Gå til innhold

Oktober?


FruTB

Anbefalte innlegg

Jeg lister meg ogdå inn her etter positiv rfsu test og positiv digitaltest nå i kveld 😊 håper så inderlig denne spiren sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Bra og bra :-) i følge kroppen går det bra (ingen blødninger) det er verre med psyken. Klarer ikke slappe av. Har ikke så mye symptomer så er så redd for MA. Men jeg er nok bare overnervøs.

Igår og idag har jeg fått følelse av at det er to der inne. Klarer ikke legge fra meg den tanken. Det er maaaaange tvillinger på både mamma og pappas side av familien, men siden jeg selv skulle vert toegget tvilling, slår jeg meg til ro med at det "hopper over" en generasjon. Så det er nok bare en følelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med tvillingfølelse da :-) mannen har så lyst på tvillinger, men tviler på det her i gården! Har hatt litt brun utflod jeg da (beklager detaljer). I går og forgårs, bedre i dag. Blir jo litt bekymra, men tror det kan ha noe å gjøre med at jeg ble konisert i desember..og at jeg trente en del i helga. Så lenge det ikke gjør vondt og er store blødninger håper jeg på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ganske bra her og, men har hatt mye vondt de siste 3 dagene. Det kommer og går heldigvis og tror bare det er livmoren som strekker seg, men hadde aldri i min villeste drømmer trodd man kunne kjenne det så godt. Jeg tenker at så lenge jeg ikke blør så skal jeg ikke bekymre meg heller. Andre symptomer kommer og går litt, men det tenker jeg og er helt normalt siden jeg bare er 4+3 idag. G-testene blir iallefall sterkere og sterkere og har en digital jeg sparer til helga (håper på å se 3+). Ellers så holder jeg meg rolig etter ordre fra legen og prøver å innse at jeg skal bli mamma :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil og bli med her! Termin ca 11 oktober

Gratulere så mye! Så moro at det gikk bra! :-D

Takk :D venter utålmodig på tidlig ultralyd om to uker..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg vil og bli med her! Termin ca 11 oktober

Gratulere så mye! Så moro at det gikk bra! :-D

Takk :D venter utålmodig på tidlig ultralyd om to uker..! :)

Skjønner deg godt! Har ul på fredag og tiden går jo ikke fort nok!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei går alt bra, venner meg til tanken, men glemmer det faktisk noen ganger..

Nå driver jeg og funderer på hva jeg skal gjøre neste helg.. har blitt invitert på en jentehelg og der skal det være litt alkohol, som det pleier å være.. så lurer på om jeg skal si det eller avlyse :forvirret:  er jo bare 8 uker på vei da, så mye kan jo skje enda... hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet;) dere med termin i beg av okotober, når hadde derer siste mens sist? Min var 25 des, første dag av siste mens, hadde kun sex 2 ganger 6 januar, å sannelig satt spiren, termin er foreløbig 3 okt står det på terminkalkulatoren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Bare av ren nysgjerrighet;) dere med termin i beg av okotober, når hadde derer siste mens sist? Min var 25 des, første dag av siste mens, hadde kun sex 2 ganger 6 januar, å sannelig satt spiren, termin er foreløbig 3 okt står det på terminkalkulatoren:)

Første dag i siste mens her var 18.12.14, men vi hadde kun sex 4.1(p.g.a familiesituasjon:-P) så jeg må rekne ut i fra unnfangelsen å ikke ut i fra mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

 

Bare av ren nysgjerrighet;) dere med termin i beg av okotober, når hadde derer siste mens sist? Min var 25 des, første dag av siste mens, hadde kun sex 2 ganger 6 januar, å sannelig satt spiren, termin er foreløbig 3 okt står det på terminkalkulatoren:)

Første dag i siste mens her var 18.12.14, men vi hadde kun sex 4.1(p.g.a familiesituasjon:-P) så jeg må rekne ut i fra unnfangelsen å ikke ut i fra mensen.

Åy, av å skrive dette til deg fant jeg ut at jeg har plottet inn feil data (har skrevet 7.1 istede for 4.1) så nå fikk jeg plutselig termin i september:-) å er 6+2 uke rusede for 5+6 :-) jippi :-P men kommer nok til å holde meg i oktober forumet :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Ohana - tenk positivt! :) dette går nok bra! :) Jeg har også hatt noen sånne dager, men har funnet ut at puppene er ømmere på kvelden enn på morgenen.. Men det kan vel gå litt opp og ned også vil jeg tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe alltid kjekt å komme litt lengre frem når dn er gravid, får nok selv i september men hører til i oktober;)

 

Ikke jeg heller Ohana, har ingen symptomer, det har jeg ikke hatt med de 3 første heller, så ingenting å uroe seg for, går så bra atte😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal du følges tett opp her hjemme eller?

Ja, går til en privat gynekolog her hjemme, men skal ha tett dialog med klinikken i Barcelona hele tiden også :) føles trygt og godt ut, siden de første tre månedene er litt anderledes enn et vanlig svangerskap i og med jeg tar hormoner disse tre månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra! Skal du følges tett opp her hjemme eller?

Ja, går til en privat gynekolog her hjemme, men skal ha tett dialog med klinikken i Barcelona hele tiden også :) føles trygt og godt ut, siden de første tre månedene er litt anderledes enn et vanlig svangerskap i og med jeg tar hormoner disse tre månedene.

Skjønner, så godt da. Godt å føle seg ivaretatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...