Gå til innhold

Novemberjenter:)


Gjest Gullebolle

Anbefalte innlegg

Hadde test dato i dag . Ikke gravid stod det :( Surt :sukk:  . Håper jeg er så heldig å snart få Tr på besøk. Er på RD 14 i dag. Er jeg heldig så blir det fryseforsøk nå i slutten av november.

^ÅÅÅÅå nei! så kjedelig.

 

vi satser på at du får fryseforsøket så snart som mulig. og at eskimoen fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på ul i dag (stikkedag 8) her var ting så godt på vei at det blir uttak på mandag. Hadde håpt på tirsdag/onsdag neste uke siden jeg måtte stikke mye lengre sist. Denne gangen slipper jeg unna med ni stikkedager med puregon, på lørdagskveld skal eggløsningssprøyten taes.

Hadde nitten follikler som kunne bli potensielle til mandag, ni på høyre side og ti på venstre - litt skeptisk om det blir ny overstimulering, men kan ikke ta sorgens på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista trua I natt.. låg å vrei meg I senga, å fikk ikke sove. kjente på den at det ikke kommer til å gå denne gangen.

frister ikke å ta noen medisiner eller noen ting.

 

Jeg er så ufattelig trøtt. og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fryseforsøk på meg i januar i uke 4

Så dumt at det ikke gikk denne gangen, men ønsker deg lykke til ved neste forsøk, det går jo fort til januar, og sikkert ikke dumt med en liten pause imellom. Var det pga kapasitet, du må vente til januar,? Da blir det sikkert det for meg også, jeg har en dårlig følelse nå, tror ikke det har gått. Skal ikke teste før til fredag. Begynner å bli mektig lei av Lutinus nå, merker mye bivirkninger av de, mest lyst å slutte/ trappe ned på de nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har testet? :)

Lykke til med testing i dag👌:)jeg skal ikke teste før til fredag, men vurderer å vente helt til mandag, fordi vi skal så mye i helga, blir jo nedtur hvis det ikke går nå.

Syns de lutinus blir verre og verre å ta, har endel bivirkninger fra de, i går var jeg så trøtt at jeg hadde glemt å lukke garasjeporten da jeg kjørte til jobb😴 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har testet? :)

Lykke til med testing i dag👌:)jeg skal ikke teste før til fredag, men vurderer å vente helt til mandag, fordi vi skal så mye i helga, blir jo nedtur hvis det ikke går nå.

Syns de lutinus blir verre og verre å ta, har endel bivirkninger fra de, i går var jeg så trøtt at jeg hadde glemt å lukke garasjeporten da jeg kjørte til jobb😴 😴

Kjenner til Lutinus bivirkningene ja! Phu! Er skikkelig forkjøla, har ikke hatt en fri dag siden midten av oktober.. Så i dag klarte ikke kroppen min mer! Ligger strak ut! Klarer knapt å stå oppreist! Har en dag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, jenter:-) Siste innspurt med Lutinus, så står det i hvertfall ikke på oss hvis det blir 1 strek. Motivasjonen er så som så her også. Jeg har vært mye mer oppblåst og ukomfortabel dette forsøket og hatt litt vondter i mage og brystkasse, sovet dårlig. Embryologen ringte ikke i dag, det betyr nok at det ene embryoet som ble lagt til blastocystdyrkning ikke har klart seg. Føler det er dårlig nytt for den i magen også. Hodet er allerede på neste ivf, men er usikker på hva som er å prøve når vi lager så dårlig kvalitet. Har lyst til å spise snop og spekeskinke, og drikke rødvin! Og så kommeraskt samboer kanskje til å være bortreist ved testdato også, i en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Fpco, dumt å ødelegge noe nå, skal klare å ta de lutinusene som gjenstår. 💪💪Masse Lykke til, til deg og God Bedring, prøverforgjeves, høres ut som du trenger hvile nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 egg ut i dag :) satser på mange av de oppfører seg bra, slik at det blir innsett og noen på frys på onsdag.

Var skikkelig dopet under uttaket, og hadde et mye bedre uttak nå enn sist. Sovnet på sofaen når vi kom hjem og våknet ikke før etter fire. Har startet å kjenne ting i magen nå, så er påtide å finne frem varmeposen. Starter med lutinus i morgen, kan ikke si jeg gleder meg til bivirkningene derifra, men alt skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gruer meg vilt til å teste. Har test dato i morgen. Har mange som krysser fingrene for meg. Mens jeg er forberedt på å starte ny runde i januar. Har egentlig ikke lyst å teste. Har ikm på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Fem egg med videre. Krysser fingrene for att det er gullegg blant de fem :)

Ja! Lykke til i morgen:-):-)

Takktakk :) Da er jeg blitt ruger til et perfekt firedelt egg. Tre egg har også funnet veien til fryseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fem egg med videre. Krysser fingrene for att det er gullegg blant de fem :)

Ja! Lykke til i morgen:-):-)
Takktakk :) Da er jeg blitt ruger til et perfekt firedelt egg. Tre egg har også funnet veien til fryseren :)

Det var jo et kjemperesultat!:-) Det kanner plutselig bli barn av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at mens ikke vil vise seg, blir det provera på meg for å få igang mens..

Så da blir det ikke uttak og innsett før i desember på oss..

 

Lykke til, til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at mens ikke vil vise seg, blir det provera på meg for å få igang mens..

Så da blir det ikke uttak og innsett før i desember på oss..

Lykke til, til alle sammen :)

Takktakk, og lykke til i desember til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...