Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har mange desverre.. Blandt annet at mennesker med svarte skinnsofaer er mindre intelligente. Men jeg jobber med meg selv, og jeg er aboslutt ikke stolt av det. Anonymous poster hash: 73427...83e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Ha ha ha jeg tenker at slike med samme fordommer som deg er mindre intelligent! Det er jammen en liten verden vi lever i😉 Anonymous poster hash: 8cbcf...f9e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg og har mange. For mange til å ramse opp her. Eks: røykere, skikkelig overvektige, muslimer, nav'ere ( ikke de som åpenbart trenger trygd) osv osv. Anonymous poster hash: 99113...403
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har mange desverre.. Blandt annet at mennesker med svarte skinnsofaer er mindre intelligente. Men jeg jobber med meg selv, og jeg er aboslutt ikke stolt av det. Anonymous poster hash: 73427...83e Herregud Anonymous poster hash: 533a1...9bf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Har veldig mange fordommer... Men så viser det seg også ofte at 90% av fordommene "stemmer". Så da blir de liksom værende. Anonymous poster hash: c39d0...255
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Har veldig mange fordommer... Men så viser det seg også ofte at 90% av fordommene "stemmer". Så da blir de liksom værende. Anonymous poster hash: c39d0...255 Akkurat slik er det med meg og😬 Anonymous poster hash: 99113...403
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Har vel endel jeg også.. Jenter/damer som er over gjennomsnittet interessert i sminke, hår og mote er dumme som brød. Samme med menn med overdrevne muskler / bolemuskler. Er du religiøs er du hjernevasket, og mindre intelligent. Og bruker du religiøse plagg (som hijab osv, skjønner jeg ikke hva du har i vesten å gjøre og ønsker deg tilbake til møkka du kom fra) Mennesker som ikke bryr seg om dyr mangler empati. Anonymous poster hash: 698ee...faf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 At rumenere er kriminelle, en gang utro alltid utro, enebarn er bortskjemte og dyrker seg selv en helt spesiell måte.. Alle dere skinnhellige, har dere virkelig ingen fordommer? Jeg går ikke og kjefter og snakker om fordommene mine hele tiden, men som en del av utdanningen ble vi jo bedt om å være oss bevisste dem istedet for å undergrave. Anonymous poster hash: 2ce33...bc4
Musemora Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Har vel endel jeg også.. Jenter/damer som er over gjennomsnittet interessert i sminke, hår og mote er dumme som brød. Samme med menn med overdrevne muskler / bolemuskler. Er du religiøs er du hjernevasket, og mindre intelligent. Og bruker du religiøse plagg (som hijab osv, skjønner jeg ikke hva du har i vesten å gjøre og ønsker deg tilbake til møkka du kom fra) Mennesker som ikke bryr seg om dyr mangler empati. Anonymous poster hash: 698ee...faf Kan visst slenge meg på disse jeg. Samt noen til.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Er fordomsfull mot folk som stemmer Frp, folk som har ME, uføre som har mange barn, konspirasjonsteoretikere og overvektige som skylder på alt annet enn seg selv. Anonymous poster hash: 3a693...54c
Gjest Antarctica Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Er fordomsfull mot folk som stemmer Frp, folk som har ME, uføre som har mange barn, konspirasjonsteoretikere og overvektige som skylder på alt annet enn seg selv. Anonymous poster hash: 3a693...54c Ikke ME-pasientene og de uføre med mange barn. Men de andre ser jeg litt skrått på...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Hmmm.... - rumenere - Folk med ME - Navere - Super kristne (de som går i en liten menighet hele tiden....) Er de jeg kommer på nå som jeg har fordommer mot, som jeg vet kanskje er litt/delvis ufortjent. Ellers er det andre jeg missliker sterkt, men som jeg overhodet ikke har kvaler med å misslike heller, slik som rasister..... Anonymous poster hash: 602e4...ff6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 ME-diagnosen. Fibromyalgi. Jeg har ellers to svarte skinnsofaer fra Italia. Verdens mykeste skinn. Helt firkanta. Lave og lekre. Tror ingen har vurdert de som harry. Anonymous poster hash: a4d31...365
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 De som har ME, fibro o.l, men som orker alt annet en å jobbe. De som er arbeidsledige i årevis. Folk uten utdanning. Ekstremt overvektige. Religiøse. Folk med gjeldsordning Ad-hd. Kjenner ingen ressurssterke med diagnosen. Det var de jeg kom på i farta. Og jeg jobber med de,men de blir stadig bekreftet... Anonymous poster hash: 720a2...d1f
Nyttårs barn Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Har fordommer mot folk som kaller barna jålete, pompøse og ny/hjemmelagde navn. Mot de som hele tiden feiler noe, gjerne noe som ikke er så alvorlig. Mot folk som ikke snakker/skriver ordentlig norsk, og her mener jeg altså ikke innvandrere.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 De som har ME, fibro o.l, men som orker alt annet en å jobbe. De som er arbeidsledige i årevis. Folk uten utdanning. Ekstremt overvektige. Religiøse. Folk med gjeldsordning Ad-hd. Kjenner ingen ressurssterke med diagnosen. Det var de jeg kom på i farta. Og jeg jobber med de,men de blir stadig bekreftet... Anonymous poster hash: 720a2...d1f Da må du kanskje sette seg litt mer inn i diagnosen da. Eller kanskje du bare kan utdype hva du mener med ressurssterk? Hilsen en med adhd, høyskoleutdannet, tar vare på barnet mitt, lever et "normalt" liv og klarer meg aldeles utmerket Anonymous poster hash: 605f4...92e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Tja fordommer og fordommer... Jeg må innrømme at jeg går litt ekstra fort hvis jeg møter på mørkhudede i byen på kvelden, men det har mer med frykt å gjøre, og er ikke pga bevisste tanker. Er fra bondelandet da, til mitt forsvar, og synes det å gå i en by på kvelden er litt skummelt i seg selv. Ellers har jeg nok fordommer mot jehovas vitner og frp'ere. Er de jeg kommer på i farten, finnes sikkert flere. Anonymous poster hash: b3393...43d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Tja fordommer og fordommer... Jeg må innrømme at jeg går litt ekstra fort hvis jeg møter på mørkhudede i byen på kvelden, men det har mer med frykt å gjøre, og er ikke pga bevisste tanker. Er fra bondelandet da, til mitt forsvar, og synes det å gå i en by på kvelden er litt skummelt i seg selv. Ellers har jeg nok fordommer mot jehovas vitner og frp'ere. Er de jeg kommer på i farten, finnes sikkert flere. Anonymous poster hash: b3393...43d Oppfattet plutselig siste delen av overskriften... fordommene i siste setning har jeg egentlig ikke så store problemer med, da jeg føler de er berettiget. Anonymous poster hash: b3393...43d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Fordommer mot folk som stemmer AP, religiøse, navere, røykere....og sikkert endel andre Anonymous poster hash: 71e89...acf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 De som har ME, fibro o.l, men som orker alt annet en å jobbe. De som er arbeidsledige i årevis. Folk uten utdanning. Ekstremt overvektige. Religiøse. Folk med gjeldsordning Ad-hd. Kjenner ingen ressurssterke med diagnosen. Det var de jeg kom på i farta. Og jeg jobber med de,men de blir stadig bekreftet... Anonymous poster hash: 720a2...d1f Da må du kanskje sette seg litt mer inn i diagnosen da. Eller kanskje du bare kan utdype hva du mener med ressurssterk? Hilsen en med adhd, høyskoleutdannet, tar vare på barnet mitt, lever et "normalt" liv og klarer meg aldeles utmerket Anonymous poster hash: 605f4...92e Jeg kjenner ingen velutdannede i gode jobber, som eier bolig og bil, har økonomien på stell og følger opp barna skikkelig. Jeg kjenner ikke deg da tydeligvis. Synd for meg kanskje ;-) Anonymous poster hash: 720a2...d1f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Fordommer mot folk som stemmer AP, religiøse, navere, røykere....og sikkert endel andre Anonymous poster hash: 71e89...acf Kristne arbeiderpartimedlemmer som røyker og ikke jobber er de verste? Oj, dem har jeg ikke noe imot. Anonymous poster hash: 0e8ad...317
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #22 Skrevet 3. januar 2015 De som har ME, fibro o.l, men som orker alt annet en å jobbe. De som er arbeidsledige i årevis. Folk uten utdanning. Ekstremt overvektige. Religiøse. Folk med gjeldsordning Ad-hd. Kjenner ingen ressurssterke med diagnosen. Det var de jeg kom på i farta. Og jeg jobber med de,men de blir stadig bekreftet... Anonymous poster hash: 720a2...d1f Da må du kanskje sette seg litt mer inn i diagnosen da. Eller kanskje du bare kan utdype hva du mener med ressurssterk? Hilsen en med adhd, høyskoleutdannet, tar vare på barnet mitt, lever et "normalt" liv og klarer meg aldeles utmerket Anonymous poster hash: 605f4...92e Jeg kjenner ingen velutdannede i gode jobber, som eier bolig og bil, har økonomien på stell og følger opp barna skikkelig. Jeg kjenner ikke deg da tydeligvis. Synd for meg kanskje ;-) Anonymous poster hash: 720a2...d1f Tydeligvis ikke Nå eier jeg ikke egen bolig, men ellers av det du nevner er riktig Og at jeg ikke eier egen bolig har ingenting med adhden å gjøre. Bare nysgjerrig, hvor mange med adhd kjenner du egentlig? Jeg kjenner flere, og de fleste klarer seg helt fint Anonymous poster hash: 605f4...92e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #23 Skrevet 3. januar 2015 Fordommer mot folk som stemmer AP, religiøse, navere, røykere....og sikkert endel andre Anonymous poster hash: 71e89...acf Kristne arbeiderpartimedlemmer som røyker og ikke jobber er de verste? Oj, dem har jeg ikke noe imot. Anonymous poster hash: 0e8ad...317 Ikke? Jeg har... Anonymous poster hash: 71e89...acf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #24 Skrevet 3. januar 2015 De som har ME, fibro o.l, men som orker alt annet en å jobbe. De som er arbeidsledige i årevis. Folk uten utdanning. Ekstremt overvektige. Religiøse. Folk med gjeldsordning Ad-hd. Kjenner ingen ressurssterke med diagnosen. Det var de jeg kom på i farta. Og jeg jobber med de,men de blir stadig bekreftet... Anonymous poster hash: 720a2...d1f Da må du kanskje sette seg litt mer inn i diagnosen da. Eller kanskje du bare kan utdype hva du mener med ressurssterk? Hilsen en med adhd, høyskoleutdannet, tar vare på barnet mitt, lever et "normalt" liv og klarer meg aldeles utmerket Anonymous poster hash: 605f4...92e Jeg kjenner ingen velutdannede i gode jobber, som eier bolig og bil, har økonomien på stell og følger opp barna skikkelig. Jeg kjenner ikke deg da tydeligvis. Synd for meg kanskje ;-) Anonymous poster hash: 720a2...d1f Tydeligvis ikke Nå eier jeg ikke egen bolig, men ellers av det du nevner er riktig Og at jeg ikke eier egen bolig har ingenting med adhden å gjøre. Bare nysgjerrig, hvor mange med adhd kjenner du egentlig? Jeg kjenner flere, og de fleste klarer seg helt fint Anonymous poster hash: 605f4...92e Kjenner ganske mange, både voksne og barn. Der barna har fått diagnosen er det ingen ressurssterke foreldre. Noen av de voksne kommer fra "normale" hjem, men de har klart seg heller dårlig selv. Mye rus, aggresjon, fengsel osv. Ingen har utdanning, få har jobb. Ingen har samme jobb over lengre tid. Ingen eier bolig.. Anonymous poster hash: 720a2...d1f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #25 Skrevet 3. januar 2015 Utleninger. Har 2 ganger opplevd at en utlening prøver å voldta meg å etter det har jeg fått fordommer mot utleninger. Vet jo selvsagt at ikke alle er sånn,men hadde uansett aldri kunne hatt ett forhold til en utlening. Da tenker jeg som kjæreste. Er generelt sett blitt veldig redd for utleninger dessverre.. Anonymous poster hash: b11a6...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå