Gå til innhold

Novemberjenter:)


Gjest Gullebolle

Anbefalte innlegg

 

De fikk ut 5 egg. :D har vert litt dårlig etter med kvalme og svimmel anfall. Men var nok et resultat at de smertestillende jeg fikk. Får telefon i morgen hvordan det har gått med de små. Og innsett på onsdag igjen. :)

Ønsker deg lykke til! Vi skal ha uttak på onsdag og innsett på fredag, hvis alt går etter planen. Åhh, dette er litt for spennende syns jeg!!

 

Tusen takk. Og masse lykke til til deg også på onsdag.

 

Vi har fått test dato den 18 November! Den kan ikke komme raskt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen er kommet og vi skal til innsett! I dag blir jeg ruger!!! Krysser alt jeg har og ber til høyere makter for at gullegget skal sitte!!!

 

Lykke til til deg "Ønskebarnet". Gi en lyd hvordan det gikk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger strak ut med menssmerter (mensen er noe herk) og kanskje litt forkjølelse. I morgen tidlig starter stikkingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er kommet og vi skal til innsett! I dag blir jeg ruger!!! Krysser alt jeg har og ber til høyere makter for at gullegget skal sitte!!!

 

Lykke til til deg "Ønskebarnet". Gi en lyd hvordan det gikk. :D

Takk! Vi hadde uttak i går, fikk ut 7 egg. I dag fikk jeg telefon om at 4 var befruktet, så da skal vi tilbake i morgen, fredag for innsett!( hvis alt går etter planen)Har hatt endel ubehag, smerter etter uttak, men det er jo som forventet. Det blir noen lange 14 dager fremover!!😳👼🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dagen er kommet og vi skal til innsett! I dag blir jeg ruger!!! Krysser alt jeg har og ber til høyere makter for at gullegget skal sitte!!!

 

Lykke til til deg "Ønskebarnet". Gi en lyd hvordan det gikk. :D

Takk! Vi hadde uttak i går, fikk ut 7 egg. I dag fikk jeg telefon om at 4 var befruktet, så da skal vi tilbake i morgen, fredag for innsett!( hvis alt går etter planen)Har hatt endel ubehag, smerter etter uttak, men det er jo som forventet. Det blir noen lange 14 dager fremover!!

 

`ÅÅååå så spennende. masse lykke til I dag. her er jeg på ruge dag 2. våkna i natt at stikking.. er det normalt? Blir jo så frustrert av all letingen. mamma og pappa spør meg hele tiden om jeg merker forskjell. Eneste jeg merker sånn er jo at jeg er dritt trøtt. men så har jeg ikke akkuratt rolige dager heller.

 

jeg krysser alt jeg har for deg "Ønskebarnet" og for meg også.

 

83jenta. Lykke til med stikkingen. jeg gråt til min kjære i går at jeg var lei av å sette sprøyter. selv om jeg nå bare har en.

Noen dager merker jeg hvor urettferdig ting skal være... blir sur og lei, og har mest lust å grate max.. hormone altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dagen er kommet og vi skal til innsett! I dag blir jeg ruger!!! Krysser alt jeg har og ber til høyere makter for at gullegget skal sitte!!!

Lykke til til deg "Ønskebarnet". Gi en lyd hvordan det gikk. :D

 

Takk! Vi hadde uttak i går, fikk ut 7 egg. I dag fikk jeg telefon om at 4 var befruktet, så da skal vi tilbake i morgen, fredag for innsett!( hvis alt går etter planen)Har hatt endel ubehag, smerter etter uttak, men det er jo som forventet. Det blir noen lange 14 dager fremover!!

`ÅÅååå så spennende. masse lykke til I dag. her er jeg på ruge dag 2. våkna i natt at stikking.. er det normalt? Blir jo så frustrert av all letingen. mamma og pappa spør meg hele tiden om jeg merker forskjell. Eneste jeg merker sånn er jo at jeg er dritt trøtt. men så har jeg ikke akkuratt rolige dager heller.

 

jeg krysser alt jeg har for deg "Ønskebarnet" og for meg også.

 

83jenta. Lykke til med stikkingen. jeg gråt til min kjære i går at jeg var lei av å sette sprøyter. selv om jeg nå bare har en.

Noen dager merker jeg hvor urettferdig ting skal være... blir sur og lei, og har mest lust å grate max.. hormone altså...

Litt ekstra hormoner her og der er jeg kjent med fra i mai.. Lo og gråt omhverandre, de jeg jobbet med var heldigvis klare over hva jeg holdt på med, så det kom ikke som noe overraskelse om jeg var full i tårer.. Men er ikke alltid like greit. :P

 

Første runde (mai) ble det ca en uke ekstra med stikking - følte jeg stakk ganske mye da.. Håper høyere startdose gjør susen denne gangen, men når man har diabetikere i familien (som stikker seg flere ganger for dagen hele tiden) er det ikke så mye å si at jeg må stikke meg en -to ganger en liten periode (men gruer meg litt til mandag, da starter jeg med orgalutran og nålen på de er tykkere enn på puregon pennen).

I dag ble dagen på jobb kortere enn planlagt, trøtt, kvalm (kastet opp en gang.. Omega3 kapsler smaker ikke godt på vei opp igjen, noe som gjorde at jeg ble enda mer kvalm.. )vondt i hodet og fryser - usikker om det er bare bivirkninger eller om jeg brygger på noe, har hanglet en stund så er en sjanse for det. Får slappe av i helgen, har ikke tid til å bli syk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

83jenta, jeg hadde en isbit eller noe fra fryseren på huden litt før jeg skulle injisere Orgalutranen. Da kjente jeg ikke noe av stikket:-)

 

Her blir det eggløsningssprøyte i kveld og uttak mandag. Ultralyden var etter kontortid i går så det gikk fort i svingene og jeg vet ikke hvor mange modne follikler det var, men det var mange jevnstore i riktig størrelse og godfølelsen er på plass for uken som kommer:-)

 

Lykke til med rugingen, Prøverforjeves og "ønskebarnet":-) Nå er innsatsen gjort og og det er bare å stelle pent med seg selv og partner, og sende gode tanker til frøet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F*PCO: sikkert ikke så dumt med noe kaldt, usikker om jeg kommer til å prøve da fryser vår står i boden - vet ikke om jeg kommer til å hente noe der førstegangs egentlig har stått opp om morgenen :) syns egentlig ikke orgalutranen var så vond å ta sist, var bare at jeg måtte bruke "mer" kraft for å få den gjennom huden puregonen sklir jo så lett inn :)

 

Lykke til med uttak på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jenta, jeg hadde en isbit eller noe fra fryseren på huden litt før jeg skulle injisere Orgalutranen. Da kjente jeg ikke noe av stikket:-)

 

Her blir det eggløsningssprøyte i kveld og uttak mandag. Ultralyden var etter kontortid i går så det gikk fort i svingene og jeg vet ikke hvor mange modne follikler det var, men det var mange jevnstore i riktig størrelse og godfølelsen er på plass for uken som kommer:-)

 

Lykke til med rugingen, Prøverforjeves og "ønskebarnet":-) Nå er innsatsen gjort og og det er bare å stelle pent med seg selv og partner, og sende gode tanker til frøet:-)

Tusen takk! Lykke til med uttak på mandag! Vi satte inn ett egg i går, og fikk to på frys. Merker også noe stikninger "der nede" prøverforgjeves, sykepleieren på klinikken sa i går at Lutinus kunne gi stikninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jenta, jeg hadde en isbit eller noe fra fryseren på huden litt før jeg skulle injisere Orgalutranen. Da kjente jeg ikke noe av stikket:-)

 

Her blir det eggløsningssprøyte i kveld og uttak mandag. Ultralyden var etter kontortid i går så det gikk fort i svingene og jeg vet ikke hvor mange modne follikler det var, men det var mange jevnstore i riktig størrelse og godfølelsen er på plass for uken som kommer:-)

 

Lykke til med rugingen, Prøverforjeves og "ønskebarnet":-) Nå er innsatsen gjort og og det er bare å stelle pent med seg selv og partner, og sende gode tanker til frøet:-)

lykke til med uttak I dag. :)

 

Her ruges det for harde livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Da kom mensen i går kveld og nå knasker jeg progynova:) UL neste fredag og hvis alt går etter planen innsetting ca 25.November. Nå er jeg så ubeskrivelig klar for å bli gravid, snart 2,5 år siden vi gikk igang med søskenforsøk, og har 6 egg i fryseren. Etter det så er det stopp. Så nå MÅ det bare fungere! Kjenner jeg virkelig ikke er klar for å gi opp drømmen om et barn til, passer perfekt med en liten baby eller to i August neste år! Jeg håper vi får positive tester hele gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er trøttheten slått inn for fullt. Hadde mest lyst til å legge meg til lunsj i dag. Flere på jobb som sier at jeg har nå hanglet en stund nå... Er bare noen få som vet at vi er igang med andre forsøk (første forsøk viste alle det). Lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom julebord på fredag uten at jeg sitter på en stol og gjester hele tiden...

Etter jobb kom jeg hjem og endte på sofaen, og klagde litt til mannen om hvor trøtt jeg var og at det ikke var slik sist.. Fikk til svar at det var nå kanskje greit jeg ikke husket at jeg var minst like trøtt sist (men jeg tror allikavel det er annerledes nå - har kanskje med at i mai var det jo mye lengre lyst, nå er det jo nesten mørkt når jeg er ferdig på jobb)

 

Her betyr en positiv test og august baby minus et bryllup neste år, lillebror gifter seg i august på andre siden av landet. Om det blir august15baby (noe vi selvfølgelig håperpå) får bryllup være bryllup, selv om det er lillebror sitt..

 

Masse lykke til med ruging, innsett og medisinering alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Vi er i gang med fryseforsøk, satte inn for en uke siden å går og venter. Det er ikke helt lett å gå og vente sånn, for kjenner helt tiden etter om j merker noe annerledes. Flere som er gang med fryseforsøk her?

Endret av håper på snart gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

F*PCO: 17 egg er jo knall bra. :) Når blir innsett?

 

83Jenta: Kjenner meg godt igjen I trøttheten din. er så glad for at jeg har en jobb med fleksi tid og plusstimer som jeg kan ta av.

 

Håper på snart gravid: Har ikke fryseforsøk men I morgen har jeg ruget I en uke. så da er vi ca like langt.. Og jeg er helt enig. det er ikke lett å gå å vente. på at noe skal bli annerledes.

Jeg syns det er skummelt å kjenne om noe er annerledes. har ikke lyst å få får store forhåpninger. I går mista jeg smakssansen min. ingenting jeg siste smakte noe. måtte ha masse pepper på for at det skulle smake noen ting som helst.

 

har en uke igjen til test I dag. :D gruer meg og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 eggs are still in the run of becoming F*PCO'som next generation...

 

Mot 14 sist, der 11 hadde feilutvikling på dag 2, og det som ble satt inn ikke ble noe av. Er omtrent så likt som forrige forsøk som det kan få blitt foreløpig, og først i morgen får vi vite om kvaliteten er endret eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 eggs are still in the run of becoming F*PCO'som next generation...

 

Mot 14 sist, der 11 hadde feilutvikling på dag 2, og det som ble satt inn ikke ble noe av. Er omtrent så likt som forrige forsøk som det kan få blitt foreløpig, og først i morgen får vi vite om kvaliteten er endret eller ikke.

Krysser alt vi har for at dette skal gå bra. :) Vi trenger fler i rugeklubben her inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 eggs are still in the run of becoming F*PCO'som next generation...

 

Mot 14 sist, der 11 hadde feilutvikling på dag 2, og det som ble satt inn ikke ble noe av. Er omtrent så likt som forrige forsøk som det kan få blitt foreløpig, og først i morgen får vi vite om kvaliteten er endret eller ikke.

Krysser fingre for at mange egg utvikler seg perfekt denne gangen, F*PCO!! Lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre enda mer nedslående enn sist:-( Nesten alle embryoene har kjernefeil eller andre grove diskvalifikasjoner. Men vi fikk et veldig bra som er satt inn, og ett A2, som blir overvåket til i morgen, usikkert om det vil kunne fryses. Så jeg burde være strålende fornøyd med å være ruger! Føler bare at det som er bra bare trenger litt ekstra tid til å gå dukken:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. F'PCO. Jeg hadde samme følelse som deg. Satt inn et to delt et som legen mente burde vert 4 delt I forhold til tidsrammen. Så er jo selvfølgelig redd for at det ikke skal gå. Men prøver å holde motet oppe. Føler alle rundt meg har mer troa enn meg.

Men nå er du ruger sammen med oss andre. Så nå venter vi bare på resten. Vi krysser alt vi har for alle! og Håper på masse positive tester.

 

Jeg er så umåtelig trøtt om dagene. Holder på å sovne på jobb, er trøtt constant. men sover dårlig om natten. Har bare ettermiddagene å hvile på siden jeg har fullt opp i helgene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du føler deg litt skeptisk, F*PCO, det er vel noe vi bare gjør helt automatisk når vi føler det er så mye som står på spill. Håper du klarer å roe engstelsen litt, så ikke dagene blir så lange mot testing. Det egget var jo veldig bra, i følge legen, og da er det jo håp!

Krysser fingrene for at rugingen blir vellykket, og at lille spire klorer seg fast!

Lykke til!! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget hadde makskarakter sist, ble ikke så mye som en kjemisk engang. Motløs i dag, ja. Vet at folk har klart det med dårlige odds før, så jeg skal prøve å grave opp litt optimisme når jeg får litt tid på meg:-) Takk for støtte:-) Mannen var ikke med til innsett, så jeg er alene i en annen by, og ingen andre vet hva som foregår denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Jeg måtte ha mannen med meg da jeg fikk blodtrykksfall. Skal du være lenge alene?

 

Krysser alt jeg har og ber til høyere makter for deg og meg og alle andre rugere! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde test dato i dag . Ikke gravid stod det :( Surt :sukk:  . Håper jeg er så heldig å snart få Tr på besøk. Er på RD 14 i dag. Er jeg heldig så blir det fryseforsøk nå i slutten av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...