Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #51 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg skrive mail eller sms i kveld om at jeg nå virkelig har lært en lærepenge og at min oppførsel var tragisk? Jeg forstår nå at alle gangene jeg har "krevd" av han faktisk gjør at jeg mister han kanskje, for her sitter jeg jo plutselig slik. Eller skal jeg vente til i morgen? Tror han er litt stresset av alle sms ene jeg har sendt............ HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Nei. Nå lar du han få helt fred. Dere kan snakkes i morgen når dere begge har roet dere ned. Begynner du å sende mer nå så blir han antakelig bare mer frustrert. Det ville i alle fall jeg blitt. Anonymous poster hash: cfbea...4c8 OK. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #52 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok. Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer. Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg. Du har rett. Jeg er dessverre slik du beskriver:( Nå skal jeg la han kontakte meg. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Han har sagt et par ganger at han gir og gir, men jeg får aldri nok...at jeg krever mye. Jeg krever for mye. Sikkert pga av min ødlagte barndom og dårlige selvbilde. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Mrs Smith Skrevet 23. september 2014 #53 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert. Man skrur ikke bare av følelsene sånn uten videre, pga en litt masete kjæreste. Prøv og gi han litt alenetid nå. Vent til han tar kontakt med deg. Klem Ja han har sagt at følelser kan man ikke skru av og på..så håper jo det. Han skrev hei. elsker deg i morges. kan han plutselig ikke elske meg i kveld siden jeg har "kvelt" han med sms? huff...håper jeg ikke har ødlagt alt. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Neida, sikkert ikke, bare gi han litt pusterom.
.....oceana...... Skrevet 23. september 2014 #54 Skrevet 23. september 2014 Pust med magen og ta det med ro!!!!! Han høres ut som en flott og voksen mann. Gi han tid, og ikke mas. Selvfølgelig har du ikke blitt dumpet, han måtte bare ha litt tid for seg selv. Du må bare roe deg litt ned og ikke være så krevende. God klem:)
Iiiiik Skrevet 23. september 2014 #55 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert fortsatt hvis han gjorde det i morges. Det er allikevel ikke en selvfølge at han ønsker å fortsette å være i et forhold med deg. Han må ha sterk rygg og god kontroll på sitt eget liv hvis han skal tåle flere telefoner og maaaaange sms etter at han har sagt at han trenger litt ro og at dere kan snakkes i morgen. For hver gang du ringte eller sendte en sms viste du ham at du ikke klarer å høre på hva han sier at han trenger. Han har sannsynligvis hatt en like vond ettermiddag som deg og har skvettet, blitt oppgitt og sur hver gang telefonen har gitt lyd fra seg. Hadde han vært min kamerat, hadde jeg rådet ham til å kutte deg ut. Beklager, men det du forteller gjør at jeg ville blitt bekymret for ham. Inntil du har bedre kontroll over egne reaksjoner og kan regulere følelser bedre, er det sannsynligvis best for deg å leve mer beskyttet. Å være så avhengig av en annen ødelegger ikke bare ham, men gjør deg også veldig sårbar. Det er deilig når det er bra, men langt unna bra når det butter litt imot. At du kan lage så mye styr bare fordi han ikke spurte deg om psykologtimen, understreker det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #56 Skrevet 23. september 2014 Pust med magen og ta det med ro!!!!! Han høres ut som en flott og voksen mann. Gi han tid, og ikke mas. Selvfølgelig har du ikke blitt dumpet, han måtte bare ha litt tid for seg selv. Du må bare roe deg litt ned og ikke være så krevende. God klem:) Takk.... Han er virkelig en flott mann. Han har ikke hatt det lett i tidligere forhold, og moren hans sa til han når han traff meg: så lenge hun behandler deg fint så..... Han er utrolig god, derfor jeg har vært så GAL og desperat jo mer han ikke svarte meg, for jeg er IKKE vant med det, og jeg elsker han utrolig masse. Jeg er jo gal etter han, forelsket altså.... Jeg ber til gud om at jeg ikke blir dumpet. Da raser verden min sammen, men har tenkt at jeg må bare godta det om det skulle skje... Takk igjen HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #57 Skrevet 23. september 2014 Pust med magen og ta det med ro!!!!! Han høres ut som en flott og voksen mann. Gi han tid, og ikke mas. Selvfølgelig har du ikke blitt dumpet, han måtte bare ha litt tid for seg selv. Du må bare roe deg litt ned og ikke være så krevende. God klem:) Takk.... Han er virkelig en flott mann. Han har ikke hatt det lett i tidligere forhold, og moren hans sa til han når han traff meg: så lenge hun behandler deg fint så..... Han er utrolig god, derfor jeg har vært så GAL og desperat jo mer han ikke svarte meg, for jeg er IKKE vant med det, og jeg elsker han utrolig masse. Jeg er jo gal etter han, forelsket altså.... Jeg ber til gud om at jeg ikke blir dumpet. Da raser verden min sammen, men har tenkt at jeg må bare godta det om det skulle skje... Takk igjen HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Stakkars mann... Du er jo rett og slett GAL etter han, ja. Anonymous poster hash: 6ace3...20e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #58 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert fortsatt hvis han gjorde det i morges. Det er allikevel ikke en selvfølge at han ønsker å fortsette å være i et forhold med deg. Han må ha sterk rygg og god kontroll på sitt eget liv hvis han skal tåle flere telefoner og maaaaange sms etter at han har sagt at han trenger litt ro og at dere kan snakkes i morgen. For hver gang du ringte eller sendte en sms viste du ham at du ikke klarer å høre på hva han sier at han trenger. Han har sannsynligvis hatt en like vond ettermiddag som deg og har skvettet, blitt oppgitt og sur hver gang telefonen har gitt lyd fra seg. Hadde han vært min kamerat, hadde jeg rådet ham til å kutte deg ut. Beklager, men det du forteller gjør at jeg ville blitt bekymret for ham. Inntil du har bedre kontroll over egne reaksjoner og kan regulere følelser bedre, er det sannsynligvis best for deg å leve mer beskyttet. Å være så avhengig av en annen ødelegger ikke bare ham, men gjør deg også veldig sårbar. Det er deilig når det er bra, men langt unna bra når det butter litt imot. At du kan lage så mye styr bare fordi han ikke spurte deg om psykologtimen, understreker det. Så du mener selv om han elsker meg så vil han ikke leve med meg? Han har sagt uttalige mange ganger at han elsker meg, har til og med hørt fra venner og familie at han er GAL av forelskelse etter han. For 1 uke side fikk jeg en harddisc med alle bildene våres sammen fra dag 1 og han hadde også scannet inn de første sms ene mellom oss, utrolig snill og romantisk fyr. Han hadde vel ikke bruke så mye energi på meg om han ikke ville være i et forhold med meg?? Ja og roser nesten hver uke:) HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #59 Skrevet 23. september 2014 Pust med magen og ta det med ro!!!!! Han høres ut som en flott og voksen mann. Gi han tid, og ikke mas. Selvfølgelig har du ikke blitt dumpet, han måtte bare ha litt tid for seg selv. Du må bare roe deg litt ned og ikke være så krevende. God klem:) Takk.... Han er virkelig en flott mann. Han har ikke hatt det lett i tidligere forhold, og moren hans sa til han når han traff meg: så lenge hun behandler deg fint så..... Han er utrolig god, derfor jeg har vært så GAL og desperat jo mer han ikke svarte meg, for jeg er IKKE vant med det, og jeg elsker han utrolig masse. Jeg er jo gal etter han, forelsket altså.... Jeg ber til gud om at jeg ikke blir dumpet. Da raser verden min sammen, men har tenkt at jeg må bare godta det om det skulle skje... Takk igjen HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Stakkars mann... Du er jo rett og slett GAL etter han, ja. Anonymous poster hash: 6ace3...20e Er veldig avhengig av han ja....;/ men vil skjerpe meg nå hvis jeg får ny sjanse Hi Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #60 Skrevet 23. september 2014 Vi skal på par tur uten barn i helga. Huff, vil han ikke reise nå da? HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #61 Skrevet 23. september 2014 Stopp opp HI. Du kveler ham, og ser kun dine egne følelser og behov her. Ta frem et ark og skriv hva du tror på disse spørsmålene: - Hvordan har han det inni seg om dagen? - Hva gleder han seg til fremover, og hva gruer han seg til? Kan du egentlig svare på dette...? Anonymous poster hash: fde1b...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #62 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg skrive mail eller sms i kveld om at jeg nå virkelig har lært en lærepenge og at min oppførsel var tragisk? Jeg forstår nå at alle gangene jeg har "krevd" av han faktisk gjør at jeg mister han kanskje, for her sitter jeg jo plutselig slik. Eller skal jeg vente til i morgen? Tror han er litt stresset av alle sms ene jeg har sendt............ HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 VENT! Anonymous poster hash: fde1b...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #63 Skrevet 23. september 2014 Stopp opp HI. Du kveler ham, og ser kun dine egne følelser og behov her. Ta frem et ark og skriv hva du tror på disse spørsmålene: - Hvordan har han det inni seg om dagen? - Hva gleder han seg til fremover, og hva gruer han seg til? Kan du egentlig svare på dette...? Anonymous poster hash: fde1b...f0b Jeg kan svare på hans vegner, men jeg vet han føler seg stresset og utilstrekkelig når jeg er krevende. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
*Miss Marple* Skrevet 23. september 2014 #64 Skrevet 23. september 2014 Hvor ofte spør du han om hvordan hans dag har vært?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #65 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg skrive mail eller sms i kveld om at jeg nå virkelig har lært en lærepenge og at min oppførsel var tragisk? Jeg forstår nå at alle gangene jeg har "krevd" av han faktisk gjør at jeg mister han kanskje, for her sitter jeg jo plutselig slik. Eller skal jeg vente til i morgen? Tror han er litt stresset av alle sms ene jeg har sendt............ HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 VENT! Anonymous poster hash: fde1b...f0b Ja, har lagt vekk mobilen og ikke sett på den på 1 time. Orker ikke se heller, blir så skuffet når han ikke svarer. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #66 Skrevet 23. september 2014 Hvor ofte spør du han om hvordan hans dag har vært? Ganske ofte, men ser nå at jeg har vært altfor opptatt med å kreve tjenester og oppmerksomhet av han. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #67 Skrevet 23. september 2014 Vil bare takkE dere alle for alle typer svar. Dere er redningen min i kveld. Hadde nok sikkert drevet å sendt flere sms hvis jeg ikke var opptatt, ble helt besatt. Ble så redd. Tenkte at nå har jeg mistet han. Håper jeg ikke har det. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #68 Skrevet 23. september 2014 Bryr du deg om denne mannen i det hele tatt? Spør du ham hvordan han har det? Har dere fine samtaler, eller sutrer du bare om hvordan DU har det? Du høres helt fæl ut, beklager at jeg sier det, men hadde du vært min venninne hadde jeg unngått deg så godt jeg kunne. Sånne som deg er ekstremt slitsomme, og dere ser det ikke selv. Dere har null selvinnsikt. Du bør ta dette opp med psykologen din, og rett og slett bare si det rett ut, at du er ekstremt selvopptatt og ekstremt avhengig av å føle at folk liker deg osv, hvis ikke føler du at livet ditt går i dass. Ville droppet forhold nå, og heller fokusert på å bli frisk hvis jeg var deg. For du er jaggu ikke mye stabil sånn som du styrer på. Anonymous poster hash: 62e39...fad
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #69 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok. Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer. Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg. Du har rett. Jeg er dessverre slik du beskriver:( Nå skal jeg la han kontakte meg. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Han har sagt et par ganger at han gir og gir, men jeg får aldri nok...at jeg krever mye. Jeg krever for mye. Sikkert pga av min ødlagte barndom og dårlige selvbilde. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Det er ikke hans feil at du har en ødelagt barndom og et dårlig selvbilde. Og det er opp til deg hva du vil ha ut av livet ditt. Å gro fast i fortiden hjelper ingen. Har du ikke lyst til å se fremover i stedet for bakover, fortiden kan du uansett ikke gjøre noe med. Du går jo til psykolog, det er flott. Nå slutter du å straffe kjæresten din for ting han overhodet ikke kan noe for, også prøver du å se fremover. Å være sammen med en bitter, negativ og passiv martyr er INGENS drøm, det kan jeg love deg. Anonymous poster hash: a61f7...145
Virginia. Skrevet 23. september 2014 #70 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert fortsatt hvis han gjorde det i morges. Det er allikevel ikke en selvfølge at han ønsker å fortsette å være i et forhold med deg. Han må ha sterk rygg og god kontroll på sitt eget liv hvis han skal tåle flere telefoner og maaaaange sms etter at han har sagt at han trenger litt ro og at dere kan snakkes i morgen. For hver gang du ringte eller sendte en sms viste du ham at du ikke klarer å høre på hva han sier at han trenger. Han har sannsynligvis hatt en like vond ettermiddag som deg og har skvettet, blitt oppgitt og sur hver gang telefonen har gitt lyd fra seg. Hadde han vært min kamerat, hadde jeg rådet ham til å kutte deg ut. Beklager, men det du forteller gjør at jeg ville blitt bekymret for ham. Inntil du har bedre kontroll over egne reaksjoner og kan regulere følelser bedre, er det sannsynligvis best for deg å leve mer beskyttet. Å være så avhengig av en annen ødelegger ikke bare ham, men gjør deg også veldig sårbar. Det er deilig når det er bra, men langt unna bra når det butter litt imot. At du kan lage så mye styr bare fordi han ikke spurte deg om psykologtimen, understreker det. Så du mener selv om han elsker meg så vil han ikke leve med meg? Han har sagt uttalige mange ganger at han elsker meg, har til og med hørt fra venner og familie at han er GAL av forelskelse etter han. For 1 uke side fikk jeg en harddisc med alle bildene våres sammen fra dag 1 og han hadde også scannet inn de første sms ene mellom oss, utrolig snill og romantisk fyr. Han hadde vel ikke bruke så mye energi på meg om han ikke ville være i et forhold med meg?? Ja og roser nesten hver uke:) HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Jeg er helt enig med Iiiik. Du gjør dette forholdet svært destruktivt, og hans behov blir ikke sett i det hele tatt. Dette er usunt for ham, for deg og for barna dine. Man kan gjøre det slutt med noen man elsker, fordi man ser at man ikke klarer å leve sammen med dem og ser at personen ikke gjør en lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #71 Skrevet 23. september 2014 Stopp opp HI. Du kveler ham, og ser kun dine egne følelser og behov her. Ta frem et ark og skriv hva du tror på disse spørsmålene: - Hvordan har han det inni seg om dagen? - Hva gleder han seg til fremover, og hva gruer han seg til? Kan du egentlig svare på dette...? Anonymous poster hash: fde1b...f0b Jeg kan svare på hans vegner, men jeg vet han føler seg stresset og utilstrekkelig når jeg er krevende.HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Seriøst HI... Kan du svare på disse spørsmålene anonym over her stilte? Veit du virkelig hvordan HAN har det? Hvordan HANS hverdag er? Hva HAN ønsker, liker, gruer seg til, gleder seg til? Utifra det du skriver her behandler du han som psykologen din som skal være der for deg 24/7... Anonymous poster hash: eeeb1...097
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #72 Skrevet 23. september 2014 Bryr du deg om denne mannen i det hele tatt? Spør du ham hvordan han har det? Har dere fine samtaler, eller sutrer du bare om hvordan DU har det? Du høres helt fæl ut, beklager at jeg sier det, men hadde du vært min venninne hadde jeg unngått deg så godt jeg kunne. Sånne som deg er ekstremt slitsomme, og dere ser det ikke selv. Dere har null selvinnsikt. Du bør ta dette opp med psykologen din, og rett og slett bare si det rett ut, at du er ekstremt selvopptatt og ekstremt avhengig av å føle at folk liker deg osv, hvis ikke føler du at livet ditt går i dass. Ville droppet forhold nå, og heller fokusert på å bli frisk hvis jeg var deg. For du er jaggu ikke mye stabil sånn som du styrer på. Anonymous poster hash: 62e39...fad Du er bare DUST! Klart vi har mange flotte samtaler, mange flotte reiser sammen, mange flotte stunder sammen. Vi har et nydelig forhold, MEN jeg sliter som sagt med at jeg krever litt mye av og til, og har innsett at dette kan ødelegge forholdet. Når det gjelder venninner har jeg 3 gode venninner. Jeg er en snill og lyttende venninne, bryr meg MYE om andre mennesker! Er veldig glad du ikke er en venninne av meg:) Du høres frekk og dominerende ut HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Siamese Hellhound Skrevet 23. september 2014 #73 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok.Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer.Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg.Du har rett. Jeg er dessverre slik du beskriver:( Nå skal jeg la han kontakte meg. HIAnonymous poster hash: c7ce2...e74 Han har sagt et par ganger at han gir og gir, men jeg får aldri nok...at jeg krever mye. Jeg krever for mye. Sikkert pga av min ødlagte barndom og dårlige selvbilde. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Ja, dette kan sikkert være forklaringen, men ingen unnskyldning. Jeg mener ikke å være kjip mot deg, men hvis du kan prøve å se deg selv som noe mer enn et offer for en dårlig barndom, så tror jeg du kan få det litt bedre med deg selv. Klart det er lett for meg å sitte og si noe slikt, jeg bærer ikke på så tung last som det du gjør. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, du har hatt en tøff kveld, og det er vondt å ikke vite. Men det høres også ut som om at du kan klare å få dette til å funke hvis du bare gir ham litt rom. Du har vært kjempeflink som har lagt vekk telefonen, nå må du være tøff nok til å la den ligge. Fokuser på ungene dine, sysselsett deg selv og tankene dine. Dette klarer du, vi heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #74 Skrevet 23. september 2014 Stopp opp HI. Du kveler ham, og ser kun dine egne følelser og behov her. Ta frem et ark og skriv hva du tror på disse spørsmålene: - Hvordan har han det inni seg om dagen? - Hva gleder han seg til fremover, og hva gruer han seg til? Kan du egentlig svare på dette...? Anonymous poster hash: fde1b...f0b Jeg kan svare på hans vegner, men jeg vet han føler seg stresset og utilstrekkelig når jeg er krevende.HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Seriøst HI... Kan du svare på disse spørsmålene anonym over her stilte? Veit du virkelig hvordan HAN har det? Hvordan HANS hverdag er? Hva HAN ønsker, liker, gruer seg til, gleder seg til? Utifra det du skriver her behandler du han som psykologen din som skal være der for deg 24/7... Anonymous poster hash: eeeb1...097 Det vet jeg selvfølgelig. Vet hva han liker, hvordan han tenker og hvordan han vil ha det i livet sitt ja. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #75 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok.Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer.Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg.Du har rett. Jeg er dessverre slik du beskriver:( Nå skal jeg la han kontakte meg. HIAnonymous poster hash: c7ce2...e74 Han har sagt et par ganger at han gir og gir, men jeg får aldri nok...at jeg krever mye. Jeg krever for mye. Sikkert pga av min ødlagte barndom og dårlige selvbilde. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Ja, dette kan sikkert være forklaringen, men ingen unnskyldning. Jeg mener ikke å være kjip mot deg, men hvis du kan prøve å se deg selv som noe mer enn et offer for en dårlig barndom, så tror jeg du kan få det litt bedre med deg selv. Klart det er lett for meg å sitte og si noe slikt, jeg bærer ikke på så tung last som det du gjør. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, du har hatt en tøff kveld, og det er vondt å ikke vite. Men det høres også ut som om at du kan klare å få dette til å funke hvis du bare gir ham litt rom. Du har vært kjempeflink som har lagt vekk telefonen, nå må du være tøff nok til å la den ligge. Fokuser på ungene dine, sysselsett deg selv og tankene dine. Dette klarer du, vi heier på deg! Takk..... Gruer meg til å legge meg. Mobilen må være med pga vekkerklokke, hater at han ikke skriver sms, men får holde ut... Heier på han jeg, at han skal tilgi meg;) HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå