Gå til innhold

Tror jeg er gravid.... Med elskeren... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer alltid på hvordan det er å være en manns knulledukke jeg? Nr 2? God følelse? Du skrev tidligere at han elsket deg og du elsket ham, nå vil han bryte og gå tilbake til kona si. Og der sitter du uten mann og uten elsker. Vel fortjent, bare synd på barna dine som må gjennom en skilsmisse fordi mamma ville ha litt kuk.

Anonymous poster hash: 2430b...14e

Lurer du på hvordan det var for His elsker å være noens knulledukke også?

Det jeg lurer på, er hvordan kvinner kan føle seg som nummer en for sin bedragerske mann som er villig til å ofre henne for å få være med en annen kvinne.

Er jaggu ikke noe mer stas å være kvinnen som blir bedratt enn kvinnen som "bare" får sex :)

Anonymous poster hash: 9acb7...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke jeg havner midt i det der noen gang, at mannen min gjør noe sånt og møter noen som deg!!! Kjenner jeg blir trist på vegne av mannen din og kona til elskeren din...!!Anonymous poster hash: 9f929...bf7

"Noen som deg". Vel, jeg må forsvare meg litt her. Jeg er en helt vanlig dame, med et vanlig A4-liv, ser helt vanlig ut og har holdninger og moral intakt.,men til tross for det. Av og til hender det at man treffer noen som får hjertet til å slå litt raskere, og som man bare ikke kan la gå fra seg... Og han og jeg er slik for hverandre...

Det kan skje alle. Deg eller mannen din også. Beklager, men å tro noe annet er naivt... Anonymous poster hash: bcb15...02b

Nei, HI - dette er ikke noe som kan skje alle. Det som kan skje alle er at man - til tross for at man er i et forhold - møter noen som får hjertet til å slå raskere. Men har man holdninger, verdier og moralen i behold (og ikke minst - evt avgitt løftet for sitt ektefelle) så har man selvdisiplin nok til å stoppe umiddelbart man kjenner en slik følelse. Det er en del av livet - å jobbe med egne følelser kontinuerlig. Jeg har vært gift i 15 år og avgjørelsen om aldri å være utro tok jeg når jeg svarte ja da mannen min fridde.

Samme for meg hva du mener om utroskap men det er ikke noe som kan skje alle - du har tydeligvis et noe forstyrret bilde av hva moral er. Jeg kjenner deg ikke men får likevel fysisk vondt av å tenke på hvilke livslange traumer du nå har påført din mann og dine barn - for at dette kommer fram er det jo ingen tvil om... Vet ikke hvorfor jeg er så krass mot deg, tråden har provosert meg voldsomt og hovedgrunnen er vel at du har egne barn. Sannheten er - som noen ovenfor så primitivt sa - at dine barn kommer til å lide resten av livet, på et eller annet vis og i større eller mindre grad, fordi du ville ha pikk og ikke klarte å styre ditt begjærAnonymous poster hash: c1a56...748

Du får bite i deg de ordene den dagen du treffer en som gjør at hjertet ditt banker ekstra- og denne mannen/damen gjengjelder dine følelser. Da blir det plutselig litt værre enn når man bare er "avstandsforelsket".

Jeg er helt enig med hi at dette "kan skje alle" - det må bare de rette omstendighetene til.Anonymous poster hash: 26495...36d

Nei, dette er ikke noe som kan skje alle. Dette er ikke noe som bare skjer. Dette forutsetter aktive valg.

Greit, alle kan treffe en mann som får hjertet til å banke raskere, spesielt hvis forholdet man er i er inne i en laber periode.

Men så må man velge å nære disse følelsene og ta eller fortsette å ha kontakt med den andre. Ikke alle gjør det, og det er ikke noe som bare skjer.

Videre vil slett ikke alle velge å ha sex med en annen mens man er i et forhold.

Langt fra alle vil velge å satse på sikre perioder som prevensjon. Spesielt ikke når man allerede er i et forhold. Sikre perioder er bare greit hvis man synes det er helt greit å bli gravid, det er da allmennkunnskap.

Nå har HI absolutt fått mer enn nok tyn i denne tråden, men utroskspen og den påfølgende graviditeten var ikke noe som kunne ha skjedd alle. Det var et resultat av flere valg HI tok.

Anonymous poster hash: 0c296...078

Skrevet

748 her igjen, takk - du skjønner meg. Til dere par andre som har kommentert svaret mitt vil jeg nok en gang presisere at utroskap IKKE er noe som kan skje alle. Det er en absurd påstand. Som hun over sier forutsetter det aktive valg, mennesker er ikke så primitive at de ikke er i stand til å styre sine evt lyster. Både mannen min og jeg kommer fra familier med ekstremt høy moral og det er ingen dårlige forhold eller skilsmisser rundt oss - faktisk verken i familien eller blant våre venner. Moral er noe man aktivt må innprente underveis i oppveksten, for meg er det verdens største selvfølge at jeg ALDRI ville vært utrolig min mann og jeg føler meg trygg på at han har det på samme måte. Jeg vet at han med jevne mellomrom møter interessante og tiltrekkende kvinner i jobbsammenheng og føler meg likevel fullstendig trygg på at han aldri ville overskridt noen grense. Utroskap er for min del på en måte et "ikke-tema", det er ikke noe jeg aktivt pleier å tenke på (annet enn når jeg leser om tragiske tilfeller her..) fordi jeg tok dette valget for mange år siden. Jeg har akseptert at jeg aldri mer kommer til å knulle en annen mann og det er - 100% ærlig - helt uproblematisk for meg fordi jeg elsker min mann.

Grunnen til at elskeren ikke nevnes er jo selvfølgelig fordi det er HI som fremstiller sin versjon her. Det er jo ingen tvilsom at hans rolle i dette og det han har påført sin familie er like ille.

Anonymous poster hash: c1a56...748

Skrevet

748 her igjen, takk - du skjønner meg. Til dere par andre som har kommentert svaret mitt vil jeg nok en gang presisere at utroskap IKKE er noe som kan skje alle. Det er en absurd påstand. Som hun over sier forutsetter det aktive valg, mennesker er ikke så primitive at de ikke er i stand til å styre sine evt lyster. Både mannen min og jeg kommer fra familier med ekstremt høy moral og det er ingen dårlige forhold eller skilsmisser rundt oss - faktisk verken i familien eller blant våre venner. Moral er noe man aktivt må innprente underveis i oppveksten, for meg er det verdens største selvfølge at jeg ALDRI ville vært utrolig min mann og jeg føler meg trygg på at han har det på samme måte. Jeg vet at han med jevne mellomrom møter interessante og tiltrekkende kvinner i jobbsammenheng og føler meg likevel fullstendig trygg på at han aldri ville overskridt noen grense. Utroskap er for min del på en måte et "ikke-tema", det er ikke noe jeg aktivt pleier å tenke på (annet enn når jeg leser om tragiske tilfeller her..) fordi jeg tok dette valget for mange år siden. Jeg har akseptert at jeg aldri mer kommer til å knulle en annen mann og det er - 100% ærlig - helt uproblematisk for meg fordi jeg elsker min mann.

Grunnen til at elskeren ikke nevnes er jo selvfølgelig fordi det er HI som fremstiller sin versjon her. Det er jo ingen tvilsom at hans rolle i dette og det han har påført sin familie er like ille.

Denne var til 078 over.

Skrevet

Hmmm.

Ser ikke ut som han 'elsket' deg like mye som du elsket han....

Som forventet egentlig.

Saken er at de som har moral og impulskontroll går ut av et forhold før de starter et nytt... Det kalles å ha respekt for andre.

Anonymous poster hash: 1db44...ee2

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Saken er at de som har moral og impulskontroll går ut av et forhold før de starter et nytt... Det kalles å ha respekt for andre.

Kan dere ikke lese? Jo, vi elsker hverandre faktisk, men har alltid vært klar over at vi ikke kan eller vil leve sammen. Det er en forskjell. Så joda, han gjør nok det.

Anonymous poster hash: bcb15...02b

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Kan dere ikke lese? Jo, vi elsker hverandre faktisk, men har alltid vært klar over at vi ikke kan eller vil leve sammen. Det er en forskjell. Så joda, han gjør nok det.

Du vil mer enn han iallfall, siden du skal forlate din partner og han skal ikke... logikk?

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Kanskje du elsker han, men tviler på at elsker deg. Han vil bli hos sin kone, dermed er det henne han elsker. Det er ikke ordene "jeg elsker deg" , men handlinger som betyr noe

Anonymous poster hash: beb23...1a9

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Du vil mer enn han iallfall, siden du skal forlate din partner og han skal ikke... logikk?

Jeg forlater min mann fordi jeg ikke kan leve med ham lengre. Det har ingenting med min elsker å gjøre.

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Kanskje du elsker han, men tviler på at elsker deg. Han vil bli hos sin kone, dermed er det henne han elsker. Det er ikke ordene "jeg elsker deg" , men handlinger som betyr noe

Og hvem bestemte at man ikke kan elske flere? Er det en dib-regel? Jeg har erfart det motsatte...

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Og hvem bestemte at man ikke kan elske flere? Er det en dib-regel? Jeg har erfart det motsatte...

Det går nok ann, men du er bare elskerinnen, ikke hans store og ekte kjærlighet

Skrevet

Hmmm.

Som forventet egentlig.

Det går nok ann, men du er bare elskerinnen, ikke hans store og ekte kjærlighet

Men kjære deg, det er jo nettopp det jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...