Gå til innhold

Oktober?


FruTB

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bankende hjerte Piasawa! Så herlig! Jeg skulle ønske det ikke var så himla lenge til min ul, men må bare holde ut. 2.5 uker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått svar på nr 2 hcg i dag. På RD14 var den 665 og RD16 var den 1150 :)

Vil bestille time til scanning til neste uke!

 

Har dere målt hcg? Hva var den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å spotte.. Akkurat likt de to andre sa jeg har hatt det siste halvåret.. 😔 så da var det vel over denne gangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Piasawa :) Jg er 7 uker i dag og skal på ultralyd om 2 dager. Håper det er masse liv hos meg også :)

 

Utrolig kjipt å høre Nikolinee :( håper at det er falsk alarm og at det ikke blir ny sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg ut ettersom jeg var på ultralyd i dag og det var ingen liv lykke til dere andre med oktober spire

Så utrolig trist nikolinee, sender deg mange gode tanker <3 Hvis det har skjedd 3 ganger nå så har du krav på utredning så du slipper å gå gjennom dette flere ganger. Håper det kan gi deg svar og det går riktig vei neste gang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ingenting i uke 6 på UL. Blitt mer og mer kvalm i det siste. Regner med at da stiger hcg og at alt er bra likevel. Krysser fingrene ihverfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er hos lege for å måle hcg og ta ul i uke 6 osv, er dere under spesiell oppfølging? Har bare tatt en hjemmetest jeg. Og tenkte bestille privat ul i uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da forstår jeg:) Ekstra masse lykke til til dere med en slik historie! 

Bestilte ultralyd i uke 11 i går, og det var så rart å gjøre det. Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen tror jeg. Er 5uker i dag, sist kom kvalmen i uke 6, så litt stille før stormen-følelse her;) Selv om det kan jo bli anderledes denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er hos lege for å måle hcg og ta ul i uke 6 osv, er dere under spesiell oppfølging? Har bare tatt en hjemmetest jeg. Og tenkte bestille privat ul i uke 11.

Jeg har hatt MA og vil ikke gå i 13 uker igjen og tro at alt er bra. Hvis det var første gang eller ingen tidl dårlig erfaringer, hadde jeg ikke tatt UL før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ul i går og alt så perfekt ut. Fikk se og høre hjerte og så bitte små antydninger til ben og armer. Knøttet beveget på seg for oss også :) heelt forelsket❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ul i går og alt så perfekt ut. Fikk se og høre hjerte og så bitte små antydninger til ben og armer. Knøttet beveget på seg for oss også :) heelt forelsket❤️

Ååh, så gøy!! :D Hvor langt var du på vei når du var på UL Ohana?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går og hjertet slo som bare det og knøtter var 15.5 mm og hun mente jeg var 8+3, altså 8+4 idag, med termin 6-7 okt.. Men da i mine app så får jeg da at jeg er 8+1.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...