Gå til innhold

Novemberjenter:)


Gjest Gullebolle

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på om det utvikler seg normalt. Jeg har fortsatt ikke plager fra magen som etter hcg-sprøyten. Billigtester ble ikke sterkere fra tirsdag til lørdag, nå er jeg tom. Ukeindikator viser 2-3 uker, jeg er akkurat 3 uker i dag. Kan være innenfor normalen, kan hende det har stoppet opp. Tenker det blir blodprøver nå, siden usikkerheten begynne å bli slitsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ute av spillet for denne gang. :( Blodprøve i dag var negativ, noe jeg egentlig var ganske forbrett på siden jeg startet å blø i går. Blir fryseforsøk på oss i januar eller februar.

 

Masse lykke til videre, og måtte 2015 bli året for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ute av spillet for denne gang. :( Blodprøve i dag var negativ, noe jeg egentlig var ganske forbrett på siden jeg startet å blø i går. Blir fryseforsøk på oss i januar eller februar.

 

Masse lykke til videre, og måtte 2015 bli året for oss alle :)

Det var leit, 83jenta. Vet så godt hvordan det er... Nå må du prøve å ta en god pause og få kost deg i julen:-)

 

Hcg hos meg er lav for svangerskapsvarighet, ny prøve fredag for å se om den går opp eller ned. Føler det er store sjanser for at vi ses igjen her i januar for nye prøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stemmer det dessverre at hcg ikke stiger normalt, og er sannsynligvis på vei til å miste. Skal ta Lutinus for sikkerhets skyld frem til ny blodprøve over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Så utrolig leit F*PCO! Har selv hatt 3 SA og vet hvor grusomt det er. Håper du snart klarer å se frem mot nytt forsøk. Ser det var flere som testet negativt og, .

 

Jeg var vel en av de siste i Novemberklubben, satt inn 2 fine fryseegg den 25.11, testet i dag, RD 11/12 og endelig var det to streker, gravid:) Enn så lenge iallefall:)

Satt og regnet på det her en dag, jeg har visst hatt 20 førsøk (inkl. frys og avbrutte) og tilsammen 14 innsettinger siden jeg begynte denne karusellen i 2007. 2 fine barn har vi fått!

2,5 år har vi brukt på å få et 3. barn, føler meg utrolig heldig selv om reisen har vært beintøff.

 

Nå håper jeg at denne spiren/spirene klorer seg fast og jeg endelig kan si meg helt ferdig med all form for fertilitetsbehandling.

 

Ikke gi dere jenter, premien er verdt det, det lover jeg dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brev i posten i dag om fryseforsøk. Starter på provera 1.januar, så blir mest sansynlig fryseforsøk i slutten av januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig leit F*PCO! Har selv hatt 3 SA og vet hvor grusomt det er. Håper du snart klarer å se frem mot nytt forsøk. Ser det var flere som testet negativt og, .

 

Jeg var vel en av de siste i Novemberklubben, satt inn 2 fine fryseegg den 25.11, testet i dag, RD 11/12 og endelig var det to streker, gravid:) Enn så lenge iallefall:)

Satt og regnet på det her en dag, jeg har visst hatt 20 førsøk (inkl. frys og avbrutte) og tilsammen 14 innsettinger siden jeg begynte denne karusellen i 2007. 2 fine barn har vi fått!

2,5 år har vi brukt på å få et 3. barn, føler meg utrolig heldig selv om reisen har vært beintøff.

 

Nå håper jeg at denne spiren/spirene klorer seg fast og jeg endelig kan si meg helt ferdig med all form for fertilitetsbehandling.

 

Ikke gi dere jenter, premien er verdt det, det lover jeg dere:)

Åhh det var hyggelig lesing Gullebolle❤️ Måtte dette bli en førjulsgave du kommer til å ha glede av i maaaaange år fremover😜 heier på deg👏👏🙌🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullebolle, gratulerer!! Det var gode nyheter! Tenk, 20 forsøk... Lurer på hvor mange vi har foran oss.

 

Jeg har nok følt hele siste uken at symptomene ikke øker, så jeg har hatt det i bakhodet. Og jeg har lært at kroppen ikke er til å stole på for lenge siden. Men vi tar ikke hintet, hadde jeg kunnet starte på neste forsøk i morgen hadde jeg gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Gullebolle! Jeg ligger bare en dag etter deg, satte inn ferske egg 26.11. Jeg testet for noen dager siden, mest for å forsikre meg om at Ovitrelle var ute av kroppen, så det var greit at testen var blendahvit da. Egentlig skal jeg ikke teste før torsdag, men er ikke sikker på om jeg klarer å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Hcg har steget normalt siden fredag! Doblingstiden er nå på 66 timer, og normalen er 48-72. Forrige var 88 timer. Er usikker på hva det dårlige intervallet sist betyr, men nå er det i hvertfall håp for knøttet vårt tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil vite de ekle detaljene, ikke les videre ;-) Har test-dag i morgen. Begynte å blø i dag, oppdaget det først på innføringspinnen til Lutinus i dag tidlig (jeg har spottet litt den siste uka, sikker på grunn av tablettene, ble fortalt at det kunne skje, men dette var mer, og ferskere). Har jo i grunnen brukt bind i 2 uker allerede på grunn av Lutinus, og det var blod der ved lunsj-tider, sånn "start på mens"-mengde. Var selvsagt på jobb da og hadde en mildt sagt elendig ettermiddag :-( Nå har det passer midnatt, og det har ikke blødd noe mer. På innførselspinnen var det nå tilbake til den gamle spotte-mengden... Så hva skjer? Var det starten på TR? Var det TR? Har lette menskramper og sår i korsryggen, som vanlig første dag av mens, men... Er det noen som har erfaring med mens etter Lutinus og hvordan det påvirker syklusen?

Endret av Gammel dame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt i dag, og det ser ut til at TR kommer på ordentlig nå. Så det var det, jeg er ute. Fryseforsøk på nyåret, tenker jeg. Lykke til dere andre, og må 2015 bli året vi alle får baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, Gammel Dame... Men egg på frys viser at dere klarer å lage kvalitet likevel, og da er det gode muligheter for at det går fint før heller enn siden. God juleferie og lykke til med fryseknøtt over jul, fra nr annen gammel dame;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Da ble det brå slutt for denne novemberjenta, første svangerskapskontroll i dag morges og første blødningstegn i ettermiddag. Det tok 18 minutter å få time på klinikken, og ca like mange sekunder å konstatere at det ikke har vært liv på flere uker. Rykk tilbake til start, ingen poeng for å passere medikamentell (og forhåpentligvis ikke kirurgisk) abort. Neste forsøk så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det brå slutt for denne novemberjenta, første svangerskapskontroll i dag morges og første blødningstegn i ettermiddag. Det tok 18 minutter å få time på klinikken, og ca like mange sekunder å konstatere at det ikke har vært liv på flere uker. Rykk tilbake til start, ingen poeng for å passere medikamentell (og forhåpentligvis ikke kirurgisk) abort. Neste forsøk så fort som mulig.

Så leit F*PCO :(

Masse lykke til med nytt forsøk. Fikk dere noen egg på frys i november?

Endret av 83jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble det brå slutt for denne novemberjenta, første svangerskapskontroll i dag morges og første blødningstegn i ettermiddag. Det tok 18 minutter å få time på klinikken, og ca like mange sekunder å konstatere at det ikke har vært liv på flere uker. Rykk tilbake til start, ingen poeng for å passere medikamentell (og forhåpentligvis ikke kirurgisk) abort. Neste forsøk så fort som mulig.

Så leit F*PCO :(

Masse lykke til med nytt forsøk. Fikk dere noen egg på frys i november?

Ingen på frys fra november, dessverre. Vi har 2 fra forsøk nummer 1, men skal gå rett på fersk nummer 3 og spare de 2. Jeg håper vi skal komme til søskenforsøk en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...