynligvis er en gutt! Flere som har fått vite kjønn så tidlig?

Vi har det meste av utstyr etter nr1, men må handle en del nye klær dersom det stemmer at det er gutt denne gangen:) Har kjøpt inn litt småting og noen klær når jeg har kommet over noe veldig fint. Vi må også ha en vognpose til bagvognen/bilstolen, hadde sommerbaby sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...