Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #26 Skrevet 23. september 2014 Kanskje han har vært opptatt med barna idag? Da er det ikke alltid bare bare å skulle snakke i tlf, selv med den man elsker. Hvertfall ikke om alvorlige tema. Ang psykologtimen så kunne det like gjerne vært at du ikke ville prate om det, fordi det er for tøft. Det kan han da ikke vite, og du kan ikke forvente at han spør deg asap. Kanskje ville han vente med å snakke om det til dere treffes og han kan holde rundt deg? Det kan absolutt virke som du krever mye av ham. Gi han rom og forhåpentligvis er han villig til å gi dere en ny sjanse som et par. Håper det..Den første og eneste mannen jeg har elsket...Håper jeg ikke har ødelagt alt nå.... Føler meg elendig..bare gråt i kveld..stakkars barna mine, men klarte ikke smile..... Har spurt om vi skal ta lunsj i morgen nå. Håper jeg får svar. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Så du sitter og gråter foran barna dine? Beklager at jeg er krass men ikke la barna dine lide for ting som skjer i ditt voksne kjærlighetsliv! Du høres særdeles krevende ut med dårlig selvtillit, depresjoner og et stort oppmerksomhets- og selvbekreftelsesbehov. Skjønner du at du blir too much når du er så negativ, masete og krevende? Jeg tror ikke det finnes en mann i verden som tenner på sutrete, negative og masete kvinnfolk. Anonymous poster hash: a61f7...145 Sa til barna at jeg gråt fordi jeg hadde vondt. Klarte å smelle bildøren min i øret mitt i kveld fordi jeg tenkte på dette. stor rift i øret. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Vet ikke hvor gamle barn du har men det kan være veldig traumatisk når mamma, som er sterk, udødelig, uerstattelig og ufeilbar i deres øyne, gråter. Husk å si til dem at du har det bedre så de ikke ligger og bekymrer seg for mammaen sin. Selvopplevd. Anonymous poster hash: a61f7...145
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #27 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen? Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 For hver sms skyver du ham lengre unna Anonymous poster hash: a61f7...145
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #28 Skrevet 23. september 2014 Hadde jeg fått maaaaange sms slik, så hadde jeg kontaktet deg imorgen , men det for å si at jeg holder meg langt unna deg. Kjente jeg ble provosert av oppførselen din, på hans vegne. Stakkars mann.... Anonymous poster hash: f95f8...789
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #29 Skrevet 23. september 2014 Selvsentrert å kreve at han skal stå på tuppa for dine følelser og behov, men når han har behov for litt tid så nekter du å respektere det og bomber ham med anrop og sms. Anonymous poster hash: a61f7...145
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #30 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen? Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 For hver sms skyver du ham lengre unna Anonymous poster hash: a61f7...145 Ja jeg vet. Men om det er ekte kjærlighet og han blir skyver bort pga det så er det IKKE ekte uansett tenker jeg. Jeg har nå sluttet å sende sms. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #31 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen?Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Men da respekterer du han jo ikke? Du forventer at han skl ta hensyn til deg hele tiden, men når han krever noe blåser du bare i det? Du er ikke 15 år og har kjærlighetssorg. Du er 30 år, mamma og partner. Det betyr at du noen ganger må sette andre foran deg selv. Barna dine blir redde og utrygge når mamma gråter og mannen føler han blir kvalt. Det hjelper ikke å sitte og hate deg selv og psyke deg enda mere ned. Samme hva han bestemmer seg for, så plikter du å ta deg av barna dine. Når man er voksen kan man ikke skulde på at man ikke klarer! Da må man, noen ganger. Anonymous poster hash: 8169c...1b6
Honningmelon Skrevet 23. september 2014 #32 Skrevet 23. september 2014 Dette var over the top, Hi. Way over the top. Du høres nevrotisk og veldig desperat ut. Når mannen sier dere skal snakke i morgen må du la han få være i fred. Når dere snakkes i morgen bør du legge deg flat pga din desperate oppførsel i dag.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #33 Skrevet 23. september 2014 Du kan veldig fint drepe ektekjærlighet med din provoserende fremtoning. Du er egoistisk, alt handler om deg, needy, og pusher ham fra deg med bombadering av sms / ringing. Anonymous poster hash: 7cac7...e06
Caelyn Skrevet 23. september 2014 #34 Skrevet 23. september 2014 Signerer Honningmelon. Gi mannen fred.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #35 Skrevet 23. september 2014 Dette var over the top, Hi. Way over the top. Du høres nevrotisk og veldig desperat ut. Når mannen sier dere skal snakke i morgen må du la han få være i fred. Når dere snakkes i morgen bør du legge deg flat pga din desperate oppførsel i dag. Ja har planer om å legge meg flat om han fortsatt vil ha meg..noe jeg håper. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #36 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det beste du gjør nå er å bare legge bort telefonen. Ikke se på den mer i kveld. Han komme ikke til å svare, for hver sms du sender og hver gang du ringer blir han antakelig bare mer irritert og lei. I morgen kan du sende en - ÉN - sms og beklage oppførselen din i kveld. Si at du følte deg alene og sårbar og var livredd for at du hadde mistet han. Ikke mer. Så venter du til HAN tar kontakt. Du er nødt til å lære deg å godta at han også er et individ med egne tanker og følelser. At han også kan føle seg alene, sårbar, kan trenge trøst og kos, og at han også kan trenge tid for seg selv innimellom. Selv om han elsker deg! Han er en mann, en kjæreste og en pappa. Du kan ikke ha alle tre personene, og han er nødt til å dele opp livet sitt etter de han deler det med. Du er en kvinne, en kjæreste og en mamma, og dine barn trenger at du kan være der for dem. Selv om man elsker hverandre kan man ikke eie hverandre, og man trenger også at omsorg og hensyn går begge veier. Når han sier at dere skal snakke i morgen, så må du respektere det. Og stole på at han ringer deg imorgen. Det er en uttrykk som sier kan ikke eie en person, og at kjærlighet er å sette fri; altså de er fri til å elske deg samtidig som de får være seg selv og den personen de er. Den man holder fast og kontrollerer, maser på og kommanderer, den vil mest sannsynlig føle seg kvalt, både som kjæreste og som person. Prøv å legge vekk tankene i kveld, se en film eller noe sånt, IKKE rør telefonen, og så ser du i morgen hva som skjer. Anonymous poster hash: cfbea...4c8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #37 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen?Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Men da respekterer du han jo ikke? Du forventer at han skl ta hensyn til deg hele tiden, men når han krever noe blåser du bare i det? Du er ikke 15 år og har kjærlighetssorg. Du er 30 år, mamma og partner. Det betyr at du noen ganger må sette andre foran deg selv. Barna dine blir redde og utrygge når mamma gråter og mannen føler han blir kvalt. Det hjelper ikke å sitte og hate deg selv og psyke deg enda mere ned. Samme hva han bestemmer seg for, så plikter du å ta deg av barna dine. Når man er voksen kan man ikke skulde på at man ikke klarer! Da må man, noen ganger. Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Ja jeg vet. Skammer meg over at jeg var stresset og lei meg i kveld. Elsker barna mine. De er alt for meg. Er ellers en kjærlig og god mamma selv om dere sikkert ikke tror meg. Skal klemme barna mine ekstra i morgen tidlig. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #38 Skrevet 23. september 2014 Dette var over the top, Hi. Way over the top. Du høres nevrotisk og veldig desperat ut. Når mannen sier dere skal snakke i morgen må du la han få være i fred.Når dere snakkes i morgen bør du legge deg flat pga din desperate oppførsel i dag.Ja har planer om å legge meg flat om han fortsatt vil ha meg..noe jeg håper. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Men du må også ta lærdom av dette. Du må skjønne at andre mennesker har andre behov enn deg og det må du respektere selv om du ikke føler det samme. En sånn oppførsel er totalt uakseptabel og hører ikke hjemme i et voksent forhold. Anonymous poster hash: 8169c...1b6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #39 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det beste du gjør nå er å bare legge bort telefonen. Ikke se på den mer i kveld. Han komme ikke til å svare, for hver sms du sender og hver gang du ringer blir han antakelig bare mer irritert og lei. I morgen kan du sende en - ÉN - sms og beklage oppførselen din i kveld. Si at du følte deg alene og sårbar og var livredd for at du hadde mistet han. Ikke mer. Så venter du til HAN tar kontakt. Du er nødt til å lære deg å godta at han også er et individ med egne tanker og følelser. At han også kan føle seg alene, sårbar, kan trenge trøst og kos, og at han også kan trenge tid for seg selv innimellom. Selv om han elsker deg! Han er en mann, en kjæreste og en pappa. Du kan ikke ha alle tre personene, og han er nødt til å dele opp livet sitt etter de han deler det med. Du er en kvinne, en kjæreste og en mamma, og dine barn trenger at du kan være der for dem. Selv om man elsker hverandre kan man ikke eie hverandre, og man trenger også at omsorg og hensyn går begge veier. Når han sier at dere skal snakke i morgen, så må du respektere det. Og stole på at han ringer deg imorgen. Det er en uttrykk som sier kan ikke eie en person, og at kjærlighet er å sette fri; altså de er fri til å elske deg samtidig som de får være seg selv og den personen de er. Den man holder fast og kontrollerer, maser på og kommanderer, den vil mest sannsynlig føle seg kvalt, både som kjæreste og som person. Prøv å legge vekk tankene i kveld, se en film eller noe sånt, IKKE rør telefonen, og så ser du i morgen hva som skjer. Anonymous poster hash: cfbea...4c8 Tusen takk for flott svar. Du er helt rett, og akkurat det du sier han kjæresten min prøvd å si til meg..At han prøver så godt han kan å få rekket alt og priotere både hus, hjem, barna og meg... Jeg har lagt fra meg mobilen, selv om jeg nesten dør hehe. Takk for svar <3 HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #40 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det beste du gjør nå er å bare legge bort telefonen. Ikke se på den mer i kveld. Han komme ikke til å svare, for hver sms du sender og hver gang du ringer blir han antakelig bare mer irritert og lei. I morgen kan du sende en - ÉN - sms og beklage oppførselen din i kveld. Si at du følte deg alene og sårbar og var livredd for at du hadde mistet han. Ikke mer. Så venter du til HAN tar kontakt. Du er nødt til å lære deg å godta at han også er et individ med egne tanker og følelser. At han også kan føle seg alene, sårbar, kan trenge trøst og kos, og at han også kan trenge tid for seg selv innimellom. Selv om han elsker deg! Han er en mann, en kjæreste og en pappa. Du kan ikke ha alle tre personene, og han er nødt til å dele opp livet sitt etter de han deler det med. Du er en kvinne, en kjæreste og en mamma, og dine barn trenger at du kan være der for dem. Selv om man elsker hverandre kan man ikke eie hverandre, og man trenger også at omsorg og hensyn går begge veier. Når han sier at dere skal snakke i morgen, så må du respektere det. Og stole på at han ringer deg imorgen. Det er en uttrykk som sier kan ikke eie en person, og at kjærlighet er å sette fri; altså de er fri til å elske deg samtidig som de får være seg selv og den personen de er. Den man holder fast og kontrollerer, maser på og kommanderer, den vil mest sannsynlig føle seg kvalt, både som kjæreste og som person. Prøv å legge vekk tankene i kveld, se en film eller noe sånt, IKKE rør telefonen, og så ser du i morgen hva som skjer. Anonymous poster hash: cfbea...4c8 Beklager, det ble noen skrivefeil her, men jeg satser på at du tar meningen i innlegget likevel Anonymous poster hash: cfbea...4c8
Madolyn Skrevet 23. september 2014 #41 Skrevet 23. september 2014 Du er ikke 15 år og har kjærlighetssorg. Du er 30 år, mamma og partner. Det betyr at du noen ganger må sette andre foran deg selv. Barna dine blir redde og utrygge når mamma gråter og mannen føler han blir kvalt. Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Selv om man elsker hverandre kan man ikke eie hverandre, og man trenger også at omsorg og hensyn går begge veier. Når han sier at dere skal snakke i morgen, så må du respektere det. Og stole på at han ringer deg imorgen. Det er en uttrykk som sier kan ikke eie en person, og at kjærlighet er å sette fri; altså de er fri til å elske deg samtidig som de får være seg selv og den personen de er. Den man holder fast og kontrollerer, maser på og kommanderer, den vil mest sannsynlig føle seg kvalt, både som kjæreste og som person. Anonymous poster hash: cfbea...4c8 Signerer disse.
Mrs Smith Skrevet 23. september 2014 #42 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert. Man skrur ikke bare av følelsene sånn uten videre, pga en litt masete kjæreste. Prøv og gi han litt alenetid nå. Vent til han tar kontakt med deg. Klem
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #43 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg skrive mail eller sms i kveld om at jeg nå virkelig har lært en lærepenge og at min oppførsel var tragisk? Jeg forstår nå at alle gangene jeg har "krevd" av han faktisk gjør at jeg mister han kanskje, for her sitter jeg jo plutselig slik. Eller skal jeg vente til i morgen? Tror han er litt stresset av alle sms ene jeg har sendt............ HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #44 Skrevet 23. september 2014 Han elsker deg sikkert. Man skrur ikke bare av følelsene sånn uten videre, pga en litt masete kjæreste. Prøv og gi han litt alenetid nå. Vent til han tar kontakt med deg. Klem Ja han har sagt at følelser kan man ikke skru av og på..så håper jo det. Han skrev hei. elsker deg i morges. kan han plutselig ikke elske meg i kveld siden jeg har "kvelt" han med sms? huff...håper jeg ikke har ødlagt alt. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Siamese Hellhound Skrevet 23. september 2014 #45 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok. Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer. Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #46 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det beste du gjør nå er å bare legge bort telefonen. Ikke se på den mer i kveld. Han komme ikke til å svare, for hver sms du sender og hver gang du ringer blir han antakelig bare mer irritert og lei. I morgen kan du sende en - ÉN - sms og beklage oppførselen din i kveld. Si at du følte deg alene og sårbar og var livredd for at du hadde mistet han. Ikke mer. Så venter du til HAN tar kontakt. Du er nødt til å lære deg å godta at han også er et individ med egne tanker og følelser. At han også kan føle seg alene, sårbar, kan trenge trøst og kos, og at han også kan trenge tid for seg selv innimellom. Selv om han elsker deg! Han er en mann, en kjæreste og en pappa. Du kan ikke ha alle tre personene, og han er nødt til å dele opp livet sitt etter de han deler det med. Du er en kvinne, en kjæreste og en mamma, og dine barn trenger at du kan være der for dem. Selv om man elsker hverandre kan man ikke eie hverandre, og man trenger også at omsorg og hensyn går begge veier. Når han sier at dere skal snakke i morgen, så må du respektere det. Og stole på at han ringer deg imorgen. Det er en uttrykk som sier kan ikke eie en person, og at kjærlighet er å sette fri; altså de er fri til å elske deg samtidig som de får være seg selv og den personen de er. Den man holder fast og kontrollerer, maser på og kommanderer, den vil mest sannsynlig føle seg kvalt, både som kjæreste og som person. Prøv å legge vekk tankene i kveld, se en film eller noe sånt, IKKE rør telefonen, og så ser du i morgen hva som skjer. Anonymous poster hash: cfbea...4c8 Tusen takk for flott svar. Du er helt rett, og akkurat det du sier han kjæresten min prøvd å si til meg..At han prøver så godt han kan å få rekket alt og priotere både hus, hjem, barna og meg... Jeg har lagt fra meg mobilen, selv om jeg nesten dør hehe. Takk for svar <3 HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Jeg tror nok det ender bra, så lenge du kan ta selvkritikk av det som hendte i kveld og jobbe med det videre for å forhindre lignende episoder. Når dere har vært sammen et år har dere hatt mange erfaringer sammen og delt mye, og jeg er sikker på at hvis du bare lar han være i fred nå og roe seg ned, og du også får roet deg ned, så kan dere snakke sammen om dette i morgen. Vær ydmyk og be om unnskyldning når dere snakker sammen, vis han at du forstår at du tråkket langt over streken, men at du er villig til å jobbe med deg selv så det ikke skal skje igjen. Du er flink som la vekk telefonen Husk, han er bare menneske han også, og han har behov som alle andre til å være litt for seg selv, være pappa, og være mann La han få roe seg ned, og så kan dere snakkes i morgen. Anonymous poster hash: cfbea...4c8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #47 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen?Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Men da respekterer du han jo ikke? Du forventer at han skl ta hensyn til deg hele tiden, men når han krever noe blåser du bare i det? Du er ikke 15 år og har kjærlighetssorg. Du er 30 år, mamma og partner. Det betyr at du noen ganger må sette andre foran deg selv. Barna dine blir redde og utrygge når mamma gråter og mannen føler han blir kvalt. Det hjelper ikke å sitte og hate deg selv og psyke deg enda mere ned. Samme hva han bestemmer seg for, så plikter du å ta deg av barna dine. Når man er voksen kan man ikke skulde på at man ikke klarer! Da må man, noen ganger. Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Men, ser du ikke at hun ikke er frisk nok til å klare eller skjønne dette.. For hun oppfører seg som en 15åring.. Jeg har vært der selv, så jeg skjønner hvor hi kommer fra.. Og jeg hører også at hun sa "vist dette er ekte kjærlighet så burde det ikke skyve han bort" Altså hun prøver ubevist å se etter om han "elsker henne nok". Og hun "vet" innerst inne at han ikke gjør det ved å prøve på det hareste og skyve han vekk. Alt dette skjer ubevist. Og noe Hi burde ta opp med psykologen sin.. hun har en trang til å skade seg selv, for hun føler ikke at hun er verdt han.. Derfor hi burde du ikke være i et forhold nå.. Du har nok med deg selv! Pluss at dette føles helt jævlig og ukontrolert ut.. Det å komme ut av en depresiv fase i livet kan være minst like tøft som selve deprisjonen! Anonymous poster hash: e22b3...0fa
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #48 Skrevet 23. september 2014 Hvor mange ganger har du ringt og sendt sms etter han sa at dere snakkes i morgen? Anonymous poster hash: 8169c...1b6 Mange ganger....maaange sms HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 For hver sms skyver du ham lengre unna Anonymous poster hash: a61f7...145 Ja jeg vet. Men om det er ekte kjærlighet og han blir skyver bort pga det så er det IKKE ekte uansett tenker jeg. Jeg har nå sluttet å sende sms. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Det er bare noe du innbiller deg for å unnskylde handlingene dine. Håper det ordner seg for dere, at du blir frisk og samtidig innser at det e tungt å være partner til en psykisk syk også. Du er ikke en dritt. Du er et menneske som er like verdifull og viktig som alle andre du møter på din vei. Anonymous poster hash: 75a0e...e49
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #49 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg skrive mail eller sms i kveld om at jeg nå virkelig har lært en lærepenge og at min oppførsel var tragisk? Jeg forstår nå at alle gangene jeg har "krevd" av han faktisk gjør at jeg mister han kanskje, for her sitter jeg jo plutselig slik. Eller skal jeg vente til i morgen? Tror han er litt stresset av alle sms ene jeg har sendt............ HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74 Nei. Nå lar du han få helt fred. Dere kan snakkes i morgen når dere begge har roet dere ned. Begynner du å sende mer nå så blir han antakelig bare mer frustrert. Det ville i alle fall jeg blitt. Anonymous poster hash: cfbea...4c8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #50 Skrevet 23. september 2014 Det høres veldig selvopptatt ut. Du vrir alt til å handle om deg. Hvis ikke han svarer på dine 40 sms-er, så elsker han deg ikke nok, hvis ikke han er 100% opptatt av deg hele tiden, så elsker han deg ikke nok. Det må være fryktelig slitsomt å være i et sånt forhold. For deg fordi du aldri kan få nok bekreftelse, og for ham fordi uansett hva han gjør, vil du alltid kreve mer. Hvis du virkelig vil beholde ham, MÅ du ta et skritt tilbake og ta hensyn til hans ønsker, ikke bare dine egne. Nå må du vente til han tar kontakt, du må slutte å mase etter bekreftelse hele tida, du må rett og slett la forholdet handle litt mer om dere begge, ikke bare om deg. Du har rett. Jeg er dessverre slik du beskriver:( Nå skal jeg la han kontakte meg. HI Anonymous poster hash: c7ce2...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå