Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #51 Skrevet 9. november 2014 Trolling. Anonymous poster hash: f3e81...177
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #52 Skrevet 9. november 2014 Nei, det kan faktisk ikke skje alle. En tabbe kan skje, men å ha en elsker over tid skjer bare med ekstremt egoistiske mennesker. Blir helt kvalm på familiene deres vegne. Javel så ble du forelsket, men du har ingen rett til å leve det ut. Stakkars barna dine, du er ingen god mor når du ikke klarer å prioritere dem over deg selv. Ville du tatt den siste brødskiva hvis barna dine var sultne også? Du bør spare den nye spiren for en mor som deg. Anonymous poster hash: 9d43d...46d
Mamma_til_2 Skrevet 9. november 2014 #53 Skrevet 9. november 2014 Snakk med amathea for din egen del før du gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #54 Skrevet 9. november 2014 Dette har du planlagt for å få han til å forlate kona og slik at du kommer deg ut av er ekteskap du ikke ønsker å være i. Vel, jeg kan med sikkerhet si at planen din kommer til å feile. Du kommer til å ende opp alene. Lykke til. Anonymous poster hash: 27fc4...38f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #55 Skrevet 9. november 2014 Jeg er veldig imot utroskap, og jeg vil aldri være det. Fordi jeg respekterer mannen min, og vil aldri ødelegge den tilliten vi har sammen.... Men jeg tror også at dette kan skje noen helt vanlige mennesker, som bare plutselig møter sin sjelevenn (eller ihvertfall føler det) Jeg støtter ikke, men jeg sjønner at det kan skje. Og da kan selvfølgelig en graviditet skje også. Jeg råder deg til å snakke med elskeren din først. 1. Er dette noe som dere begge ikke ønsker, så ta abort. Gi hverandre en avskjedsklem, og avslutt forholdet. Vær tro mot mannen din deretter. Hvis du ikke har følelser for mannen din mere så oppsøk hjelp med parterapi. Jeg tror ikke all slags utroskap bør se dagens lys. Noe kan ødelegge mye mye mere hvis en forteller. Legg det bak i hjernen til skrekk og advarsel. Her er det 2 familier som vil bli ødelagt hvis dette kommer opp. 2. Fortell det til mannen din. Og sjekk reaksjonen. Dette behøver ikke å være det beste. Spesiellt ift barna dere har sammen. Anonymous poster hash: 9e025...08f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #56 Skrevet 9. november 2014 Hahaha!!!!!!! Anonymous poster hash: 8bf0b...ba1
Sint naken biltyv Skrevet 9. november 2014 #57 Skrevet 9. november 2014 Du må fortelle det til elskeren, han treger å kjenne litt på den angsten så han kanskje slutter å være utro. Anonymous poster hash: 575d3...0da Enig😁
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #58 Skrevet 9. november 2014 Jada, skyt meg. Please! Min mann er sterilisert. Og jeg har alle, absolutt alle symptomer men har ikke fått kjøpt test. Men har jo vært gjennom dere før så jeg er egentlig helt sikker. Elskeren er også gift og han hadde fått hetta. Burde jeg kanskje bare ta abort uten å si noe eller fortjener han å vite? Anonymous poster hash: bcb15...02b Gratulerer Anonymous poster hash: 82ca0...6b3
Berta_78 Skrevet 9. november 2014 #59 Skrevet 9. november 2014 Du hadde min sympati til du sa at dette kan skje alle. For det kan det faktisk ikke. "Alle" har vært i en situasjon der det kan skje, men mange tar valget at ikke det skal gjøre det. Så ikke be oss bære ansvaret med deg. Du har gjort dette, og bare du. Så - nok moral. Praktikk. Vil du ha et liv med elskeren din og han med deg? Behold barnet. Det suger selvsagt relativt kraftig for barna du har fra før, men det er ikke første gag i historien foreldre setter egne ønsker foran barnas. Vil du ha et liv med mannen din? Si til elskeren din når du snakker med ham senere at forholdet er over. Ta abort og lid i stillhet. Selvmedlidenhet passer veldig dårlig i denne situasjonen som du selv har skapt, og du skal bare være lettet og glad om færrest mulig andre enn deg lider under dette. Det finnes antakelig mye bra i deg også, let det frem og dyrk det fremover. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #60 Skrevet 9. november 2014 Dette er IKKE noe som kunne skjedd alle. Dette skjer Kun de som setter sine egne behov først! Å hvis du ble så forelsket at du ikke kunne la han gå, hvorfor ikke gå fra mannen din før du la deg å skrevde med bena da? Moral, du sier du har moral ?! Synes du bør ta abort og lide i stillhet. Er du klar over hvilken ringvirkning det har for Alle nære rundt deg av å sette et barn til verden på denne måten? Å ikke minst barna dine(hvis du husker de..)!, og sist men ikke minst, kan du tenke deg å være spiren, barnet som kom til pga mor ikke klarte å holde bena samlet utenom ekteskap, og som blir å vokse med viten om at de aller fleste skulle ønske barnet aldri levde? Ta du å begynn å tenk på de rundt deg istedenfor på deg selv til en forandring. Anonymous poster hash: 968a4...722
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #61 Skrevet 9. november 2014 Må si jeg synes det er litt artig lesning de kommentarene her. Synes å huske at det florerer med damer her som tilgir utroskap og jobber seg gjennom dette. Virker som det er helt greit at menn er utro, men når det er en dame er det ikke måte på skjellsord. Til HI; dersom du ikke har tenkt å bli sammen med din elsker, hadde jeg fortalt om graviditeten til han, tatt abort i det stille, avsluttet med han og jobbet med ekteskapet mitt. Prøv å finn tilbake til mannen din. Prøv å besvare spm som; Hvorfor ble du forelsket i en annen? Kan du gjøre noe for å bli forelsket i mannen din på nytt? Lykke til! Anonymous poster hash: 8d21f...5cf
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #62 Skrevet 9. november 2014 Går det virkelig an å ta så mange dårlige valg som utro? Du er utro Du er utro med en som er gift Du bruker ikke prevensjon Du utsetter deg selv og mannen din for kjønnssykdommer Du blir gravid pga manglende prevensjon og evner ikke å forstå at slike ting ikke "bare skjer". Jeg er såpass naiv at jeg ikke tror på at noen er så korttenkte. Dette må være et troll! Anonymous poster hash: f4a6a...696
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #63 Skrevet 9. november 2014 Fy flate så stygge en del av dere damer her inne er mot HI! Det hun har gjort, vært utro med mannen, er på ingen måte greit. Men nå er det et faktum at hun er gravid med elskeren, og da må hun gjøre det beste ut fra det. (er jo også en mikroskopisk sjanse for at mannen hennes kan være far til babyen, at steriliseringen har fikset seg selv igjen). HI, det viktigste av alt nå er å finne ut om du ønsker dette barnet eller ikke. Snakk med elskeren din så fort som mulig og finn ut hva dere gjør. Hvis du ønsker barnet så synes jeg du skal beholde det. Alt annet vil gå seg til etter hvert, selv om det ikke er en ideell situasjon. Folk skiller seg av langt mindre gode grunner enn du og mannen ev. gjør om det er det det kommer til. Når du har funnet ut hva du vil med barnet så bør du finne ut hva du ønsker med mannen din. Det virker som om dere ikke har noe godt forhold, at dere holder sammen bare "for barnas skyld"? I så fall tror jeg det er like greit at dere går hver til dere. Du har gjort et dårlig valg når du valgte å være utro over tid, men det betyr ikke at du er en generelt dårlig person. Elskeren din sier han elsker deg, nå får du se om han mener det eller om han blir der han er. Uansett så syntes jeg du må kjenne på om du vil beholde barnet eller ikke. Hvis du ønsker å beholde barnet, men fjerner det så risikerer du å aldri komme over det, og det kan hende resultatet uansett blir at du og mannen går fra hverandre. Så viktigst av alt - vil du beholde barnet, eller vil du det ikke? Glem alle stygge kommentarene her inne, gå etter det som er riktig for deg. De som sier at du skal ta hensyn til alle andre (barna dine, mannen din, elskerens barn og kone), de har et poeng, men problemet er at det sjeldent fungerer slik hvis du velger noe som er helt feil for deg, da vil det andre gjerne også bli ødelagt etter hvert - fordi du lever helt feil for din del. Skal du være en god mor i fremtiden så er det viktig at det valget du tar nå er et valg du føler du lever best med. Barna dine vil bli glad i sitt nye søsken uansett, så glem de andre stygge kommentarene hun over her kommer med. Finn ut hva du vil før du snakker med elskeren. Hør på ham hva han mener i denne saken, og så tar du din beslutning for hva som er riktigst for deg etter det. Anonymous poster hash: 89180...23e
Englenemine Skrevet 9. november 2014 #64 Skrevet 9. november 2014 Nei den suppa der kan ikke skje alle.... En ting du er utro og det er galt mot mann og dine barn og elskerens barn og kone men, uten kondom? Fatter ikke...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #65 Skrevet 9. november 2014 Her er det mange som er stygge. Greit HI har gjort noe stygt altså, men det gir ikke oss andre rett til å si hva vi vil. Når det er sagt synes jeg det er trist at det er så mange som hopper rett til at det beste er å ta abort i det stille. For meg høres det helt ufattelig vondt og vanskelig ut. Jeg er ikke motstander av abort, men jeg synes abort er en alvorlig ting. Og jeg tror det gjør noe med deg som menneske når du har tatt en. Du skal faktisk leve med viten om at den celleklumpen kunne blitt et barn. Et barn du skulle fulgt i barnehagen, bakt pepperkaker med, heiet frem på fotballturneringer... Dette er tanker man må leve med og det er ikke lett. Det kan være like vondt som en skilsmisse. Så til deg HI: Jeg håper du tenker grundig igjennom det uansett hva du velger. At abort er mest "fornuftig" er ikke sant. Hva som er mest fornuftig her er det ingen som vet. Anonymous poster hash: 1b651...0b8
Mia_73 Skrevet 10. november 2014 #66 Skrevet 10. november 2014 Jeg syns HI er ganske stygg selv når hun påstår at det kan skje alle. Nei, langt ifra. At man i ny og ne møter noen som får hjertet til å slå fortere, det kan skje alle, forelskelse er tross alt kjemi. Å gjøre noe med det, nemlig være utro, er derimot noe annet. Det betyr dårlig impulskontroll, og dårlig moral dersom man velger å være utro selv om man har tenkt en stund før man gå til verks. Dette gjelder både kvinner og menn, kjønn har ingenting å si når det gjelder utroskap. Den som påstår at damer her inne tilgir utroskap i hytt og pine ser ikke realiteten, nemlig at utroskap blir sjelden tilgitt hvis det kommer frem. At man har A4 liv, men den samme kjedelige mannen, krevende unger, kjedelig jobb og generelt følelsen at livet burde vært mye spennende glemmer jo gjerne at hverdagen kommer etterhvert også i det mest lidenskapelige forhold. En dårlig unnskylding er det også. HI har ikke bare vært utro, hun har med viten og vilje unnlatt å sørge for prevensjon. Uønsket graviditet er bare en av potensielle farer, hun risikerer også å ta med hjem kjønnsykdommer og smitter mannen sin. Utrolig å være så uansvarlig. Vil HI fortsette ekteskapet sitt (nå er spenningen vel erstattet med frykt, ikke så kult lengre når man vet at man muligens blir oppdaget) tar hun abort og sier ikke et ord til noen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #67 Skrevet 10. november 2014 Må si jeg synes det er litt artig lesning de kommentarene her. Synes å huske at det florerer med damer her som tilgir utroskap og jobber seg gjennom dette. Virker som det er helt greit at menn er utro, men når det er en dame er det ikke måte på skjellsord. Til HI; dersom du ikke har tenkt å bli sammen med din elsker, hadde jeg fortalt om graviditeten til han, tatt abort i det stille, avsluttet med han og jobbet med ekteskapet mitt. Prøv å finn tilbake til mannen din. Prøv å besvare spm som; Hvorfor ble du forelsket i en annen? Kan du gjøre noe for å bli forelsket i mannen din på nytt? Lykke til! Anonymous poster hash: 8d21f...5cf Jeg er en av dem som har tilgitt utroskap. Men det var ONS, ingen har hatt seg uten prevensjon og mannen har fortalt det SELV til meg, lagt seg langflat og jobbet beinhardt i ettertid for å bevare familien. Jeg har ingen nettverk eller familie, har bare barna og mannen. Men et forhold på si, med følelser og det hele, hadde jeg ikke taklet. Du kan ikke råde henne til å prøve å finne til mannen sin uten å fortelle mannen om forholdet. Det vil bli å TVINGE mannen til å fortsette å være sammen med henne. Min mening har alltid vært at det er den bedratte parten som må bestemme hvorvidt forholdet skal fortsette eller ikke. Hva hvis hun "finner tilbake til mannen" og han finner ut om elskeren etterpå? Hvor dum vil han føle seg? Og nei, HI, det kan ikke skje alle, bare drittkjerringer og drittmannfolk som er utrolig egoistiske og bare tenker med kjønnsorganet sitt. Jeg har vært i flere forhold, vært utsatt for utroskap flere ganger, falt i rutinen som ble kjedelig, blitt småbetatt av andre kjekke menn, men aldri vært utro for det. Utroskap, i hvert fall gjentatt utroskap uten alkohol involvert er et bevisst valg, ikke noe som kan "skje" alle. ONS i fylla der man er nesten bevisstløs er noe som "skjer", ikke oppsøkende virksomhet hos en elsker. Anonymous poster hash: 2430b...14e
Kremtopp Skrevet 10. november 2014 #68 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #69 Skrevet 10. november 2014 Her er det mange som er stygge. Greit HI har gjort noe stygt altså, men det gir ikke oss andre rett til å si hva vi vil. Når det er sagt synes jeg det er trist at det er så mange som hopper rett til at det beste er å ta abort i det stille. For meg høres det helt ufattelig vondt og vanskelig ut. Jeg er ikke motstander av abort, men jeg synes abort er en alvorlig ting. Og jeg tror det gjør noe med deg som menneske når du har tatt en. Du skal faktisk leve med viten om at den celleklumpen kunne blitt et barn. Et barn du skulle fulgt i barnehagen, bakt pepperkaker med, heiet frem på fotballturneringer... Dette er tanker man må leve med og det er ikke lett. Det kan være like vondt som en skilsmisse. Så til deg HI: Jeg håper du tenker grundig igjennom det uansett hva du velger. At abort er mest "fornuftig" er ikke sant. Hva som er mest fornuftig her er det ingen som vet. Anonymous poster hash: 1b651...0b8 Jeg betviler ikke at abort kommer til å være en veldig vond ting for HI. Men har hun egentlig retten til å velge annerledes? Alternativet er at veldig mange andre får det veldig vondt. En opprivende skilsmisse basert på utroskap har faktisk potensiale til å traumatisere barna hennes ganske kraftig, slik at det får ringvirkninger langt inn i voksenlivet. Og hennes mann og elskerens kone - tenk hvor grusomt vondt de vil få det om de får vite dette. Om hver av elskerne har to barn, blir det altså 6 helt uskyldige personer som får livene sine snudd på hodet - DET er langt verre enn at HI har det vondt resten av livet. Anonymous poster hash: 9d43d...46d
Luksusdyret Skrevet 10. november 2014 #70 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste. ONS kan kanskje skje alle, men ikke bevisst forhold på si uten prevensjon med en mann som også er gift. Det er bare ondskap. Og nei, jeg klarer ikke å ha sympati med slike damer, hun ser på seg selv som den skadelidende part og driter i alle andre. Hvis min mann innleder et forhold til en dame på si der han har sex med henne uten prevensjon, med følelser involvert, risikerer å smitte meg med kjønnssykdommer eller å gjøre elskerinnen gravid, så går jeg fra ham på flekken. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det aldri kommer til å skje min mann, men jeg vet hva jeg gjør hvis det skjer. Man kan imidlertid si at man selv aldri vil være utro hvis man ikke har vært det til man er 35-40 år. Sannsynligheten for at man skal hore rundt som 50-åring er vel ganske liten. Hvorfor mener du at ingen kan si at de aldri vil være utro? Folk kan si at de aldri vil stjele, slå noen i hjel med vilje (selvforsvar eller frontkollisjon der føreren i den andre bilen omkommer er ikke medregnet), drive med psykisk terror på ungene sine eller tenne på huset, og de fleste tror dem. Men med en gang det gjelder å slenge rundt med musa, så er det vel ingen som kan gardere seg mot det ifølge deg? Hvor er logikken? Mener du at vi er noen dyr som ikke har kontroll over kroppen sin, prinsipper eller moral?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #71 Skrevet 10. november 2014 Her ser det ut som om du har fått det meste servert, HI, fra forståelse til verbal halshugging. Så jeg skal ikke legge stein til byrden du allerede bærer på. Selv om det er i retrospekt, så regner jeg med du forstår hvor dumt det har vært å satse på "sikre perioder" (som slettes ikke er sikre i det hele tatt) og droppe prevensjonen. Som så mange andre skriver, tenk på hva du ønsker fremover; vil du fortsette familielivet med mannen du har i dag, eller vil du satse på elskeren? Vil du ha barnet i magen eller ikke? Det er tøffe valg, men like fullt valg du må ta når du nå har havnet i denne situasjonen. En del av meg mener at du absolutt bør fortelle mannen din om utroskapen. Det er det eneste rette for å kunne ha en sjanse til å finne tilbake til et godt forhold for dere. Men så er det barna. Fortjener de å få livet sitt revet vekk under føttene på seg? For det vil bli merkbart, uansett hva som skjer med deg og mannen din videre, dersom du forteller eller han finner ut på en annen måte. Finn ut så fort som mulig om du vil beholde barnet eller ikke, og handle deretter. Skal du beholde så må mannen din få vite det, og elskeren din også, så de vet hva de har å forholde seg til og forvente i tiden fremover. Barna dine må også få vite at noe har skjedd, selv om detaljene sikkert kan spares, av hensyn til den som ikke er født enda. Det er viktig at det aldri, ALDRI blir påpekt at barnet i magen er skyld i at foreldrene evt går fra hverandre (i overført betydning av utroskapen, barn får med seg det utroligste). Selv om det antakelig kommer til å bli et symbol på din utroskap, så har barnet overhodet ingen skyld og skal aldri behøve å få problemer på grunn av måten det ble unnfanget på. Dette er helt og holdent på din og elskeren din sin kappe, og det er viktig at dette blir sterkt poengtert i forhold til barna, dersom dere velger å fortelle de om utroskapen (dere må kanskje det når det kommer fram at barnet har en annen pappa). Nei, det er ikke lett. Uansett hva du velger nå så vil det få ringvirkninger for de rundt deg. Du må bare finne ut hva som får minst alvorlige konsekvenser for de som er innblandet. Og helt ærlig, dine egne følelser stiller ikke i første rekke her. Når det kommer til elskeren din, så synes jeg du bør fortelle han om graviditeten uansett hva du velger å gjøre, kanskje han også kan lære ett og annet om å beskytte seg, eller aller helst holde snoppen i buksa. Han fortjener den støkken som du nå har fått. Om ikke annet så håper jeg dere begge lærer en lekse av dette, selv om det er liv rundt dere som endres for alltid på grunn av deres valg om å være sammen i hemmelighet. Anonymous poster hash: 269c9...3c4
Kremtopp Skrevet 10. november 2014 #72 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste. ONS kan kanskje skje alle, men ikke bevisst forhold på si uten prevensjon med en mann som også er gift. Det er bare ondskap. Og nei, jeg klarer ikke å ha sympati med slike damer, hun ser på seg selv som den skadelidende part og driter i alle andre. Hvis min mann innleder et forhold til en dame på si der han har sex med henne uten prevensjon, med følelser involvert, risikerer å smitte meg med kjønnssykdommer eller å gjøre elskerinnen gravid, så går jeg fra ham på flekken. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det aldri kommer til å skje min mann, men jeg vet hva jeg gjør hvis det skjer. Man kan imidlertid si at man selv aldri vil være utro hvis man ikke har vært det til man er 35-40 år. Sannsynligheten for at man skal hore rundt som 50-åring er vel ganske liten. Hvorfor mener du at ingen kan si at de aldri vil være utro? Folk kan si at de aldri vil stjele, slå noen i hjel med vilje (selvforsvar eller frontkollisjon der føreren i den andre bilen omkommer er ikke medregnet), drive med psykisk terror på ungene sine eller tenne på huset, og de fleste tror dem. Men med en gang det gjelder å slenge rundt med musa, så er det vel ingen som kan gardere seg mot det ifølge deg? Hvor er logikken? Mener du at vi er noen dyr som ikke har kontroll over kroppen sin, prinsipper eller moral? Hvor er logikken? Tja det kan jeg si med en gang: SEX er en stor del av den menneskelige natur, vi trenger sex. Å drepe noen, tenne på huset eller bedrive psykisk terror er IKKE en del av den menneskelige natur, da er du i så fall psykisk syk (drap i nødverge kan ikke tas med i denne sammenligning) så jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenlikne sex og utroskap med noe som strider fullstendig imot den menneskelige natur? Vi har fri vilje og fatter våre valg, men når godt voksne kvinner sitter på et forum og spyr eder og galler blir jeg provosert. Hi vet at hun har gjort noe galt her og da trenger hun ikke en masse stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Hun har da ikke bedt om sympati, men RÅD
Luksusdyret Skrevet 10. november 2014 #73 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste. ONS kan kanskje skje alle, men ikke bevisst forhold på si uten prevensjon med en mann som også er gift. Det er bare ondskap. Og nei, jeg klarer ikke å ha sympati med slike damer, hun ser på seg selv som den skadelidende part og driter i alle andre. Hvis min mann innleder et forhold til en dame på si der han har sex med henne uten prevensjon, med følelser involvert, risikerer å smitte meg med kjønnssykdommer eller å gjøre elskerinnen gravid, så går jeg fra ham på flekken. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det aldri kommer til å skje min mann, men jeg vet hva jeg gjør hvis det skjer. Man kan imidlertid si at man selv aldri vil være utro hvis man ikke har vært det til man er 35-40 år. Sannsynligheten for at man skal hore rundt som 50-åring er vel ganske liten. Hvorfor mener du at ingen kan si at de aldri vil være utro? Folk kan si at de aldri vil stjele, slå noen i hjel med vilje (selvforsvar eller frontkollisjon der føreren i den andre bilen omkommer er ikke medregnet), drive med psykisk terror på ungene sine eller tenne på huset, og de fleste tror dem. Men med en gang det gjelder å slenge rundt med musa, så er det vel ingen som kan gardere seg mot det ifølge deg? Hvor er logikken? Mener du at vi er noen dyr som ikke har kontroll over kroppen sin, prinsipper eller moral? Hvor er logikken? Tja det kan jeg si med en gang: SEX er en stor del av den menneskelige natur, vi trenger sex. Å drepe noen, tenne på huset eller bedrive psykisk terror er IKKE en del av den menneskelige natur, da er du i så fall psykisk syk (drap i nødverge kan ikke tas med i denne sammenligning) så jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenlikne sex og utroskap med noe som strider fullstendig imot den menneskelige natur? Vi har fri vilje og fatter våre valg, men når godt voksne kvinner sitter på et forum og spyr eder og galler blir jeg provosert. Hi vet at hun har gjort noe galt her og da trenger hun ikke en masse stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Hun har da ikke bedt om sympati, men RÅD Så du mener at ALLE har så dårlig kontroll over kjønnsorganene sine at de risikerer å være utro minst 1 gang i løpet av livet? Sex er naturlig, utroskap i et forhold er ikke naturlig. Det er mange som stjeler også, fordi de har lyst på ting som ikke er lov å ta gratis, det her blir jo det samme - du har lyst på noen som ikke er lov å ha sex med fordi du er gift. Logikken blir den samme. Å påstå at alle kan være utro er bare dumt, og vanlig forsvarsargument for utro drittsekker som prøve å få andre til å synes synd på dem: "det kan skje alle". Nei, det kan det ikke. Det sies at opptil 60% av alle i forhold er utro minst en gang i løpet av livet - det betyr at 40% ikke er det.
Kremtopp Skrevet 10. november 2014 #74 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste. ONS kan kanskje skje alle, men ikke bevisst forhold på si uten prevensjon med en mann som også er gift. Det er bare ondskap. Og nei, jeg klarer ikke å ha sympati med slike damer, hun ser på seg selv som den skadelidende part og driter i alle andre. Hvis min mann innleder et forhold til en dame på si der han har sex med henne uten prevensjon, med følelser involvert, risikerer å smitte meg med kjønnssykdommer eller å gjøre elskerinnen gravid, så går jeg fra ham på flekken. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det aldri kommer til å skje min mann, men jeg vet hva jeg gjør hvis det skjer. Man kan imidlertid si at man selv aldri vil være utro hvis man ikke har vært det til man er 35-40 år. Sannsynligheten for at man skal hore rundt som 50-åring er vel ganske liten. Hvorfor mener du at ingen kan si at de aldri vil være utro? Folk kan si at de aldri vil stjele, slå noen i hjel med vilje (selvforsvar eller frontkollisjon der føreren i den andre bilen omkommer er ikke medregnet), drive med psykisk terror på ungene sine eller tenne på huset, og de fleste tror dem. Men med en gang det gjelder å slenge rundt med musa, så er det vel ingen som kan gardere seg mot det ifølge deg? Hvor er logikken? Mener du at vi er noen dyr som ikke har kontroll over kroppen sin, prinsipper eller moral? Hvor er logikken? Tja det kan jeg si med en gang: SEX er en stor del av den menneskelige natur, vi trenger sex. Å drepe noen, tenne på huset eller bedrive psykisk terror er IKKE en del av den menneskelige natur, da er du i så fall psykisk syk (drap i nødverge kan ikke tas med i denne sammenligning) så jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenlikne sex og utroskap med noe som strider fullstendig imot den menneskelige natur? Vi har fri vilje og fatter våre valg, men når godt voksne kvinner sitter på et forum og spyr eder og galler blir jeg provosert. Hi vet at hun har gjort noe galt her og da trenger hun ikke en masse stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Hun har da ikke bedt om sympati, men RÅD Så du mener at ALLE har så dårlig kontroll over kjønnsorganene sine at de risikerer å være utro minst 1 gang i løpet av livet? Sex er naturlig, utroskap i et forhold er ikke naturlig. Det er mange som stjeler også, fordi de har lyst på ting som ikke er lov å ta gratis, det her blir jo det samme - du har lyst på noen som ikke er lov å ha sex med fordi du er gift. Logikken blir den samme. Å påstå at alle kan være utro er bare dumt, og vanlig forsvarsargument for utro drittsekker som prøve å få andre til å synes synd på dem: "det kan skje alle". Nei, det kan det ikke. Det sies at opptil 60% av alle i forhold er utro minst en gang i løpet av livet - det betyr at 40% ikke er det. Det har jeg ikke skrevet heller, jeg skrev at det kan skje de ALLER fleste, lær deg forskjellen før du lirer av deg spydigheter. Og det er absolutt en stor forskjell på sex og drap, stjeling osv. Og si meg HVOR i loven står det at det ikke er lov å ha sex med noen som er gift?? Siden du sammenlikner stjeling og sex utenfor ekteskapet? Det går jo på dine valg som menneske, mens du blir straffeforfulgt om du blir tatt i å stjele så får det ikke samme konsekvenser om du velger å være utro. Jeg legger meg ikke oppi hvorfor HI har vært utro, jeg valgte å vise henne at det finnes mennesker der ute som ikke er like dømmende og som ikke bedriver nettmobbing. Og til din så fine bemerkning om at det kun er utro drittsekker som mener det kan skje alle; jeg har ikke vært utro.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #75 Skrevet 10. november 2014 Veldig mange ufyselig, liksom-voksne kvinnfolk her inne, det er lett å se utifra alle stygge skjellsord som hagler mot hi - kanskje dere skal feie for deres egen dør før dere feier for his? Ærlig talt, jeg blir nesten flau på vegne av dere "voksne" damer som holder på slik på nett. Her er det en rådvill kvinne som spør om råd i en vanskelig situasjon hun selv har satt seg i og hva får hun slengt etter seg?! Lite meningsfylte råd her inne, stort sett bare stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Det er ikke greit å være utro, men vi har absolutt ingen innsikt i his privatliv, det kan være en million årsaker til at dette skjedde. Uansett, hun har blitt gravid så det er en ny uskyldig part inni bildet; det ufødte barnet. Hi: du må selv bestemme deg for hva du vil. Ønsker du dette barnet? Kan du leve med valget om du tar abort? Synes også du skal informere elskeren din om du ikke har gjort det allerede. Vil ønske deg lykke til og samtidig si at du ikke må bry deg om alle de stygge kommentarene du har fått her inne, vi er alle mennesker og kan gjøre feil! Klem til deg Og til de av dere som LER av his kommentar om at det kan skje alle; å tro noe annet er naivt. Hva du tenker og mener idag kan endre seg om 2-3 år eller fremover i tid. Bare husk på at veldig mange som har vært utro faktisk tenkte det samme en gang i tiden, og veldig mange kvinner går rundt og innbiller seg at "mannen min kommer aldri til å være utro for han er ikke sånn" - ekstremt mange har brent seg på den tankegangen. Jo, dette er absolutt noe som kan skje de aller fleste. ONS kan kanskje skje alle, men ikke bevisst forhold på si uten prevensjon med en mann som også er gift. Det er bare ondskap. Og nei, jeg klarer ikke å ha sympati med slike damer, hun ser på seg selv som den skadelidende part og driter i alle andre. Hvis min mann innleder et forhold til en dame på si der han har sex med henne uten prevensjon, med følelser involvert, risikerer å smitte meg med kjønnssykdommer eller å gjøre elskerinnen gravid, så går jeg fra ham på flekken. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at det aldri kommer til å skje min mann, men jeg vet hva jeg gjør hvis det skjer. Man kan imidlertid si at man selv aldri vil være utro hvis man ikke har vært det til man er 35-40 år. Sannsynligheten for at man skal hore rundt som 50-åring er vel ganske liten. Hvorfor mener du at ingen kan si at de aldri vil være utro? Folk kan si at de aldri vil stjele, slå noen i hjel med vilje (selvforsvar eller frontkollisjon der føreren i den andre bilen omkommer er ikke medregnet), drive med psykisk terror på ungene sine eller tenne på huset, og de fleste tror dem. Men med en gang det gjelder å slenge rundt med musa, så er det vel ingen som kan gardere seg mot det ifølge deg? Hvor er logikken? Mener du at vi er noen dyr som ikke har kontroll over kroppen sin, prinsipper eller moral? Hvor er logikken? Tja det kan jeg si med en gang: SEX er en stor del av den menneskelige natur, vi trenger sex. Å drepe noen, tenne på huset eller bedrive psykisk terror er IKKE en del av den menneskelige natur, da er du i så fall psykisk syk (drap i nødverge kan ikke tas med i denne sammenligning) så jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenlikne sex og utroskap med noe som strider fullstendig imot den menneskelige natur? Vi har fri vilje og fatter våre valg, men når godt voksne kvinner sitter på et forum og spyr eder og galler blir jeg provosert. Hi vet at hun har gjort noe galt her og da trenger hun ikke en masse stygge bemerkninger om hvor dårlig menneske hun er osv. Hun har da ikke bedt om sympati, men RÅD Så du mener at ALLE har så dårlig kontroll over kjønnsorganene sine at de risikerer å være utro minst 1 gang i løpet av livet? Sex er naturlig, utroskap i et forhold er ikke naturlig. Det er mange som stjeler også, fordi de har lyst på ting som ikke er lov å ta gratis, det her blir jo det samme - du har lyst på noen som ikke er lov å ha sex med fordi du er gift. Logikken blir den samme. Å påstå at alle kan være utro er bare dumt, og vanlig forsvarsargument for utro drittsekker som prøve å få andre til å synes synd på dem: "det kan skje alle". Nei, det kan det ikke. Det sies at opptil 60% av alle i forhold er utro minst en gang i løpet av livet - det betyr at 40% ikke er det. Det har jeg ikke skrevet heller, jeg skrev at det kan skje de ALLER fleste, lær deg forskjellen før du lirer av deg spydigheter. Og det er absolutt en stor forskjell på sex og drap, stjeling osv. Og si meg HVOR i loven står det at det ikke er lov å ha sex med noen som er gift?? Siden du sammenlikner stjeling og sex utenfor ekteskapet? Det går jo på dine valg som menneske, mens du blir straffeforfulgt om du blir tatt i å stjele så får det ikke samme konsekvenser om du velger å være utro. Jeg legger meg ikke oppi hvorfor HI har vært utro, jeg valgte å vise henne at det finnes mennesker der ute som ikke er like dømmende og som ikke bedriver nettmobbing. Og til din så fine bemerkning om at det kun er utro drittsekker som mener det kan skje alle; jeg har ikke vært utro. Sammenhengen mellom stjeling og utroskap er at de begge er bevisste valg. Det er ingen som bare faller med pikken først inn i en dame. Derfor er det ikke noe som "bare skjer". Men ja, alle er vi potensielle kandidater til å være utro, men det handler om valg og styrke; styrke til å si nei, og evt gjør det slutt med den man er sammen med først, og valget om å sette familien og de man har lovet seg bort til først. Og de som er bevisste på dette har mye mindre sjanse til å være utro. Og nei, utroskap er ikke ulovlig, men det har store konsekvenser for de som står rundt, noe de som er utro er fullt klar over. Det er russisk rulett, og skremmende ofte treffer man kammeret med kula. Anonymous poster hash: 269c9...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå