Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Har nå min jævligste kveld noensinne. Har vært sammen med en fantastisk fyr i 1 år. Han er helt fantastisk og veldig god mot meg. Jeg selv sliter litt med depresjon, dårlig selvbilde og krever nok litt mye oppmerksomhet. I dag tidlig klaget jeg på at han ikke spurte meg om hvordan jeg hadde det hos psykologen min, bare fordi jeg trengte å lufte det...han sa han var opptatt, ringte meg senere. Jeg ble litt sur og sa at jeg forventet han skulle bry seg mer..mente jo ikke dette, men var lei å sur.. Så plutselig får jeg beskjed om han ikke orker å bli stilt så store krav til, og at han ikke får akkurat får sterkere følelser av at jeg lager en krangel ut av det, og at han prøver så godt han kan å få få livet til å ikke bli stress ( han har jobb og egne barn og vi bort ikke sammen) Vi snakkes i morgen sa han. Dette orker ikje godta. vil prate med han i kveld, men han svarer ikke på sms, har sendt mange og ikke tar han tlf. Jeg er i sjokk. Jeg blir nå såret igjen, hadde aldri trodde dette. Dette var mannen som kjøpte gullring til meg å sa han elsker meg, flink med barna mine, familien min liker han, snille mann... fy faen..nå bare later han som jeg er luft.......jeg dør snart...vil bare prate med han i kveld . synes han kunne gitt meg såpass. Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jeg forstår at du er veldig stresset på å ville prate med han i kveld, men ved å mase på han ødelegger du muligens alt. Det høres ut som du allerede har gjort det, jeg tror du må la han være i fred nå, klag til noen andre, ring en venn, søster, hva som helst... Hvis du klarer, så tror jeg det er lurt å vente til han tar kontakt med deg igjen, uansett om det kanskje ikke er i morgen heller.... Jeg skjønner samtidig at det er veldig vanskelig... Klem til deg! Anonymous poster hash: c28ea...814
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Har nå min jævligste kveld noensinne. Har vært sammen med en fantastisk fyr i 1 år. Han er helt fantastisk og veldig god mot meg. Jeg selv sliter litt med depresjon, dårlig selvbilde og krever nok litt mye oppmerksomhet. I dag tidlig klaget jeg på at han ikke spurte meg om hvordan jeg hadde det hos psykologen min, bare fordi jeg trengte å lufte det...han sa han var opptatt, ringte meg senere. Jeg ble litt sur og sa at jeg forventet han skulle bry seg mer..mente jo ikke dette, men var lei å sur.. Så plutselig får jeg beskjed om han ikke orker å bli stilt så store krav til, og at han ikke får akkurat får sterkere følelser av at jeg lager en krangel ut av det, og at han prøver så godt han kan å få få livet til å ikke bli stress ( han har jobb og egne barn og vi bort ikke sammen) Vi snakkes i morgen sa han. Dette orker ikje godta. vil prate med han i kveld, men han svarer ikke på sms, har sendt mange og ikke tar han tlf. Jeg er i sjokk. Jeg blir nå såret igjen, hadde aldri trodde dette. Dette var mannen som kjøpte gullring til meg å sa han elsker meg, flink med barna mine, familien min liker han, snille mann... fy faen..nå bare later han som jeg er luft.......jeg dør snart...vil bare prate med han i kveld . synes han kunne gitt meg såpass. Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Du høres sværtt krevende og selvopptatt ut, og gjør det eksakt motsatte av det du burde. Han sier at han også trenger omsorg og rom, men du ser bare deg selv og maser... Anonymous poster hash: fde1b...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Det er jo din skyld. Du maser og lager drama. Du går jo til psykolog for å bearbeide erfaringer og tanker, hvorfor mase på kjæresten om det samme? Du må jobbe med deg selv, for denne oppførselen din er ikke normal. Du MÅ ikke prate med ham ikveld, gi fyren pusterom! Anonymous poster hash: f804e...0d7
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil prate med meg i kveld. Han sa jo han elsket meg i går. Man ringer jo dem man elsker!! Men skal ikke mase mer. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Gi nå mannen litt ro, han sa dere skulle prate i morgen. Han er ingen tankeleser og kan ikke vite at du trengte og lufte tanker om din psykologtime. Ikke kan du forvente at han skal slippe alt han har i hendene for å ringe deg med en gang heller. Å da få slengt dette i trynet skjønner jeg at han reagerer på Anonymous poster hash: 9c16f...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Gi nå mannen litt ro, han sa dere skulle prate i morgen. Han er ingen tankeleser og kan ikke vite at du trengte og lufte tanker om din psykologtime. Ikke kan du forvente at han skal slippe alt han har i hendene for å ringe deg med en gang heller. Å da få slengt dette i trynet skjønner jeg at han reagerer på Anonymous poster hash: 9c16f...5c9 Ja jeg sa at jeg krevde mer oppmerksomhet og jeg er veldig krevende på han..Angrer nå når jeg har mistet han;( HI Jeg er en dritt! Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Mandala Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Kanskje han har vært opptatt med barna idag? Da er det ikke alltid bare bare å skulle snakke i tlf, selv med den man elsker. Hvertfall ikke om alvorlige tema. Ang psykologtimen så kunne det like gjerne vært at du ikke ville prate om det, fordi det er for tøft. Det kan han da ikke vite, og du kan ikke forvente at han spør deg asap. Kanskje ville han vente med å snakke om det til dere treffes og han kan holde rundt deg? Det kan absolutt virke som du krever mye av ham. Gi han rom og forhåpentligvis er han villig til å gi dere en ny sjanse som et par.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Kanskje han har vært opptatt med barna idag? Da er det ikke alltid bare bare å skulle snakke i tlf, selv med den man elsker. Hvertfall ikke om alvorlige tema. Ang psykologtimen så kunne det like gjerne vært at du ikke ville prate om det, fordi det er for tøft. Det kan han da ikke vite, og du kan ikke forvente at han spør deg asap. Kanskje ville han vente med å snakke om det til dere treffes og han kan holde rundt deg? Det kan absolutt virke som du krever mye av ham. Gi han rom og forhåpentligvis er han villig til å gi dere en ny sjanse som et par. Håper det..Den første og eneste mannen jeg har elsket...Håper jeg ikke har ødelagt alt nå.... Føler meg elendig..bare gråt i kveld..stakkars barna mine, men klarte ikke smile..... Har spurt om vi skal ta lunsj i morgen nå. Håper jeg får svar. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Han er opptatt i kveld, han har barn og sikkert opptatt med de. Dette betyr ikke at han forlater deg, hadde sett på det som positivt jeg om han prioriterte sine barn også. Du maser, ikke bra. Len deg tilbake, slapp av. Nekter å tru at du har mistet han, men kveler du han blir han borte. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 8fe35...a80
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Nei du er ikke en dritt på ingen måte. Og du innser dine feilsteg, det er heller ikke sikkert at du har mistet han så ta ingen sorger på forskudd. Men gi mannen litt pusterom, ja det er vanskelig. Pust med magen, ikke rakk deg ned for det hjelper ingen. Da gir du deg selv et dårlig selvbilde og det fortjener du ikke. Sorter tankene dine, og prøv å hold deg rolig når du snakker med han neste gang. Ikke bli sint, for igjen vi mennesker kan ikke lese tanker. Og noen ganger kan man heller ikke bare ta en telefon når man er på jobb eller opptatt med andre ting i livet. Anonymous poster hash: 9c16f...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Han er opptatt i kveld, han har barn og sikkert opptatt med de. Dette betyr ikke at han forlater deg, hadde sett på det som positivt jeg om han prioriterte sine barn også. Du maser, ikke bra. Len deg tilbake, slapp av. Nekter å tru at du har mistet han, men kveler du han blir han borte. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 8fe35...a80 Han svarte bare igjen, snakkes i morgen. Vil ikke prate med meg uansett hvor mye jeg spurte om han ikke elsket meg osv. Veldig vondt når han ikke svarer på om han elsker meg lengre. Sluttet å mase nå. Ser hva som skjer i morgen, og forbereder en søvnløs natt! Vi ble 30 år i februar på samme dag:) HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Du høres forferdelig krevende ut. Meg meg meg. La mannen få puste og se om han orker å leve med deg. Litt krast det jeg skriver, men du trenger at noen rister litt fornuft i deg. Anonymous poster hash: 7cac7...e06
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Jeg har dessverre "krevet" ting før, og vi har krangler, men alt i alt er flott forhold med god kommunikasjon og utrolig fysisk kjemi. Er bare livredd for at han også forlater meg nå. Igjen står jeg alene. Dette er mannen som skrev på baksiden av en avis at han ELSKET MEG! og at jeg var verdens beste kjæreste. For 2 mnd siden. HI Har det så jævlig nå... Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Huffda. Om du elsker han så gi han rom. Klenging nå kan føre at an føler seg kvelt! Anonymous poster hash: 5440a...36f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Du høres virkelig ikke ut som en 30åring altså... Anonymous poster hash: 55304...a30
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Kanskje han har vært opptatt med barna idag? Da er det ikke alltid bare bare å skulle snakke i tlf, selv med den man elsker. Hvertfall ikke om alvorlige tema. Ang psykologtimen så kunne det like gjerne vært at du ikke ville prate om det, fordi det er for tøft. Det kan han da ikke vite, og du kan ikke forvente at han spør deg asap. Kanskje ville han vente med å snakke om det til dere treffes og han kan holde rundt deg? Det kan absolutt virke som du krever mye av ham. Gi han rom og forhåpentligvis er han villig til å gi dere en ny sjanse som et par. Håper det..Den første og eneste mannen jeg har elsket...Håper jeg ikke har ødelagt alt nå.... Føler meg elendig..bare gråt i kveld..stakkars barna mine, men klarte ikke smile..... Har spurt om vi skal ta lunsj i morgen nå. Håper jeg får svar. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Så du sitter og gråter foran barna dine? Beklager at jeg er krass men ikke la barna dine lide for ting som skjer i ditt voksne kjærlighetsliv! Du høres særdeles krevende ut med dårlig selvtillit, depresjoner og et stort oppmerksomhets- og selvbekreftelsesbehov. Skjønner du at du blir too much når du er så negativ, masete og krevende? Jeg tror ikke det finnes en mann i verden som tenner på sutrete, negative og masete kvinnfolk. Anonymous poster hash: a61f7...145
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Huffda. Om du elsker han så gi han rom. Klenging nå kan føre at an føler seg kvelt! Anonymous poster hash: 5440a...36f Huff har nok kvelt han da med alle sms ene i kveld. Ble helt desperat. Han svarer jo alltid. Har sluttet nå å skrudd av mobilen. hater meg selv i kveld. hi Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror kanskje du burde være singel en stund og finne deg selv. Ikke får å være ekkel, men jeg sliter også med selvtilliten etter et langt og vondt forhold. Har funnet mannen i mitt liv, vi er oppover ørene forelska, men vi har ikke og skal ikke ha noe forhold på lenge. Bare gode venner, hadde vært smart for deg og? Anonymous poster hash: 8fe35...a80
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Kanskje han har vært opptatt med barna idag? Da er det ikke alltid bare bare å skulle snakke i tlf, selv med den man elsker. Hvertfall ikke om alvorlige tema. Ang psykologtimen så kunne det like gjerne vært at du ikke ville prate om det, fordi det er for tøft. Det kan han da ikke vite, og du kan ikke forvente at han spør deg asap. Kanskje ville han vente med å snakke om det til dere treffes og han kan holde rundt deg? Det kan absolutt virke som du krever mye av ham. Gi han rom og forhåpentligvis er han villig til å gi dere en ny sjanse som et par. Håper det..Den første og eneste mannen jeg har elsket...Håper jeg ikke har ødelagt alt nå.... Føler meg elendig..bare gråt i kveld..stakkars barna mine, men klarte ikke smile..... Har spurt om vi skal ta lunsj i morgen nå. Håper jeg får svar. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Så du sitter og gråter foran barna dine? Beklager at jeg er krass men ikke la barna dine lide for ting som skjer i ditt voksne kjærlighetsliv! Du høres særdeles krevende ut med dårlig selvtillit, depresjoner og et stort oppmerksomhets- og selvbekreftelsesbehov. Skjønner du at du blir too much når du er så negativ, masete og krevende? Jeg tror ikke det finnes en mann i verden som tenner på sutrete, negative og masete kvinnfolk. Anonymous poster hash: a61f7...145 Sa til barna at jeg gråt fordi jeg hadde vondt. Klarte å smelle bildøren min i øret mitt i kveld fordi jeg tenkte på dette. stor rift i øret. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #21 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen? Anonymous poster hash: 8169c...1b6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #22 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror kanskje du burde være singel en stund og finne deg selv. Ikke får å være ekkel, men jeg sliter også med selvtilliten etter et langt og vondt forhold. Har funnet mannen i mitt liv, vi er oppover ørene forelska, men vi har ikke og skal ikke ha noe forhold på lenge. Bare gode venner, hadde vært smart for deg og? Anonymous poster hash: 8fe35...a80 Var det som skjedde her også. Mannen i mitt og vanvittig forelsket, men jeg ville bare være venner..trengte tid..så ble vi plutselig sammen allikevel. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #23 Skrevet 23. september 2014 Gi nå mannen litt ro, han sa dere skulle prate i morgen. Han er ingen tankeleser og kan ikke vite at du trengte og lufte tanker om din psykologtime. Ikke kan du forvente at han skal slippe alt han har i hendene for å ringe deg med en gang heller. Å da få slengt dette i trynet skjønner jeg at han reagerer på Anonymous poster hash: 9c16f...5c9 Ja jeg sa at jeg krevde mer oppmerksomhet og jeg er veldig krevende på han..Angrer nå når jeg har mistet han;( HI Jeg er en dritt! Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Nei, du er ikke en dritt.. Men, du er ikke klar for et forhold enda. Du må jobbe med følelsene dine, og selvfølelsen din. Du kan ikke håpe at andre skal klare å øke selvfølelsen din. Den må du jobbe med selv. Vet at du ikke har lyst til å høre dette nå, og det er jævlig kjipt, og det føles som om det aldri vil endre seg. Men, med tid og jobbing med seg selv så vill du klare det.. Og du kommer nok sikkert til å møte deg selv i veggen flere ganger til.. For det er det du nettopp har gjort nå! Anonymous poster hash: e22b3...0fa
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #24 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen? Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #25 Skrevet 23. september 2014 Gi nå mannen litt ro, han sa dere skulle prate i morgen. Han er ingen tankeleser og kan ikke vite at du trengte og lufte tanker om din psykologtime. Ikke kan du forvente at han skal slippe alt han har i hendene for å ringe deg med en gang heller. Å da få slengt dette i trynet skjønner jeg at han reagerer på Anonymous poster hash: 9c16f...5c9 Ja jeg sa at jeg krevde mer oppmerksomhet og jeg er veldig krevende på han..Angrer nå når jeg har mistet han;( HI Jeg er en dritt! Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Nei, du er ikke en dritt.. Men, du er ikke klar for et forhold enda. Du må jobbe med følelsene dine, og selvfølelsen din. Du kan ikke håpe at andre skal klare å øke selvfølelsen din. Den må du jobbe med selv. Vet at du ikke har lyst til å høre dette nå, og det er jævlig kjipt, og det føles som om det aldri vil endre seg. Men, med tid og jobbing med seg selv så vill du klare det.. Og du kommer nok sikkert til å møte deg selv i veggen flere ganger til.. For det er det du nettopp har gjort nå! Anonymous poster hash: e22b3...0fa Jeg vet! Det var det jeg sa til han kjæresten min også da jeg traff han, men han mente vi kunne støtte hverandre sammen, og sammen gjøre oss bedre/bygge hverandre opp ( bygge meg opp)....jepp...føler motsatt i kveld. Var ærlig med han fra dag 1 om min psykiske historie HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå