Reese Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Da Ă„pner jeg trĂ„den etter som jeg er ved godt mot Denne trĂ„den fĂžler jeg blir litt avgjĂžrende mtp om Ă„ rekke en evt barnehagefrist. Dem som fĂ„r positiv test denne uka en garantert at babyen er ute fĂžr 1 September neste Ă„r. FĂžles litt rart Ă„ tenke slik, men sĂ„nn er det nĂ„.  Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des:  Onsdag 3 Des:  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA  Fredag 5 Des:  LĂžrdag 6 Des:  SĂžndag 7 Des:  Dere som ikke Ăžnsker rĂždlig frustrasjon denne uka er velkommen til Ă„ slenge seg med Â
Reflexia Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Heisann. Mulig jeg hÞrer til i denna uka, hvis syklusen skulle vÊre sÄ snill Ä gÄ rett inn i normalen. Slutta pÄ pilla pÄ fredag, og begynte med BortfallsblÞdning igÄr, sÄ er pÄ en mÄte igang, men aner ikke nÄr IKM er ..
Reese Skrevet 5. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2014 Velkommen Vitrineskap Vet du noenlunde hvordan syklusen var fÞr pillene? Om du gÄr rett tilbake i syklus tror jeg avhenger mye av hvilke piller du har brukt  Selv er jeg den typen som blir gravid selv om jeg tar p piller til samme tid hver dag Tenker at det 50/50 om man gÄr rett tilbake til normalen eller om kroppen trenger litt tid Kansje el tester? Slik at du evt i hvertfall fÄr en pekepinn pÄ nÄr du kan forvente mensen?
Reflexia Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Syklusen vet jeg ikke hvordan er. Har brukt fra 2 til 6 pp pĂ„ de andre barna. Har kjĂžpt el-tester, sĂ„ venter pĂ„ de i posten. Krysser fingra for at jeg ikke mĂ„ vente i mange Mnd fĂžr mensen viser seg igjen, sĂ„ sant jeg ikke er gravid da đ
CurlySue Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Uke 49! â€ïž Alle gode ting er 3 hĂ„per jeg. Hvis det skulle klaffe denne mnd fĂ„r jeg termin pĂ„ min egen bursdag.. Spesielt!  Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des:  Onsdag 3 Des:  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LĂžrdag 6 Des:  SĂžndag 7 Des:
Karooline Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des:  Onsdag 3 Des: Karooline  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LÞrdag 6 Des:  SÞndag 7 Des:
SynnÞve_Solbakken Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Hiver meg inn her. Aner jo ikke hvordan syklusen blir. Hadde 13-14 dagers lutealfase. Tror jeg venter med Ä se nÄr el kommer, fÞr jeg setter meg pÄ en IKM-dag.  Uvant dette mensengreiene. Har hatt spiral lenge, og glemmer helt Ä gÄ pÄ do for Ä sjekke forholdene. I dag var alt blÞdd gjennom... SÄnn er det nÄr det er travelt pÄ jobb. Herlig opplegg
Reese Skrevet 5. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2014 Hiver meg inn her. Aner jo ikke hvordan syklusen blir. Hadde 13-14 dagers lutealfase. Tror jeg venter med Ä se nÄr el kommer, fÞr jeg setter meg pÄ en IKM-dag.  Uvant dette mensengreiene. Har hatt spiral lenge, og glemmer helt Ä gÄ pÄ do for Ä sjekke forholdene. I dag var alt blÞdd gjennom... SÄnn er det nÄr det er travelt pÄ jobb. Herlig opplegg Hahah, det der kjenner jeg igjen i Hadde mensen under hele spiral perioden, men sÄvidt jeg la merke til den. NÄr bortfallsblÞdningen kom trodde jeg fremdeles det skulle vÊre sparsomt. Jeg hadde akkurat vÊrt Ä vaske samboers bil som skulle selges dagen derpÄ. NÄr jeg kommer hjem med nyvaska bil ser jeg til min store forskrekkelse at jeg har blÞdd ut hele fremsete.. fÞlte det var litt varmt men.. Heldigvis var det skinn seter  Men du, tempen din steg vel samme dag som min sist, altsÄ onsdag fÄr 2 uker siden. Jeg fikk opp pÄ ff at jeg har 13 dagers LF. Da har du ogsÄ det om du fikk mensen i gÄr
SynnÞve_Solbakken Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014   Hiver meg inn her. Aner jo ikke hvordan syklusen blir. Hadde 13-14 dagers lutealfase. Tror jeg venter med Ä se nÄr el kommer, fÞr jeg setter meg pÄ en IKM-dag.  Uvant dette mensengreiene. Har hatt spiral lenge, og glemmer helt Ä gÄ pÄ do for Ä sjekke forholdene. I dag var alt blÞdd gjennom... SÄnn er det nÄr det er travelt pÄ jobb. Herlig opplegg Hahah, det der kjenner jeg igjen i Hadde mensen under hele spiral perioden, men sÄvidt jeg la merke til den. NÄr bortfallsblÞdningen kom trodde jeg fremdeles det skulle vÊre sparsomt. Jeg hadde akkurat vÊrt Ä vaske samboers bil som skulle selges dagen derpÄ. NÄr jeg kommer hjem med nyvaska bil ser jeg til min store forskrekkelse at jeg har blÞdd ut hele fremsete.. fÞlte det var litt varmt men.. Heldigvis var det skinn seter  Men du, tempen din steg vel samme dag som min sist, altsÄ onsdag fÄr 2 uker siden. Jeg fikk opp pÄ ff at jeg har 13 dagers LF. Da har du ogsÄ det om du fikk mensen i gÄr Ja tempen vÄr steg samme dag Tempen min har ikke sunket ennÄ... Hadde hÄpet det var et tegn, slik at jeg visste nÄr tanta kom. Tydeligvis ikke. Da blir det mye doflying for Ä sjekke om tanta er kommet.  Nice Ä blÞ gjennom i bilen Tenk om det ikke hadde vÊrt skinnseter. Noe dritt Ä ha hvite klÊr pÄ jobb, det viser jo veldig godt nÄr jeg blÞr gjennom. Hadde heldigvis et truseinnlegg i tillegg til tampong. Hvis ikke hadde det blitt underholdning pÄ jobb NÄ har jeg handlet supertamponger  NÄ fÄr vi slappe av noen dager fÞr testestyret starter
Reflexia Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 SÄnn ca nÄr ville dere begynt Ä teste etter el ? Aner som sagt ikke hvordan syklusen er..
SynnÞve_Solbakken Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 SÄnn cirka pÄ dag 8. Med mindre du har veldig korte sykluser.
CurlySue Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Jeg begynner testingen pĂ„ dag 12. Har hatt EL pĂ„ dag 14/15/16 de siste par mnd, sĂ„ tror ikke jeg trenger Ă„ begynne tidligere đ Men siden du ikke aner hvordan syklusen er, sĂ„ kan det jo vĂŠre lurt Ă„ starte tidligere?
Min fĂžrste 2012 Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Da slenger jeg meg pĂ„ her, neste IKM blir 3.desember, og krysser fingrene for at dette blir siste prĂžveperiode pĂ„ nr 2 - lov Ă„ hĂ„pe đ
Min fĂžrste 2012 Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Da slenger jeg meg pĂ„ her, neste IKM blir 3.desember, og krysser fingrene for at dette blir siste prĂžveperiode pĂ„ nr 2 - lov Ă„ hĂ„pe đ Da blir vel dette riktig:  Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des:  Onsdag 3 Des: Karooline, Min fĂžrste 2012  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LĂžrdag 6 Des:  SĂžndag 7 Des:
Bingo_1 Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Hopper inn her :-)  Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des: Bingo_1  Onsdag 3 Des: Karooline, Min fÞrste 2012  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LÞrdag 6 Des:  SÞndag 7 Des:
CurlySue Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Jeg har en skikkelig god fĂžlelse for denne ikm uken! Jeg mener, det er jo fĂžrste uken i desember og da man starter med adventskalenderen âșïž Jeg tenker det blir en luke Ă„pnet med positive tester hver dag! â€ïž
Reese Skrevet 5. november 2014 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2014 Jeg har en skikkelig god fĂžlelse for denne ikm uken! Jeg mener, det er jo fĂžrste uken i desember og da man starter med adventskalenderen âșïž Jeg tenker det blir en luke Ă„pnet med positive tester hver dag! â€ïž Det har du helt rett i Gleder meg til Ă„ Ă„pne den luka  Vitrineskap, jeg hadde begynt nesten med en gang bortfalls blĂždningen var borte. Den kan komme alt fra ganske kjapt til litt senere enn ventet Og du kan vĂŠre heldig Ă„ vĂŠre back on track med gang HĂ„per pĂ„ det siste
Reflexia Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Da begynner jeg nok ganske kjapt med el-testing. Aldri gjort det fÞr. Satser pÄ at alle fÄr en super start pÄ desember!!
~Lena~ Skrevet 5. november 2014 #19 Skrevet 5. november 2014 Hei jenter! Jeg havner her med ikm 2 desember đ Lest igjennom innleggene her inne, sĂ„ positive alle er! Har virkelig troen pĂ„ denne mnd for oss her inne đ MĂ„tte alle fĂ„ en tidlig julegave i Ă„r đ   Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~  Onsdag 3 Des: Karooline, Min fĂžrste 2012  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LĂžrdag 6 Des:  SĂžndag 7 Des:
Reese Skrevet 6. november 2014 Forfatter #20 Skrevet 6. november 2014 Det er godt vi er optimistiske Om det kommer en senere trÄd sÄ blir det og en god start pÄ det nye Äret Men sÄÄÄ lenge vil vi ikke vente NÄ nÄr tr har vÊrt her noen dager, og det verste er over begynner jeg Ä se frem til ny testing. Rart hvordan vi fungerer altsÄ, hÄpet stiger til det maks maksimale i enden av hver syklus, fÄr sÄ Ä fÄ seg en skikkelig nedtur. Jeg er sÄ tragisk ogsÄ jeg den fÞrste dagen av tr, sur og blid om hverandre NÄ er jeg pÄ vei opp igjen og el tesnete er pÄ vei i posten  Har dog lovet meg selv Ä ikke stresse Jeg og mannen min hadde en fin samtale pÄ mandagskveld ang bhg start, frister, Þkonomi osv. Vi ble dermed enige etter Ä ha regnet litt frem og tilbake om at vi driter i hele bhg fristen Jeg ble sÄ glad fÄr da slipper jeg vertfall Ä stresse  Men dere, bare vent nÄ, vi blir garantert gravid denne pp. Alle Þnsker jo Ä gÄ gravid gjennom sommeren, og spesielt hÞygravid  Det har jeg gjort fÞr, og jeg fikk sÄ mye vann i kroppen og la pÄ meg 45 kg ()... Eneste fordelen var at ingen kjente meg igjen  Ha en strÄlene dag
Reflexia Skrevet 6. november 2014 #21 Skrevet 6. november 2014 Vi har bestemt oss for Ă„ blĂ„se i barnehagefristen vi ogsĂ„. Det som skjer det skjer.  HĂžygravid pĂ„ sommeren ja, supert! SĂ„ slipper jeg tenke pĂ„ at magen i utgangspunktet er deigete og stygg. Skjuler det med babymage đ Pluss at man har en hĂžst/ vintersesong Ă„ komme seg pĂ„, fĂžr neste sommer đ  Blir spennende framover
Min fĂžrste 2012 Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 Bruker alle el-tester her? Funnet ut jeg ikke vil bruke det, redd for at det tar for mye fokus, sĂ„ vi vil heller leve som normalt og hĂ„pe pĂ„ det beste med jevnlig sengehyggeđ stresset meg altfor mye opp denne pp, sĂ„ klarte jo ikke tenke pĂ„ noe annet og ble helt fjern pĂ„ jobbđđ
LykkeLi1978 Skrevet 6. november 2014 #23 Skrevet 6. november 2014 Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~  Onsdag 3 Des: Karooline, Min fÞrste 2012, LykkeLi1978 5pp  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LÞrdag 6 Des:  SÞndag 7 Des:
LykkeLi1978 Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Mandag 1 Des:  Tirsdag 2 Des: Bingo_1 ~Lena~  Onsdag 3 Des: Karooline, Min fĂžrste 2012, LykkeLi1978 5pp  Torsdag 4 Des: Bellanie 3pp etter MA, CurlySue 3pp  Fredag 5 Des:  LĂžrdag 6 Des:  SĂžndag 7 Des: Jepp jepp nye muligheter, men herlighet hvor fort tiden flyr, det gikk akkurat opp for meg at jeg er i 5. ppđ±đ Lykke til til alle oss i denne periodenđ
Reese Skrevet 6. november 2014 Forfatter #25 Skrevet 6. november 2014 Bruker alle el-tester her? Funnet ut jeg ikke vil bruke det, redd for at det tar for mye fokus, sÄ vi vil heller leve som normalt og hÄpe pÄ det beste med jevnlig sengehygge stresset meg altfor mye opp denne pp, sÄ klarte jo ikke tenke pÄ noe annet og ble helt fjern pÄ jobb Jeg skjÞnner hva du mener, at det kan ta for mye plass Jeg testa ikke etter el i sommer, men fikk raskt klaff fordet om. Det er enkelt om man kjenner syklusen sin noenlunde, samt at kroppen gir visse signaler pÄ el som slim, magevondt ol. Jeg har vel ikke hatt det, bortsett fra nÄ siste pp.  Men jeg vil teste nÄ, fordi jeg gÄr inn i min 3 pp etter MA og vet ikke om el kommer nÄr den skal. Syklusene mine har vÊrt lange og med sen el. Vil ikke gÄ glipp av den nÄ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ