Gå til innhold

Har fersket mannen min..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ham og spør om han fortsatt er på kontoret og om han vet hvor lenge møtet vil vare fordi du ønsker å lage istand noen god mat til han kommer hjem.

Når han har svart og du har lagt på så kjører du bortom der du vet han er, ringer på døren, og sier til han at " Nå synest jeg du har kikket nok på menyen, nå kommer du hjem og spiser"

Få ham med deg hjem og ta oppvasken der mens datteren din er hos din mor.

Skrevet

Hvordan går det HI??

Anonymous poster hash: a800c...131

Skrevet

Stakkars deg HI, dette hørtes ut som en forferdelig situasjon :( Har du funnet ut noe mer om han lyver?

Trøsteklem

Anonymous poster hash: 75fe0...f14

Skrevet

Oppdatering?

Anonymous poster hash: 0ca1f...6fc

Skrevet

Vil tro at HI har viktigere ting å gjøre i øyeblikket enn å oppdatere oss - spesielt om hun faktisk dro ut og fersket mannen...

Anonymous poster hash: 8c00e...0a3
Skrevet

Huff, stakkar deg hi :( 

Håper at det ikke er så ille som du tror :(

Skrevet

Å herregud. Har så vondt av deg. Jeg vet hvordan det føles - men jeg var ikke gravid, så det er antakelig enda verre for deg.

Anonymous poster hash: 2fbfe...c70
Skrevet

Trolleri og trollerei ;)  En konstruert historie en kjedelig fredagskveld så bare spar på empatien damer ;)

Anonymous poster hash: dbd34...23f
Skrevet

Trolleri og trollerei ;)  En konstruert historie en kjedelig fredagskveld så bare spar på empatien damer ;)Anonymous poster hash: dbd34...23f

Hva gir det deg å si dette? Føler du deg litt klokere enn andre? Tror du at du har skjønt noe som ingen andre har?

Om det er trolling, hvilke skade gjør det? Om det er fakta, hvorfor skal du være vemmelig mot hi?

Sånne som deg gjør forumet veldig mye dårligere.

Anonymous poster hash: 4ec5e...a25

Skrevet

Han er utro og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Er knust..

Jeg leverte datteren min hos mamma og så kjørte jeg dit han var og fant bilen hans i innkjøringen hennes.Hadde lyst til å knuse hele dritten! Er ikke sikker men jeg tror jeg gikk rundt i gaten en stund før jeg mannet meg opp og ringte han.. Han løy igjen og sa han var på kontoret og tok noen øl med kollegaene og jeg knakk sammen.. Husker ikke hva jeg sa eller gjorde, men han kom i allefall ut og begynte å unnskylde seg.

Nå vet jeg ikke hva som skjer. Er hjemme hos mamma igjen og jeg er tom. Han har sikkert ringt meg 50 ganger, samme med mamma men jeg orker ikke å høre stemmen hans engang..

Hva skal jeg gjøre nå?

HI

Anonymous poster hash: a09ab...e47

Skrevet

Gi deg selv tid, ikke snakk med han ennå. Sorter tankene og bli hos din mor en stund.

Anonymous poster hash: 222b6...e3c

Skrevet

Han er utro og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Er knust..

Jeg leverte datteren min hos mamma og så kjørte jeg dit han var og fant bilen hans i innkjøringen hennes.Hadde lyst til å knuse hele dritten! Er ikke sikker men jeg tror jeg gikk rundt i gaten en stund før jeg mannet meg opp og ringte han.. Han løy igjen og sa han var på kontoret og tok noen øl med kollegaene og jeg knakk sammen.. Husker ikke hva jeg sa eller gjorde, men han kom i allefall ut og begynte å unnskylde seg.

Nå vet jeg ikke hva som skjer. Er hjemme hos mamma igjen og jeg er tom. Han har sikkert ringt meg 50 ganger, samme med mamma men jeg orker ikke å høre stemmen hans engang..

Hva skal jeg gjøre nå?

HI

Håper for din skyld at du ikke fortsetter med en slik person. En som er villig til å gjøre noe slikt mot sin gravide kone er ikke noe å spare på.

God klem til deg!

Anonymous poster hash: a3216...64b

Skrevet

Huff, stakkar deg.. Men kan det være at han løy for han trengte litt tid for seg selv og er hos en kompis eller mannlig kollega? Kanskje han ikke ville si at han ville ta en øl med gutta? Ville også ringt han som noen sier og bare hørt om når han kommer hjem..

Håper det ordner seg og at det ikke er så gale som du tenker nå.. Lykke til!

Anonymous poster hash: c3c60...978

Skrevet

Hiv han på rævva ut!!

Og så sørger du for at han betaler bidrag så det svir!!!!!

Anonymous poster hash: c1689...d5a
Skrevet

Gi deg selv tid, ikke snakk med han ennå. Sorter tankene og bli hos din mor en stund.

Anonymous poster hash: 222b6...e3c

Enig med dette. Blir vel lite søvn på deg i natt, men forsøk å sove. Se hvordan du føler det i morgen, og la din mor passe datteren din mens du ev. møter mannen og snakker med ham.

Blir så provosert over noen som kan svikte sin partner så grovt som dette.

Støtt deg til de som er rundt deg og vil deg vel, HI. Ikke vær redd for å gråte eller være sint. Bruk venner og familie til å prate med.

Bestill deg en time til familievernkontoren når de åpner mandag, forklar at du er høygravid og hva mannen har gjort, da vil jeg tro du får en time raskt. Snakk med dem selv først og så kan du ev. heller ta mannen med dit etter hvert.

Stor klem til deg <3

Skrevet

Men var han med mannlige kollegaer.. eller bare en dame? Er du sikker på at han var utro. Han kan ha hatt dårlig samvittighet for å gå ut å drikke.. lyve skal man dauuansett ikke gjøre. Råder deg til å snakke med han. Ikke utsett det. Gå en tur å samle tanker og spørsmål.. sov på det... prat med ham i morgen. Du fortjener ikke dette. Sender deg en million klemmer. Husk å ikke la deg knekke nå.. su er god nok. Han har dritet seg kraftig ut... det vet han nok siden han nå ringer som en gal. Klem

Anonymous poster hash: ae573...d26

Skrevet

Jeg merker jeg skammer meg over dette.. Hun kona jeg ringte tidligere har ringt igjen og lurt på om noe var galt.. Jeg løy og sa at det var en misforståelse og at alt var i orden.. Klarte ikke å fortelle det til henne..

Tenker at det er min feil siden jeg har vært mye dårlig i graviditeten og har lagt på meg mye i forhold til sist, har ikke klart eller orket å være kone.. Min prioritet har vært å fremdeles klare å være mamma så langt det går..

Og nå skal jeg plutselig bli alenemor??

Skrevet

Jeg merker jeg skammer meg over dette.. Hun kona jeg ringte tidligere har ringt igjen og lurt på om noe var galt.. Jeg løy og sa at det var en misforståelse og at alt var i orden.. Klarte ikke å fortelle det til henne..

Tenker at det er min feil siden jeg har vært mye dårlig i graviditeten og har lagt på meg mye i forhold til sist, har ikke klart eller orket å være kone.. Min prioritet har vært å fremdeles klare å være mamma så langt det går..

Det er IKKE din skyld. Mannen din er en idiot. Det betyr ikke at det sier noe om deg.

Anonymous poster hash: a3216...64b

Skrevet

Hi da... Dette er IKKE din skyld...... :( Sender deg en evig god trøsteklem. Du skal klare deg gjennom dette, har trua på deg <3

Anonymous poster hash: a9b40...8cb
Skrevet

Djises!

Anonymous poster hash: dbd34...23f
Skrevet

Klem til deg.

Om han er utro, så gå på dagen. Blir bare mere løgner fremover. Hilsen ei som har vært naiv. Du fortjener mye bedre:)

Anonymous poster hash: ea172...6be

Skrevet

Av erfaring vet jeg at det er vanskelig å ta i mot råd fra fremmede (og nærme) når noen er utro. Derfor vil jeg ikke råde deg til å gå fra eller bli... Det er noe du/dere må finne ut av.

Men anbefaler at du får ting på avstand. Slapp av i natt, så godt du klarer. Kos deg i helgen med mor og datter, eller kanskje bestemor kan passe? Tar på å være helt knust. Så finner du ut på søndag hva du tenker. Ring, møt eller tekst at du ringer fam.vernkontoret mandag. Dette trenger dere uansett om dere fortsetter forholdet eller går hvert til deres. Da kan dere prate sammen med en upartisk part.

Anonymous poster hash: 7ddce...c24

Skrevet

Det går absolutt an å jobbe seg gjennom et utroskap.

Pust med magen og ta vare på deg selv. Møt mannen og snakk med han og bestem deg for veien videre.

Det er mange faktorer her som vi ikke vet noe om, men det som er sikkert er at det ikke er din feil st han har tatt det valget han gjorde.

Anonymous poster hash: 4ec5e...a25

Skrevet

Selv om kroppen din har endret seg og du kanskje ikke har orket å ha sex med mannen så gir det ham ingen rett til å gå ut og ha sex med andre (så lenge dere ikke hadde en avtale om åpent forhold... og det har dere tydeligvis ikke hatt).

En mann som tar ansvar og er oppegående tenker med hodet og hjertet - ikke med sine seksualdrifter - og svikter ikke konen sin når hun går gravid med hans barn og er dårlig av den grunn. Han støtter henne og har forståelse for hvor vanskelig det kan være å være så dårlig og ha så store endringer i kroppen.

Jeg har et par venninner som begge har gått gjennom flere tøffe risikosvangerskap hvor sex ikke har vært mulig. Svangerskapene har også gjort at de la på seg mye. Likevel, mennene deres har likevel holdt seg for gode til å ligge rundt. Og mennene har stilt opp og backet opp kona mens hun har vært dårlig. Og ikke minst - de har gjort det uten å klage en eneste gang over manglende sex, men gledet seg over det kommende barnet og at det gikk bra. De har vært frustrerte over manglende sex - har de sagt i ettertid, men likevel vurderte de aldri å være utro, og de sa det ikke en gang til kona underveis, for det var nok bekymringer. Det er slik det skal være - de er menn. Mannen din har oppført seg som en liten egoistisk drittunge helt blottet for omtanke for dine følelser.

Hør hva han har å si til deg når du orker å snakke med ham. Han bør legge seg 110 % langflat og unnskylde veldig det han har gjort.

Så tar du timer på fvk og så vurderer du om det er noen sjanse for at du skal kunne stole på ham igjen.

I så fall må han virkelig stille opp og legge seg i selen for å gjøre det godt igjen.

Hvis ikke så begynner du å gjøre forberedelser på din nye tilværelse. Kanskje det i så fall er like greit å melde ulik adresse før fødselen?

Men nå først - pust dypt, snakk med dine nærmeste. Det er grusomt vondt nå, men du kommer til å greie dette, HI. Om ikke mange ukene har du et nytt lite barn i armene, og da blir hovedfokuset ditt alt du må gjøre med babyen. Og ikke vær redd for å be de rundt deg om hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...