Gå til innhold

Tror jeg er gravid.... Med elskeren... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, skyt meg. Please!

Min mann er sterilisert. Og jeg har alle, absolutt alle symptomer men har ikke fått kjøpt test. Men har jo vært gjennom dere før så jeg er egentlig helt sikker.

Elskeren er også gift og han hadde fått hetta. Burde jeg kanskje bare ta abort uten å si noe eller fortjener han å vite? :(

Anonymous poster hash: bcb15...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes begge mennene fortjener å vite...

Anonymous poster hash: 89180...23e
Skrevet

Sånn går det

Anonymous poster hash: beb23...1a9

Skrevet

Ikke fortell det til noen av de og ta abort

Anonymous poster hash: beb23...1a9

Skrevet

Stå for valgene dine.

Anonymous poster hash: 72690...762

Skrevet

Misunner deg ikke, men du har 2 valg enten fortell alt som det er og ta støyten eller reis på sykehus og ta abort i det stille.

Skrevet

Jeg hadde tatt abort i det stille og levd med skammen over min bedritne oppførsel resten av mitt liv.

Anonymous poster hash: 59e9a...db1

Skrevet

Når jeg tenker at livet mitt er helt jævlig og at jeg er dårlig person, så skal jeg tenke på deg. Og føle meg som Jævla mor Theresa i et skinnende palass!!

Anonymous poster hash: d6776...bca

Skrevet

For en drittkjerring du er. Har deg uten prevensjon med en gift mann og ødelegger både din og hans familie. Til pass for deg, sier jeg bare. Uansett hva du velger blir det jævlig, og det fortjener du. Tenk når de finner ut, altså de respektive ektefellene, hva dere to driver med. Jeg vil tro at det ikke blir veldig pent brudd noen steder.

Anonymous poster hash: 2430b...14e
Skrevet

Dette tror jeg faktisk ikke på. Tror ikke det er mulig å være så utrolig dum. 

Anonymous poster hash: 87fd0...ebc
Skrevet

Jeg hadde kuttet ut elskeren, tatt abort, sjekket for kjønnssykdommer, holdt beina krysset og kjeften igjen for resten av livet!

Men hvorfor har du en elsker? Er det ikke på tide å flytte for seg selv da? Hadde jeg gjort.. hadde ikke villet meg selv (og de rundt meg) så vondt. For et stress!

Anonymous poster hash: 5c68c...4f6

Skrevet

Jeg syns du burde beholde barnet og fortelle det til både mannen og elskeren. Bryte med elskeren, ta en DNA test når barnet er født, og krysse fingrene for at mannen klarer å leve sammen med deg til tross for sviket.

Skrevet

Hadde fortalt det til elskeren. Han fortjener vel den støkken. Så hadde jeg vel tatt en runde i tankeboksen, for å finne ut hva jeg egentlig driver med.

Anonymous poster hash: 570d6...266
Skrevet

Går du ikke på prevensjon, og bruker dere ikke kondom?

Først så tar du en test eller to og finner ut hva du faktisk er.

Er du ikke gravid får du revurdere om du ønsker å fortsette et forhold på si eller ikke- skal ikke fortelle deg hverken det ene eller andre.

Er du gravid kan jeg jo fortelle hva jeg ville gjort. Jeg går utifra at du og mannen har de barna dere ønsker så dette er ikke en lenge etterlengtet graviditet for deg? Jeg hadde da tatt abort uten å involvere noen av mennene. Dette av hensyn til de barna du allerede har.

Så hadde jeg tatt en revurdering av om dette forholdet på siden om det er noe du ønsker å fortsette med...

Anonymous poster hash: 26495...36d

Skrevet

Du må fortelle det til elskeren, han treger å kjenne litt på den angsten så han kanskje slutter å være utro.

Anonymous poster hash: 575d3...0da
Skrevet

Til pass for deg!

Anonymous poster hash: bde0e...79b

Skrevet

Ønsker du dette barnet, HI?

Det er egentlig det viktigste å svare på for deg selv. Når du er helt sikker på hva svaret er på det, da kommer neste spørsmål om hva du bør gjøre eller ikke gjøre.

Anonymous poster hash: 89180...23e
Skrevet

HI er et troll, skjønner dere ikke det? Hun skjønner selvsagt hva slags respons et slikt innlegg gir her, og har ikke skrevet noe mer.

Ignorer ignorer :)

Anonymous poster hash: b9f1f...504

Skrevet

HI er et troll, skjønner dere ikke det? Hun skjønner selvsagt hva slags respons et slikt innlegg gir her, og har ikke skrevet noe mer.

Ignorer ignorer :)

Anonymous poster hash: b9f1f...504

Dessverre ikke. Har selv opplevd at eksen hadde et forhold på si, der dama prøvde å bli gravid for å "stjele" ham fra meg. Det innrømmet hun etter at forholdet mellom meg og eksen ble slutt. Så jeg tror gjerne at så lenge det finnes kjerringer som prøver å bli gravid med elskeren med vilje, så finnes også de som er så oppslukt av affæren sin at de puler uten prevensjon uten å tenke på konsekvenser.

Anonymous poster hash: 2430b...14e

Skrevet

Det spørs jo helt om du vil beholde barnet eller ikke isåfall.

Hadde jeg havnet i en slik situasjon er jeg ikke sikker hva jeg ville ha gjort.
Jeg er ikke særlig for abort og hadde nok slitt meg i stykker.

Enten hadde jeg fortalt det til begge menn og beholdt barnet, ellers så hadde jeg nk tatt abort og holdt kjeft men levd med skammen hadde jeg virkelig. Å fu som jeg hadde skammet meg.

Har du levd med en elsker å holdt det skult, kan du nok holde skult en abort også.

Anonymous poster hash: 0d115...63b
Skrevet

Ro dere ned da.

Hi har ikke gjort annet enn det halvparten av resten av de som er i et forhold gjør; er utro.

Selv om det var JÆVLIG klønete å (kanskje) bli gravid.

Og skal vi ikke uansett nå følge praksis, og heller fokusere på den familirødeleggende hora hi var utro med? Eller gjelder det bare når det er menn som er utro...?

Anonymous poster hash: 9acb7...576

Skrevet

Om du ikke vil beholde barnet ,men ønsker å beholde din mann, så forteller du ingen av mennene dette og tar abort i det stille. (lar det seg gjøre å ta abort i det stille? Aldri vært borti det, så aner ikke prosedyren på abort..)

Eller vent litt.... mulig du kan fortelle elskeren din det. Han har tross alt vært med på dette og "fortjener" ikke å ikke bli litt svett sammen med deg. (bad choise of words?? ) ;)

Anonymous poster hash: 09166...f5d
Skrevet

Først; ta en test!

Deretter; det er flere uskyldige her. Dine og elskerens barn, din mann og elskerens kone og evt et ufødt barn. Så må du veie opp hva som teller mest, og hvem du bør skåne. Hadde satt meg selv og elskerens helt til side og bekymret meg for de andre. Hva vil partnerene deres føle om dr får vite dette? Vil skilsmisser være sannsynlig? Hvordan vil det påvirke barna? Hva med det ufødte barnet? Fortjener det å få leve? Hva veier tyngst og gir minst skade?

Anonymous poster hash: f0438...578

Skrevet

Du må fortelle det til elskeren, han treger å kjenne litt på den angsten så han kanskje slutter å være utro.

Anonymous poster hash: 575d3...0da

Enig.

Anonymous poster hash: bb42d...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...