Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Men han vet det ikke ennå.. Han skulle på personalmøte i dag, og jeg tenkte ikke noe på det. En time etter han dro skulle jeg finne frem iPaden så datteren vår kunne spille litt.. Finner den ikke og logger på iCloud kontoen for å få den til å lage lyd og der ser jeg at han absolutt ikke er på jobben, men i et boligstrøk i byen.. Tror jeg vet hvem han er hos, men det helvetes kartet er jo ikke noe nøyaktig.. Skal jeg reise bort dit å ringe på døren??? Jeg er så sint og lei meg her at jeg går snart i frø, men må holde masken da jenta fremdeles er våken.. Ennå værre er at det er 6 uker til jeg har termin.. Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Sikker på at de ikke har personalmøtet hjemme hos noen av kollegene hans da?? Anonymous poster hash: c1689...d5a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Skaff barnevakt og reis ut og konfronter han. Er det en annen kvinne. Si han ikke trenger komme hjem for øyeblikket. Trøste klem. Anonymous poster hash: 4f8e7...a2f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Jeg spurte før han dro om det skulle være på kontoret.. De er bare 5 stykk og jeg vet at ingen bor i nærheten av der iCloud sier han er.. Tror jeg setter meg i bilen jeg, tar med datteren vår og drar hjem til mamma.. Kanskje svinge innom tøsa på veien.. Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Personalmøte på en fredagskveld? Høres mer ut som sosialt samvær med kollegaer da i tilfelle... Det hender vi gjør det på jobben min, møtes hjemme hos sjefen, starter med kaffe og personalmøte, avslutter med vin, skravling og sosialt samvær. Anonymous poster hash: 0111c...2f6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Om du ikke har tatt han i utroskap har du jo ihvertfall tatt han i løgn, og hvorfor lyver voksne menn om hvor de er? Du får konfrontere, om du venter til i morgen kan han fint si han har lånt bort ipad'en eller noe sånt, da kan du ikke bevise at han faktisk er der. Kjør bort å se nå i kveld. Anonymous poster hash: 0111c...2f6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Om du ikke har tatt han i utroskap har du jo ihvertfall tatt han i løgn, og hvorfor lyver voksne menn om hvor de er? Du får konfrontere, om du venter til i morgen kan han fint si han har lånt bort ipad'en eller noe sånt, da kan du ikke bevise at han faktisk er der. Kjør bort å se nå i kveld. Anonymous poster hash: 0111c...2f6 IPaden fant jeg her hjemme, det er telefonen hans som er på "feil" sted... Holder på å pakke sammen nå.. Klarer ikke å stoppe tårene nå og jenta mi er bekymret.. HI Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Nå fikk jeg bare vondt av deg:( For en tufs som lyver til sin gravide samboer Trøsteklem Anonymous poster hash: 2898a...262
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Uff uff uff. Vær sikker på hva han gjør, før du reagerer Anonymous poster hash: b6432...a4b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Nå fikk jeg bare vondt av deg:( For en tufs som lyver til sin gravide samboer Trøsteklem Anonymous poster hash: 2898a...262 Gravide kone... Gift i 1 år... HI Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Tenker som hun over, at de er ute og tar noen øl. Veldig vanlig hos oss iallefall. Ring han og spør om noe...og så spør om han fremdeles er på møte og se hva han svarer. Dette må jo ikke være det du frykter. Anonymous poster hash: cedcf...8c7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Uff,håper det er en logisk forklaring! Skal krysse fingre for deg😔 Anonymous poster hash: 17fa8...b70
SuperFries Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Det er ikke sikkert det er så ille som du tror. Prøv iallefall å la være å skremme din datter. Og ikke ta henne med for å finne han!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Da har jeg snakket med kona til en kollega av han.. Hun er en venninne og jeg stoler på henne. Spurte om hennes mann var på personalfest/møte i dag men det var han ikke han sitter i sofaen hjemme sammen med henne.. Det er ikke møte i dag.. Han er faktisk utro, jeg kan ikke forstå dette!!? HI Anonymous poster hash: a09ab...e47
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Huff. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 2dbff...7c6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Hvis du tror du vet hvem han er hos så hadde du kanskje mistanke om noe før du oppdaget dette? Det virker slik ut i fra reaksjonen. Hvis han er med en kollega, så kan det være vanlig sosialt samvær etter møte. Klarer du å holde deg rolig kan du jo kanskje ta en telefon og spørre hva han gjør? Anonymous poster hash: 86fb1...d2f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Jeg blir sint på dine vegne. Der er så råttent som det går han. Ring han og spørr hvordan det er på møtet. Da kan du ferske han i løgn hvertfall Men det har du jo i grunn alt gjort. Jeg hadde ringt og sagt han ikke trengte komme hjem igjen Anonymous poster hash: 2898a...262
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Da har jeg snakket med kona til en kollega av han.. Hun er en venninne og jeg stoler på henne. Spurte om hennes mann var på personalfest/møte i dag men det var han ikke han sitter i sofaen hjemme sammen med henne.. Det er ikke møte i dag.. Han er faktisk utro, jeg kan ikke forstå dette!!? HI Anonymous poster hash: a09ab...e47 Få barnevakt til ungen og kjør bort... Eller bli kjørt bort dit han er. Håper i grunnen at du tar feil, for din skyld. Anonymous poster hash: 86fb1...d2f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Gjør som noen foreslo lenger oppe her, ring han og spør om noe, og spør om han fremdeles er på kontoret og hør hva han svarer.. Det er bedre å få "klarhet" i dette nå, istedenfor å lage dine egne tanker som kanskje nødvendigvis ikke er riktige.. masse lykke til, håper det har en naturlig forklaring og at han ikke er utro... Anonymous poster hash: 76c62...eec
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 Jepp, barnepass og ta dem på fersken, i hva nå enn de driver med... Anonymous poster hash: b6432...a4b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #21 Skrevet 5. september 2014 Slik var det med min mann - han skulle innom jobben og komme hjem kl 22 en eller annen gang (var VELDIG vanlig at han dro på jobb på kvelden for å ordne ting, uten at det var noe muffens da). Han kom ikke hjem, ringte han kl 12, han var fortsatt "hos kompis". Fant ut på facebook samme natt at han var hos elskerinna si og pulte i stedet for å være på jobb. Min erfaring er at menn som lyver om hvor de er, har MYE å skjule. Anonymous poster hash: 0e683...125
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #22 Skrevet 5. september 2014 Jeg hadde kjørt bort og ventet i bilen utfor. Så ville jeg ringt til han og spurt hvor han var, om han var på kontoret enda og kanskje spurt om etter han du vet ikke er der. Anonymous poster hash: aa80a...6a0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #23 Skrevet 5. september 2014 Dette høres ikke mye seriøst ut... Les hva du selv skriver! TROLL! Anonymous poster hash: 6806a...c36
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #24 Skrevet 5. september 2014 Dette høres ikke mye seriøst ut... Les hva du selv skriver! TROLL! Anonymous poster hash: 6806a...c36 Fordi?? Anonymous poster hash: 0ca1f...6fc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #25 Skrevet 5. september 2014 Dette høres ikke mye seriøst ut... Les hva du selv skriver! TROLL! Anonymous poster hash: 6806a...c36 Fordi?? Anonymous poster hash: 0ca1f...6fc Det lurer jeg på og FORDI? Anonymous poster hash: 28df1...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå