Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #51 Skrevet 5. september 2014 Hei hi Dette var leit å lese. Dere har mye dere må snakke om og jeg råder deg til å bære åpen for hva han har av forklaring. Kan din mor passe dattern din i helgen og så treffer du mannen i morgen? Det er ikke sikkert at det rette for deg er det andre her så raskt råder deg til - det må du finne ut av selv. Husk også hva dere har sammen - han har ødelagt mye- men kan det fikses? Håper dere finner ut av det, og at du får en løsning du blir glad for. Uansett er det ikke noe enkelt valg- hva enn du bestemmer deg for. Anonymous poster hash: dc821...08d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #52 Skrevet 5. september 2014 En tidligere kollega av meg bor på adressen han var på.. Tomannsbolig. Hun har flørtet med han på julebord men jeg trodde absolutt ikke at min mann har vært interessert.. Jeg har ikke hatt misstanke engang. Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #53 Skrevet 5. september 2014 En tidligere kollega av meg bor på adressen han var på.. Tomannsbolig. Hun har flørtet med han på julebord men jeg trodde absolutt ikke at min mann har vært interessert.. Jeg har ikke hatt misstanke engang. Anonymous poster hash: a09ab...e47 Verdt med sikkerhet at han var utro hi? Eller konkluderer du med det basert på hvor han var? Kan det ha vært planlegging av suprise babyshower eller noe annet ha ville overraske deg med? Du har jo ikke hatt noen mistanker, og iom at han har mobilen sporet på felles cloude så høres det ikke ut som han er proff i utrogamet.... Anonymous poster hash: dc821...08d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #54 Skrevet 5. september 2014 En tidligere kollega av meg bor på adressen han var på.. Tomannsbolig. Hun har flørtet med han på julebord men jeg trodde absolutt ikke at min mann har vært interessert.. Jeg har ikke hatt misstanke engang. Anonymous poster hash: a09ab...e47 Verdt med sikkerhet at han var utro hi? Eller konkluderer du med det basert på hvor han var? Kan det ha vært planlegging av suprise babyshower eller noe annet ha ville overraske deg med? Du har jo ikke hatt noen mistanker, og iom at han har mobilen sporet på felles cloude så høres det ikke ut som han er proff i utrogamet.... Anonymous poster hash: dc821...08d Naiv deluxe? Anonymous poster hash: dbd34...23f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #55 Skrevet 5. september 2014 Han er utro og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Er knust.. Jeg leverte datteren min hos mamma og så kjørte jeg dit han var og fant bilen hans i innkjøringen hennes.Hadde lyst til å knuse hele dritten! Er ikke sikker men jeg tror jeg gikk rundt i gaten en stund før jeg mannet meg opp og ringte han.. Han løy igjen og sa han var på kontoret og tok noen øl med kollegaene og jeg knakk sammen.. Husker ikke hva jeg sa eller gjorde, men han kom i allefall ut og begynte å unnskylde seg. Nå vet jeg ikke hva som skjer. Er hjemme hos mamma igjen og jeg er tom. Han har sikkert ringt meg 50 ganger, samme med mamma men jeg orker ikke å høre stemmen hans engang.. Hva skal jeg gjøre nå? HI Anonymous poster hash: a09ab...e47 Og dette syns så mange av damene her inne at er heilt greit å gjere mot eit anna menneske så lenge ein ikkje er den som har lova ho eller han noko. Klem til deg HI, håper du snart har det betre. Anonymous poster hash: 14c29...2da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #56 Skrevet 5. september 2014 Å herlighet for en idiot!! Å kjære deg.. Godt du er hos din mor. La han få ringe og styre på. For et svik.. Du skal IKKE tillate deg å tenke at det har noe med deg å gjøre. Du er høygravid og har hatt nok med deg selv. Nei, vet du hva dette er det bare han som har ødelagt. Dette kommer til å ordne seg. Det viktigste i livet ditt er det du har inni magen din nå og det andre barnet ditt. Det er fokus. Prøv å få litt søvn nå og snakk med han i morgen når ting har roet seg. Hør på hva han har å si, men vær knallsterk i det DU bestemmer deg for å gjøre videre. Men du skal ikke på noe tidspunkt høre på eller føle at du har skyld i noe som helst. Du er gravid med hans barn og har lov til å være egoistisk, irrasjonell, irritabel og legge på deg så mye du bare gidder - det eneste han skulle klare var å støtte deg. Har han ikke klart det er han ikke verdt en dritt. Håper du har mange gode venner og familie som hjelper deg nå. Du kommer til å klare deg gjennom det og du kommer til å klare deg helt fint alene hvis du bestemmer deg for det. Mange gode tanker sendes din vei i natten. Legg deg, slapp av og kjenn på den lille i magen som du snart skal bli kjent med. Lykke til! Anonymous poster hash: c3c60...978
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. september 2014 #57 Skrevet 6. september 2014 Jeg får så vondt av deg! Jeg har også gjennomlevd utroskap og det er fryktelig vondt. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er å være gravid i tillegg. For meg var det som å ramle ned i et sort hull. Tok vel 3 mnd før livet begynte litt igjen og lang tid å bli ferdig med det, men steg 1 er å flytte ut, ellerhive han på dør, så tar du det derifra. Hvis du ikke er i nærheten av familie, ville jeg valgt å flytte hjem. Nettverk er viktig. Også må du bare begynne å stable livet på beina igjen. Det kipe er at du må forholde deg til han uansett fordi dere har barn sammen. Husk alltid på å ikke la konfliktene på noe som helst måte gå ut over barna. Utroskap er for meg utilgivelig. Ennå mer jævelig er det når kona er gravid. Han skulle fått et stempel i panna til skrekk og advarsel for kvinneheten.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #58 Skrevet 6. september 2014 Jeg står midt oppe i det samme, HI. Jeg var 4 mnd på vei da jeg fant ut at han hadde vært utro i lang tid, fra før jeg ble gravid. Jeg kastet han ut i det øyeblikket jeg fant det ut. Vurderte en stund å ta han tilbake, men så viste det seg at han i tillegg til å servere meg mange løgner om situasjonen, også svertet meg overfor andre. Da ble det virkelig over for min del. Nå er det et par måneder siden jeg kastet han ut av huset, og jeg har allerede tatt syvmilssteg mot å komme over sviket. Jeg kommer aldri til å tilgi eller glemme, ønsker bare å gå videre med mitt liv, bli lykkelig igjen. Om få måneder har jeg en ny baby i armene, og det gleder jeg meg til. Barnet er svært ønsket, og den voksende magen er med på å holde meg oppe. Og jeg har ikke et sekund tenkt at jeg bærer noe av skylden for hans utroskap. Det var utelukkende hans valg. Nå står du midt oppe i det aller verste. I den første sjokkfasen er det lurt å holde seg unna han, bli hos din mor eller kast han ut, så du får være i fred. Planlegg å ta med deg din mor på fødsel. Og bestill time på familievernkontoret, der er det lang ventetid. Få til en samværsavtale DU er fornøyd med. En mann som er utro mens kona er gravid, vil aldri forandre seg. Han har trådt over en grense som gjør at han er fortapt. Du vil ikke dele ditt liv med en slik person. Han er skruppelløs. Lykke til. Anonymous poster hash: b517c...36e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #59 Skrevet 6. september 2014 En tidligere kollega av meg bor på adressen han var på.. Tomannsbolig. Hun har flørtet med han på julebord men jeg trodde absolutt ikke at min mann har vært interessert.. Jeg har ikke hatt misstanke engang. Anonymous poster hash: a09ab...e47 Verdt med sikkerhet at han var utro hi? Eller konkluderer du med det basert på hvor han var? Kan det ha vært planlegging av suprise babyshower eller noe annet ha ville overraske deg med? Du har jo ikke hatt noen mistanker, og iom at han har mobilen sporet på felles cloude så høres det ikke ut som han er proff i utrogamet.... Anonymous poster hash: dc821...08d Naiv deluxe? Anonymous poster hash: dbd34...23f Er på ingen måte gravid, men det er greit for hi å finne ut av hva dette faktisk er. Det er så lett for alle andre å si dump drittsekken, men hi har 2 barn snart med denne mannen, så det bør være på riktig grunnlag. Hvordan går der med deg hi? Anonymous poster hash: dc821...08d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #60 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #61 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Og igjen, alt er bare tull... Trolleritrollera! Anonymous poster hash: 6806a...c36
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #62 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #63 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d Hi vet det sikkert selv om DU ikke vet det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #64 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d Hi vet det sikkert selv om DU ikke vet det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Herremindag hvem har bitt deg i rompa? Jeg skriver ikke til hi at hun skal legge det ut her. Jeg oppfordrer henne til ånde klarhet i hva dette dreier seg om før hun i høyborg hast kaster mannen ut, som er det eneste rådet hun får her inne er! Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: dc821...08d
1-2-3 <3 Skrevet 6. september 2014 #65 Skrevet 6. september 2014 Hvordan går det med deg Hi? Tenker på deg jeg er selv gravid i uke 26 og kan ikke forestille meg hvordan du har det <3 Håper det er en stor misforståelse alt sammen
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #66 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d Hi vet det sikkert selv om DU ikke vet det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Herremindag hvem har bitt deg i rompa? Jeg skriver ikke til hi at hun skal legge det ut her. Jeg oppfordrer henne til ånde klarhet i hva dette dreier seg om før hun i høyborg hast kaster mannen ut, som er det eneste rådet hun får her inne er! Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: dc821...08d Kjære vene. Les hva hun andre skriver til deg. Hi vet nok hva som har foregått selvom du ikke vet. Og ta deg en bolle? Hvem i all verden sier slikt i dag? Eneste jeg har hørt avslutte med noe slikt er de som har tapt en argumentasjon. Anonymous poster hash: 4f8e7...a2f
Hønemor30 Skrevet 6. september 2014 #67 Skrevet 6. september 2014 Har selv opplevd utroskap da jeg var gravid. Så vet godt hvordan det føles. Vil bare råde deg til å ikke ta noen valg nå. Man tenker overhodet ikke klart. Og du bør få roet deg før du foretar deg noe. Og dere må.snakke sammen. Dere har et barn. Det må også tas hensyn til. La kortene komme på bordet. Så etterhvert som dagene går må dere finne ut hva dere gjør. Dette er en komplisert sak. Jeg kjenner ikke deres forhistorie og hva som vil skje nå når det er oppdaget. Så jeg skal hverken råde deg til å.kaste han ut eller å jobbe for forholdet. Det er deres valg. Og ingen andres. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #68 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d Hi vet det sikkert selv om DU ikke vet det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Herremindag hvem har bitt deg i rompa? Jeg skriver ikke til hi at hun skal legge det ut her. Jeg oppfordrer henne til ånde klarhet i hva dette dreier seg om før hun i høyborg hast kaster mannen ut, som er det eneste rådet hun får her inne er! Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: dc821...08d Kjære vene. Les hva hun andre skriver til deg. Hi vet nok hva som har foregått selvom du ikke vet. Og ta deg en bolle? Hvem i all verden sier slikt i dag? Eneste jeg har hørt avslutte med noe slikt er de som har tapt en argumentasjon. Anonymous poster hash: 4f8e7...a2f Beklager, at jeg syns hi skal få klarhet på hva som har skjedd før hun tar den ene eller andre beslutningen. Jeg har selvsagt "tapt" diskusjonen her på dib når man ikke skriker opp om at hi skal dumpe mannen umiddelbart. Jeg trekker meg fra denne diskusjonen, og håper hi tar andre råd enn her fra forumet. Anonymous poster hash: dc821...08d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #69 Skrevet 6. september 2014 Eg har sjølv opplevd utroskap når eg gikk gravid, fikk ikke vite det da men etter at barnet var født. . I dag er vi gift og har 4 barn, det går an og tilgi, så ikke ta noen forhastede avgjørelser men kjenner følelsen med en gang man får vite noe sånt.. snakk sammen og ikke bare tenk på hverandre med på barna også Anonymous poster hash: c0b47...843
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #70 Skrevet 6. september 2014 Hvordan går det med deg, HI? Stor klem til deg. Anonymous poster hash: 9ade0...154
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #71 Skrevet 6. september 2014 Ja,hvordan går det? Er like gravid og vet ikke hva jeg hadde gjort hvis mannen hadde gjort noe sånt. Håper fremdeles det er en slags misforståelse(ihvertfall ikke så ille som det virket). Tenker på deg. Anonymous poster hash: 17fa8...b70
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #72 Skrevet 6. september 2014 Eg har sjølv opplevd utroskap når eg gikk gravid, fikk ikke vite det da men etter at barnet var født. . I dag er vi gift og har 4 barn, det går an og tilgi, så ikke ta noen forhastede avgjørelser men kjenner følelsen med en gang man får vite noe sånt.. snakk sammen og ikke bare tenk på hverandre med på barna ogsåAnonymous poster hash: c0b47...843 Brna dine merker garantert at det er kaldt mellom deg og mannen Anonymous poster hash: b6432...a4b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #73 Skrevet 6. september 2014 Håper du etter forholdene har det bra ❤️ Anonymous poster hash: dd9bd...cb5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #74 Skrevet 6. september 2014 Kan dere ikke lese? Ha kon ut og unnskyldte, han har ringt henne 50 ganger. Om du blir beskyldt for utroskap så fortsetter du ikke å holde en babyshower hemmelig, haha hadde det vært noe annet hadde han roet henne ned der og da, evt sendt en forklaring på sms når hun ikke tar tlf. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Jeg leste ikke at det kom på det rene hva han faktisk har gjort. Det må jo hi få klarhet i først! Anonymous poster hash: dc821...08d Hi vet det sikkert selv om DU ikke vet det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05 Herremindag hvem har bitt deg i rompa? Jeg skriver ikke til hi at hun skal legge det ut her. Jeg oppfordrer henne til ånde klarhet i hva dette dreier seg om før hun i høyborg hast kaster mannen ut, som er det eneste rådet hun får her inne er! Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: dc821...08d Og hi har sikkert fått klarhet i dette selv om du ikke har fått det. Få deg et knull, tror du trenger det. Anonymous poster hash: 5ec24...b05
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #75 Skrevet 6. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å tilgi utroskap, jeg hadde ikke klart å ha følelser for og sex med en fyr jeg vet var utro. Håper det går bra HI! Anonymous poster hash: f3561...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå