Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #76 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er fordomsfull mot: - Vestkantgutter. - Folk som har slike terninger i frontruten på bilen sin. - Folk som stemmer FrP. - Hipster-nordlendinger på Løkka med veeeeeldig avslepen dialekt (suspekt! Nordlendinger skal banne, tygge skråtobakk og drikke sprit). - Folk med hovedfag i filosofi og liknende tøysefag. - BI- og Westerdalsfolk. - Korpsmusikanter - kan du tenke deg noe mer creepy enn damer på 40 + med foldeskjørt og båtlue? - De som skriver/leser/kjøper kiosklitteratur. - Mødre og fedre som har bilskilt på barnevognen. - ALLE som på en eller annen måte kan knyttes til konseptet "gatebil". - Folk med profesjonelt av typen negldesigner. Hvorfor oppfatter du filosofi som 'tøysefag' ? Anonymous poster hash: 68a4c...cc8
Gjest Skrevet 4. januar 2015 #77 Skrevet 4. januar 2015 1. Romenere 2. Folk som går kronisk i sirævva grå joggebukse med Sparta Warrior jakke til, og gjerne med røyken i kjeften som det ikke finnes så mange tenner i, mens de triller barnevogn og 7 mndr ettervekst på hodet!! 3........kommer ikke på noe mer Sparta wArrior? Hva er d? Jeg har 6mnd ettervekst.. Tviler på du ser d veldig godt da jeg er ganske blond fra før men har ikke hatt råd til å prioritere frisøren dessverre .. Anonymous poster hash: b3448...56d Hehe det er en jakke som supporterne til Hockeylaget her i byen Med den etterveksten som jeg mener, så har de gjerne farget håret rødt eller noe likn, mens de enten har sort / mørk /lys ettervekst. Og ja.... har sett gamle kjerringer med grå ettervekst også i samme antrekket og stilen!
ærlig talt Skrevet 4. januar 2015 #78 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg har mange fordommer, men det er svært sjelden jeg snakker høyt om dem. Noen av dem: -Svært overvektige og eldre nordmenn som er sammen med unge, pene utenlandske damer/menn - Folk med psykiske problemer (dette skammer jeg meg veldig over, og noe jeg heller ikke skjønner meg på da jeg selv har perioder med angst). - Folk som er veldig opptatt av sitt eget ytre (alltid sminket og pen i tøyet, bolemuskler ol). Jeg tenker da i mitt stille sinn at de sikkert er veldig overfladiske og mangler "rette" verdier. - Homofile menn er "tøser". Ja, jeg vet de ikke er det. Hadde noen homofile menn som venner for noen år siden, og de lå med alt de kom over. Tror fordommene mine stammer derifra😁 -Min siste fordom jeg kommer på omhandler folk som er svært religiøse. Selv om jeg forstår at man kan kombinere intelligens og tro, så er det noe som skriker inni meg: Jammen dere må jo være dumme som tror på noe sånt? Endret 4. januar 2015 av ærlig talt
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #79 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer mot: Folk uten utdannelse Folk som jobber i lavstatus yrker Folk som røyker Folk som går på sosialen Folk som har ikke har stil Folk som ikke har manerer Folk som bare spiser ferdigmat Folk som stemmer FRP Folk som ikke har jobb eller eid bolig i voksen alder Sikkert en del mer, men det jeg kom på i farta. For å ikke glemme grupper som: Utledninger, særlig mørkhudete Romfolk Unge enslige mødre Homofile Ja det var meg. Ikke perfekt selv så klart. Hvis ingen blir rørlegger, hvem skal fikse doen din da? Anonymous poster hash: b245f...a63 Lurer litt. Rørlegger er det lavstatusom yrkr? Svoger er det,og tjener godt over 35.000 i mnd. Jeg tenker det er da mere middelklasse yrke. Anonymous poster hash: ae6c9...a86
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #80 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer mot: Folk uten utdannelse Folk som jobber i lavstatus yrker Folk som røyker Folk som går på sosialen Folk som har ikke har stil Folk som ikke har manerer Folk som bare spiser ferdigmat Folk som stemmer FRP Folk som ikke har jobb eller eid bolig i voksen alder Sikkert en del mer, men det jeg kom på i farta. For å ikke glemme grupper som: Utledninger, særlig mørkhudete Romfolk Unge enslige mødre Homofile Ja det var meg. Ikke perfekt selv så klart. Hvis ingen blir rørlegger, hvem skal fikse doen din da? Anonymous poster hash: b245f...a63 Lurer litt. Rørlegger er det lavstatusom yrkr? Svoger er det,og tjener godt over 35.000 i mnd. Jeg tenker det er da mere middelklasse yrke. Anonymous poster hash: ae6c9...a86
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #81 Skrevet 4. januar 2015 - Redd for muslimer. Spesielt om de er mørke i huden. (Dette kommer nok av noen traumatiske opplevelser i barndommen, så er kanskje ikke skamfull over det siden det tross alt kommer fra et sted)- Eldre norske menn med unge utenlandske jenter. - Som ærlig talt nevner, at homofile menn er lette på tråden. Anonymous poster hash: 051d3...a7c
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2015 #82 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er ikke stolt av noen av fordommene mine jeg?Selv om jeg liker å anse meg som ganske fordomsfri har jeg nok mine maler om hva som er bra og mindre bra.Jeg har nok mine fordommer mot mennesker som stemmer FrP, som putter ansiktet fullt av botox, som henter seg kone nr 3 fra Thailand, som 'hater' innvandrere, homser og navere...Herlighet, må si jeg ler at folk har fordommer mot de som feks. stemmer ulikt de Må jo være toppen av lite intelligens. Så lenge folk stemmer utifra det de tror på er vel det bra? Mer fordommer mot de som stemmer utifra kun fagre valgløfter. Anonymous poster hash: 71e89...acf Folk kan stemme hva de vil - det er jo viktig at man bruker stemmeretten - men mennesker som stemmer, og dermed tror på og støtter FrPs verdisyn har jeg fordommer mot. Ikke stolt av det, aller helst skulle jeg vært like fordomsfri som deg. Men jeg aner et snev av fordommer mot meg i innlegget ditt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #83 Skrevet 4. januar 2015 1. Romenere 2. Folk som går kronisk i sirævva grå joggebukse med Sparta Warrior jakke til, og gjerne med røyken i kjeften som det ikke finnes så mange tenner i, mens de triller barnevogn og 7 mndr ettervekst på hodet!! 3........kommer ikke på noe mer Sparta wArrior? Hva er d? Jeg har 6mnd ettervekst.. Tviler på du ser d veldig godt da jeg er ganske blond fra før men har ikke hatt råd til å prioritere frisøren dessverre .. Anonymous poster hash: b3448...56d Hehe det er en jakke som supporterne til Hockeylaget her i byen Med den etterveksten som jeg mener, så har de gjerne farget håret rødt eller noe likn, mens de enten har sort / mørk /lys ettervekst. Og ja.... har sett gamle kjerringer med grå ettervekst også i samme antrekket og stilen! Haha ok:) nei jeg er nok langt fra den kategorien lever i trua hvertfall ?!! Anonymous poster hash: b3448...56d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #84 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er forresten redd for folk downs syndrom og lignende... Anonymous poster hash: b3448...56d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #85 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er forresten redd for folk downs syndrom og lignende... Anonymous poster hash: b3448...56d Jeg ble angrepet av et stort barn med DS en gang (bitt og klort), helt uten forvarsel, han bare røk på meg på en parkeringsplass, men jeg tror ikke dette er så veldig vanlig. Kattungen min fikk også svært røff behandling av et stort DS-barn en gang (såpass at han måtte til dyrlegen), så jeg har forhåpentligvis hatt min dose uflaks. De DS-barna jeg kjenner er søte og greie. Anonymous poster hash: 4094c...d87
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #86 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er forresten redd for folk downs syndrom og lignende... Anonymous poster hash: b3448...56d Jeg ble angrepet av et stort barn med DS en gang (bitt og klort), helt uten forvarsel, han bare røk på meg på en parkeringsplass, men jeg tror ikke dette er så veldig vanlig. Kattungen min fikk også svært røff behandling av et stort DS-barn en gang (såpass at han måtte til dyrlegen), så jeg har forhåpentligvis hatt min dose uflaks. De DS-barna jeg kjenner er søte og greie. Anonymous poster hash: 4094c...d87 Er det jeg er redd for .. At de KAN være uforutsigbare .. Så jeg tar dessverre en omvei om jeg kan ;-/ Anonymous poster hash: b3448...56d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #87 Skrevet 4. januar 2015 Har vel endel jeg også.. Jenter/damer som er over gjennomsnittet interessert i sminke, hår og mote er dumme som brød. Samme med menn med overdrevne muskler / bolemuskler. Er du religiøs er du hjernevasket, og mindre intelligent. Og bruker du religiøse plagg (som hijab osv, skjønner jeg ikke hva du har i vesten å gjøre og ønsker deg tilbake til møkka du kom fra) Mennesker som ikke bryr seg om dyr mangler empati. Anonymous poster hash: 698ee...faf Signerer!!! Anonymous poster hash: 43712...29b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #88 Skrevet 4. januar 2015 Rasistiske mennesker. Som bedømmer meg kun ut fra min nasjonalitet, ikke personlighet, utseende og væremåte. Folk som IKKE har dysleksi, men gidder ikke å lære seg å skrive rett og skylder på dysleksi. Foreldre med ADHD-barn som ikke gidder å utrede barna eller praktisere konsekvenser i oppdragelsen, som svarer foreldre til barna som deres barn mobber/skader at "mitt barn har ADHD og kan ikke noe for det". Mennesker som skryter av noe som de ikke har bidratt til å skape (utseende, smerteterskel, flaks osv) og ser ned på folk som ikke har vært så heldige fra naturens side. Folk som hater dyr. Anonymous poster hash: 1a699...1e3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #89 Skrevet 4. januar 2015 Folk som mishandler dyr. Anonymous poster hash: 533a1...9bf
Berta_78 Skrevet 4. januar 2015 #90 Skrevet 4. januar 2015 Folk som kombinerer dress/ stivt jobbantrekk med sekk på ryggen. Tenker at de er fra Trøndelag :-) Anonymous poster hash: 0f37a...8d4 Å nei!! Jeg gjør det. Trener på vei fra jobb. Jeg pleier å tenke at jeg ser dum ut, men trøster meg med at det sikkert ikke er noen som bryr seg. Så feil kan man ta :-D Ja ja, trøndere er vel ikke så ille..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #91 Skrevet 4. januar 2015 At rumenere er kriminelle, en gang utro alltid utro, enebarn er bortskjemte og dyrker seg selv en helt spesiell måte.. Alle dere skinnhellige, har dere virkelig ingen fordommer? Jeg går ikke og kjefter og snakker om fordommene mine hele tiden, men som en del av utdanningen ble vi jo bedt om å være oss bevisste dem istedet for å undergrave. Anonymous poster hash: 2ce33...bc4 Jeg var utro mot eksen min. Flere ganger. Har aldri fortalt det til han, og tviler på at han vet det. Men jeg hatet og hater meg selv for at jeg gjorde det. Jeg gjorde det slutt til slutt, for jeg visste at jeg aldri kunne lede han inn i resten av er liv med meg etter det jeg hadde gjort. Det hadde vært enda mer urettferdig mot han. Nå er han heldigvis lykkelig med ei annen jente, og jeg har funnet mannen i mitt liv. Og jeg VET at jeg aldri noensinne vil eller kommer til å være utro igjen! Jeg unner ingen å ha en så slem partner som jeg var mot min eks. Anonymous poster hash: c5e12...5c4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #92 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer mot: Folk uten utdannelse Folk som jobber i lavstatus yrker Folk som røyker Folk som går på sosialen Folk som har ikke har stil Folk som ikke har manerer Folk som bare spiser ferdigmat Folk som stemmer FRP Folk som ikke har jobb eller eid bolig i voksen alder Sikkert en del mer, men det jeg kom på i farta. For å ikke glemme grupper som: Utledninger, særlig mørkhudete Romfolk Unge enslige mødre Homofile Ja det var meg. Ikke perfekt selv så klart. Hvis ingen blir rørlegger, hvem skal fikse doen din da? Anonymous poster hash: b245f...a63 Lurer litt. Rørlegger er det lavstatusom yrkr? Svoger er det,og tjener godt over 35.000 i mnd. Jeg tenker det er da mere middelklasse yrke. Anonymous poster hash: ae6c9...a86 Mannen min jobber i Nordsjøen, kun 2 år på videregående og to år som lære før han tok fagbrevet. Tjener 670 000kr brutto i året 😋 Anonymous poster hash: 97812...8a5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #93 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer mot: Folk uten utdannelse Folk som jobber i lavstatus yrker Folk som røyker Folk som går på sosialen Folk som har ikke har stil Folk som ikke har manerer Folk som bare spiser ferdigmat Folk som stemmer FRP Folk som ikke har jobb eller eid bolig i voksen alder Sikkert en del mer, men det jeg kom på i farta. For å ikke glemme grupper som: Utledninger, særlig mørkhudete Romfolk Unge enslige mødre Homofile Ja det var meg. Ikke perfekt selv så klart. Hvis ingen blir rørlegger, hvem skal fikse doen din da? Anonymous poster hash: b245f...a63 Lurer litt. Rørlegger er det lavstatusom yrkr? Svoger er det,og tjener godt over 35.000 i mnd. Jeg tenker det er da mere middelklasse yrke. Anonymous poster hash: ae6c9...a86 Mannen min jobber i Nordsjøen, kun 2 år på videregående og to år som lære før han tok fagbrevet. Tjener 670 000kr brutto i året 😋 Anonymous poster hash: 97812...8a5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #94 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer jeg har: Mødre som ikke ammer barna sine fordi de ikke gidder. Tiggere som sitter med sigaretten i hånda. Navere som orker alt annet enn å jobbe. Og sikkert mye mer.... Anonymous poster hash: c5e12...5c4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #95 Skrevet 4. januar 2015 Fordommer mot: Folk uten utdannelse Folk som jobber i lavstatus yrker Folk som røyker Folk som går på sosialen Folk som har ikke har stil Folk som ikke har manerer Folk som bare spiser ferdigmat Folk som stemmer FRP Folk som ikke har jobb eller eid bolig i voksen alder Sikkert en del mer, men det jeg kom på i farta. For å ikke glemme grupper som: Utledninger, særlig mørkhudete Romfolk Unge enslige mødre Homofile Ja det var meg. Ikke perfekt selv så klart. Hvis ingen blir rørlegger, hvem skal fikse doen din da? Anonymous poster hash: b245f...a63 Lurer litt. Rørlegger er det lavstatusom yrkr? Svoger er det,og tjener godt over 35.000 i mnd. Jeg tenker det er da mere middelklasse yrke. Anonymous poster hash: ae6c9...a86 Mannen min jobber i Nordsjøen, kun 2 år på videregående og to år som lære før han tok fagbrevet. Tjener 670 000kr brutto i året 😋 Anonymous poster hash: 97812...8a5 Heller en rørlegger som tjener greit enn enn mann som sitter og runker i Nordsjøen det meste av året og tjener fett.. Anonymous poster hash: e69ca...b4a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #96 Skrevet 4. januar 2015 ADHD, tror ikke det er en sykdom som eksisterer, tenker bare det er en ytterkant av normal området. Anonymous poster hash: ac06f...4ad
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. januar 2015 #97 Skrevet 4. januar 2015 *de som stemmer frp. Noen av dem er greit, men jeg har en formening om at flesteparten av dem er ressursvake mennesker. *utenlandske tiggere. Sikkert noen av dem også som er ærlige, men flesteparten er ikke det. * de som vagebooker på fb Ikke mange av de på min liste nå, men ja. Det er lite intelligent. *de som skylder på alt og alle for ting. Det er aldri ens egen feil.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #98 Skrevet 4. januar 2015 *de som stemmer frp. Noen av dem er greit, men jeg har en formening om at flesteparten av dem er ressursvake mennesker. *utenlandske tiggere. Sikkert noen av dem også som er ærlige, men flesteparten er ikke det. * de som vagebooker på fb Ikke mange av de på min liste nå, men ja. Det er lite intelligent. *de som skylder på alt og alle for ting. Det er aldri ens egen feil. Vagebooker? Anonymous poster hash: 605f4...92e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #99 Skrevet 4. januar 2015 ADHD, tror ikke det er en sykdom som eksisterer, tenker bare det er en ytterkant av normal området. Anonymous poster hash: ac06f...4ad Fnis Anonymous poster hash: 605f4...92e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. januar 2015 #100 Skrevet 4. januar 2015 (endret) *de som stemmer frp. Noen av dem er greit, men jeg har en formening om at flesteparten av dem er ressursvake mennesker. *utenlandske tiggere. Sikkert noen av dem også som er ærlige, men flesteparten er ikke det. * de som vagebooker på fb Ikke mange av de på min liste nå, men ja. Det er lite intelligent. *de som skylder på alt og alle for ting. Det er aldri ens egen feil. Vagebooker? Anonymous poster hash: 605f4...92e Roping etter oppmerksomhet. At de sier a, men ikke b. Og om noen spør dem om hva som har skjedd får de beskjed om at de ikke vil snakke om det. evt ta det på pm. Endret 4. januar 2015 av den perfekte mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå