Gå til innhold

Har fersket mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å tilgi utroskap, jeg hadde ikke klart å ha følelser for og sex med en fyr jeg vet var utro.

Håper det går bra HI!

Anonymous poster hash: f3561...7c2

Javel. Du har tydeligvis ikke opplevd det. Og det skal du være glad for! Tonen hadde nok vært anderledes da.

Anonymous poster hash: b0822...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å tilgi utroskap, jeg hadde ikke klart å ha følelser for og sex med en fyr jeg vet var utro.

Håper det går bra HI!

Javel. Du har tydeligvis ikke opplevd det. Og det skal du være glad for! Tonen hadde nok vært anderledes da.

Jeg har opplevd utroskap, og mine følelser forsvant på dagen. Hadde ikke orket å tatt på han igjen for alt i verden. Og i mitt tilfelle var det ikke engang snakk om mer enn et kyss...

For meg er løgn og bedrag så avtennende at jeg har ikke ord. Han var ikke den jeg trodde, så da gikk jeg videre.

Så den holdningen kan du bare legge av deg. Folk reagerer forskjellig.

Anonymous poster hash: a3216...64b

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å tilgi utroskap, jeg hadde ikke klart å ha følelser for og sex med en fyr jeg vet var utro.Håper det går bra HI!Anonymous poster hash: f3561...7c2

Javel. Du har tydeligvis ikke opplevd det. Og det skal du være glad for! Tonen hadde nok vært anderledes da.Anonymous poster hash: b0822...2b1

Jeg har opplevd utroskap, og mine følelser forsvant på dagen. Hadde ikke orket å tatt på han igjen for alt i verden. Og i mitt tilfelle var det ikke engang snakk om mer enn et kyss...For meg er løgn og bedrag så avtennende at jeg har ikke ord. Han var ikke den jeg trodde, så da gikk jeg videre. Så den holdningen kan du bare legge av deg. Folk reagerer forskjellig. Anonymous poster hash: a3216...64b
Sliter du med alvorlig sjalusi, mindreverdighetskomplekser osv? Alle kan gjøre en feil! Med 15 år med samme mann vet jeg at jeg aldri ville forlatt han for et kyss med en annen dame! Ett kyss på en fest? Seriøst?? Tror du må chillen med ei bolle!

Anonymous poster hash: 8337d...eeb

Skrevet

Håper det går bra HI!

Jeg har opplevd den verste typen utroskap: Et langvarig forhold på si mens jeg gikk gravid. Jeg kan aldri tilgi. Gikk på dagen og har aldri sett meg tilbake. Det har ikke vært aktuelt et øyeblikk!

Anonymous poster hash: b517c...36e

Skrevet

En tidligere kollega av meg bor på adressen han var på.. Tomannsbolig. Hun har flørtet med han på julebord men jeg trodde absolutt ikke at min mann har vært interessert.. Jeg har ikke hatt misstanke engang.

Anonymous poster hash: a09ab...e47

Men du skriver jo i hovedinnlegget at du mistenkte hvem han var hos? Men no sier du at du ikke trodde han likte henne og mistenkte aldri noe?!

Anonymous poster hash: bb06d...b05

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å tilgi utroskap, jeg hadde ikke klart å ha følelser for og sex med en fyr jeg vet var utro.Håper det går bra HI!Anonymous poster hash: f3561...7c2

Javel. Du har tydeligvis ikke opplevd det. Og det skal du være glad for! Tonen hadde nok vært anderledes da.Anonymous poster hash: b0822...2b1

Jeg har opplevd utroskap, og mine følelser forsvant på dagen. Hadde ikke orket å tatt på han igjen for alt i verden. Og i mitt tilfelle var det ikke engang snakk om mer enn et kyss...For meg er løgn og bedrag så avtennende at jeg har ikke ord. Han var ikke den jeg trodde, så da gikk jeg videre. Så den holdningen kan du bare legge av deg. Folk reagerer forskjellig. Anonymous poster hash: a3216...64b
Sliter du med alvorlig sjalusi, mindreverdighetskomplekser osv? Alle kan gjøre en feil! Med 15 år med samme mann vet jeg at jeg aldri ville forlatt han for et kyss med en annen dame! Ett kyss på en fest? Seriøst?? Tror du må chillen med ei bolle!

Jada, du mener man skal tilgi mannen for å kysse noen andre? Jeg har masse selvtillit, alt for mye til å la meg bli tråkket på og behandlet respektløst. Enig med hun som går videre hvis mannen ikke er slik hun trodde. De med nok selvtillit tror nok at det finnes noe bedre der ute, de med lav selvtillit tar til takke med disse krekene og synes det er bedre å være i dårlig selskap enn alene. Trist og tragisk.

Anonymous poster hash: 685a1...362

Skrevet

Mye bollespising her inne....

Anonymous poster hash: 07d90...99c
Skrevet

Håper det går bra HI!

Helt enig med deg! Hadde aldri greid det!

Anonymous poster hash: c1689...d5a

Skrevet

Håper det går bra HI!

Helt enig med deg! Hadde aldri greid det!

Anonymous poster hash: c1689...d5a

Hvordan er deres følelser rundt dette relevant for hi's problemstilling?

Anonymous poster hash: 4ec5e...a25

Skrevet

Dytter

Anonymous poster hash: a800c...131

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap, og mine følelser forsvant på dagen. Hadde ikke orket å tatt på han igjen for alt i verden. Og i mitt tilfelle var det ikke engang snakk om mer enn et kyss...For meg er løgn og bedrag så avtennende at jeg har ikke ord. Han var ikke den jeg trodde, så da gikk jeg videre. Så den holdningen kan du bare legge av deg. Folk reagerer forskjellig. Anonymous poster hash: a3216...64b

Niks.

Mener du virkelig jeg skulle fortsatt forholdet, når alle følelser fra min side var borte? Jeg har nulltoleranse for løgner. Hadde han fortalt alt med en gang hadde det vært noe annet, kanskje.

Anonymous poster hash: a3216...64b

Skrevet

Mye bollespising her inne....

Anonymous poster hash: 07d90...99c

Mmmmm, tror jeg må bake imorgen ;)

Anonymous poster hash: 2b913...320

Skrevet

Når ble dette en tråd hvor man skulle slenge dritt til hverandre? Vis heller HI støtte og omtanke.

Anonymous poster hash: c592b...67d

Skrevet

Når ble dette en tråd hvor man skulle slenge dritt til hverandre? Vis heller HI støtte og omtanke.

Anonymous poster hash: c592b...67d

Akkurat. Når begynte dette å dreie om andre? Og hjelper jo ikke akkurat HI når andre forteller om deres "har gått igjennom utroskap, vil aldri tilgi gubben".

Om dere andre som sitter og snakker om da dere ble bedratt, start deres egen tråd og fortell heller der hvordan dere opplevde det enn å avspore denne tråden helt fullstendig. Og drittslenging er jo slettes ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: a9b40...8cb

Skrevet

Dytter

Anonymous poster hash: a800c...131

Skrevet

Jeg står midt oppe i det samme, HI.

Jeg var 4 mnd på vei da jeg fant ut at han hadde vært utro i lang tid, fra før jeg ble gravid. Jeg kastet han ut i det øyeblikket jeg fant det ut. Vurderte en stund å ta han tilbake, men så viste det seg at han i tillegg til å servere meg mange løgner om situasjonen, også svertet meg overfor andre. Da ble det virkelig over for min del.

Nå er det et par måneder siden jeg kastet han ut av huset, og jeg har allerede tatt syvmilssteg mot å komme over sviket. Jeg kommer aldri til å tilgi eller glemme, ønsker bare å gå videre med mitt liv, bli lykkelig igjen. Om få måneder har jeg en ny baby i armene, og det gleder jeg meg til. Barnet er svært ønsket, og den voksende magen er med på å holde meg oppe.

Og jeg har ikke et sekund tenkt at jeg bærer noe av skylden for hans utroskap. Det var utelukkende hans valg.

Nå står du midt oppe i det aller verste. I den første sjokkfasen er det lurt å holde seg unna han, bli hos din mor eller kast han ut, så du får være i fred. Planlegg å ta med deg din mor på fødsel. Og bestill time på familievernkontoret, der er det lang ventetid. Få til en samværsavtale DU er fornøyd med.

En mann som er utro mens kona er gravid, vil aldri forandre seg. Han har trådt over en grense som gjør at han er fortapt. Du vil ikke dele ditt liv med en slik person. Han er skruppelløs.

Lykke til.

Anonymous poster hash: b517c...36e

Du er sterk! Vil bare gi deg en klem og si lykke til med nurket!

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap, og mine følelser forsvant på dagen. Hadde ikke orket å tatt på han igjen for alt i verden. Og i mitt tilfelle var det ikke engang snakk om mer enn et kyss...For meg er løgn og bedrag så avtennende at jeg har ikke ord. Han var ikke den jeg trodde, så da gikk jeg videre. Så den holdningen kan du bare legge av deg. Folk reagerer forskjellig. Anonymous poster hash: a3216...64b
Sliter du med alvorlig sjalusi, mindreverdighetskomplekser osv? Alle kan gjøre en feil! Med 15 år med samme mann vet jeg at jeg aldri ville forlatt han for et kyss med en annen dame! Ett kyss på en fest? Seriøst?? Tror du må chillen med ei bolle! Anonymous poster hash: 8337d...eeb

Jada, du mener man skal tilgi mannen for å kysse noen andre? Jeg har masse selvtillit, alt for mye til å la meg bli tråkket på og behandlet respektløst. Enig med hun som går videre hvis mannen ikke er slik hun trodde. De med nok selvtillit tror nok at det finnes noe bedre der ute, de med lav selvtillit tar til takke med disse krekene og synes det er bedre å være i dårlig selskap enn alene. Trist og tragisk.Anonymous poster hash: 685a1...362

Jeg mener du kommer til å gå på tryne mange ganger i løpet av et langt liv om du mener verden er ufeilbar! Jeg synes det er å overreagere å lage skilsmissebarn og havarere et ellers velfungerende forhold pga ett kyss. Å kalle det god selvtillit...., hysterisk vil heller jeg si. Det er modent å kunne komme seg igjennom noen motbakker og trøkker i trynet!

Skrevet

Sliter du med alvorlig sjalusi, mindreverdighetskomplekser osv? Alle kan gjøre en feil! Med 15 år med samme mann vet jeg at jeg aldri ville forlatt han for et kyss med en annen dame! Ett kyss på en fest? Seriøst?? Tror du må chillen med ei bolle! Anonymous poster hash: 8337d...eeb

Jada, du mener man skal tilgi mannen for å kysse noen andre? Jeg har masse selvtillit, alt for mye til å la meg bli tråkket på og behandlet respektløst. Enig med hun som går videre hvis mannen ikke er slik hun trodde. De med nok selvtillit tror nok at det finnes noe bedre der ute, de med lav selvtillit tar til takke med disse krekene og synes det er bedre å være i dårlig selskap enn alene. Trist og tragisk.Anonymous poster hash: 685a1...362

Jeg mener du kommer til å gå på tryne mange ganger i løpet av et langt liv om du mener verden er ufeilbar! Jeg synes det er å overreagere å lage skilsmissebarn og havarere et ellers velfungerende forhold pga ett kyss. Å kalle det god selvtillit...., hysterisk vil heller jeg si. Det er modent å kunne komme seg igjennom noen motbakker og trøkker i trynet!

For noe tull. Å være utro viser komplett mangel på respekt for den andre, det er helt forståelig at folk ikke kan leve med det. At du synes det er ok å stikke hodet i sanden, ja vel. Men å tråkke på andre som ikke godtar å bli behandlet som en dørmatte er ikke ok.

Anonymous poster hash: 23655...04a

Skrevet

Sliter du med alvorlig sjalusi, mindreverdighetskomplekser osv? Alle kan gjøre en feil! Med 15 år med samme mann vet jeg at jeg aldri ville forlatt han for et kyss med en annen dame! Ett kyss på en fest? Seriøst?? Tror du må chillen med ei bolle!Anonymous poster hash: 8337d...eeb

Niks.Mener du virkelig jeg skulle fortsatt forholdet, når alle følelser fra min side var borte? Jeg har nulltoleranse for løgner. Hadde han fortalt alt med en gang hadde det vært noe annet, kanskje. Anonymous poster hash: a3216...64b
Jeg synes det er naivt å tro at man selv eller partner aldri kan gjøre feil og at man faktisk ikke er villig til å forsøke rette på det igjen. Jeg synes også det er naturlig at følelsene lammes en periode, men det går som kjent opp og ned på den skalaen igjennom et langt liv uansett, noe som ofte løser seg med litt tid og innsats. Jeg synes du er naiv og gir opp for fort. Ta hensyn til ungene dine -også!

Skrevet

Jeg mener du kommer til å gå på tryne mange ganger i løpet av et langt liv om du mener verden er ufeilbar! Jeg synes det er å overreagere å lage skilsmissebarn og havarere et ellers velfungerende forhold pga ett kyss. Å kalle det god selvtillit...., hysterisk vil heller jeg si. Det er modent å kunne komme seg igjennom noen motbakker og trøkker i trynet!Anonymous poster hash: 8337d...eeb

For noe tull. Å være utro viser komplett mangel på respekt for den andre, det er helt forståelig at folk ikke kan leve med det. At du synes det er ok å stikke hodet i sanden, ja vel. Men å tråkke på andre som ikke godtar å bli behandlet som en dørmatte er ikke ok. Anonymous poster hash: 23655...04a
I mitt hode er ikke et kyss utroskap. Jeg har forståelse for at mennesker kan drite på draget! Flere ganger, langvarig, andre ting i tillegg, ett knull osv -DET er noe heeeelt annet! Her snakker vi det perfekte forhold hvor mannen kysset ei dame en gang på fest, no more...

Skrevet

Uff HI, Stakkars deg!!  :sukk: Eier ikke ord, noen menn er bare drittsekker altså...Tenk å være så jævla hensynsløs å gjøre noe slikt når man er i sitt mest sårbare tidspunkt i livet sitt, spesielt! Ta vare på deg selv, magen og datteren din, dette kommer til å gå bra uansett! Du fortjener langt bedre, og en vakker dag kommer han til og angre når du finner deg en ny mann som elsker og repekterer både deg og ungene for de dere er. Det er jeg helt sikker på. Trøsteklem  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil: (Håper du har fått sove i natt). 

Anonymous poster hash: 6d137...d44
Skrevet

Jeg er litt skeptisk når andre her inne oppfordrer HI til å høre hva mannen har å si, å la seg forklare. Hva slags forklaring kan det være som ikke impliserer at det er noe galt med HI, at han manglet noe og at han derfor var utro?

Å påpeke at hun tross alt har snart 2 barn med ham er heller ikke greit. Her har parforholdet gått i stykker, hun  trenger ikke ta på seg ansvaret at familielivet går i stykker samtidig. Hun tar bare konsekvenser.

Anonymous poster hash: 1570b...453
Skrevet

HI skrev innlegg mens hun fersket mannen sin. Nå skriver hun ingenting.

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange gir råd når dette kun er oppspinn!

Anonymous poster hash: c2763...1d3

Skrevet

Det kan godt hende at dette er oppspinn, men hadde dette hendt med meg er vel å oppdatere status på Dib det siste jeg hadde prioritert.

Anonymous poster hash: c2e47...a92

Skrevet

Jeg mener du kommer til å gå på tryne mange ganger i løpet av et langt liv om du mener verden er ufeilbar! Jeg synes det er å overreagere å lage skilsmissebarn og havarere et ellers velfungerende forhold pga ett kyss. Å kalle det god selvtillit...., hysterisk vil heller jeg si. Det er modent å kunne komme seg igjennom noen motbakker og trøkker i trynet!Anonymous poster hash: 8337d...eeb

For noe tull. Å være utro viser komplett mangel på respekt for den andre, det er helt forståelig at folk ikke kan leve med det. At du synes det er ok å stikke hodet i sanden, ja vel. Men å tråkke på andre som ikke godtar å bli behandlet som en dørmatte er ikke ok. Anonymous poster hash: 23655...04a
I mitt hode er ikke et kyss utroskap. Jeg har forståelse for at mennesker kan drite på draget! Flere ganger, langvarig, andre ting i tillegg, ett knull osv -DET er noe heeeelt annet! Her snakker vi det perfekte forhold hvor mannen kysset ei dame en gang på fest, no more...

I DITT hodet er ikke et kyss utroskap, men for de fleste så er det å.

De fleste prater om hva som er å være utro i et forhold og hvis mannen veit at et kyss er langtt over grensen for sin partner så respekterer han det.

I mitt hodet er tankegangen som din, men mannen min mener at et kyss er utroskap. Da respekterer jeg han og tar hensyn til hans meninger.

Alle tenker ikke som deg og du har ingen rett til å dømme de som har andre meninger!

Anonymous poster hash: 98b58...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...