Iiiiik Skrevet 20. november 2014 #101 Skrevet 20. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe. Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa Det blir jo nokså sirkulært dette. Eller i hvert fall å kaste stein i glasshus. For meg er det ikke særlig mer intelligent å lese en lang tråd om en jakke (!) for så å bruke kreftene sine på å si at andre ikke burde la seg engasjere av en tråd om en jakke. Når det gjelder det med høye eller alder eller antall barn eller hårfarge eller utdannelse eller andre demografiske/faktaorienterte spørsmål, har jeg mistanke om at det handler om at noen ønsker å finne ut hvem noen er. Jeg har kanskje vært her for lenge når jeg har blitt så paranoid at jeg tenker at det kan jeg i hvert fall ikke svare på, for det sitter en liten jævel eller tre et sted og samler på den informasjonen for å kunne fastslå hvorvidt jeg er Berit de gikk på videregående sammen med eller ikke. Om folk er dumme her inne eller ikke, er en gjenganger. Alltid en eller annen som sier som deg - alle andre her er idioter og alle skriver om idiotiske ting. Jeg tror faktisk at utvalget er relativt representativt. Det er nok en del som sliter på mange livsområder som fyller tiden sin ved å være her inne, men det er også mange morsomme, interessante og intelligente brukere. Og noen irriterende som jeg har lite felles med. Omtrent som på et foreldremøte på skolen med andre ord.
sug lut Skrevet 20. november 2014 #102 Skrevet 20. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe. Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa Forskjellen er at når jeg får høre at du er 1.45 høy og veier 13 kg så inspirerer ikke det meg til å finne meg en ny høyde og vekt for vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå