Mamma_til_2 Skrevet 18. november 2014 #76 Skrevet 18. november 2014 Fin! Liker fargen, men er ikke like vågal selv. Går i svart, grått, brunt, mørk blått og mørk grønt i min jakkegarderobe. Har kjøpt denne selv i år: http://www.didriksonsshop.no/didriksons-angelina-dame-vinter-parka-p-3017-c-219.aspx Anonymous poster hash: a072a...a89 Den Didrikson-jakka har jeg også sett på. Hvilken farge har du? Og hvor vanntett er den? Hmmm, du spør godt. Tro om den ikke hadde 8000 vannsøyle? Jeg mener å huske det. Veldig god og varm! Kan anbefales. Jeg har grønn. Prøvde svart og lilla også. Svart ble for kjip, mens lilla ikke ble helt meg, selv om fargen var veldig pen. Anonymous poster hash: a072a...a89 Grønn var den jeg lurte på også, men på nett ser den ikke så veldig grønn ut egentlig - og den fargen som heter Midnight ser jo helt grå ut? Den er ganske mørk grønn, men jeg syns ikke bildet på nett gjør den noen voldsomt stor tjeneste. Prøv i butikk, er mitt råd. Jeg har faktisk str 34, mot str 36 til vanlig, så det er kanskje litt stor. Jeg har kun sett den i svart, grønn og lilla, så det midnight vet jeg ikke hvordan ser ut i virkeligheten.. Anonymous poster hash: a072a...a89 *den er kanskje litt stor, ikke det. Måtte rette det! Får pustebesvær av skrivefeil, spesielt egne. Anonymous poster hash: a072a...a89 Siste spm: du vet ikke tilfeldigvis hvilke butikker som selger Didrikson? Det vet jeg xxl
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #77 Skrevet 18. november 2014 Fin! Liker fargen, men er ikke like vågal selv. Går i svart, grått, brunt, mørk blått og mørk grønt i min jakkegarderobe. Har kjøpt denne selv i år: http://www.didriksonsshop.no/didriksons-angelina-dame-vinter-parka-p-3017-c-219.aspx Anonymous poster hash: a072a...a89 Den Didrikson-jakka har jeg også sett på. Hvilken farge har du? Og hvor vanntett er den? Hmmm, du spør godt. Tro om den ikke hadde 8000 vannsøyle? Jeg mener å huske det. Veldig god og varm! Kan anbefales. Jeg har grønn. Prøvde svart og lilla også. Svart ble for kjip, mens lilla ikke ble helt meg, selv om fargen var veldig pen. Anonymous poster hash: a072a...a89 Grønn var den jeg lurte på også, men på nett ser den ikke så veldig grønn ut egentlig - og den fargen som heter Midnight ser jo helt grå ut? Den er ganske mørk grønn, men jeg syns ikke bildet på nett gjør den noen voldsomt stor tjeneste. Prøv i butikk, er mitt råd. Jeg har faktisk str 34, mot str 36 til vanlig, så det er kanskje litt stor. Jeg har kun sett den i svart, grønn og lilla, så det midnight vet jeg ikke hvordan ser ut i virkeligheten.. Anonymous poster hash: a072a...a89 *den er kanskje litt stor, ikke det. Måtte rette det! Får pustebesvær av skrivefeil, spesielt egne. Anonymous poster hash: a072a...a89 Siste spm: du vet ikke tilfeldigvis hvilke butikker som selger Didrikson? Jeg kjøpte min hos Intersport, som tilfeldigvis hadde 30 % på alt fra Didrikson den dagen (virkelig leit altså!). Jeg har også sett Didrikson hos Sport1 og så har de vel Didrikson hos XXL, hvertfall hvis man skal tro nettbutikken: http://www.xxl.no/klar/klar-dame/jakker/vinterjakker/didriksons-angelina-parka-vinterjakke-dame/p/1098869_1_style Anonymous poster hash: a072a...a89
Soon to be mum Skrevet 18. november 2014 #78 Skrevet 18. november 2014 At 3000kr er "ingenting"? Kanskje dere skal ta dere en tur til slummen i et eller annet u-land og få litt perspektiv på livet! Og dere kaller dere voksne? Dere lever i deres egen boble... Anonymous poster hash: 6e3c9...ac8 Seriøst? Du vet at det går an å ha to tanker i hodet samtidig ja? Snakk om å være skinnhellig altså. Det er ikke så mange som kan engasjere over fire sider på grunn av et jakkekjøp Jeg blir litt nysgjerrig på om dere sier sånn der ute i den virkelige verden også? Hvis en kollega har kjøpt seg en dunjakke, sier dere da at den ikke passer å gå på jobb i? Om en venninne kjøper seg dunkåpe får hun beskjed om at den hører hjemme i skibakken/løypen (!!!)? Jeg er fascinert Tell me about it. Og det irriterer meg at jeg ikke klarer å la være å bli provosert av slike som hun forrige jeg siterte. Skulle jo tro jeg ikke har noe liv selv heller vett. Til HI: Jakka var kjempefin!! Hadde tenkt å kjøpe akkurat den selv i år, men så endte jeg plutselig opp med denne i stedet, uvisst av hvilken grunn: http://www.ellos.no/ahkka/elissa-w-parka/435368?N=1z13waeZ1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=20&selArt=502638 Tror for øvrig det avgjørende momentet var at jeg hadde en tilbudskode som gjorde at jeg fikk den for 650 kroner i stedet for 1000 kroner. Og når den satt bra på og var god når den dukket opp i posten, så bare orket jeg ikke å dra til byen for å prøve Bergans-jakka mi likevel, slik jeg hadde tenkt. LOL.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #79 Skrevet 18. november 2014 hihi, jeg har visst lite å gjøre akkurat nå siden jeg har leste hele tråden og vinterjakke, som jeg forøvrig ikke skal kjøpe meg i år;) Anonymous poster hash: 5e651...0d5
Soon to be mum Skrevet 18. november 2014 #80 Skrevet 18. november 2014 hihi, jeg har visst lite å gjøre akkurat nå siden jeg har leste hele tråden og vinterjakke, som jeg forøvrig ikke skal kjøpe meg i år;) Anonymous poster hash: 5e651...0d5 I know! Det er sånt som dette som gjør at jeg aldri klarer å slutte å komme inn her.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #81 Skrevet 18. november 2014 Det er ikke så mange som kan engasjere over fire sider på grunn av et jakkekjøp Jeg blir litt nysgjerrig på om dere sier sånn der ute i den virkelige verden også? Hvis en kollega har kjøpt seg en dunjakke, sier dere da at den ikke passer å gå på jobb i? Om en venninne kjøper seg dunkåpe får hun beskjed om at den hører hjemme i skibakken/løypen (!!!)? Jeg er fascinert Nå scrolla jeg tilbake, og ser at hi ikke eksplisitt spurte hva vi syntes, men et innlegg som dette ber litt om andres meninger i seg selv. Om ei venninne/kollega hadde kjøpt en slik jakke, hadde jeg sagt "SLITAN med ny jakke!" Så hadde jeg smilt. Om det hadde vært påkrevd med noe mer kommentar så hadde jeg nok sagt et eller annet som du er så sporty i stilen du, du er /du ser ut som en skikkelig friskuser med den jakken. På direkte spørsmål fra vedkommende (oppfatta innlegget som spørsmål om mening) hadde jeg nok sagt at den var fin, men litt for sporty for meg. Men ingen har kommentert på hvorfor i alle verdens dager folk insisterer å gå rundt i sportsklær, hvorfor det er naturlig å kjøpe klærene sine på sportsbutikk? Hadde en professor som underviste i nikkers, sokker, gammasjer og skisko. Så snart forelesningen var slutt så for han avgårde med ryggsekk og skia på skuldra. Men flesteparten av oss er ikke så sporty at vi hele tida må være parat til et friskusliv, klar for marka. Eller er det imaget vi ønsker å gi av oss selv? Anonymous poster hash: 333f7...476
valnøtta Skrevet 18. november 2014 #82 Skrevet 18. november 2014 Litt lite stilig kanskje? Forstår meg ikke på dette med sportsklær i alle anledninger. Når jeg skal å handle går jeg ikke i joggebukse. Går ikke på jobben i joggesko, og går ikke rundt i byen i skijakke! Er som om folk i Norge, særlig i Bergen ikke aner når man bruker hva. Granitt Down Lady Parka Plum passer på ski og i skogen, det er ikke et plagg man går med til hverdags. Anonymous poster hash: 333f7...476 Feil! Man bruker dunjakke når det er kaldt. Anonymous poster hash: 2a02f...6be jeg kan også bruke dunjakke når det er kaldt, men den jeg bruker til hverdags ser ikke ut som en skijakke tilsvarende den som er avbildet. har en michael kors, og en annen til sports bruk. det er helt snålt med voksne damer med en garderobe fra XXL sport! Anonymous poster hash: 333f7...476 Kanskje ikke alle har råd til Michael Kors da, eller har råd til å ha forskjellige jakker til ulik bruk..... Det som er snålt er jo voksne damer som ikke forstår at folk er forskjellige, liker forskjellige ting, har forskjellig økonomi og prioriterer forskjellig. Hvorfor bryr du deg om andre har garderobe fra xxl sport?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #83 Skrevet 18. november 2014 Litt lite stilig kanskje? Forstår meg ikke på dette med sportsklær i alle anledninger. Når jeg skal å handle går jeg ikke i joggebukse. Går ikke på jobben i joggesko, og går ikke rundt i byen i skijakke! Er som om folk i Norge, særlig i Bergen ikke aner når man bruker hva. Granitt Down Lady Parka Plum passer på ski og i skogen, det er ikke et plagg man går med til hverdags.Anonymous poster hash: 333f7...476 Feil! Man bruker dunjakke når det er kaldt.Anonymous poster hash: 2a02f...6be jeg kan også bruke dunjakke når det er kaldt, men den jeg bruker til hverdags ser ikke ut som en skijakke tilsvarende den som er avbildet. har en michael kors, og en annen til sports bruk. det er helt snålt med voksne damer med en garderobe fra XXL sport!Anonymous poster hash: 333f7...476 Kanskje ikke alle har råd til Michael Kors da, eller har råd til å ha forskjellige jakker til ulik bruk..... Det som er snålt er jo voksne damer som ikke forstår at folk er forskjellige, liker forskjellige ting, har forskjellig økonomi og prioriterer forskjellig. Hvorfor bryr du deg om andre har garderobe fra xxl sport? Jeg betalte i alle fall ikke 3000 for Michael Kors jakka, slik som hi gjorde for sin. Det jeg snakker om er stil! Bergansjakka er nok mer vantett og sikkert mere din i, og sikkert bedre jakke. Men litt kjip? Trenger man ypperste av det ypperste på bekostning av en bedre "look"? Vi lider da for skjønnheten i alle andre sammenhenger. Dessuten er det ikke slik at det ikke går an å få veldig gode OG stilige fun jakker, så lide var nok ikke riktig ord. Anonymous poster hash: 333f7...476
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #84 Skrevet 18. november 2014 Det er ikke så mange som kan engasjere over fire sider på grunn av et jakkekjøp Jeg blir litt nysgjerrig på om dere sier sånn der ute i den virkelige verden også? Hvis en kollega har kjøpt seg en dunjakke, sier dere da at den ikke passer å gå på jobb i? Om en venninne kjøper seg dunkåpe får hun beskjed om at den hører hjemme i skibakken/løypen (!!!)? Jeg er fascinert Nå scrolla jeg tilbake, og ser at hi ikke eksplisitt spurte hva vi syntes, men et innlegg som dette ber litt om andres meninger i seg selv. Om ei venninne/kollega hadde kjøpt en slik jakke, hadde jeg sagt "SLITAN med ny jakke!" Så hadde jeg smilt. Om det hadde vært påkrevd med noe mer kommentar så hadde jeg nok sagt et eller annet som du er så sporty i stilen du, du er /du ser ut som en skikkelig friskuser med den jakken. På direkte spørsmål fra vedkommende (oppfatta innlegget som spørsmål om mening) hadde jeg nok sagt at den var fin, men litt for sporty for meg. Men ingen har kommentert på hvorfor i alle verdens dager folk insisterer å gå rundt i sportsklær, hvorfor det er naturlig å kjøpe klærene sine på sportsbutikk? Hadde en professor som underviste i nikkers, sokker, gammasjer og skisko. Så snart forelesningen var slutt så for han avgårde med ryggsekk og skia på skuldra. Men flesteparten av oss er ikke så sporty at vi hele tida må være parat til et friskusliv, klar for marka. Eller er det imaget vi ønsker å gi av oss selv? Anonymous poster hash: 333f7...476 Hvis noen hadde sagt "SLITAN med ny jakke" så hadde jeg sett ut som et spørsmålstegn. Hva i alle dager betyr slitan? Anonymous poster hash: 744c6...28c
sug lut Skrevet 18. november 2014 #85 Skrevet 18. november 2014 Fin! Liker fargen, men er ikke like vågal selv. Går i svart, grått, brunt, mørk blått og mørk grønt i min jakkegarderobe. Har kjøpt denne selv i år: http://www.didriksonsshop.no/didriksons-angelina-dame-vinter-parka-p-3017-c-219.aspx Anonymous poster hash: a072a...a89 Den Didrikson-jakka har jeg også sett på. Hvilken farge har du? Og hvor vanntett er den? Hmmm, du spør godt. Tro om den ikke hadde 8000 vannsøyle? Jeg mener å huske det. Veldig god og varm! Kan anbefales. Jeg har grønn. Prøvde svart og lilla også. Svart ble for kjip, mens lilla ikke ble helt meg, selv om fargen var veldig pen. Anonymous poster hash: a072a...a89 Grønn var den jeg lurte på også, men på nett ser den ikke så veldig grønn ut egentlig - og den fargen som heter Midnight ser jo helt grå ut? Den er ganske mørk grønn, men jeg syns ikke bildet på nett gjør den noen voldsomt stor tjeneste. Prøv i butikk, er mitt råd. Jeg har faktisk str 34, mot str 36 til vanlig, så det er kanskje litt stor. Jeg har kun sett den i svart, grønn og lilla, så det midnight vet jeg ikke hvordan ser ut i virkeligheten.. Anonymous poster hash: a072a...a89 *den er kanskje litt stor, ikke det. Måtte rette det! Får pustebesvær av skrivefeil, spesielt egne. Anonymous poster hash: a072a...a89 Siste spm: du vet ikke tilfeldigvis hvilke butikker som selger Didrikson? Det vet jeg xxl Takk
valnøtta Skrevet 18. november 2014 #86 Skrevet 18. november 2014 Litt lite stilig kanskje? Forstår meg ikke på dette med sportsklær i alle anledninger. Når jeg skal å handle går jeg ikke i joggebukse. Går ikke på jobben i joggesko, og går ikke rundt i byen i skijakke! Er som om folk i Norge, særlig i Bergen ikke aner når man bruker hva. Granitt Down Lady Parka Plum passer på ski og i skogen, det er ikke et plagg man går med til hverdags.Anonymous poster hash: 333f7...476 Feil! Man bruker dunjakke når det er kaldt.Anonymous poster hash: 2a02f...6be jeg kan også bruke dunjakke når det er kaldt, men den jeg bruker til hverdags ser ikke ut som en skijakke tilsvarende den som er avbildet. har en michael kors, og en annen til sports bruk. det er helt snålt med voksne damer med en garderobe fra XXL sport!Anonymous poster hash: 333f7...476 Kanskje ikke alle har råd til Michael Kors da, eller har råd til å ha forskjellige jakker til ulik bruk..... Det som er snålt er jo voksne damer som ikke forstår at folk er forskjellige, liker forskjellige ting, har forskjellig økonomi og prioriterer forskjellig. Hvorfor bryr du deg om andre har garderobe fra xxl sport? Jeg betalte i alle fall ikke 3000 for Michael Kors jakka, slik som hi gjorde for sin. Det jeg snakker om er stil! Bergansjakka er nok mer vantett og sikkert mere din i, og sikkert bedre jakke. Men litt kjip? Trenger man ypperste av det ypperste på bekostning av en bedre "look"? Vi lider da for skjønnheten i alle andre sammenhenger. Dessuten er det ikke slik at det ikke går an å få veldig gode OG stilige fun jakker, så lide var nok ikke riktig ord. Anonymous poster hash: 333f7...476 Men mammaentilnurket har vel kjøpt jakken for at hun liker den, at du ikke synes den er en god stil er jo noe annet. Stil er da individuelt, og all stil er jammen ikke god stil.
Mrs. Kaizer Skrevet 18. november 2014 #87 Skrevet 18. november 2014 Blir kvalm av denne pengebruken i dette landet her😩
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #88 Skrevet 18. november 2014 Blir kvalm av denne pengebruken i dette landet her Skjerp deg! Fordi noen har kjøpt seg en jakke? Det står fremdeles ikke NOE om hvor ofte HI faktisk kjøper jakker, for øvrig... Det er kun dere skinnhellige folk som tolker det dithen at hun kjøper seg ny jakke hvert år siden det står "årets". For alt dere vet kjøper hun seg ny jakke hvert 3. år eller sjeldnere. Må man virkelig kjøpe seg jakke til 300 kroner på Lindex for ikke å bli stemplet her inne? Herregud... Anonymous poster hash: 96661...c7d
MammantilNurket Skrevet 18. november 2014 Forfatter #89 Skrevet 18. november 2014 (endret) Det var voldsomt til engasjement Som sagt: jeg trenger en skikkelig vinterjakke til blant annet inspeksjon i friminuttene. Her oppe er det vesentlig kaldere enn nede i byen og det blåser nordavind fra alle kanter Jeg har "penere" kåper/jakker til bybruk og er enig i at det er litt trist at mange norske kvinner primært handler garderoben sin i sportsbutikker. Jeg er ikke overbegeistret for allværsjakker. Dette er en vanntett dunjakke - og jeg har klokketro på at den vil holde meg tørr og varm i vinter. Jeg synes også fargen er knallfin og at jakken er feminin Det var forøvrig ikke meningen å støte eller fornærme noen med denne tråden. Relativt sett er 3000.- mye penger for en jakke, men jeg kjører ikke og har ikke bil og det er avgjørende at jeg har noe skikkelig varmt på med når jeg venter på bussen. Vi sparer masse på å ikke ha bil så jeg bruker 3000.- på en jakke med verdens beste samvittighet Endret 18. november 2014 av MammantilNurket
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2014 #90 Skrevet 18. november 2014 Det er ikke så mange som kan engasjere over fire sider på grunn av et jakkekjøp Jeg blir litt nysgjerrig på om dere sier sånn der ute i den virkelige verden også? Hvis en kollega har kjøpt seg en dunjakke, sier dere da at den ikke passer å gå på jobb i? Om en venninne kjøper seg dunkåpe får hun beskjed om at den hører hjemme i skibakken/løypen (!!!)? Jeg er fascinert Nå scrolla jeg tilbake, og ser at hi ikke eksplisitt spurte hva vi syntes, men et innlegg som dette ber litt om andres meninger i seg selv. Om ei venninne/kollega hadde kjøpt en slik jakke, hadde jeg sagt "SLITAN med ny jakke!" Så hadde jeg smilt. Om det hadde vært påkrevd med noe mer kommentar så hadde jeg nok sagt et eller annet som du er så sporty i stilen du, du er /du ser ut som en skikkelig friskuser med den jakken. På direkte spørsmål fra vedkommende (oppfatta innlegget som spørsmål om mening) hadde jeg nok sagt at den var fin, men litt for sporty for meg. Men ingen har kommentert på hvorfor i alle verdens dager folk insisterer å gå rundt i sportsklær, hvorfor det er naturlig å kjøpe klærene sine på sportsbutikk? Hadde en professor som underviste i nikkers, sokker, gammasjer og skisko. Så snart forelesningen var slutt så for han avgårde med ryggsekk og skia på skuldra. Men flesteparten av oss er ikke så sporty at vi hele tida må være parat til et friskusliv, klar for marka. Eller er det imaget vi ønsker å gi av oss selv? Anonymous poster hash: 333f7...476 Jeg har en dunkåpe i samme merke, men ikke samme modell som hi. Selv om den er kjøpt på sportsbutikk (XXL faktisk) vil jeg jo ikke betegne den som et plagg man kan trene i. Ser ikke for meg hvilken idrett det passer med en varm kåpe? Hva er ditt alternativ til en god og varm kåpe som tåler både regn, snø, vind og 15 minus? Som ikke koster en formue, jeg syns 3000 er mer enn nok å bruke på et plagg selv om jeg regner med å ha den i mange år.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #91 Skrevet 18. november 2014 Litt lite stilig kanskje? Forstår meg ikke på dette med sportsklær i alle anledninger. Når jeg skal å handle går jeg ikke i joggebukse. Går ikke på jobben i joggesko, og går ikke rundt i byen i skijakke! Er som om folk i Norge, særlig i Bergen ikke aner når man bruker hva. Granitt Down Lady Parka Plum passer på ski og i skogen, det er ikke et plagg man går med til hverdags. Anonymous poster hash: 333f7...476 Enig! Anonymous poster hash: a5aa8...1ac
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2014 #92 Skrevet 18. november 2014 Litt lite stilig kanskje? Forstår meg ikke på dette med sportsklær i alle anledninger. Når jeg skal å handle går jeg ikke i joggebukse. Går ikke på jobben i joggesko, og går ikke rundt i byen i skijakke! Er som om folk i Norge, særlig i Bergen ikke aner når man bruker hva. Granitt Down Lady Parka Plum passer på ski og i skogen, det er ikke et plagg man går med til hverdags. Anonymous poster hash: 333f7...476 Enig! Anonymous poster hash: a5aa8...1ac Går dere virkelig på ski i parkas og dunkåper??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #93 Skrevet 19. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe. Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #94 Skrevet 19. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe.Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa Takk for titten. Anonymous poster hash: 11f60...214
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #95 Skrevet 19. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe. Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa "Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med!" Fy fader. Den der var stygg mot utviklingshemmede, viser tydelig hva du mener om de Anonymous poster hash: 744c6...28c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #96 Skrevet 19. november 2014 Beklager, men den så utrolig kjip ut. Litt for "kjerring". Men hver sin smak. Anonymous poster hash: a8d9e...920
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #97 Skrevet 20. november 2014 Dere som sitter og engasjerer dere i , og må fortelle andre, om hvilken jakke dere har kjøpt burde seriøst skaffe dere et liv! At noen kan finne slikt interessant kan jeg bare ikke fatte! Like interessant som tråden hvor noen spør hvor høye folk er her inne (?!?!?!) Hvor gamle er dere? 8 år? Er dette forumet kun for de med en IQ under 80? Hvem sitter hjemme og lurer på hvor høye noen aonyme på et forum er? Det må jo feile slike mennesker noe. Jeg har aldri postet noe her inne, og er helt ny, tror nok dette blir et kortvarig medlemsskap. Utviklingshemmede er jo mer interessante å prate og diskutere med! Anonymous poster hash: 86548...eaa Bedre å være interessert i andres jakkekjøp og høyder enn å være sur, frekk og høy på seg selv. Anonymous poster hash: 96661...c7d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #98 Skrevet 20. november 2014 Eh, betaler ikke 3000 for en jakke ass... Uff.. Anonymous poster hash: 6e3c9...ac8 3000 er da ingenting for en ordentlig vinterjakke? Den jeg ønsker meg koster over 20 000 Anonymous poster hash: 5a538...e05 Såppass ja. Jeg ville aldri i livet hatt på meg en så dyr jakke da. Men vi er forskjellig:) Link til din drømmejakke da? Anonymous poster hash: e6791...0bd https://uk.burberry.com/oversize-collar-shearling-coat-p39501381 Ikke meningen å kuppe tråden her. Om du synes den er skikkelig stygg kan du jo lage en ny tråd om det Anonymous poster hash: 5a538...e05 Må jo nesten le litt av at en jakke til 3000.- skaper et slikt engasjemang og nesten 100 svar. Hadde det vært Burberry'n så hadde jeg forstått det. Sjekket kursen i dagens avis og da koster den den nette sum av 29.543.- Da hadde jeg skjønt diskusjonen hehe Anonymous poster hash: 2521e...789
Bustetroll Skrevet 20. november 2014 #99 Skrevet 20. november 2014 Kjempefin! Jeg har siklet etter lava-jakken i flere år, men i år kjøpte jeg meg peak dunjakke på megasalg (satt ned fra 5000 til 999 ) De hadde bare str XL igjen, så jeg ser jo ut som en diger boble der jeg går. Jeg tror jeg har jakkefetisj, for jeg har minst 15 ytterjakker. Tok en kjapp regning for en stund tilbake og kom frem til at jeg har jakker til rundt 30.000 Men jeg kjøper alt på salg eller finn.no !Jeg skjønner meg ikke på folk som klager over at man kler seg varmt og praktisk? Er det dere som kjører bil overalt som svarer slikt? For da fungerer det kanskje med en penkåpe og stiletthæler, men for oss som går i 30 min -1 time hver morgen til barnehage, kjører busser, bytter busser, venter på tog som står osv, så er det veldig greit å ha det varmt og behagelig. Humøret mitt synker betydelig dersom jeg skulle gått rundt og hatt det ubehagelig til enhver tid, kun for å se "fin" ut. Viktigere å være glad, fornøyd og tilfreds enn å fremstå så fryktelig elegant. JA til sportsklær og varme!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #100 Skrevet 20. november 2014 Den var fin 😊 jeg kjøpte ny i fjor, peak performance 😊 god og varm. Og dere som går på skitur i varme dunjakker kan ikke gå særlig langt. Anonymous poster hash: ad10f...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå